FC Twente zegt sorry tegen Brama: ''Zo ken ik Wout helemaal niet''

14
FC Twente zegt sorry tegen Brama: ''Zo ken ik Wout helemaal niet''

Wout Brama heeft een nieuw contract getekend bij FC Twente, zo bevestigt de club uit Enschede via de officiële kanalen. Paul van der Kraan is blij dat de routinier, die nu vastligt tot medio 2021, langer verbonden blijft aan de Tukkers. 

“Het is heel goed voor FC Twente dat Wout bijtekent, onze technische mensen denken dat hij komend seizoen een belangrijke schakel kan zijn in het nieuwe team", legt de algemeen directeur uit. "Vorig seizoen kwam Wout na een gesprek tussen staf en supporters in een kwaad daglicht te staan. Zo ken ik Wout helemaal niet", blikt Van der Kraan terug over de veelbesproken Brama-gate. 

"De manier waarop we daarna met de situatie zijn omgegaan was niet goed", beseft hij. "Het kan niet zo zijn dat er op die manier openlijk over een werknemer wordt gesproken, dat is FC Twente onwaardig en daarvoor zijn excuses op zijn plaats. We wensen Wout een goed seizoen toe en uiteindelijk hopen we dat hij ook daarna van waarde gaat zijn voor FC Twente, in welke vorm dan ook", besluit Van der Kraan. 

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 13:04
    Ikzeg. Eindelijk eens een goed bericht want brama hebben wij zeker nodig en bochker moet zich schamen wat er vorig jaar is gebeurt. Maar ook daar moet over gesproken worden ik hoor en lees al ergens anders dat het gaande is. Ik wens brama heel veel sterkte en succes toe in welke vorm dan ook binnen ons fctwente.
  • 6 Jul 2020 om 12:43
    Wat een kul verhaal van der Kraan. Als je een kerel was geweest had je vorig jaar van Leeuwen, Garcia en Boschker terug gefloten maar toen liet je de rel volledig uit de hand lopen. Ik ben nog steeds niet overtuigd van deze man. Laten we hopen dat er over een jaar iemand zit die ons echt naar de toekomst kan leiden.
  • 6 Jul 2020 om 12:32
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:22
      Je zegt daar mee ook dat hij ongeschikt is voor zijn functie en ben het daar mee eens.
      Deze man had net als de rest van de staf van vorig seizoen moeten verdwijnen.
      Excuus is dan wel geaccepteerd maar de pijn kan je niet weg nemen
    Het klopt dat ik het Sander niet gun dat hij na 600 en nog wat wedstrijden voor mijn club word weggezet als een Judas. Maar ik zie hem niet als toegevoegde waarde in de trainingsstaf.
  • 6 Jul 2020 om 12:15
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:43
      Misschien was dat wel een eis van Wout alvorens hij een conract zou tekenen, en indien dat zo is, geef ik hem groot gelijk
    Precies, ik ook , zwanzie had dat al veel eerder moeten doen !
  • 6 Jul 2020 om 11:43
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:04
      Het staat ook op officiële website van FC Twente. Het artikel zal wel weer in stukken geknipt worden, komende paar dagen is het hier ook te lezen.
    Misschien was dat wel een eis van Wout alvorens hij een conract zou tekenen, en indien dat zo is, geef ik hem groot gelijk
  • 6 Jul 2020 om 11:39
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:31
      Hoe weet je dat? !
    Logica heet dat.
  • 6 Jul 2020 om 11:31
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:35
      Ola John heeft nog een contract van een jaar bij Vitoria Guimaraes, dat zal eerst verscheurd moeten worden voordat het uberhaupt realistisch kan worden. Zijn club heeft wel gezegd dat hij weg mag, maar niet dat hij gratis weg mag.
    Hoe weet je dat? !
  • 6 Jul 2020 om 11:22
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:38
      Ik vind het ongelooflijk dat de trainer en td destijds Boschker het vuile werk lieten opknappen. Dat Sander zich daarvoor liet piepelen zegt ook wel iets natuurlijk maar Sander werd in een positie gemanouvreerd waar hij nooit had moeten komen.
    Je zegt daar mee ook dat hij ongeschikt is voor zijn functie en ben het daar mee eens.
    Deze man had net als de rest van de staf van vorig seizoen moeten verdwijnen.
    Excuus is dan wel geaccepteerd maar de pijn kan je niet weg nemen
  • 6 Jul 2020 om 10:38
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:12
      Ongelooflijk dat die boschker gewoon blijft zitten!!!!.
    Ik vind het ongelooflijk dat de trainer en td destijds Boschker het vuile werk lieten opknappen. Dat Sander zich daarvoor liet piepelen zegt ook wel iets natuurlijk maar Sander werd in een positie gemanouvreerd waar hij nooit had moeten komen.
  • 6 Jul 2020 om 10:35
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:24
      Is er al meer bekend over Cyriel Ngonge of Ola John? Ik zie graag beide komen!
    Ola John heeft nog een contract van een jaar bij Vitoria Guimaraes, dat zal eerst verscheurd moeten worden voordat het uberhaupt realistisch kan worden. Zijn club heeft wel gezegd dat hij weg mag, maar niet dat hij gratis weg mag.
  • 6 Jul 2020 om 10:24
    Is er al meer bekend over Cyriel Ngonge of Ola John? Ik zie graag beide komen!
  • 6 Jul 2020 om 10:12
    Ongelooflijk dat die boschker gewoon blijft zitten!!!!.
  • 6 Jul 2020 om 10:04
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:03
      Volgens Tubantia heeft Boschker zijn excuus aangeboden aan Brama en is het uitgesproken !
    Het staat ook op officiële website van FC Twente. Het artikel zal wel weer in stukken geknipt worden, komende paar dagen is het hier ook te lezen.
  • 6 Jul 2020 om 10:03
    Volgens Tubantia heeft Boschker zijn excuus aangeboden aan Brama en is het uitgesproken !
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›