Jans krijgt premie bij kampioenschap: ''Nou, die gaat niet komen''

16
Jans krijgt premie bij kampioenschap: ''Nou, die gaat niet komen''

Ron Jans is sinds kort de nieuwe trainer van FC Twente. Jans moet van FC Twente weer een club maken waar mensen tegenop kijken en waar successen worden geboekt. Voor een van die successen krijgt Jans zelfs een premie.

"Ik heb in mijn contract staan dat ik een premie krijg als we kampioen worden. Nou, die gaat niet komen, maar we zullen het volgend jaar gaan zien'', begint Jans lachend bij Op1. FC Twente promoveerde in 2019 naar de Eredivisie en eindigde afgelopen seizoen nog op een veertiende plaats.

"Ik heb wel twee dagen nagedacht of dit het juiste moment was om bij de club aan de slag te gaan'', zo geeft Jans eerlijk toe. ''Maar daar ben ik helemaal vanaf gestapt want het is allemaal verleden. We gaan naar toekomst toewerken. Het kan misgaan en er zullen tegenslagen zijn, maar ik heb er ontzettend veel vertrouwen in dat we hier iets kunnen opbouwen en daar hebben we ook heel veel invloed op'', aldus Jans.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 00:00
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:55
      ALS m'n broer tieten had gehad was het m'n zuster !
    als mijn tante kloten had was het mijn oom geweest
  • 4 Jul 2020 om 14:14
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:05
      Ben niet zo als jij bent !
    Jij zou je zus dus niet respecteren? Ik respecteer mijn zus wel....zelfs wanneer die omgebouwd zou zijn vanuit een broer.
  • 4 Jul 2020 om 14:05
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:31
      En zou jij haar dan ........?
    Ben niet zo als jij bent !
  • 4 Jul 2020 om 13:26
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:27
      heb ron jans in de jumbo gesproken, hij zei dat het kampioenschap hem niet werd. Wel wou hij voor de europese plekken spelen!
    Misschien gaat die voor de beker, dat zal wel heel mooi zijn, dan heb je een prijs+europees en je moet geluk hebben met de loting. 2001 - 2011 - 2021????
  • 4 Jul 2020 om 13:24
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:55
      ALS m'n broer tieten had gehad was het m'n zuster !
    Nee dan was ie non-binary
  • 4 Jul 2020 om 12:51
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:08
      mooi hij is eerlijk en realistisch, denk dat europees al knap moeilijk wordt.
    Laatste jaar PEC gingen ze ook voor EL. Werd niet zo'n succes. KWW. Hangt deels af van de spelers die komen.
  • 4 Jul 2020 om 12:35
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:24
      Prachtige nuchtere kerel wat een verademing is dit en dan die zooi van afgelopen jaren, deze kerel hebben we echt nodig is gewoon en heeft mooie humor en is gewoon goede trainer.
    Volledig mee eens. Echt een verademing. Beetje humor ook. Eerlijk en reëel tegelijk. 100 van dit soort trainers.
  • 4 Jul 2020 om 12:31
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:31
      En zou jij haar dan ........?
    Haha
  • 4 Jul 2020 om 12:31
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:55
      ALS m'n broer tieten had gehad was het m'n zuster !
    En zou jij haar dan ........?
  • 4 Jul 2020 om 12:24
    Prachtige nuchtere kerel wat een verademing is dit en dan die zooi van afgelopen jaren, deze kerel hebben we echt nodig is gewoon en heeft mooie humor en is gewoon goede trainer.
  • 4 Jul 2020 om 12:08
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:27
      heb ron jans in de jumbo gesproken, hij zei dat het kampioenschap hem niet werd. Wel wou hij voor de europese plekken spelen!
    mooi hij is eerlijk en realistisch, denk dat europees al knap moeilijk wordt.
  • 4 Jul 2020 om 12:01
    Hij verdient die bonus van harte als ie kampioen wordt XD
  • 4 Jul 2020 om 11:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:47
      Als Elia, El Ahmadi, John, Ruiz, Matavz, Douglas en Brama allemaal komen/blijven en allemaal hun oude niveau weer halen + als Selahi, Smal, Julio, Menig, Drommel en evt nieuwelingen allemaal uitblinken + als Bosch, Van Leeuwen, Oosterwolde en Roemeratoe allemaal doorbreken worden we kampioen.
    ALS m'n broer tieten had gehad was het m'n zuster !
  • 4 Jul 2020 om 11:47
    Als Elia, El Ahmadi, John, Ruiz, Matavz, Douglas en Brama allemaal komen/blijven en allemaal hun oude niveau weer halen + als Selahi, Smal, Julio, Menig, Drommel en evt nieuwelingen allemaal uitblinken + als Bosch, Van Leeuwen, Oosterwolde en Roemeratoe allemaal doorbreken worden we kampioen.
  • 4 Jul 2020 om 11:30
    Als je dat al zegt mag Ron Jans ook al gauw wegwezen! ;-)
  • 4 Jul 2020 om 11:27
    heb ron jans in de jumbo gesproken, hij zei dat het kampioenschap hem niet werd. Wel wou hij voor de europese plekken spelen!
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›