FC Twente maakt tweede assistent Jans bekend: ''Staf compleet''

28
FC Twente maakt tweede assistent Jans bekend: ''Staf compleet''

Ivar van Dinteren treedt toe tot de technische staf van FC Twente. De 41-jarige oefenmeester wordt de tweede assistent-trainer van de nieuwe hoofdcoach Ron Jans.

FC Twente stelde eerder Andries Ulderink al aan. "Dat betekent dat we voor de eerste training de technische staf compleet hebben", laat algemeen directeur Paul van der Kraan weten op de officiële website van FC Twente. Van Dinteren werkte eerder samen met Jans bij FC Cincinnati.

De club uit Enschede begint maandag aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. "Deze week zijn de spelers van de eerste selectie aan allerlei individuele testen onderworpen en maandag is de eerste groepstraining onder leiding van hoofdtrainer Ron Jans. Dan sluit ook nieuwkomer Gijs Smal aan", aldus Van der Kraan.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 15:16
    Iedere speler zijn eigen trainer dat is wat overdreven, had zelf eerst mijn selectie op peil willen hebben!
  • 3 Jul 2020 om 14:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 14:16
      Een beest is het die Messi. Als je die laat lopen over gras dat dezelfde kleur heeft als een beugel nou dan worden we met 2 vingers in de neus kampioen. Zou UT hem op de lijst hebben staan of niet ? Vast niet, die herkent geen kwaliteit :)
    Whahaha ik denk niet dat hij op lijstje van UT staat, en komt denk ik door zijn drukke werkzaamheden voor Twente, maar wat niet is kan nog komen ;<}}}}
  • 3 Jul 2020 om 14:39
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:32
      Aguero?? Man zelfs types als hem zijn niet te betalen, wordt eens wakker, geen wonder dat je negatieve reacties naar je kop krijgt, maar je wordt er ook doodziek van dat sommigen dat verwachtingspatroon zo hoog leggen, was normaal doen ook niet van toepassing? Voor mij gast het prima eindelijk weer eens een ervaren technische staf, laat die gasten hun werk doen en stel je verwachtingen wat bij pffffff
    Misschien wordt het wat met Necid dat is afwachten. Geef het wel meer kans van slagen nu met Jans als coach dan vorig seizoen bij Den Haag. Vertrouwen geven kan veel goed doen bij een spits en dan spreek ik uit ervaring. Heb nooit op niveau gespeeld, maar wel altijd in de spits. Met daartussen een aardig seizoen waar de teller richting de 50 ging :-)). Maar goed dat terzijde....ik zie bij Twente wel liever een keer weer een balvaste spits, een aanspeelpunt zodat de rest kan aansluiten. Dan maar een speler die er minder inlegt, maar dan wel ervoor zorgt dan anderen meer scoren. Ja het budget is een probleem, maar ik heb het eerder geopperd om voor de spits een hoger salaris uit te trekken, 5 ton max, en dat bij de rest van de selectie compenseren. Is dat niet een idee Kraan/Streuer? Is toch een cruciale positie in je team!
  • 3 Jul 2020 om 14:16
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:28
      Hahaha maar af en toe van die paar koude gele rakkers niks mis mee:-))) en met een paar van die gele rakkers op vreet hij het gras nog op en vecht zich kapot voor die 250.000 netto en dit doet die Messi van Barca echt niet:-)))
    Een beest is het die Messi. Als je die laat lopen over gras dat dezelfde kleur heeft als een beugel nou dan worden we met 2 vingers in de neus kampioen. Zou UT hem op de lijst hebben staan of niet ? Vast niet, die herkent geen kwaliteit :)
  • 3 Jul 2020 om 13:58
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:46
      Dankeschön:)
    Bitte eine Bitt;<}}}
  • 3 Jul 2020 om 13:46
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:22
      Dan is onze Messi hier beter en gretige, en Messi loopt niet zo hard voor 250.000per wedstrijd, terwijl onze Messi hier op het forum er geen graspriet meer op laat zitten die vecht zich kapot voor die 250.000 netto, dan heb ik liever onze Messi en hij spreekt nog Nederlands ook:-)))
    Dankeschön:)
  • 3 Jul 2020 om 13:32
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:50
      Haha wat een geïrriteerde reacties gelijk. Zelf vind ik Necid gewoon en matige spits. Ik zie zelden goals waar hij zelf wat creëerde. Altijd vanuit een goede pass of voorzet. Ik denk dat we beter afzijn met Berggreen. Necid is ook al 30 jaar, en het zegt denk ik veel dat hij bij ADO op de bank zat. Zo’n soort spits kan wel goed zijn, als je goede vleugelspelers hebt. Op het moment hebben we die niet. Maar je weet ook niet of het elftal straks lekker draait. Dan kan je beter een spits kwa TYPE Aguero hebben. Een met snelheid en een goede dribbel.
    Aguero?? Man zelfs types als hem zijn niet te betalen, wordt eens wakker, geen wonder dat je negatieve reacties naar je kop krijgt, maar je wordt er ook doodziek van dat sommigen dat verwachtingspatroon zo hoog leggen, was normaal doen ook niet van toepassing? Voor mij gast het prima eindelijk weer eens een ervaren technische staf, laat die gasten hun werk doen en stel je verwachtingen wat bij pffffff
  • 3 Jul 2020 om 13:28
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:00
      Volledig mee eens, alleen zuipt onze Messi meer dan de auto van zijn Argentijnse look a like ;)
    Hahaha maar af en toe van die paar koude gele rakkers niks mis mee:-))) en met een paar van die gele rakkers op vreet hij het gras nog op en vecht zich kapot voor die 250.000 netto en dit doet die Messi van Barca echt niet:-)))
  • 3 Jul 2020 om 13:00
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:22
      Dan is onze Messi hier beter en gretige, en Messi loopt niet zo hard voor 250.000per wedstrijd, terwijl onze Messi hier op het forum er geen graspriet meer op laat zitten die vecht zich kapot voor die 250.000 netto, dan heb ik liever onze Messi en hij spreekt nog Nederlands ook:-)))
    Volledig mee eens, alleen zuipt onze Messi meer dan de auto van zijn Argentijnse look a like ;)
  • 3 Jul 2020 om 12:59
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:50
      Haha wat een geïrriteerde reacties gelijk. Zelf vind ik Necid gewoon en matige spits. Ik zie zelden goals waar hij zelf wat creëerde. Altijd vanuit een goede pass of voorzet. Ik denk dat we beter afzijn met Berggreen. Necid is ook al 30 jaar, en het zegt denk ik veel dat hij bij ADO op de bank zat. Zo’n soort spits kan wel goed zijn, als je goede vleugelspelers hebt. Op het moment hebben we die niet. Maar je weet ook niet of het elftal straks lekker draait. Dan kan je beter een spits kwa TYPE Aguero hebben. Een met snelheid en een goede dribbel.
    Armenteros hebben we nodig
  • 3 Jul 2020 om 12:50
    Haha wat een geïrriteerde reacties gelijk. Zelf vind ik Necid gewoon en matige spits. Ik zie zelden goals waar hij zelf wat creëerde. Altijd vanuit een goede pass of voorzet. Ik denk dat we beter afzijn met Berggreen. Necid is ook al 30 jaar, en het zegt denk ik veel dat hij bij ADO op de bank zat. Zo’n soort spits kan wel goed zijn, als je goede vleugelspelers hebt. Op het moment hebben we die niet. Maar je weet ook niet of het elftal straks lekker draait. Dan kan je beter een spits kwa TYPE Aguero hebben. Een met snelheid en een goede dribbel.
  • 3 Jul 2020 om 12:49
    Beter een paar spelers aantrekken, anders kun je er zo weer een ontslaan van de trainerstaf
  • 3 Jul 2020 om 12:22
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:10
      Messi komt pas over een jaar, die wil niet verlengen bij Barca :)
    Dan is onze Messi hier beter en gretige, en Messi loopt niet zo hard voor 250.000per wedstrijd, terwijl onze Messi hier op het forum er geen graspriet meer op laat zitten die vecht zich kapot voor die 250.000 netto, dan heb ik liever onze Messi en hij spreekt nog Nederlands ook:-)))
  • 3 Jul 2020 om 12:19
    Welkom Ivar.........
  • 3 Jul 2020 om 12:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:04
      Boere had ook aanvoer nodig dat is nooit echt wat geworden. Vuckic heeft veel minder aanvoer nodig, en die deed het goed aan het begin van dit seizoen.
    Boere kwam gewoon zwaar te kort man, niet geschikt voor eredivisie, dan liever iemand als Necid die weet hoe het werkt in de eredivisie. Maar goed sommigen denken dat we boven Jan zijn en zo even ergens goede spits weg trekken ik ben tevreden met Necid hoor geen topper maar kan er met wat vetrouwen en goede aanvoer ook maar 15 inleggen.
  • 3 Jul 2020 om 12:10
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:59
      Wat een bullshit we zullen voor Messi, of Lewandowski, en dat soort spelers goed??? Blijf even. Met je voetjes op de aarde man, Necid is geen slechte spits, maar heeft vertrouwen en aanvoer nodig en dat zal er komen, denk dat Necid onder Jans en Co gewoon gaat opbloeien. Dus kom van die roze wolk man.
    Messi komt pas over een jaar, die wil niet verlengen bij Barca :)
  • 3 Jul 2020 om 12:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:54
      Waarom niet? Ik vind Necid op Vukic na de beste spits die we de afgelopen jaren hebben gehad. Naja, áls hij wordt gehaald.
    Boere is beter. Doet het nu in Duitsland ook goed. Toen Hamdaoui speelde bij ons scoorde Boere ook vaak. Ligt puur aan aanvoer. Necid mist gewoon veel kansen en kan heel slecht meevoetballen. Heeft ook nergens in zijn lange carriere veel gescoord behalve bij PEC en een half jaar bij Sparta Praag 10 jaar geleden...
  • 3 Jul 2020 om 12:08
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:59
      Wat een bullshit we zullen voor Messi, of Lewandowski, en dat soort spelers goed??? Blijf even. Met je voetjes op de aarde man, Necid is geen slechte spits, maar heeft vertrouwen en aanvoer nodig en dat zal er komen, denk dat Necid onder Jans en Co gewoon gaat opbloeien. Dus kom van die roze wolk man.
    Denk dat Necid met op de vleugels Menig, John of Elia prima zou renderen !
  • 3 Jul 2020 om 12:06
    Mag hopen dat het volgende Breaking News een speler is die getekend heeft, en dat mag Nevid ook wel zijn, niks mis mee , oh zou het haast vergeten Van Dinteren welkom en veel succes bij deze mooie club FCTWENTE !
  • 3 Jul 2020 om 12:04
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:59
      Wat een bullshit we zullen voor Messi, of Lewandowski, en dat soort spelers goed??? Blijf even. Met je voetjes op de aarde man, Necid is geen slechte spits, maar heeft vertrouwen en aanvoer nodig en dat zal er komen, denk dat Necid onder Jans en Co gewoon gaat opbloeien. Dus kom van die roze wolk man.
    Boere had ook aanvoer nodig dat is nooit echt wat geworden. Vuckic heeft veel minder aanvoer nodig, en die deed het goed aan het begin van dit seizoen.
  • 3 Jul 2020 om 11:59
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:47
      Kijk aan! Goed nieuws! Nu hopen dat Necid niet gaat tekenen vandaag.
    Wat een bullshit we zullen voor Messi, of Lewandowski, en dat soort spelers goed??? Blijf even. Met je voetjes op de aarde man, Necid is geen slechte spits, maar heeft vertrouwen en aanvoer nodig en dat zal er komen, denk dat Necid onder Jans en Co gewoon gaat opbloeien. Dus kom van die roze wolk man.
  • 3 Jul 2020 om 11:56
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:54
      Waarom niet? Ik vind Necid op Vukic na de beste spits die we de afgelopen jaren hebben gehad. Naja, áls hij wordt gehaald.
    Ünal?
  • 3 Jul 2020 om 11:54
    Meer stafleden dan spelers:) Kom op FCT!!!
  • 3 Jul 2020 om 11:54
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:47
      Kijk aan! Goed nieuws! Nu hopen dat Necid niet gaat tekenen vandaag.
    Waarom niet? Ik vind Necid op Vukic na de beste spits die we de afgelopen jaren hebben gehad. Naja, áls hij wordt gehaald.
  • 3 Jul 2020 om 11:50
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:47
      Kijk aan! Goed nieuws! Nu hopen dat Necid niet gaat tekenen vandaag.
    Die gaat vandaag in elk geval niet tekenen.
  • 3 Jul 2020 om 11:50
    Ja mooi. En nu een paar fatsoenlijke spelers.
  • 3 Jul 2020 om 11:47
    Kijk aan! Goed nieuws! Nu hopen dat Necid niet gaat tekenen vandaag.
  • 3 Jul 2020 om 11:47
    Goede keuze?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›