''Ik zou Drommel verkopen en voor Selahi heb je Jesse Bosch''

19
''Ik zou Drommel verkopen en voor Selahi heb je Jesse Bosch''

Jan Streuer is achter de schermen druk bezig met de zoektocht naar versterkingen, maar hij moet ook rekening houden met een vertrek van Joël Drommel en Lindon Selahi. René Wagelaar heeft een duidelijk advies voor de technisch directeur van FC Twente. 

"Ik zou ze verkopen", sprak de spelersmakelaar bij Voetbaltijd. "Voor Drommel kan je wel een goede vervanger vinden en voor Selahi heb je Jesse Bosch. Die zit er ook dicht tegenaan. En je hebt ook Aburjania nog als ze die niet kwijt worden én Roemeratoe. Dan halen ze misschien nog El Ahmadi en ik denk ook dat ze er nog iemand van Ajax bij pakken", voorspelt Wagelaar.

Jan van Staa denkt dat FC Twente in een lastig spagaat zit. "Je wil Drommel houden en hem nog jaren laten doorontwikkelen. Aan de andere kant is daar het zakelijke aspect voor FC Twente. Hem nu verkopen of hem anders transfervrij de poort uit laten lopen? Je moet iemand ook op tijd kunnen verkopen. Maar de prijzen zijn nu anders dan dat we dat normaal bij FC Twente gewend zijn. Als je de topscorer van Nederland (Dessers, red.) voor vier miljoen verkoopt, wat krijg je dan voor de keeper van FC Twente?"

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2020 om 08:59
    • Quote van 9 Jul 2020 om 08:33
      Het is een mannetjesputter en die is goud waard voor het team. Maar Jans moet hem wijzen op die vele compleet onnodige kaarten die hij heeft opgelopen. Hij is een stofzuiger, bal afpakken en zo snel mogelijk afleveren bij de goede kleur.
    Hoeveel kaarten heeft hij precies gepakt? Dat aantal valt best mee.
  • 9 Jul 2020 om 08:33
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:11
      Selahi brengt spirit, fight, grasvreterij...... aub behouden, al krijgt hij 8 diep rode kaarten.... Krijgt hij ze iig in clubkleur :-)
    Het is een mannetjesputter en die is goud waard voor het team. Maar Jans moet hem wijzen op die vele compleet onnodige kaarten die hij heeft opgelopen. Hij is een stofzuiger, bal afpakken en zo snel mogelijk afleveren bij de goede kleur.
  • 9 Jul 2020 om 08:15
    • Quote van 8 Jul 2020 om 22:20
      Ja mafkees.... Ooit van een ruwe diamant gehoord? Selahi is net 22. Dit is het probleem met FCT supporters, geen enkele realiteitszin. Ze moeten allemaal Douglas (destijds), Ruiz of N'Kufo zijn. Anders moeten ze wieberen.

      Selahi is een knul van 22, die jongen kan nog 2 a 3 jaar gedijen en volwassen worden als speler. Dat vergt goede trainers, dat vergt goede begeleiding. Als hij het niet haalt dan heb je altijd nog een Heubach in de dop.

      Je pist hier gewoon tweemaal naast de pot.
    Jouw mening.......
  • 9 Jul 2020 om 00:30
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:34
      Omdat Salami een slordige speler is die veel en onnodig balverlies lijd. Die vaakt te laat komt en dan onnodige kaarten pakt door oerdomme overtredingen. Nee, meteen verkopen als ze er een mooi bedrag voor kunnen krijgen.
    Selahi moet niet zelf gaan voetballen, maar na het veroveren van de bal deze zo snel mogelijk inleveren bij iemand die er iets nuttigs mee kan. Zo'n speler ontbrak vorig jaar op het middenveld. Het te laat komen is een gevolg van het alibi-verdedigen van met name de nieuwste held van Barcelona. Als stofzuiger moet je dan af en toe een overtreding maken of een kaart pakken voordat de situatie nog gevaarlijker wordt. Dat deed hij overigens prima. Meeste balverovering van de eredivisie, maar relatief weinig kaarten.
  • 8 Jul 2020 om 23:02
    Drommel langer vastleggen en hopen op dan een mooie verkoop na corona.
  • 8 Jul 2020 om 22:20
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:34
      Omdat Salami een slordige speler is die veel en onnodig balverlies lijd. Die vaakt te laat komt en dan onnodige kaarten pakt door oerdomme overtredingen. Nee, meteen verkopen als ze er een mooi bedrag voor kunnen krijgen.
    Ja mafkees.... Ooit van een ruwe diamant gehoord? Selahi is net 22. Dit is het probleem met FCT supporters, geen enkele realiteitszin. Ze moeten allemaal Douglas (destijds), Ruiz of N'Kufo zijn. Anders moeten ze wieberen.

    Selahi is een knul van 22, die jongen kan nog 2 a 3 jaar gedijen en volwassen worden als speler. Dat vergt goede trainers, dat vergt goede begeleiding. Als hij het niet haalt dan heb je altijd nog een Heubach in de dop.

    Je pist hier gewoon tweemaal naast de pot.
  • 8 Jul 2020 om 22:14
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:34
      Omdat Salami een slordige speler is die veel en onnodig balverlies lijd. Die vaakt te laat komt en dan onnodige kaarten pakt door oerdomme overtredingen. Nee, meteen verkopen als ze er een mooi bedrag voor kunnen krijgen.
    De eerste keer dat ik iemand zie die dit ook zegt. Eindelijk!
  • 8 Jul 2020 om 21:34
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:23
      Snap ook totaal niet waarom Standard Selahi zo makkelijk heeft laten gaan.
    Omdat Salami een slordige speler is die veel en onnodig balverlies lijd. Die vaakt te laat komt en dan onnodige kaarten pakt door oerdomme overtredingen. Nee, meteen verkopen als ze er een mooi bedrag voor kunnen krijgen.
  • 8 Jul 2020 om 21:23
    • Quote van 8 Jul 2020 om 20:08
      Jesse Bosch komt terug van een operatie. Zou nog even wachten Wagelaar.
      Daarnaast vind ik het een ander type speler. En Selahi is verder en veel doortastender.
    Snap ook totaal niet waarom Standard Selahi zo makkelijk heeft laten gaan.
  • 8 Jul 2020 om 21:11
    • Quote van 8 Jul 2020 om 21:08
      Een blessure heb je zo te pakken en die Selahi zie ik nog regelmatig op het strafbankje zitten.
    Selahi brengt spirit, fight, grasvreterij...... aub behouden, al krijgt hij 8 diep rode kaarten.... Krijgt hij ze iig in clubkleur :-)
  • 8 Jul 2020 om 21:08
    • Quote van 8 Jul 2020 om 19:39
      Je hebt eigenlijk nu teveel middenvelders dus weg doen
    Een blessure heb je zo te pakken en die Selahi zie ik nog regelmatig op het strafbankje zitten.
  • 8 Jul 2020 om 21:05
    Tuurlijk. De hele bups verkopen.
  • 8 Jul 2020 om 20:08
    Jesse Bosch komt terug van een operatie. Zou nog even wachten Wagelaar.
    Daarnaast vind ik het een ander type speler. En Selahi is verder en veel doortastender.
  • 8 Jul 2020 om 20:08
    Jesse Bosch komt terug van een operatie. Zou nog even wachten Wagelaar.
    Daarnaast vind ik het een ander type speler. En Selahi is verder en veel doortastender.
  • 8 Jul 2020 om 19:39
    Je hebt eigenlijk nu teveel middenvelders dus weg doen
  • 8 Jul 2020 om 19:28
    • Quote van 8 Jul 2020 om 19:18
      Dat onderschat je.
    Precies. Maar bosch is veel dynamischer dan selahi en beter in de passing denk dat roemeratoe en jesse prima mee komen met.het niveau als je ze het vertrouwen geeft. Laat ze beide maar eens een wedstrijdje of 10 staan. Ben ervan overtuigd dat je dan gewoon mee gaat doen tussen plek 12 tot 8 met die 2 jonge middenvelders.
  • 8 Jul 2020 om 19:18
    • Quote van 8 Jul 2020 om 19:03
      Je kunt jesse bosch niet echt met selahi vergelijken. Selahi is een stuk werder in zijn ontwikkeling en beschikt ook over meer gif in zn spel
    Dat onderschat je.
  • 8 Jul 2020 om 19:07
    Maar Jesse moet zich ontwikkelen. Daar moet je ook ruimte voor creëren. Dat kan dan mooi naast El Ahmadi