'Genee gaat compleet uit zijn plaat nadat camera's uit gaan'

23
'Genee gaat compleet uit zijn plaat nadat camera's uit gaan'

De crisis rondom Veronica Inside duurt voort. Wilfred Genee heeft het momenteel zwaar en wordt van alle kanten aangevallen vanwege zijn gedrag tijdens de fel bekritiseerde aflevering van Veronica Inside.

Bij het programma Op1 is Genee buiten de zendtijd om zijn temper totaal verloren, zo weet Jan Roos. "Ik heb wat bronnen geraadpleegd, want de vraag was natuurlijk: wat gebeurde er nou na die uitzending? De naborrel is er nooit geweest", stelt hij in RoddelPraat. "Er waren een beetje weinig mensen op die naborrel, want niet iedereen was tevreden over die uitzending."

Zo citeert Roos een van zijn bronnen. "Jeroen Pauw vroeg aan Wilfred: 'Wil jij nog wat zeggen?' En daarop begon hij een verhaal, dat we niet gehoord hebben, want toen ging het geluid uit. Hij begon toen het verhaal: 'Jij maakt godverdomme met mij een afspraak hier om in jouw programma te komen en jij hebt je helemaal niet aan die afspraak gehouden.' Het is een schreeuwverhaal geworden daar aan tafel met het publiek er nog omheen. Het is nog een tijdje doorgegaan. Het is jammer dat het niet is uitgezonden, want Genee is volledig uit zijn plaat gegaan daar."

Ook Dennis Schouten kreeg het zwaar te verduren. Genee was op zijn zachtst gezegd ontevreden over hem. "Hij is voor mij gevlucht. Ik heb Wilfred een app gestuurd en hij vindt dat ik hem heb afgevallen in het interview met Gijp en Johan, omdat ik hen liet raaskallen zonder het voor Wilfred op te nemen. (…) Ja, ik weet niet of dat mijn rol is om dat te gaan doen. Daarom wilde hij nu niet een hart onder de riem van mij."

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 18:29
    • Quote van 2 Jul 2020 om 23:41
      Scorpio ik heb nooit in dienst gezeten, maar wat mij geleerd is, nooit je collega’s afvallen waar anderen bij zijn, ook al zitten ze fout. Ik vond dat Genee zijn eigen hachje probeerde te redden en om te stunten Derksen in zijn zak scheet. Genee wil verder in zijn carrière, Derksen en gijp niet , beide miljonair...
    +1000
  • 3 Jul 2020 om 18:27
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:14
      Stuk gezien op tv, hier werd Wilfred als tafelgast flink kritische vragen gesteld door de "discussieleider"(zoals hij het zelf noemt). Volgens mij EXACT het zelfde als wat hij flikte bij Derksen. Dus wel erg mooi dat hij nu zelf uit zijn plaat gaat. Iets met een pot en een ketel.
    De spijker op z'n kop! Wilfred vind ik een zelfingenomen mannetje die echt voor zijn eigen carrière gaat, over de rug van zijn oprechte 'collega's'. Hij is niet oprecht. Johan Derksen en Rene vd Gijp zijn dit wél.
  • 3 Jul 2020 om 11:49
    Hahaha en dat allemaal omdat een paar honderd jaar geleden een stel rijke boeren wat donker getinte mensen hebben onder betaald.
  • 3 Jul 2020 om 11:14
    Stuk gezien op tv, hier werd Wilfred als tafelgast flink kritische vragen gesteld door de "discussieleider"(zoals hij het zelf noemt). Volgens mij EXACT het zelfde als wat hij flikte bij Derksen. Dus wel erg mooi dat hij nu zelf uit zijn plaat gaat. Iets met een pot en een ketel.
  • 3 Jul 2020 om 10:41
    Dank onze donker getinte medeburgers hebben onze wit getinte medeburgers elkaar nu bij de kop. Hulde!
  • 3 Jul 2020 om 09:30
    Genee is een hypocriete laffe rat.
  • 3 Jul 2020 om 08:32
    • Quote van 2 Jul 2020 om 23:51
      Ik denk dat Genee wel uit is gedreet'n na zijn NSB praktijken t.o.v. Derksen...........
    Amen
  • 3 Jul 2020 om 08:11
    • Quote van 2 Jul 2020 om 23:51
      Ik denk dat Genee wel uit is gedreet'n na zijn NSB praktijken t.o.v. Derksen...........
    Idd, zoveel jaar samenwerken & dan genaaid worden door je eigen collega Genee. Maargoed “kontneuken ???” Wilfred zegt toch Genee.
  • 2 Jul 2020 om 23:51
    Ik denk dat Genee wel uit is gedreet'n na zijn NSB praktijken t.o.v. Derksen...........
  • 2 Jul 2020 om 23:41
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:15
      Vind het kinderachtig van Derksen en van der Gijp en dat terwijl je zoveel jaar hebt samengewerkt. Het is gewoon een spelletje wie heeft het meeste macht en is de baas.
      Genee wou het rechtzetten zodat de sponsors weer terug kwamen. Zonder die sponsors was het programma sowieso gestopt. Daar ligt de oorzaak. Een John de Mol gaat echt niet 3 ton per jaar betalen als er niet verdiend wordt aan het programma. Derksen en van der Gijp hebben nu opeens schijt aan dat geld om Nederland maar te laten zien, moet je ons eens goed zien zijn. Wij doen het niet voor geld. Nee, maar wel vele uitzendingen erop geilen dat ze zoveel geld verdienen. En zelfs Genee nog complimenteren vaak met de goede onderhandelingen. Hypocriet van Derksen en van der Gijp om je collega zo te behandelen. Ook al ben je het niet eens met zijn manier van oplossen. Dan nog had je dat op een normale manier met elkaar kunnen uitpraten. Derksen en van de Gijp hebben het programma de nekslag gegeven.
    Scorpio ik heb nooit in dienst gezeten, maar wat mij geleerd is, nooit je collega’s afvallen waar anderen bij zijn, ook al zitten ze fout. Ik vond dat Genee zijn eigen hachje probeerde te redden en om te stunten Derksen in zijn zak scheet. Genee wil verder in zijn carrière, Derksen en gijp niet , beide miljonair...
  • 2 Jul 2020 om 22:15
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:09
      Genee heeft een mes in de rug gestoken van Derksen.. logisch dat je hem dan niet meer moet. Denk dat jij het niet begrijpt. Hij wil zijn baantje behouden maar dat gaat hem wss niet worden.
    Vind het kinderachtig van Derksen en van der Gijp en dat terwijl je zoveel jaar hebt samengewerkt. Het is gewoon een spelletje wie heeft het meeste macht en is de baas.
    Genee wou het rechtzetten zodat de sponsors weer terug kwamen. Zonder die sponsors was het programma sowieso gestopt. Daar ligt de oorzaak. Een John de Mol gaat echt niet 3 ton per jaar betalen als er niet verdiend wordt aan het programma. Derksen en van der Gijp hebben nu opeens schijt aan dat geld om Nederland maar te laten zien, moet je ons eens goed zien zijn. Wij doen het niet voor geld. Nee, maar wel vele uitzendingen erop geilen dat ze zoveel geld verdienen. En zelfs Genee nog complimenteren vaak met de goede onderhandelingen. Hypocriet van Derksen en van der Gijp om je collega zo te behandelen. Ook al ben je het niet eens met zijn manier van oplossen. Dan nog had je dat op een normale manier met elkaar kunnen uitpraten. Derksen en van de Gijp hebben het programma de nekslag gegeven.
  • 2 Jul 2020 om 22:10
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:07
      Grappig dat 80% het anders ziet met Genee, lijkt wel beetje het forum daar zijn er ook zoon beetje 80% het niet met jou eens. Moet ik je nog meer uitleggen of valt het kwartje?
    hahahahahaha, het gaat toch niet om dat we het eens zijn? Er is meer op deze planeet.....
  • 2 Jul 2020 om 22:09
    • Quote van 2 Jul 2020 om 21:54
      Ze hebben zichzelf in de vingers gesneden. Geen inkomsten meer, tja dan krijg je ruzie, vooral met een eigenwijze Derksen en een van der Gijp die al genoeg op de bank hebben staan en zich niets meer aantrekken van een ander. Ben geen fan van Genee maar hij is hier wel degelijk het slachtoffer. Dat zullen maar weinigen zien en begrijpen.Triest hoe mensen met elkaar omgaan. Je ziet het overal. Dit forum is ook een prachtig voorbeeld ervan!
    Genee heeft een mes in de rug gestoken van Derksen.. logisch dat je hem dan niet meer moet. Denk dat jij het niet begrijpt. Hij wil zijn baantje behouden maar dat gaat hem wss niet worden.
  • 2 Jul 2020 om 22:07
    • Quote van 2 Jul 2020 om 21:54
      Ze hebben zichzelf in de vingers gesneden. Geen inkomsten meer, tja dan krijg je ruzie, vooral met een eigenwijze Derksen en een van der Gijp die al genoeg op de bank hebben staan en zich niets meer aantrekken van een ander. Ben geen fan van Genee maar hij is hier wel degelijk het slachtoffer. Dat zullen maar weinigen zien en begrijpen.Triest hoe mensen met elkaar omgaan. Je ziet het overal. Dit forum is ook een prachtig voorbeeld ervan!
    Grappig dat 80% het anders ziet met Genee, lijkt wel beetje het forum daar zijn er ook zoon beetje 80% het niet met jou eens. Moet ik je nog meer uitleggen of valt het kwartje?
  • 2 Jul 2020 om 21:54
    Ze hebben zichzelf in de vingers gesneden. Geen inkomsten meer, tja dan krijg je ruzie, vooral met een eigenwijze Derksen en een van der Gijp die al genoeg op de bank hebben staan en zich niets meer aantrekken van een ander. Ben geen fan van Genee maar hij is hier wel degelijk het slachtoffer. Dat zullen maar weinigen zien en begrijpen.Triest hoe mensen met elkaar omgaan. Je ziet het overal. Dit forum is ook een prachtig voorbeeld ervan!
  • 2 Jul 2020 om 21:50
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:40
      Verwende irritante gast die Genee, dacht altijd alles voor elkaar te krijgen met een beetje ellebogen werk. Maar nu zit die toch echt te diep in de stront, vieze maatenaaier.
    *matennaaier*
  • 2 Jul 2020 om 21:05
    • Quote van 2 Jul 2020 om 20:54
      De marketing man van dit fijne progamma mag wat mij betref een lintje krijgen geniaal
    Oh sorry, las het later, idd!
  • 2 Jul 2020 om 21:05
    Ik denk dat het een marketing truc is! Geen laatste aflevering geweest, dus de angel is er niet uitgehaald. Na de zomerstop weer op tv......
  • 2 Jul 2020 om 20:54
    De marketing man van dit fijne progamma mag wat mij betref een lintje krijgen geniaal
  • 2 Jul 2020 om 19:53
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:46
      Stelletje kleuters. Een paar rake klappen en de verhoudingen zijn weer duidelijk voor een paar jaar. Zo lossen volwassen mannen een geschil op, toch? (ps: voor diegene die nu op mij los wil gaan; bedenk even of dit cynisch of sarcastisch bedoeld zou kunnen zijn)
    Mario Kart > vechten
  • 2 Jul 2020 om 19:53
    Nee Jan Roos is betrouwbaar
  • 2 Jul 2020 om 19:46
    Stelletje kleuters. Een paar rake klappen en de verhoudingen zijn weer duidelijk voor een paar jaar. Zo lossen volwassen mannen een geschil op, toch? (ps: voor diegene die nu op mij los wil gaan; bedenk even of dit cynisch of sarcastisch bedoeld zou kunnen zijn)
  • 2 Jul 2020 om 19:40
    Verwende irritante gast die Genee, dacht altijd alles voor elkaar te krijgen met een beetje ellebogen werk. Maar nu zit die toch echt te diep in de stront, vieze maatenaaier.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›