Masterclass van Hake: ''Terugblik op zijn periode bij FC Twente''

17
Masterclass van Hake: ''Terugblik op zijn periode bij FC Twente''

René Hake is onderdeel van een masterclass. De oefenmeester van Jong FC Utrecht staat al sinds 1994 voor een groep op professioneel niveau. Bij Football Webinars geeft Hake inzicht in zijn ervaringen in de voetbalwereld.

Bij de masterclass krijgen twaalf trainers de kans om een inzicht te krijgen in de voorbereidingen van Hake. "Hoe ga je om met wisselingen van spelers, wisselingen in aantallen en spelers die eerder of later aansluiten. Waar leg je de focus op in de voorbereiding op de start van de competitie? Is dat op je speelwijze of leg je die op het conditionele vlak?"

De oefenmeester gaat vooral in op zijn ervaringen bij SC Cambuur en FC Twente.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2020 om 13:37
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:53
      Wat verwacht je met dat elftal?
    Elftal was middenmoot waardig
  • 11 Jul 2020 om 13:27
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:53
      Wat verwacht je met dat elftal?
    Met dat elftal werd dramatisch slecht gespeeld.
  • 11 Jul 2020 om 13:27
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:53
      Wat verwacht je met dat elftal?
    Met dat elftal werd dramatisch slecht gespeeld.
  • 11 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:53
      Wat verwacht je met dat elftal?
    Je weet toch hoe het mechanisme werkt? Je kunt moeilijk een heel elftal eruit flikkeren. Persoonlijk vond ik het elftal te goed om te degraderen. Maar Verbeek bleef ook maar eigenwijs aan zijn systeem vasthouden. Degradatie had echt niet gehoeven. Sterker, ik vond het al vreemd dat het contract van Hake verlengd werd in betreffende zomer, want vanaf de winterstop zakte het toen al als een kaartenhuis in elkaar. Feit
  • 11 Jul 2020 om 10:40
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:25
      De eerste wedstrijd na zijn ontslag vergeten? Er werd toen toch echt 'Hake bedankt' gescandeerd.
    Het gaat om waarop de trainers bij FC Twente op een negatieve manier in de media worden gepresenteerd en uiteindelijk worden afgeslacht
  • 11 Jul 2020 om 09:53
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:54
      De cijfers/resultaten van Hake waren in zijn laatste 9 a 10 maanden dramatisch!! Ontslag was meer dan terecht. Kijk de resultaten voor de aardigheid maar eens terug. Beste en aardige kerel, maar Twente had in mijn ogen geen andere keus.
    Wat verwacht je met dat elftal?
  • 11 Jul 2020 om 09:25
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:14
      Is gewoon realiteit
    De eerste wedstrijd na zijn ontslag vergeten? Er werd toen toch echt 'Hake bedankt' gescandeerd.
  • 11 Jul 2020 om 09:14
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:04
      Weer last van je selectieve geheugen ?
    Is gewoon realiteit
  • 11 Jul 2020 om 08:54
    • Quote van 11 Jul 2020 om 00:09
      Vind het nog altijd een blunder dat ze hem hebben ontslagen!!! Zijn opvolgers hebben het ongelijk van deze beslissing ook wel bewezen.
    De cijfers/resultaten van Hake waren in zijn laatste 9 a 10 maanden dramatisch!! Ontslag was meer dan terecht. Kijk de resultaten voor de aardigheid maar eens terug. Beste en aardige kerel, maar Twente had in mijn ogen geen andere keus.
  • 11 Jul 2020 om 08:35
    • Quote van 11 Jul 2020 om 00:09
      Vind het nog altijd een blunder dat ze hem hebben ontslagen!!! Zijn opvolgers hebben het ongelijk van deze beslissing ook wel bewezen.
    Achteraf zeker, maar toen ik hoorde dat Verbeek kwam! Dacht ik, en met mij velen dat de messias binnen kwam....de rest van het verhaal kennen we.
  • 11 Jul 2020 om 08:35
    • Quote van 11 Jul 2020 om 00:09
      Vind het nog altijd een blunder dat ze hem hebben ontslagen!!! Zijn opvolgers hebben het ongelijk van deze beslissing ook wel bewezen.
    Achteraf zeker, maar toen ik hoorde dat Verbeek kwam! Dacht ik, en met mij velen dat de messias binnen kwam....de rest van het verhaal kennen we.
  • 11 Jul 2020 om 08:04
    • Quote van 11 Jul 2020 om 04:04
      Toen hij trainer bij Twente was is hij door deze site twentefans volledig met de grond gelijk gemaakt, nu hij weg is wordt hij weer geprezen .......selectieve media is dat
    Weer last van je selectieve geheugen ?
  • 11 Jul 2020 om 04:04
    Toen hij trainer bij Twente was is hij door deze site twentefans volledig met de grond gelijk gemaakt, nu hij weg is wordt hij weer geprezen .......selectieve media is dat
  • 11 Jul 2020 om 00:17
    • Quote van 11 Jul 2020 om 00:09
      Vind het nog altijd een blunder dat ze hem hebben ontslagen!!! Zijn opvolgers hebben het ongelijk van deze beslissing ook wel bewezen.
    Had iets met een bijtertje/schijtertje te maken.
  • 11 Jul 2020 om 00:09
    Vind het nog altijd een blunder dat ze hem hebben ontslagen!!! Zijn opvolgers hebben het ongelijk van deze beslissing ook wel bewezen.
  • 10 Jul 2020 om 22:55
    • Quote van 10 Jul 2020 om 22:49
      Boeie hij is verleden tijd
    Is wel een zeer aardige man.
  • 10 Jul 2020 om 22:49
    Boeie hij is verleden tijd
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›