Boschker en Brama leggen het bij: ''Heb mijn excuses aangeboden''

17
Boschker en Brama leggen het bij: ''Heb mijn excuses aangeboden''

Wout Brama heeft een nieuw contract getekend bij FC Twente en ligt nu vast tot medio 2021, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. Sander Boschker laat op de clubsite tevens weten dat hij 'sorry' heeft gezegd tegen de routinier. 

“Vorige week hebben Wout en ik elkaar inderdaad uitgebreid gesproken", blikt hij terug. "De manier waarop ik tijdens het bewuste gesprek over Wout heb gesproken was niet goed. Het beeld dat ik van Wout heb geschetst was niet correct", beseft Boschker.

"Dat heb ik met Wout kunnen bespreken en ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden", vervolgt de keeperstrainer van de Tukkers. "We hebben afgesproken om het achter ons te laten. Het is mooi dat Wout voor de club behouden blijft", besluit Boschker. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jul 2020 om 09:26
    • Quote van 6 Jul 2020 om 18:08
      Dan had Streuer hem de laan moeten uitsturen, daar was nu mooi de gelegenheid voor. Ik mag die landverader ook nooit meer, Maargoed als de club anders beslist.
    Enerzijds zeg je ja stuur die man eruit er is een vertrouwensbreuk ontstaan, anderzijds praat je niet over jan lul die zomaar even een passant is bij de club. Dat het uitgesproken is is prima getuigt van karakter van allebei de kanten
  • 6 Jul 2020 om 18:08
    • Quote van 6 Jul 2020 om 13:58
      Zeg toch ook niet dat er wat mis is.met een excuses? Als hij zegt het beeld wat ik heb geschetst klopt niet die vlieger gaat natuurlijk niet op he als je elkaar al zo lang kent dan weet je wel hoe iemand in elkaar zit. Als hij een echte vent was geweest had hij eerder gepraat en niet pas als degene waarvoor hij partij heeft gekozen weg is om bij dr ander weer in de gratie te komen
    Dan had Streuer hem de laan moeten uitsturen, daar was nu mooi de gelegenheid voor. Ik mag die landverader ook nooit meer, Maargoed als de club anders beslist.
  • 6 Jul 2020 om 15:43
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:10
      Het is en blijft een LUL, binnen en buitenshuis !
    Potverdorie Henk. Ik ben het steeds vaker met je eens. Goed bezig kerel.


    Mag ook wel eens gezegd worden. ;)
  • 6 Jul 2020 om 14:51
    • Quote van 6 Jul 2020 om 13:41
      Daarme heeft sANder dus zijn persoonlijk laten zien.......das niet een beste !
    Precies zoals de wind waait waait Sander mee bang voor zijn baantje.
  • 6 Jul 2020 om 13:58
    • Quote van 6 Jul 2020 om 13:34
      Als je fout bent geweest kun je twee dingen doen: • of je houd je rug recht en je voelt je te groot om toe te geven dat je fout zat. Met als gevolg scheve verhoudingen binnen de club. • Of je legt het bij doormiddel van excuses aan te bieden om er vervolgens door beide instemming er zand over te gooien. EEN ANDERE KEUZE IS ER NIET!!.......Sander heeft zich voor het karretje laten slepen van dictator Tedje van Leeuwen, had ie nooit moeten doen. Zo nu “ Basta” klaar zo en verder met de club.
    Zeg toch ook niet dat er wat mis is.met een excuses? Als hij zegt het beeld wat ik heb geschetst klopt niet die vlieger gaat natuurlijk niet op he als je elkaar al zo lang kent dan weet je wel hoe iemand in elkaar zit. Als hij een echte vent was geweest had hij eerder gepraat en niet pas als degene waarvoor hij partij heeft gekozen weg is om bij dr ander weer in de gratie te komen
  • 6 Jul 2020 om 13:41
    • Quote van 6 Jul 2020 om 13:34
      Als je fout bent geweest kun je twee dingen doen: • of je houd je rug recht en je voelt je te groot om toe te geven dat je fout zat. Met als gevolg scheve verhoudingen binnen de club. • Of je legt het bij doormiddel van excuses aan te bieden om er vervolgens door beide instemming er zand over te gooien. EEN ANDERE KEUZE IS ER NIET!!.......Sander heeft zich voor het karretje laten slepen van dictator Tedje van Leeuwen, had ie nooit moeten doen. Zo nu “ Basta” klaar zo en verder met de club.
    Daarme heeft sANder dus zijn persoonlijk laten zien.......das niet een beste !
  • 6 Jul 2020 om 13:34
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:30
      Eerst de trainer in de kont kruipen en nu die weg is gaan zeggen dat het beeld wat hij geschetst heeft niet klopt klasse Sander erg geloofwaardig
    Als je fout bent geweest kun je twee dingen doen: • of je houd je rug recht en je voelt je te groot om toe te geven dat je fout zat. Met als gevolg scheve verhoudingen binnen de club. • Of je legt het bij doormiddel van excuses aan te bieden om er vervolgens door beide instemming er zand over te gooien. EEN ANDERE KEUZE IS ER NIET!!.......Sander heeft zich voor het karretje laten slepen van dictator Tedje van Leeuwen, had ie nooit moeten doen. Zo nu “ Basta” klaar zo en verder met de club.
  • 6 Jul 2020 om 13:32
    Niet iedereen heeft een duidelijke mening en visie. Zo ook Sander. Hij praat makkelijk met anderen mee. Destekwalijker het is dat GG en TVL hem het woord hebben laten doen. Gewoon heel erg zwak en geen verantwoordelijkheid nemen. Je laat één van je srafleden onder druk alles zeggen wat binnenkamers had moeten blijven en je steunt hem daarna niet. Dat is echt achterbaks!
  • 6 Jul 2020 om 13:08
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:36
      Gewoon een lul verhaal Boschker. Het bevestigd alleen maar dat je volledig onbetrouwbaar bent.
    Ikzeg. Thai. U heeft gelijk. Ik had boschker er ook uit gegooid. Maar oké ben benieuwd tussen iedereen die met boschker te maken krijgt. Die zijn zeker allemaal op hun hoede. En normaal gesproken is dit niet de manier van doen Thai.
  • 6 Jul 2020 om 12:36
    Gewoon een lul verhaal Boschker. Het bevestigd alleen maar dat je volledig onbetrouwbaar bent.
  • 6 Jul 2020 om 12:10
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:04
      Sander!!!!!!! OUT!!!!!!!!!
    Het is en blijft een LUL, binnen en buitenshuis !
  • 6 Jul 2020 om 12:04
    Sander!!!!!!! OUT!!!!!!!!!
  • 6 Jul 2020 om 12:02
    Duidelijk dat Sander met alle windrichtingen meedraait!!!
  • 6 Jul 2020 om 11:30
    Eerst de trainer in de kont kruipen en nu die weg is gaan zeggen dat het beeld wat hij geschetst heeft niet klopt klasse Sander erg geloofwaardig
  • 6 Jul 2020 om 11:05
    Mooi dat het bijgelegd is zo. Klaar zand er over en samen verder! Zoals t heurt
  • 6 Jul 2020 om 10:38
    Top 2 club mensen, die er bij horen.
  • 6 Jul 2020 om 10:38
    Top 2 club mensen, die er bij horen.