VIDEO | Live: RTV Oost aanwezig bij eerste training FC Twente

21
VIDEO | Live: RTV Oost aanwezig bij eerste training FC Twente

Kijk hier live mee naar de eerste training van FC Twente! Clubwatcher Tijmen van Wissing is namens RTV Oost live aanwezig en hij weet te melden dat er 19 spelers aanwezig zijn op het trainingscomplex in Hengelo. 

De verslaggever gaat straks ook nog in gesprek met technisch directeur Jan Streuer, die achter de schermen druk bezig is met de zoektocht naar versterkingen. De Tukkers worden onder andere in verband gebracht met spelers als Karim El Ahmadi en Thomas Necid. 

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 18:06
    • Quote van 6 Jul 2020 om 16:29
      Ach ach, Henkie. Hou toch op met je dementerende gelul. Jij vindt dit trainen? En waarom moet/mag ik naar Almelo gaan? Alleen omdat dit niet jouw mening is, moet diegene maar naar Almelo? Ga alsjeblieft naar een verzorgingstehuis.
    Wat verwacht jij dan....gelijk volle pulle en vol erop en daardoor blessures riskeren?


    Laat je nakijken vent......
  • 6 Jul 2020 om 16:50
    • Quote van 6 Jul 2020 om 16:29
      Ach ach, Henkie. Hou toch op met je dementerende gelul. Jij vindt dit trainen? En waarom moet/mag ik naar Almelo gaan? Alleen omdat dit niet jouw mening is, moet diegene maar naar Almelo? Ga alsjeblieft naar een verzorgingstehuis.
    Je ziet maar alleen de duurloop en het is al slecht? Tja...
  • 6 Jul 2020 om 16:29
    • Quote van 6 Jul 2020 om 16:05
      Ga ajb naar Almelo met je nietszeggende reacties !
    Ach ach, Henkie. Hou toch op met je dementerende gelul. Jij vindt dit trainen? En waarom moet/mag ik naar Almelo gaan? Alleen omdat dit niet jouw mening is, moet diegene maar naar Almelo? Ga alsjeblieft naar een verzorgingstehuis.
  • 6 Jul 2020 om 16:05
    • Quote van 6 Jul 2020 om 13:50
      Is dit nou trainen? Zelfs bij de 7e klasse doen wij meer oefeningen en zijn wij fanatieker! Slappe zooi, ook al is dit de eerste training.
    Ga ajb naar Almelo met je nietszeggende reacties !
  • 6 Jul 2020 om 13:50
    Is dit nou trainen? Zelfs bij de 7e klasse doen wij meer oefeningen en zijn wij fanatieker! Slappe zooi, ook al is dit de eerste training.
  • 6 Jul 2020 om 12:30
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:39
      De waarde van Drommel is 2 miljoen
    Strik erom en weg er mee, dan de Lange het vetrouwen geven.
  • 6 Jul 2020 om 12:24
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:17
      Vond dat menig niet heel fit oogde...
    Daar is een voorbereiding ook voor
  • 6 Jul 2020 om 12:19
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:11
      Oké, maar heeft hij daar niet eerder de tijd voor gehad, zou ik dan zeggen !
    Geen idee. Hij was volgensmij bij familie in het buitenland denk dat hij daar zolang mogelijk wilde blijven
  • 6 Jul 2020 om 12:17
    Vond dat menig niet heel fit oogde...
  • 6 Jul 2020 om 12:15
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:39
      De waarde van Drommel is 2 miljoen
    De waarde van Drommel is wat de gek ervoor geeft.
  • 6 Jul 2020 om 12:11
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:53
      Julio moet een coronatest doen dat is de reden waarom hij er niet is. Hij sluit woensdag aan als alles goed is
    Oké, maar heeft hij daar niet eerder de tijd voor gehad, zou ik dan zeggen !
  • 6 Jul 2020 om 11:53
    Julio moet een coronatest doen dat is de reden waarom hij er niet is. Hij sluit woensdag aan als alles goed is
  • 6 Jul 2020 om 11:39
    De waarde van Drommel is 2 miljoen
  • 6 Jul 2020 om 11:33
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:32
      Waarom heeft Joël als enige witte sokken aan.
    Omdat hij eerste keeper is !
  • 6 Jul 2020 om 11:33
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:32
      Denk dat hij niet voor meer dan 1 miljoen vertrekt. Volgens transfermarkt is hij maar 5 ton waard
    Hopelijk vertrekt ie niet haha
  • 6 Jul 2020 om 11:32
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:27
      Oei, is niet te hopen mits die voor een leuk bedrag wordt verkocht (2mil+)
    Denk dat hij niet voor meer dan 1 miljoen vertrekt. Volgens transfermarkt is hij maar 5 ton waard
  • 6 Jul 2020 om 11:32
    Waarom heeft Joël als enige witte sokken aan.
  • 6 Jul 2020 om 11:30
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:27
      Oei, is niet te hopen mits die voor een leuk bedrag wordt verkocht (2mil+)
    Nee inderdaad. Ben live de training aan het kijken en ze zijn aan het rennen in twee groepen, julio zit er in geen 1
  • 6 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:24
      Julio schijnt niet op de training te zijn? Transfer in de maak
    Oei, is niet te hopen mits die voor een leuk bedrag wordt verkocht (2mil+)
  • 6 Jul 2020 om 11:25
    LEEEGOOOOO RONNIE!!! Show them what you're made of!
  • 6 Jul 2020 om 11:24
    Julio schijnt niet op de training te zijn? Transfer in de maak