Van der Kraan teleurgesteld: ''Uiteraard vervelend voor de fans''

18
Van der Kraan teleurgesteld: ''Uiteraard vervelend voor de fans''

Op de website van FC Twente staat weer een wekelijkse update van Paul van der Kraan. De algemeen directeur van de club uit Enschede laat weten dat de levering van de nieuwe shirts is uitgesteld in verband met 'problemen met de verscheping'. 

"Dat betekent dat de kleding niet op 24 juli arriveert maar zo’n twee weken later", legt hij uit. "Uiteraard vervelend voor de fans die niet kunnen wachten op een nieuw shirt, maar als club hebben we hier helaas geen enkele invloed op. Zodra de kleding er is, communiceren we dit direct", verzekert Van der Kraan, die woensdagavond ook om tafel heeft gezeten met een groepje FC Twente-fans. 

"We hebben een prima bijeenkomst gehad met de besturen van onze supportersverenigingen, waarbij onder anderen Ron Jans en Jan Streuer werden voorgesteld", blikt hij terug. "De besturen werden bijgepraat over de actuele stand van zaken en over de start van het seizoen met de beperkte aanwezigheid van publiek.Vier vertegenwoordigers van de supportersverenigingen worden aangehaakt bij een werkgroep om een goede competitiestart voor de supporters in het stadion te realiseren", aldus Van der Kraan.

"Het gisteren door de KNVB verstrekte protocol is daarbij het vertrekpunt", vervolgt de bestuurder, die ook een compliment uitdeelt aan de jongste FC Twente-supporters. "De leden van de Kidsclub & Young Reds hebben hun lidmaatschap weer massaal verlengd. Kidsclub & Young Reds beginnen dit seizoen met maar liefst 11.500 leden. Dat zijn ongelooflijke cijfers. Ook in het nieuwe seizoen kunnen weer veel leden genieten van allerlei activiteiten in en rond De Grolsch Veste." 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2020 om 20:48
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:31
      Hallo, welkom in de wereld waarin COVID-19 met de scepter zwaait. Dat de levering van de shirts is uitgesteld, dat verbaasd mij niets. Ben zelf ondernemer en ondervind veel problemen met leveringen van diverse producten, uit diverse landen wereldwijd. Hierom malen heeft allemaal geen zin, dat stadium ben ikzelf al ver voorbij. Het is niets anders in deze tijd.
    Ikzeg. Mikessel. Helemaal met u eens. Niemand kan hier iets aan veranderen. U heeft gelijk.
  • 10 Jul 2020 om 15:19
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:54
      Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
    Zelfs met deze vertraging hebben we de shirts nog nooit zo ver voor de competitiestart binnen gehad.
  • 10 Jul 2020 om 14:46
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:31
      Hallo, welkom in de wereld waarin COVID-19 met de scepter zwaait. Dat de levering van de shirts is uitgesteld, dat verbaasd mij niets. Ben zelf ondernemer en ondervind veel problemen met leveringen van diverse producten, uit diverse landen wereldwijd. Hierom malen heeft allemaal geen zin, dat stadium ben ikzelf al ver voorbij. Het is niets anders in deze tijd.
    Precies dit
  • 10 Jul 2020 om 14:46
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:31
      Hallo, welkom in de wereld waarin COVID-19 met de scepter zwaait. Dat de levering van de shirts is uitgesteld, dat verbaasd mij niets. Ben zelf ondernemer en ondervind veel problemen met leveringen van diverse producten, uit diverse landen wereldwijd. Hierom malen heeft allemaal geen zin, dat stadium ben ikzelf al ver voorbij. Het is niets anders in deze tijd.
    Precies dit
  • 10 Jul 2020 om 14:31
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:54
      Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
    Hallo, welkom in de wereld waarin COVID-19 met de scepter zwaait. Dat de levering van de shirts is uitgesteld, dat verbaasd mij niets. Ben zelf ondernemer en ondervind veel problemen met leveringen van diverse producten, uit diverse landen wereldwijd. Hierom malen heeft allemaal geen zin, dat stadium ben ikzelf al ver voorbij. Het is niets anders in deze tijd.
  • 10 Jul 2020 om 13:54
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:54
      Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
    Man man wat maak je je druk om!!!! Het gaat erom wat er in het shirt komt!!
  • 10 Jul 2020 om 13:54
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:54
      Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
    Man man wat maak je je druk om!!!! Het gaat erom wat er in het shirt komt!!
  • 10 Jul 2020 om 13:37
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:54
      Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
    En jouw positivisme zal hierbij een steentje bijdragen!
  • 10 Jul 2020 om 13:13
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:42
      Wie zijn de grootste talenten dan van het groepje wat nu meetraint?
    Met talent alleen kom je er niet,het gaat om de drive en wilskracht,helaas is Everink nog geblesseerd,zou het op basis van bovenstaande best kunnen redden,en Oosterwolde heeft eigenlijk alles wel,ze moeten eerst fysiek maar eens aanhaken is al een hele stap,Bosch had ook wel eerst een half jaar nodig vorig seizoen,ze kunnen niet zeggen dat ze nu de kans niet krijgen,trainers overtuigen en aanhaken,het ligt aan hun zelf.
  • 10 Jul 2020 om 12:54
    Ik was al eerder negatief over dit B-merk. En tot nu toe ben ik niet positief verrast. Ik vindt het shirt niet veel uitstralen en ik dit komt toch ook weer wat amateuristisch over. De enige keuze van de laatste tijd die ik betreur. Ik blijf bij mijn mening dat een club als Twente tops sport moet uitstralen en dat doe je o.a. door met merken te werken die topsport uitstralen. Dit voelt echt als een tweede Burrda, in alle opzichten. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
  • 10 Jul 2020 om 12:48
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:15
      Vliegveld Twente is gesloten
    Nee hoor, landen nog regelmatig vliegtuigen !
  • 10 Jul 2020 om 12:42
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:35
      Was bij training een wedstrijd jong tegen oud,jonkies wonnen met vier nul,kun je nu nog niets over zeggen verder, volgende training blok afwachten,is wel de bedoeling dat er wat bijblijven maar moet eerst overlegd worden met onze zustervereniging.
    Wie zijn de grootste talenten dan van het groepje wat nu meetraint?
  • 10 Jul 2020 om 12:35
    • Quote van 10 Jul 2020 om 12:15
      Off topic : welke talenten hebben een goede indruk achtergelaten en zien we aankomend seiz misschien terug in de veste ?
    Was bij training een wedstrijd jong tegen oud,jonkies wonnen met vier nul,kun je nu nog niets over zeggen verder, volgende training blok afwachten,is wel de bedoeling dat er wat bijblijven maar moet eerst overlegd worden met onze zustervereniging.
  • 10 Jul 2020 om 12:18
    • Quote van 10 Jul 2020 om 11:58
      waarom kan dat niet met een vrachtvliegtuig verstuurd worden??
    vliegtuig is wel 10x duurder dan zeevracht..
  • 10 Jul 2020 om 12:15
    • Quote van 10 Jul 2020 om 11:58
      waarom kan dat niet met een vrachtvliegtuig verstuurd worden??
    Vliegveld Twente is gesloten
  • 10 Jul 2020 om 12:15
    Off topic : welke talenten hebben een goede indruk achtergelaten en zien we aankomend seiz misschien terug in de veste ?
  • 10 Jul 2020 om 11:58
    waarom kan dat niet met een vrachtvliegtuig verstuurd worden??
  • 10 Jul 2020 om 11:58
    waarom kan dat niet met een vrachtvliegtuig verstuurd worden??
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›