Douglas haalt uit naar FC Emmen: ''Voelde me zwaar genaaid''

62
Douglas haalt uit naar FC Emmen: ''Voelde me zwaar genaaid''

Douglas Franco Teixeira kreeg onlangs slecht nieuws te horen van Jan Streuer, de technisch directeur van FC Twente. Toch is de 32-jarige centrumverdediger vastberaden om komend seizoen weer op het hoogste niveau in Nederland te spelen. 

"Het gaat lukken, volgend seizoen speel ik weer in de Eredivisie", vertelt hij in het weekblad van Voetbal International. Douglas is inmiddels al twintig kilo afgevallen. "Van 115 naar 95 kilo in minder dan een half jaar. Sinds januari train ik elke dag keihard. Ik sport veel, leef gezond eet vooral salades en kip. En af en toe nog een stukje pizza. Ja, dat moet soms kunnen", lacht hij.

Eind vorig jaar werd Douglas na een paar dagen al 'afgetest' door FC Emmen, terwijl hij had gehoopt op een langere kans. "Ze wísten dat ik nog niet klaar was, dat had ik vooraf zelf gezegd", blikt hij terug. "Ik zocht alleen een kans om weer op niveau te komen. Maar zoals Emmen het naar buiten bracht, dacht iedereen: Zie je wel, het is over met Douglas. Ik voelde me zwaar genaaid. Dat gebeurt me niet meer. Ik ben jarenlang veel te lief geweest. Niet op het veld, wel daarbuiten", baalt Douglas.

"Ik heb mensen te veel vertrouwd, te veel naar anderen geluisterd. Dat moet anders. Ik begin nou een beetje volwassen te worden", vervolgt de voormalig FC Twente-verdediger, die samen met privétrainer Marin Huizing keihard door blijft trainen voor een comeback. "Naar het veld, in de sportschool, in de bossen. Met bal, zonder bal. Knallen, anderhalf uur. Soms twee keer op een dag. Mijn mentaliteit is mijn grootste kwaliteit. Daarom kom ik nu ook terug. Ik ga iedereen nog verrassen", besluit Douglas. 

62 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2020 om 22:37
    • Quote van 8 Jul 2020 om 18:26
      Ik gun hem veel maar kan me niet voorstellen dat een eredivisie club hem nog aantrekt.
    moet hij eerst nog minimaal20 kiloafvallen
  • 8 Jul 2020 om 21:10
    • Quote van 8 Jul 2020 om 17:37
      We zijn een profclub, geen revalidatiecentrum.
    Daar leek het de laatste jaren wel op.
  • 8 Jul 2020 om 18:26
    Ik gun hem veel maar kan me niet voorstellen dat een eredivisie club hem nog aantrekt.
  • 8 Jul 2020 om 18:18
    • Quote van 8 Jul 2020 om 17:37
      We zijn een profclub, geen revalidatiecentrum.
    Een profclub, dan heb jij zeker de laatste jaren iets gemist en vooral het laatste jaar hoe zo!! Een profclub wees blij dat het clubje nog bestaat!! , ik moet eerlijk zeggen dat ze nu wel goed bezig zijn maar dat mag ook wel een keer na al die kloten jaren.
  • 8 Jul 2020 om 17:40
    Het gaat niet om fit zijn. Het gaat om explosiviteit, startsnelheid etc een topsporter die jaren lang stil heeft gezeten verandert. Je moet echt een machine zijn om die stilstand te kunnen repareren. Gewicht en een sixpackje zijn makkelijk, gewoon lekker dagelijks sporten.
    FCT heeft gewoon geen tijd en ruimte voor een KWW-m3
  • 8 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 8 Jul 2020 om 17:29
      Laat die jonge lekker mee trainen en ga met hem ingesprek en kijken waar je uit komt met elkaar
    We zijn een profclub, geen revalidatiecentrum.
  • 8 Jul 2020 om 17:29
    Laat die jonge lekker mee trainen en ga met hem ingesprek en kijken waar je uit komt met elkaar
  • 8 Jul 2020 om 15:53
    Af en toe een pizza.......en de uitspraak: "Ik begin nou een beetje volwassen te worden".

    Dat zegt al genoeg over zijn mentaliteit. Op deze leeftijd kun je het allemaal niet meer belopen.....
  • 8 Jul 2020 om 15:01
    'Even mee trainen' zo makkelijk is het natuurlijk niet. Als je vanuit het niets weer fit genoeg voor het profvoetbal wilt worden ben je 5/6 maanden verder. Dan zul je dus met elkaar een traject in moeten en ook het vertrouwen moeten hebben in elkaar dat het met een succes gaat eindigen. En ik kan me goed voorstellen dat ze veel bedenkingen hebben bij de mentaliteit van Douglas gezien zijn verleden van te laat en te zwaar weer komen na de zomerstop en frequente uitstapjes naar kroegen en discotheken. Niet meer aan beginnen wat mij betreft.
  • 8 Jul 2020 om 14:52
    Helemaal mee eens prestatie contract mee katen trainen oefen partij laten spelen en dan kan je zien waar hij staat
  • 8 Jul 2020 om 14:45
    Titel.... voelde me zwaar.... zal idd kloppen als je 115 kg weegt.Twee weken mee laten trainen, prestatie contract en meer ook absoluut niet.
  • 8 Jul 2020 om 14:34
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:38
      Helemaal mee eens. Nee heb je en ja kun je krijgen. Wie niet waagt wie niet wint. Win-win situatie. Alle cliche's kun je erop los laten. Ik vind het heel vreemd dat Twente het niet doet. Wat heb je hier nu mee te verliezen? Helemaal niets!!!! En als we nu zo ruim in het materiaal zaten qua kwaliteit en kwantiteit dan zou ik ze gelijk geven, maar dit valt voor mij niet te rijmen.
    Ben er ook helemaal mee eens. Geef hem z’n kans om zichzelf te laten zien en Streuer z’n ongelijk te bewijzen. Wordt het niets, dan heeft hij in ieder geval z’n kans gehad en is het verder over en uit, maar als hij tòch nog een aanwinst blijkt te zijn..........hoe goedkoop wil je als club zijnde aan zo iemand met zoveel ervaring komen ?!?! Gewoon doen dus, GEEF HEM Z’N KANS !!!!!!!!!!!!!!!
  • 8 Jul 2020 om 14:34
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:38
      Helemaal mee eens. Nee heb je en ja kun je krijgen. Wie niet waagt wie niet wint. Win-win situatie. Alle cliche's kun je erop los laten. Ik vind het heel vreemd dat Twente het niet doet. Wat heb je hier nu mee te verliezen? Helemaal niets!!!! En als we nu zo ruim in het materiaal zaten qua kwaliteit en kwantiteit dan zou ik ze gelijk geven, maar dit valt voor mij niet te rijmen.
    Ben er ook helemaal mee eens. Geef hem z’n kans om zichzelf te laten zien en Streuer z’n ongelijk te bewijzen. Wordt het niets, dan heeft hij in ieder geval z’n kans gehad en is het verder over en uit, maar als hij tòch nog een aanwinst blijkt te zijn..........hoe goedkoop wil je als club zijnde aan zo iemand met zoveel ervaring komen ?!?! Gewoon doen dus, GEEF HEM Z’N KANS !!!!!!!!!!!!!!!
  • 8 Jul 2020 om 14:24
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:32
      Snel rekensommetje laat zien dan zijn BMI 25.8 is. Boven de 25 is overgewicht, dus voor een topsporter is dat zeker te zwaar. Bovendien is daar nog het gebrek aan wedstrijdritme.
    Heel leuk die BMI, maar lengte en gewicht zegt niet alles. Is het spier- of vetweefsel? Laat Douglas meedraaien in de conditietraining. Op basis daarvan kan prima beoordeeld worden of hij in de groepstraining (met bal) mee kan doen. Of dat uiteindelijk tot een contract leidt merken we vanzelf.
  • 8 Jul 2020 om 13:59
    Waarom gaat hij nu ineens wel hard aan de bak? Ik vind dat opvallend, waarom is het kwartje niet (veel) eerder gevallen? Hij lijkt nu goed bezig te zijn. Wellicht afspraken maken met hem, nog een X-aantal kilo eraf en je krijgt een kans om je te bewijzen. Waarvoor dan ook een bepaalde tijd staat. Zoals hij het nu brengt lijkt hij er echt voor te gaan. Als hij echt graag wil kan het hem lukken. Hoe staat het daarnaast met zijn voetbalkwaliteiten, dat is ook niet onbelangrijk.
  • 8 Jul 2020 om 13:38
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:38
      Zelf geloof ik dat het met de mentaliteit en drive wel goed zit. Geen club hebben en elke dag als een beest trainen met begeleiding kan je alleen maar respect voor hebben. 95 Kg met 1,92 meter lengte is heel normaal. Laat hem meetrainen en weer bal/teamgevoel opdoen, weet vrij zeker dat hij het onderste uit de kan zal halen bij zichzef qua drive als hij een kans krijgt om te trainen.
    Helemaal mee eens. Nee heb je en ja kun je krijgen. Wie niet waagt wie niet wint. Win-win situatie. Alle cliche's kun je erop los laten. Ik vind het heel vreemd dat Twente het niet doet. Wat heb je hier nu mee te verliezen? Helemaal niets!!!! En als we nu zo ruim in het materiaal zaten qua kwaliteit en kwantiteit dan zou ik ze gelijk geven, maar dit valt voor mij niet te rijmen.
  • 8 Jul 2020 om 13:33
    Geef deze man een kans
  • 8 Jul 2020 om 13:24
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:18
      Er is een groot verschil tussen 3 maanden of 3 jaren geen wedstrijd te hebben gespeeld. Opbouwen naar wedstrijdritme kost dan ook meer tijd.
    Zijn conditie is misschien wel beter dan die van menig contractspeler en ook over het missen van wedstrijdritme ben ik het niet met jou eens.
  • 8 Jul 2020 om 13:21
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:12
      Zomaar even een héél dom vraagje als dat mag; hoeveel wedstrijdritme zouden die anderen hebben die afgelopen maandag weer zijn begonnen met de training. Wat denk je?
    Zo héél dom is dat vraagje niet ;-)
  • 8 Jul 2020 om 13:18
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:12
      Zomaar even een héél dom vraagje als dat mag; hoeveel wedstrijdritme zouden die anderen hebben die afgelopen maandag weer zijn begonnen met de training. Wat denk je?
    Er is een groot verschil tussen 3 maanden of 3 jaren geen wedstrijd te hebben gespeeld. Opbouwen naar wedstrijdritme kost dan ook meer tijd.
  • 8 Jul 2020 om 13:17
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:32
      Snel rekensommetje laat zien dan zijn BMI 25.8 is. Boven de 25 is overgewicht, dus voor een topsporter is dat zeker te zwaar. Bovendien is daar nog het gebrek aan wedstrijdritme.
    Leg uit.....
  • 8 Jul 2020 om 13:15
    • Quote van 8 Jul 2020 om 13:05
      Wie heeft het hier eigenlijk over de 'buitenwereld'? Reken er maar niet op dat intern iedereen wél enthousiast is.
    FcTwEnTe75 schrijft in zijn bericht: 'laten we ons alsjeblieft niet compleet belachelijk maken'.
    Welke conclusie trek jij hier dan uit?
  • 8 Jul 2020 om 13:12
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:32
      Snel rekensommetje laat zien dan zijn BMI 25.8 is. Boven de 25 is overgewicht, dus voor een topsporter is dat zeker te zwaar. Bovendien is daar nog het gebrek aan wedstrijdritme.
    Zomaar even een héél dom vraagje als dat mag; hoeveel wedstrijdritme zouden die anderen hebben die afgelopen maandag weer zijn begonnen met de training. Wat denk je?
  • 8 Jul 2020 om 13:08
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:59
      Is ook bullshit Hij was in die jaren geen topsporter meer, dus is het dan vrij normaal dat als ie niet meer hoeft te trainen dan aankomt, heeft niks met mentaliteit te maken, hij dacht lekker te kunnen rentenieren van zijn centen, maar ik denk dat de bodem van de geldkist in zicht komt en dat ie mede daarom hoopt weer in de eredivisie te ballen, en dat hij nu de wilskracht heeft en zich optraint is toch prima
    Die kans heeft hij vorig jaar ook gehad en laten schieten. En met alle respect maar wat hebben we nu zitten als TD en wat hadden we in de voorgaande jaren . JvH met Streuer vergelijken is lachwekkend net als TvL met Streuer. De spelers die TvL heeft "ontdekt" en dan met name bv een Nacer en Mertens die heeft hij ook maar via via gevonden. Niet zelf gescout. Ik vind je verhaal wat dat betreft toch echt niet kloppen. Wanneer zou Douglas wedstrijd fit zijn dan ? Die komt vast niet voetballen voor een onkostenvergoeding.
  • 8 Jul 2020 om 13:05
    Paar weken meetrainen met jong Twente lijkt mij prima! Voordeel van de twijfel.
  • 8 Jul 2020 om 13:05
    • Quote van 8 Jul 2020 om 12:42
      Hoezo ons compleet belachelijk maken? Juist in onze financiële situatie is dit het proberen waard. Dat de 'buitenwereld' ons dan de stempel compleet belachelijk opdrukt boeit mij echt niet!
    Wie heeft het hier eigenlijk over de 'buitenwereld'? Reken er maar niet op dat intern iedereen wél enthousiast is.
  • 8 Jul 2020 om 13:04
    Is er hier iemand die dit namens de supporters kan overbrengen naar Streuer?! Ik wil dat hij mee traint! Geef die gozer een kans! We zijn niet meer op het spelersniveau van vroeger dus een geliefde talentvolle gemotiveerde speler die zich al eens bewezen heeft kan je op z’n minst een KANS geven, ook al haalt hij het niveau van vroeger niet. EN elia zou het geweldig vinden als we op z’n minst nog een kleine kans willen maken dat hij deze kans opkomt, kan ook dit helpen.
  • 8 Jul 2020 om 12:49
    • Quote van 8 Jul 2020 om 12:29
      Mooie woorden. We gaan het zien.
    Jij gelooft er niet in...ik wel! We zullen zien.
  • 8 Jul 2020 om 12:46
    Laat die jongen meetrainen en vertel erbij dat hij alleen in aanmerking komt voor een prestatie contract.
  • 8 Jul 2020 om 12:42
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:19
      Nee laten we ons alsjeblieft niet compleet belachelijk maken. Streuer kan dit beter inschatten dan wij. Het wordt gewoon niets meer met Douglas, hoe hard hij er ook voor traint. Hij is er gewoon te lang uit geweest.
    Hoezo ons compleet belachelijk maken? Juist in onze financiële situatie is dit het proberen waard. Dat de 'buitenwereld' ons dan de stempel compleet belachelijk opdrukt boeit mij echt niet!
  • 8 Jul 2020 om 12:34
    Ik zou zeggen Jan Streuer, draai je conclusie terug, veel supporters zien het wel zitten, laat hem meetrainen met de groep, dan kun je het een tijd aankijken, en misschien is hij wel de oplossing voor de verdediging !
  • 8 Jul 2020 om 12:30
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:32
      Je kan hem toch op z'n minst een kans geven? Is het niks stuur je hem weg.
    Precies mijn gedachte !
  • 8 Jul 2020 om 12:29
    Mooie woorden. We gaan het zien.
  • 8 Jul 2020 om 12:07
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:50
      Eens, zou ook erg frustrerend zijn als hij bij een andere club straks de rots in de branding wordt. Lekker paar weken mee laten trainen zonder contributie te laten betalen:). Als die over geld begint weet je meteen wat de drijfveren zijn.
    En zo ist
  • 8 Jul 2020 om 12:05
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:19
      Nee laten we ons alsjeblieft niet compleet belachelijk maken. Streuer kan dit beter inschatten dan wij. Het wordt gewoon niets meer met Douglas, hoe hard hij er ook voor traint. Hij is er gewoon te lang uit geweest.
    En hoezo kan iemand dat beter inschatten die net terug is gehaald uit zijn pensioen? En wat is er mis met iemand een kans geven nu je amper een selectie hebt? En goed in kunnen schatten van spelers dat werd door de kenners ook gedaan bij verhaegh en Berggreen nou nou nou wat hebben die gebracht zeg en dan zwijg ik nog over het leger aan spitsen die de revue passeerden allen gehaald door de mensen met kennis die er kort opzitten! Soms is één kans alles wat je nodig hebt!!!
  • 8 Jul 2020 om 11:59
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:28
      Helemaal mee eens, zijn mentaliteit is zijn grootste kwaliteit... nou, waarom laat je het dan zo ver komen dat je een carrière hebt in voetbal en een paar jaar later 115kg weegt. Nogal een gebrek aan mentaliteit lijkt mjj.
    Is ook bullshit Hij was in die jaren geen topsporter meer, dus is het dan vrij normaal dat als ie niet meer hoeft te trainen dan aankomt, heeft niks met mentaliteit te maken, hij dacht lekker te kunnen rentenieren van zijn centen, maar ik denk dat de bodem van de geldkist in zicht komt en dat ie mede daarom hoopt weer in de eredivisie te ballen, en dat hij nu de wilskracht heeft en zich optraint is toch prima
  • 8 Jul 2020 om 11:59
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:28
      Helemaal mee eens, zijn mentaliteit is zijn grootste kwaliteit... nou, waarom laat je het dan zo ver komen dat je een carrière hebt in voetbal en een paar jaar later 115kg weegt. Nogal een gebrek aan mentaliteit lijkt mjj.
    Is ook bullshit Hij was in die jaren geen topsporter meer, dus is het dan vrij normaal dat als ie niet meer hoeft te trainen dan aankomt, heeft niks met mentaliteit te maken, hij dacht lekker te kunnen rentenieren van zijn centen, maar ik denk dat de bodem van de geldkist in zicht komt en dat ie mede daarom hoopt weer in de eredivisie te ballen, en dat hij nu de wilskracht heeft en zich optraint is toch prima
  • 8 Jul 2020 om 11:58
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:43
      Gevoel dat die Douglas ongelooflijk gemotiveerd is om te presteren. Misschien moet er na de fan acties van Robben en Sneijder, ook een Douglas Texeira actie komen vanuit de fans.
    Dat gaat me nou weer te ver.
  • 8 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:35
      Je kan hem inderdaad laten meetrainen als bedankje voor de mooie jaren. We kunnen wel wat extra man gebruiken op de training.
    En wie weet verrast hij vriend en vijand!
  • 8 Jul 2020 om 11:50
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:39
      Ja proberen kost niks
    Eens, zou ook erg frustrerend zijn als hij bij een andere club straks de rots in de branding wordt. Lekker paar weken mee laten trainen zonder contributie te laten betalen:). Als die over geld begint weet je meteen wat de drijfveren zijn.
  • 8 Jul 2020 om 11:39
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:32
      Je kan hem toch op z'n minst een kans geven? Is het niks stuur je hem weg.
    Ja proberen kost niks
  • 8 Jul 2020 om 11:38
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:28
      Helemaal mee eens, zijn mentaliteit is zijn grootste kwaliteit... nou, waarom laat je het dan zo ver komen dat je een carrière hebt in voetbal en een paar jaar later 115kg weegt. Nogal een gebrek aan mentaliteit lijkt mjj.
    Zelf geloof ik dat het met de mentaliteit en drive wel goed zit. Geen club hebben en elke dag als een beest trainen met begeleiding kan je alleen maar respect voor hebben. 95 Kg met 1,92 meter lengte is heel normaal. Laat hem meetrainen en weer bal/teamgevoel opdoen, weet vrij zeker dat hij het onderste uit de kan zal halen bij zichzef qua drive als hij een kans krijgt om te trainen.
  • 8 Jul 2020 om 11:34
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:31
      vind het nog meevallen eerlijk gezegd, 115 kilo voor iemand tegen de 2 meter aan is niet heel extreem en 95 kilo zit al in de buurt voor het streefgewicht bij die lengte.

      Ik zie niet in waarom je hem géén kans zou geven op de training. ik gok dat douglas een berggreen onzichtbaar kan laten worden tijdens een training, daarnaast zou het voor julio een stuk makkelijker voetballen zijn met douglas naast hem, mocht hij gewoon fit genoeg zijn om te spelen.
    +100
  • 8 Jul 2020 om 11:32
    Snel rekensommetje laat zien dan zijn BMI 25.8 is. Boven de 25 is overgewicht, dus voor een topsporter is dat zeker te zwaar. Bovendien is daar nog het gebrek aan wedstrijdritme.
  • 8 Jul 2020 om 11:32
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:19
      Nee laten we ons alsjeblieft niet compleet belachelijk maken. Streuer kan dit beter inschatten dan wij. Het wordt gewoon niets meer met Douglas, hoe hard hij er ook voor traint. Hij is er gewoon te lang uit geweest.
    Je kan hem toch op z'n minst een kans geven? Is het niks stuur je hem weg.
  • 8 Jul 2020 om 11:31
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:25
      Wat moeten we met een speler van 95 kilo? Zo iemand haalt het niveau van de training omlaag en loopt alleen maar in de weg. En bij de mentaliteit zet ik ook zo mijn vraagtekens. Iemand die zijn gewicht laat oplopen tot 115 kilo lijkt me niet zo geschikt. 3 of 4 kilo in de maand afvallen vind ik trouwens ook niet erg indrukwekkend voor een sporter bij zo'n gewicht.
    vind het nog meevallen eerlijk gezegd, 115 kilo voor iemand tegen de 2 meter aan is niet heel extreem en 95 kilo zit al in de buurt voor het streefgewicht bij die lengte.

    Ik zie niet in waarom je hem géén kans zou geven op de training. ik gok dat douglas een berggreen onzichtbaar kan laten worden tijdens een training, daarnaast zou het voor julio een stuk makkelijker voetballen zijn met douglas naast hem, mocht hij gewoon fit genoeg zijn om te spelen.
  • 8 Jul 2020 om 11:31
    Niet zo eigenwijs Streuer geef hem tenminste de kans
  • 8 Jul 2020 om 11:28
    • Quote van 8 Jul 2020 om 11:25
      Wat moeten we met een speler van 95 kilo? Zo iemand haalt het niveau van de training omlaag en loopt alleen maar in de weg. En bij de mentaliteit zet ik ook zo mijn vraagtekens. Iemand die zijn gewicht laat oplopen tot 115 kilo lijkt me niet zo geschikt. 3 of 4 kilo in de maand afvallen vind ik trouwens ook niet erg indrukwekkend voor een sporter bij zo'n gewicht.
    Helemaal mee eens, zijn mentaliteit is zijn grootste kwaliteit... nou, waarom laat je het dan zo ver komen dat je een carrière hebt in voetbal en een paar jaar later 115kg weegt. Nogal een gebrek aan mentaliteit lijkt mjj.
  • 8 Jul 2020 om 11:27
    Qua lengte mag er nog een kilo of 6/7 af. Ik zeg geef hem een kans. Als spits heb je een beroerde middag als je bij hem staat.
  • 8 Jul 2020 om 11:27
    Qua lengte mag er nog een kilo of 6/7 af. Ik zeg geef hem een kans. Als spits heb je een beroerde middag als je bij hem staat.
  • 8 Jul 2020 om 11:25
    Wat moeten we met een speler van 95 kilo? Zo iemand haalt het niveau van de training omlaag en loopt alleen maar in de weg. En bij de mentaliteit zet ik ook zo mijn vraagtekens. Iemand die zijn gewicht laat oplopen tot 115 kilo lijkt me niet zo geschikt. 3 of 4 kilo in de maand afvallen vind ik trouwens ook niet erg indrukwekkend voor een sporter bij zo'n gewicht.
  • 8 Jul 2020 om 11:23
    Ik heb een tekort aan woorden voor de geweldige winst die je me in slechts een week hebt helpen verdienen met de strategie voor binaire opties. Het spijt me zo dat ik in het begin twijfelde, ik investeerde $ 200 en verdiende $ 2.500 in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol, u kunt contact met hem opnemen via e-mail: carlose78910@gmail.comVia whatsapp: (+12166263236)Ik raad je aan om niet te aarzelen. Hij is geweldig.!
  • 8 Jul 2020 om 11:22
    Ik heb een tekort aan woorden voor de geweldige winst die je me in slechts een week hebt helpen verdienen met de strategie voor binaire opties. Het spijt me zo dat ik in het begin twijfelde, ik investeerde $ 200 en verdiende $ 2.500 in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol, u kunt contact met hem opnemen via e-mail: carlose78910@gmail.comVia whatsapp: (+12166263236)Ik raad je aan om niet te aarzelen. Hij is geweldig.
  • 8 Jul 2020 om 11:21
    Ik heb een tekort aan woorden voor de geweldige winst die je me in slechts een week hebt helpen verdienen met de strategie voor binaire opties. Het spijt me zo dat ik in het begin twijfelde, ik investeerde $ 200 en verdiende $ 2.500 in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol, u kunt contact met hem opnemen via e-mail: carlose78910@gmail.comVia whatsapp: (+12166263236)Ik raad je aan om niet te aarzelen. Hij is geweldig.
  • 8 Jul 2020 om 11:19
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:43
      Gevoel dat die Douglas ongelooflijk gemotiveerd is om te presteren. Misschien moet er na de fan acties van Robben en Sneijder, ook een Douglas Texeira actie komen vanuit de fans.
    Nee laten we ons alsjeblieft niet compleet belachelijk maken. Streuer kan dit beter inschatten dan wij. Het wordt gewoon niets meer met Douglas, hoe hard hij er ook voor traint. Hij is er gewoon te lang uit geweest.
  • 8 Jul 2020 om 11:17
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:57
      Laat hem eens meetrainen!! Ipv meteen te zeggen dat het niks word Jan.
    Ik denk dat hij dat beter kan inschatten dan wij vanaf de bank.
  • 8 Jul 2020 om 11:11
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:57
      Laat hem eens meetrainen!! Ipv meteen te zeggen dat het niks word Jan.
    Enhoe
  • 8 Jul 2020 om 10:57
    Laat hem eens meetrainen!! Ipv meteen te zeggen dat het niks word Jan.
  • 8 Jul 2020 om 10:43
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:35
      Je kan hem inderdaad laten meetrainen als bedankje voor de mooie jaren. We kunnen wel wat extra man gebruiken op de training.
    Gevoel dat die Douglas ongelooflijk gemotiveerd is om te presteren. Misschien moet er na de fan acties van Robben en Sneijder, ook een Douglas Texeira actie komen vanuit de fans.
  • 8 Jul 2020 om 10:38
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:35
      Je kan hem inderdaad laten meetrainen als bedankje voor de mooie jaren. We kunnen wel wat extra man gebruiken op de training.
    Precies misschien doet die het niet een zo slecht als men denkt
  • 8 Jul 2020 om 10:35
    • Quote van 8 Jul 2020 om 10:29
      Ik blijf het zeggen haal hem bij de groep en geef hem een kans wat heb je te verliezen door iemand een kans te geven zich te bewijzen? Tot nu toe komt er niets en wil bijna niemand!!! Een kans geven door hem bij de groep te halen kost je niets,maar kan je wellicht veel opleveren!!!!
    Je kan hem inderdaad laten meetrainen als bedankje voor de mooie jaren. We kunnen wel wat extra man gebruiken op de training.
  • 8 Jul 2020 om 10:29
    Ik blijf het zeggen haal hem bij de groep en geef hem een kans wat heb je te verliezen door iemand een kans te geven zich te bewijzen? Tot nu toe komt er niets en wil bijna niemand!!! Een kans geven door hem bij de groep te halen kost je niets,maar kan je wellicht veel opleveren!!!!
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›