'FC Twente heeft ook tweede oefenwedstrijd op het programma staan'

16
'FC Twente heeft ook tweede oefenwedstrijd op het programma staan'

FC Twente oefent in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen FC Emmen en mogelijk komt ook Feyenoord daarbij. De Tukkers hebben het nog niet officieel bevestigd, maar dat komt in de loop der tijd, zo liet Paul van der Kraan weten.

Volgens Twente Insite gaat FC Twente naar alle waarschijnlijkheid ook oefenen tegen Go Ahead Eagles. De Deventenaren komen dan op bezoek in de Grolsch Veste. De exacte datum en de tijd van aftrap zijn nog niet bekend gemaakt, maar 15 of 22 augustus zijn de data die voor de Eagles zijn gereserveerd om te oefenen tegen een eredivisionist.

Op 5 september wordt er geoefend tegen FC Emmen.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 15:25
    • Quote van 5 Jul 2020 om 09:56
      Omdat ze koste wat koste de CoronaHoax levend willen houden. Het einddoel is vaccineren niet genezen. Terwijl 99% geneest zonder vaccin. En de mensen die niet overleven daarvan is 90% 80 jaar of ouderet een onderliggende aandoening (cijfers RIVM).
    Het ging over voetbal
  • 5 Jul 2020 om 09:56
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:11
      Vraagje, hoe kan je dat nu al voorspellen als het nog met dan 1.5 maand duurt?
    Omdat ze koste wat koste de CoronaHoax levend willen houden. Het einddoel is vaccineren niet genezen. Terwijl 99% geneest zonder vaccin. En de mensen die niet overleven daarvan is 90% 80 jaar of ouderet een onderliggende aandoening (cijfers RIVM).
  • 5 Jul 2020 om 02:04
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:11
      Vraagje, hoe kan je dat nu al voorspellen als het nog met dan 1.5 maand duurt?
    Resultaten uit het verleden;)
  • 4 Jul 2020 om 20:12
    Hmmn Eagles en Feijenoord. Dat biedt perspectief haha.
  • 4 Jul 2020 om 20:11
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:58
      Ik voorspel 2-5
    Vraagje, hoe kan je dat nu al voorspellen als het nog met dan 1.5 maand duurt?
  • 4 Jul 2020 om 20:03
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:02
      Gender mag ook niet meer op ID kaarten. Jezus man waar zijn we mee bezig????
    Waar heb je dit nieuws trouwens vandaan?
  • 4 Jul 2020 om 20:01
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:02
      Gender mag ook niet meer op ID kaarten. Jezus man waar zijn we mee bezig????
    Ik houd van Samba strand bomen en felle kleuren. Ik denk dat ik maar eens Braziliaan wordt. Kan ik het jaar daarna misschien wat met mijn liefde voor gras gaan doen dan wordt ik een koe.
  • 4 Jul 2020 om 19:58
    Ik voorspel 2-5
  • 4 Jul 2020 om 16:28
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:11
      Fyenoord en GEA beide gruwelijke kut clubs.
    Vind Feyenoord en GEA juist hele mooie clubs. Mooi shirt, trouwe achterban clubs met passie en een mooi verleden.
  • 4 Jul 2020 om 16:11
    Fyenoord en GEA beide gruwelijke kut clubs.
  • 4 Jul 2020 om 16:00
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:24
      Master bedroom….schijnt ook niet meer te kunnen.
    Master verwijst (volgens de drammers) naar meester oftewel de baas van de slaven.
  • 4 Jul 2020 om 15:37
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:24
      Master bedroom….schijnt ook niet meer te kunnen.
    Iedereen die zich man of vrouw voelt moet elke dag een boete betalen omdat genderneutrale mensen daar last van hebben vind ik.
  • 4 Jul 2020 om 15:24
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:02
      Gender mag ook niet meer op ID kaarten. Jezus man waar zijn we mee bezig????
    Master bedroom….schijnt ook niet meer te kunnen.
  • 4 Jul 2020 om 15:17
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:02
      Gender mag ook niet meer op ID kaarten. Jezus man waar zijn we mee bezig????
    Hallo u spreekt met Trans Gender....
  • 4 Jul 2020 om 15:02
    Gender mag ook niet meer op ID kaarten. Jezus man waar zijn we mee bezig????
  • 4 Jul 2020 om 14:52
    Oh oh thuis tegen Eagles.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›