Streuer krijgt advies: ''Zou het liefst El Ahmadi nog ophalen''

19
Streuer krijgt advies: ''Zou het liefst El Ahmadi nog ophalen''

FC Twente wordt in het geruchtencircuit in verband gebracht met spelers als Karim El Ahmadi, Eljero Elia en Ola John. Jan van Staa, die in het verleden werkzaam was bij de club uit Enschede, probeert de hoge verwachtingen van de supporters echter vast te temperen. 

"Je moet wel weten dat het niet meer de spelers zijn tien of vijftien jaar geleden", sprak hij bij VoetbalTijd. "Het zou wel een hulpmiddel zijn voor jonge spelers als ze terugkomen, alleen moet je het ook niet verheerlijken. We zijn tien jaar verder en de spelers zijn ook tien jaar ouder. Maar het zou geweldig zijn als er namen terugkomen en ze kunnen op het veld nog laten zien hoe goed ze nog zijn", aldus Van Staa. 

Ook René Wagelaar komt aan het woord. "Ik zou het liefst El Ahmadi nog ophalen, hij is superfit. Maar er was vorig jaar een 'TD' (Ted van Leeuwen, red.) en die haalde ook een speler op van 35 jaar: Verhaegh", blikt hij terug. "Die heeft twee keer getraind en is drie keer naar huis gereden. Verder heeft hij niets gedaan. 35 is wel een leeftijd hè. We hebben Brama al die niet het hele seizoen topfit is. Die moet het hebben van momenten. El Ahmadi is ook 35. Je moet nu wel een keer met de jeugd door." 

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2020 om 17:55
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:13
      1,2? Ik zal proberen 1,5 tot 2.
    Oké. Laat je weten hoe het afloopt?
  • 8 Jul 2020 om 17:29
    Matavz gaat naar Abu Dhabi, lekker cashen!
  • 8 Jul 2020 om 16:58
    Adviesen genoeg komt alleen niks, om je rot te lachen
  • 8 Jul 2020 om 16:58
    • Quote van 8 Jul 2020 om 15:22
      Off topic lees net dat fct een tweede bod v celtic heeft ontvangen voor selahi
    De andere sites zijn een paar weken te laat met het melden van dit oude bericht. Ik hoop eigenlijk dat Plegu, Selahi en Drommel nog één jaartje blijven. Met hun verwacht ik hoger te eindigen en beter te spelen dan afgelopen seizoen, dat maakt dat de waarde van dit drietal stijgt en we misschien we gezamenlijk zo'n 6-7 mil kunnen opstrijken. Als ik zie voor welke bedragen Fortuna verkoopt, dan moeten wij dat zeker ook wel kunnen al dan niet in de toekomst.
  • 8 Jul 2020 om 16:48
    Als Selahi verkocht zou worden, is dat de eerste keer dat Twente weer eens geld ontvangt voor een uitgaande transfer sinds Fredrik Jensen, dat is alweer 2 jaar geleden.
  • 8 Jul 2020 om 16:42
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:17
      Hoe eerder dat met de schuldeisers is opgelost hoe eerder er weer meer geld richting het spelersbudget kan.
    zo is het..
  • 8 Jul 2020 om 16:40
    Ze denken dat de supporters achterlijk zijn volgens mij!
  • 8 Jul 2020 om 16:17
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:07
      maar moet groot gedeelte schuldeisers...lang niet alles voor spelersbudget..
    Hoe eerder dat met de schuldeisers is opgelost hoe eerder er weer meer geld richting het spelersbudget kan.
  • 8 Jul 2020 om 16:13
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:03
      Ik zou zeggen €1,2 miljoen, want hij is donders belangrijk voor Twente....en Celtic heeft wel knaken....
    1,2? Ik zal proberen 1,5 tot 2.
  • 8 Jul 2020 om 16:07
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:03
      Ik zou zeggen €1,2 miljoen, want hij is donders belangrijk voor Twente....en Celtic heeft wel knaken....
    maar moet groot gedeelte schuldeisers...lang niet alles voor spelersbudget..
  • 8 Jul 2020 om 16:05
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:00
      Dat was aftasten, afgelopen zaterdag uit mn hoofd nieuw bod.
    En dat is serieus in beraad?
  • 8 Jul 2020 om 16:03
    • Quote van 8 Jul 2020 om 16:00
      Dat was aftasten, afgelopen zaterdag uit mn hoofd nieuw bod.
    Ik zou zeggen €1,2 miljoen, want hij is donders belangrijk voor Twente....en Celtic heeft wel knaken....
  • 8 Jul 2020 om 16:00
    • Quote van 8 Jul 2020 om 15:45
      Staat op voetbalzone. Maar was een week of 2 geleden al bekend. Zal wel afgewezen zijn toen.
    Dat was aftasten, afgelopen zaterdag uit mn hoofd nieuw bod.
  • 8 Jul 2020 om 15:55
    Ikzeg. Het is gewoon een mooi verhaal. Maar het laatste heeft u volkomen gelijk wij fctwente moeten weer met de jeugd beginnen en daar hoort enkele spelers op leeftijd bij die nog van waarde zijn. Maar laten wij eerlijk zijn er lopen ook jeugd zo de deur uit. En daar moeten wij zuiniger mee om gaan.
  • 8 Jul 2020 om 15:45
    • Quote van 8 Jul 2020 om 15:43
      Waar en hoeveel?
    Staat op voetbalzone. Maar was een week of 2 geleden al bekend. Zal wel afgewezen zijn toen.
  • 8 Jul 2020 om 15:44
    • Quote van 8 Jul 2020 om 15:43
      Waar en hoeveel?
    Voetbalprimeur, bedrag niet bekend
  • 8 Jul 2020 om 15:43
    • Quote van 8 Jul 2020 om 15:22
      Off topic lees net dat fct een tweede bod v celtic heeft ontvangen voor selahi
    Waar en hoeveel?
  • 8 Jul 2020 om 15:41