''Denk dat Streuer straks in één keer met 2, 3 namen gaat komen''

47
''Denk dat Streuer straks in één keer met 2, 3 namen gaat komen''

FC Twente heeft in Amsterdam al onderhandelingen gevoerd maar Thomas Necid, maar het is nog niet bekend of de spits daadwerkelijk aan de slag gaat bij de club uit Enschede. Tijmen van Wissing heeft in ieder geval zijn bedenkingen bij de lange aanvaller. 

"Ik begrijp het niet als hij 1e spits zou worden bij FC Twente", sprak de clubwatcher vrijdagmiddag bij de Oosttribune. "Ze kunnen niet veel, dus dan is het logisch dat je bij die man uitkomt, maar ik denk niet dat het een eerste spits is. Bij ADO was hij al niet de 1e spits", blikt Van Wissing terug. 

"Ik vind het een heel goed alternatief voor de spits, maar ik vraag me af of Necid de eerste spits moet zijn van FC Twente", legt hij uit. "Je haalt een reserve op bij een van de grootste degradatiekandidaten... Maar als pinchhitter vind ik het heel begrijpelijk als je hem er bij haalt", benadrukt Van Wissing. 

"Ik had al gehoord dat ze gesproken hadden op Schiphol, maar ik proef er wel een beetje in door dat hij niet de topkandidaat is voor Streuer in de spits", vervolgt hij geheimzinnig. "En je moet er aan de zijkanten ook nog wat bij hebben, he?" Het laatste woord is aan Jan van Staa. "Ik denk dat Streuer straks in een keer met 2, 3 namen gaat komen in 1 dag. Misschien in het weekend", voorspelt hij.  

47 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jul 2020 om 14:12
    Necid is een echte tob spits daar worden we hartstikke blij mee denk ik.
  • 3 Jul 2020 om 23:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:41
      Heel veel beter krijg je dit seizoen niet denk ik................
      Het geld is op. Afval, of bejaarden die nog een jaartje willen lantefanteren komen hier op an.
    Je kan echt wel beter dan Boere krijgen dit seizoen. Necid is al beter. Ik zou best Necid als spits kunnen zien als ze er dan een tweede wat jongere spits bij nemen. Die kan dan eerst een jaartje aan het niveau wennen en dan volgend jaar eerste keus worden.
  • 3 Jul 2020 om 21:46
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:41
      Heel veel beter krijg je dit seizoen niet denk ik................
      Het geld is op. Afval, of bejaarden die nog een jaartje willen lantefanteren komen hier op an.
    We zullen zien denk dat je nog verrast wordt, alleen als je over 50.miljoen lult zal alles tegenvallen dus blijf met beide benen op de grond.
  • 3 Jul 2020 om 21:46
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:15
      We weten in ieder geval dat hij het bij ons wel kon toch? !
    En dus maar gelijk weer terughalen? Steve deed het o.a. bij ons de 1e keer ook goed. Ik zeg, niet aan beginnen.
  • 3 Jul 2020 om 21:41
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:26
      Ach schei uit met Boere zo een fors lichaam en zo slap als vaatdoek, en totaal geen techniek, niet balvast, gewoon waardeloze spits
    Heel veel beter krijg je dit seizoen niet denk ik................
    Het geld is op. Afval, of bejaarden die nog een jaartje willen lantefanteren komen hier op an.
  • 3 Jul 2020 om 21:23
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:53
      Voor Zwitserland geldt die regel niet dus neem aan dat die ook niet voor de UK gaat gelden.
    Zwitserland en Noorwegen hebben een overeenkomst met de EU. Alle Europese wetgeving wordt overgenomen. Het Verenigd Koninkrijk heeft gekozen voor no deal. Het is nog maar de vraag of er een handelsakkoord komt.
  • 3 Jul 2020 om 19:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:43
      Lukt hem aardig in Duitsland zo lijkt het...
    Ach schei uit met Boere zo een fors lichaam en zo slap als vaatdoek, en totaal geen techniek, niet balvast, gewoon waardeloze spits
  • 3 Jul 2020 om 18:53
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:44
      Hoe zit het eigenlijk met die Engelse spelers, geldt dat straks niet als buiten de EU? Afgezien van zijn leeftijd.
    Voor Zwitserland geldt die regel niet dus neem aan dat die ook niet voor de UK gaat gelden.
  • 3 Jul 2020 om 18:44
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:16
      Geen idee wat ze dan met Necid willen. Hopelijk als 2e spits dan. Hepburn-Murphy lijkt me echt wel een buitenkansje. Heeft in 43 wedstrijden 24 keer gescoord bij jong Aston Villa en al 17 keer gespeeld voor het 1e. Speler waar je wat aan kunt verdienen.
    Hoe zit het eigenlijk met die Engelse spelers, geldt dat straks niet als buiten de EU? Afgezien van zijn leeftijd.
  • 3 Jul 2020 om 18:43
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:40
      Boere moet maar eerst leren positie kiezen.
    Lukt hem aardig in Duitsland zo lijkt het...
  • 3 Jul 2020 om 18:40
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:25
      En vraag de spelers die dan een keer een goede voorzet afleverden maar eens wat Boere er mee deed...
    Boere moet maar eerst leren positie kiezen.
  • 3 Jul 2020 om 18:31
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:25
      En vraag de spelers die dan een keer een goede voorzet afleverden maar eens wat Boere er mee deed...
    Eens ook boere liet het met regelmaat na. Eens. Maar dat is ook precies wat ik bedoel.
  • 3 Jul 2020 om 18:25
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:06
      Vraag boere even hoe goed wij zijn met voorzetten? Of elke andere spits na nkufo.
    En vraag de spelers die dan een keer een goede voorzet afleverden maar eens wat Boere er mee deed...
  • 3 Jul 2020 om 18:22
    Tijmen denkt weer iets
  • 3 Jul 2020 om 18:18
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:16
      Geen idee wat ze dan met Necid willen. Hopelijk als 2e spits dan. Hepburn-Murphy lijkt me echt wel een buitenkansje. Heeft in 43 wedstrijden 24 keer gescoord bij jong Aston Villa en al 17 keer gespeeld voor het 1e. Speler waar je wat aan kunt verdienen.
    Ophaaln zou ik zeggen, niet geschoten is altijd mis !
  • 3 Jul 2020 om 18:16
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:02
      Ze willen nu spelers hebben, die direct klaar zijn voor subtop Eredivisie. Dan moet je denken aan spelers die Eredivisie ervaring hebben en of talenten van buitencategorie. Daar kijken ze heel selectief na. Maar zoals gezegd Streuer heeft ook zijn lijstje.
    Geen idee wat ze dan met Necid willen. Hopelijk als 2e spits dan. Hepburn-Murphy lijkt me echt wel een buitenkansje. Heeft in 43 wedstrijden 24 keer gescoord bij jong Aston Villa en al 17 keer gespeeld voor het 1e. Speler waar je wat aan kunt verdienen.
  • 3 Jul 2020 om 18:15
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:12
      Wat heeft hij na Twente nog gepresteerd dan?
    We weten in ieder geval dat hij het bij ons wel kon toch? !
  • 3 Jul 2020 om 18:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:49
      Poehpoeh 6 goals.....
    Is wel 25% negatieveling , en hij heeft lang alle wedstrijden niet gespeeld !
  • 3 Jul 2020 om 18:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:36
      Als Necid komt, moet ik huilen.
    Jankert !
  • 3 Jul 2020 om 18:09
    Dat broodje kroket speelde die wel altijd?
  • 3 Jul 2020 om 18:02
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:17
      UT ken je Rushian Hepburn-Murphy? Jonge engelse multifunctionele aanvaller en is transfervrij. Komt van Aston Villa. Aanrader voor Streuer.
    Ze willen nu spelers hebben, die direct klaar zijn voor subtop Eredivisie. Dan moet je denken aan spelers die Eredivisie ervaring hebben en of talenten van buitencategorie. Daar kijken ze heel selectief na. Maar zoals gezegd Streuer heeft ook zijn lijstje.
  • 3 Jul 2020 om 17:56
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:36
      Als Necid komt, moet ik huilen.
    Begin maar vast te janken droeftoeter
  • 3 Jul 2020 om 17:48
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:20
      Necid had vorig jaar veel pech,maar kwam als spits veel op eigen kracht in scoringspositie! En twente anno 2020 is van het niveau ADO dus ook dat combineerd Prima qua club en speler. Kan me ook jaren voor de geest halen dat hij de wind wel mee had en vaker scoorde in een seizoen !
    Hij heeft twee keer in zijn carrière 11 doelpunten gemaakt in één seizoen. Voor de rest altijd (veel) minder. Droevig dit.
  • 3 Jul 2020 om 17:20
    Necid had vorig jaar veel pech,maar kwam als spits veel op eigen kracht in scoringspositie! En twente anno 2020 is van het niveau ADO dus ook dat combineerd Prima qua club en speler. Kan me ook jaren voor de geest halen dat hij de wind wel mee had en vaker scoorde in een seizoen !
  • 3 Jul 2020 om 17:17
    UT ken je Rushian Hepburn-Murphy? Jonge engelse multifunctionele aanvaller en is transfervrij. Komt van Aston Villa. Aanrader voor Streuer.
  • 3 Jul 2020 om 17:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:30
      Necid als 2e spits is nog acceptabel.
    Dan kan ik het ook begrijpen
  • 3 Jul 2020 om 17:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:09
      Waarschijnlijk komt Ola John terug
    Wat heeft hij na Twente nog gepresteerd dan?
  • 3 Jul 2020 om 17:11
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:09
      Waarschijnlijk komt Ola John terug
    Zou wel is helemaal op kunnen bloeien in z'n vertrouwde omgeving. Het blijft een gok maar als je hem en een goede afmaker haalt en het gaat lopen blijf je er sowieso in.
  • 3 Jul 2020 om 17:11
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:57
      De linksback van volendam en de tweede spits van ADO... Ik oordeel pas in oktober hoor maar dit is wel aan de magere kant. Hoop binnenkort op leuker vuurwerk!
    Wat verwacht je dan ?
  • 3 Jul 2020 om 17:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:57
      De linksback van volendam en de tweede spits van ADO... Ik oordeel pas in oktober hoor maar dit is wel aan de magere kant. Hoop binnenkort op leuker vuurwerk!
    Waarschijnlijk komt Ola John terug
  • 3 Jul 2020 om 17:08
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:58
      Zou Kunnen, maar het rommelt daar aan alle kanten en de sponsoring gelden lopen daarnaast ook nog terug. Wie niet waagt.....
    Veerman zal nog een contract hebben en zal minimaal 4 ton verdienen. Dan zijn er maar weinig spelers die voor de helft elders gaan ballen. Ja, Arjen Robben.
  • 3 Jul 2020 om 17:06
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:01
      Ik zie iedereen zeuren over Necid, behalve als tweede spits en dst snap ik vrij goed. Maar vergeet niet dat we de afgelopen geen enkele spits hebben gehad die makkelijk het goal vond. Boere kon zogenaamd goed meevoetballen, maar met hem in de spits zijn we met een reden gedegradeerd en in de eerste divisie is hij zelfs op de bank beland.... Necid is misschien geen super goede voetballer, maar wel eentje die je als kapstok kunt gebruiken en die er 10+ inlegd in het seizoen. Je kunt eindelijk een keer een lange bal spelen en ook kan een voorzet tenminste fatsoenlijk worden afgewerkt.
    Vraag boere even hoe goed wij zijn met voorzetten? Of elke andere spits na nkufo.
  • 3 Jul 2020 om 17:01
    Ik zie iedereen zeuren over Necid, behalve als tweede spits en dst snap ik vrij goed. Maar vergeet niet dat we de afgelopen geen enkele spits hebben gehad die makkelijk het goal vond. Boere kon zogenaamd goed meevoetballen, maar met hem in de spits zijn we met een reden gedegradeerd en in de eerste divisie is hij zelfs op de bank beland.... Necid is misschien geen super goede voetballer, maar wel eentje die je als kapstok kunt gebruiken en die er 10+ inlegd in het seizoen. Je kunt eindelijk een keer een lange bal spelen en ook kan een voorzet tenminste fatsoenlijk worden afgewerkt.
  • 3 Jul 2020 om 16:58
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:55
      Tuurlijk. Veerman, de aanvoerder van St.Pauli, komt wel even voor 2 ton hier spelen. Kun je vergeten.
    Zou Kunnen, maar het rommelt daar aan alle kanten en de sponsoring gelden lopen daarnaast ook nog terug. Wie niet waagt.....
  • 3 Jul 2020 om 16:57
    De linksback van volendam en de tweede spits van ADO... Ik oordeel pas in oktober hoor maar dit is wel aan de magere kant. Hoop binnenkort op leuker vuurwerk!
  • 3 Jul 2020 om 16:55
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:49
      Henk Veerman, de nieuwe Billy Ashcroft is een prima eerste keus. Necid dan tweede keus.
    Tuurlijk. Veerman, de aanvoerder van St.Pauli, komt wel even voor 2 ton hier spelen. Kun je vergeten.
  • 3 Jul 2020 om 16:51
    Ik hoop dat necid fijn ergens in Rusland gaat voetballen wat een kut spits zeg
  • 3 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:45
      Twente zal ook wel moeten, want eens in de 14 dagen een speler aantrekken is wel erg magertjes. Ze hebben bijna meer keepers dan veldspelers en als je ook af en toe nog een beetje trainen wilt, dan is het wel handig als je wat spelers binnen haalt.
    Dat geloof ik best maar als Jan dat zo zegt dan moet hij ook wat gehoord hebben. Ik neem niet aan dat hij uit zijn nek lult
  • 3 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:41
      Wat een zeikkneuters, Van wising man ga een andere baan zoeken, je brengt niks nieuws, en Necid reservespits bij ado??, wie was dan eerste spits Kramer?? hahahaha, necid scoorde er toch wel 6 van de totaal 25 goals van den haag
    Poehpoeh 6 goals.....
  • 3 Jul 2020 om 16:49
    Henk Veerman, de nieuwe Billy Ashcroft is een prima eerste keus. Necid dan tweede keus.
  • 3 Jul 2020 om 16:45
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:40
      En waar baseert de heer van Staa dat op? Heeft hij inside informatie?
    Twente zal ook wel moeten, want eens in de 14 dagen een speler aantrekken is wel erg magertjes. Ze hebben bijna meer keepers dan veldspelers en als je ook af en toe nog een beetje trainen wilt, dan is het wel handig als je wat spelers binnen haalt.
  • 3 Jul 2020 om 16:44
    • Quote van 3 Jul 2020 om 16:41
      Wat een zeikkneuters, Van wising man ga een andere baan zoeken, je brengt niks nieuws, en Necid reservespits bij ado??, wie was dan eerste spits Kramer?? hahahaha, necid scoorde er toch wel 6 van de totaal 25 goals van den haag
    Is gwn een te slechte spits
  • 3 Jul 2020 om 16:41
    Wat een zeikkneuters, Van wising man ga een andere baan zoeken, je brengt niks nieuws, en Necid reservespits bij ado??, wie was dan eerste spits Kramer?? hahahaha, necid scoorde er toch wel 6 van de totaal 25 goals van den haag
  • 3 Jul 2020 om 16:40
    En waar baseert de heer van Staa dat op? Heeft hij inside informatie?
  • 3 Jul 2020 om 16:36
    Als Necid komt, moet ik huilen.
  • 3 Jul 2020 om 16:31
    Ik bent het een keer met wissing eens.
  • 3 Jul 2020 om 16:30
    Necid als 2e spits is nog acceptabel.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›