BREAKING | Tubantia: 'FC Twente huurt Markelo van Everton'

56
BREAKING | Tubantia: 'FC Twente huurt Markelo van Everton'

Nathan Markelo wordt definitief voor één seizoen gehuurd van Everton, zo weet de Tubantia te melden. De overgang is in principe afgerond, hoewel de 21-jarige Nederlander nog wel door de medische keuring moet komen.

Markelo, die waarschijnlijk op 27 juli aansluit, moet echter eerst 14 dagen in quarantaine omdat hij vanuit Engeland naar Nederland komt. "Dat is geen eis van de overheid, maar wel een dringend verzoek", aldus Leon ten Voorde, die weet dat Markelo op meerdere posities kan spelen. 

"FC Twente ziet hem in een multifunctionele speler, die als rechtsback, rechts centraal achterin en op 6 uit de voeten kan", vervolgt de verslaggever. "Markelo wordt na Gijs Smal en Vaclav Cerny de derde nieuweling bij FC Twente. Cerny traint maandag voor het eerst mee bij de Tukkers", verklapt Ten Voorde. 

56 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2020 om 20:58
    • Quote van 11 Jul 2020 om 19:25
      Jans en Streuer moeten simpelweg communiceren dat ze het met eigen ogen talent gaan proberen en dat de doelstelling plaats 12 is. Op die manier kunnen ze huurlingen aantrekken in Januari indien nodig. Gaat het goed dan hoeft dat niet en kunnen ze behoorlijk besparen op de payroll. Loopt dit mis dan moet er geschakeld worden. En dat heeft Jans al een keer uitstekend gedaan (bij Grun destijds)
    Is in grote lijnen ook gewoon aangegeven. Nog geen prestatiedoel, maar iig niet in de problemen komen. 20 veldspelers, ruimte voor eigen jeugd.
  • 11 Jul 2020 om 20:54
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:52
      Zijn Cerny en Markelo nu wel een vooruitgang op Troupee en Lang?? Ik betwijfel het.
    Cerny komt niet meer heb ik gek op. Clubs kwamen er niet uit
  • 11 Jul 2020 om 19:42
    • Quote van 11 Jul 2020 om 19:28
      Het is juist Ted die geen netwerk heeft anders dab zoonlief en de makelaars die iedereen sowieso heeft. Ted van Leeuwen heeft FCT niets goeds gebracht. Elke flippo was KKD kampioen geworden met een budget van 4 a 5 miljoen.
    Nou... Jan van Halst had ik de promotie nog wel zien verprutsen
  • 11 Jul 2020 om 19:28
    • Quote van 10 Jul 2020 om 20:23
      Je kunt zeggen wat je zeggen wilt, maar het netwerk van Streuer zit goed in elkaar als ik de aanwinsten zie. Iedereen was bang dat we zonder netwerk van Ted alleen maar kneusjes zouden krijgen maar tot nu toe krijg ik een steeds beter gevoel bij de ommekeer bij onze FCT. Chapeau van de Kraan.
    Het is juist Ted die geen netwerk heeft anders dab zoonlief en de makelaars die iedereen sowieso heeft. Ted van Leeuwen heeft FCT niets goeds gebracht. Elke flippo was KKD kampioen geworden met een budget van 4 a 5 miljoen.
  • 11 Jul 2020 om 19:25
    • Quote van 10 Jul 2020 om 22:18
      De bedoeling is 20 veldspelers. Daarvan hebben we al vanuit de selectie van vorig seizoen 9 spelers (Aburjania, Bosch, Brama, Menig, Pleguezuelo, Roemeratoe, Selahi, Schenk, Zerrouki). Aangetrokken 1 speler (Smal), 2 huurlingen (Cerny, Markelo) en hopelijk 4 jongens uit de opleiding. Mogelijk vertrekt er nog wat (Aburjania, Schenk, Selahi) , maar de vraag is of we überhaupt nog 8 spelers aan moeten trekken. Laat staan dat dat alleen huurlingen zijn.
    Jans en Streuer moeten simpelweg communiceren dat ze het met eigen ogen talent gaan proberen en dat de doelstelling plaats 12 is. Op die manier kunnen ze huurlingen aantrekken in Januari indien nodig. Gaat het goed dan hoeft dat niet en kunnen ze behoorlijk besparen op de payroll. Loopt dit mis dan moet er geschakeld worden. En dat heeft Jans al een keer uitstekend gedaan (bij Grun destijds)
  • 11 Jul 2020 om 19:21
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:52
      Zijn Cerny en Markelo nu wel een vooruitgang op Troupee en Lang?? Ik betwijfel het.
    Neuh maar wel de realiteit, de vijver waaruit we vissen. Moeten we dus gewoon blij mee zijn.
  • 11 Jul 2020 om 19:01
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:29
      En ze zijn bezig met een spits. Ik weet geen naam maar er zou een 3 jarig contract klaar liggen en het zou geen necid zijn. Dat stond op twente net en kreeg ik net nog eens te horen.
    Wanneer wordt die spits aangekondigd?
  • 11 Jul 2020 om 09:09
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:52
      Zijn Cerny en Markelo nu wel een vooruitgang op Troupee en Lang?? Ik betwijfel het.
    Markelo zijn wel echt goed te zijn. Cerny is natuurlijk nooit geen vooruitgang op noa. Als cerny weer een beetje in zn vorm komt komt hij in de buurt. Maar dat is de gok die er met cerny nu genomen word.
  • 11 Jul 2020 om 08:52
    Zijn Cerny en Markelo nu wel een vooruitgang op Troupee en Lang?? Ik betwijfel het.
  • 11 Jul 2020 om 00:15
    • Quote van 10 Jul 2020 om 22:53
      Ik weet dat ze een spits een 3 jarig contract hebben aangeboden of dat willen ze in ieder geval. 3 jaar lang huren gaan ze niet doen. Dus als dat rond komt zal dat geen huur zijn. Streuer en jans hebben die voorkeur ook niet dus dat helpt. Maar nood breekt wet. Is het motto voor heel veel sectoren door corona. Voetbal dus ook. Het helpt ook niet dat wij al een enorme schuld mee dragen. Maar net wat ik zeg ze willen bij voorkeur niet veel huurlingen.
    Hopelijk komt er komende week duidelijkheid over een spits en de weken erna over een rechtsback en een 10. Dan hebben we voor augustus al de contouren van een elftal staan. Dat is ook interessant voor spelers die naar FCT willen komen. Vanaf dat moment wordt het bepalen welke jeugd aansluit en zorgen dat alles dubbel bezet is. Misschien zelfs doorselecteren.
  • 10 Jul 2020 om 22:53
    • Quote van 10 Jul 2020 om 22:18
      De bedoeling is 20 veldspelers. Daarvan hebben we al vanuit de selectie van vorig seizoen 9 spelers (Aburjania, Bosch, Brama, Menig, Pleguezuelo, Roemeratoe, Selahi, Schenk, Zerrouki). Aangetrokken 1 speler (Smal), 2 huurlingen (Cerny, Markelo) en hopelijk 4 jongens uit de opleiding. Mogelijk vertrekt er nog wat (Aburjania, Schenk, Selahi) , maar de vraag is of we überhaupt nog 8 spelers aan moeten trekken. Laat staan dat dat alleen huurlingen zijn.
    Ik weet dat ze een spits een 3 jarig contract hebben aangeboden of dat willen ze in ieder geval. 3 jaar lang huren gaan ze niet doen. Dus als dat rond komt zal dat geen huur zijn. Streuer en jans hebben die voorkeur ook niet dus dat helpt. Maar nood breekt wet. Is het motto voor heel veel sectoren door corona. Voetbal dus ook. Het helpt ook niet dat wij al een enorme schuld mee dragen. Maar net wat ik zeg ze willen bij voorkeur niet veel huurlingen.
  • 10 Jul 2020 om 22:21
    • Quote van 10 Jul 2020 om 21:55
      Wat is je bron met alleen huur spelers?
    gewoon rekenen 1+1...
  • 10 Jul 2020 om 22:18
    • Quote van 10 Jul 2020 om 21:55
      Wat is je bron met alleen huur spelers?
    De bedoeling is 20 veldspelers. Daarvan hebben we al vanuit de selectie van vorig seizoen 9 spelers (Aburjania, Bosch, Brama, Menig, Pleguezuelo, Roemeratoe, Selahi, Schenk, Zerrouki). Aangetrokken 1 speler (Smal), 2 huurlingen (Cerny, Markelo) en hopelijk 4 jongens uit de opleiding. Mogelijk vertrekt er nog wat (Aburjania, Schenk, Selahi) , maar de vraag is of we überhaupt nog 8 spelers aan moeten trekken. Laat staan dat dat alleen huurlingen zijn.
  • 10 Jul 2020 om 21:55
    • Quote van 10 Jul 2020 om 21:51
      komen alleen huurspelers als er geen ander voor bepaalde plek beschikbaar is..nergens heeft gestaan dat er 10 komen...
    Wat is je bron met alleen huur spelers?
  • 10 Jul 2020 om 21:51
    • Quote van 10 Jul 2020 om 17:02
      Nu twee huur spelers binnen er volgen er dus nog zeker 6 die gehuurd gaan worden.De twee die binnen zijn hebben echt potentie om door te breken bij de begeleiding die de TS van Twente ze zal geven.Maar het moet toch frustrerend zijn dat je veel energie stop in spelers die na 1 jaar gratis de poort uit lopen. Je hebt dan wel gedurende dat ene seizoen een leuke speler in je team gehad maar je moet helaas dan weer opnieuw beginnen weer zonder geld.Ik weet het er nu geen geld is en zo kan je hopelijk eindelijk weer eens aantrekkelijk voetbal zien in de veste.Als Twente heb je bovendien de plicht deze spelers op te stellen dat maakt het naar de toekomst toe extra lastig.
    komen alleen huurspelers als er geen ander voor bepaalde plek beschikbaar is..nergens heeft gestaan dat er 10 komen...
  • 10 Jul 2020 om 21:01
    • Quote van 10 Jul 2020 om 20:11
      Kan hij mooi met de bus van markelo met ( als ze die hebben) anders fc Twente riessen pikt hem wel op
    Markelo gaat nog met de trekker met veewagen erachter naar de Grolsch Veste ;)
  • 10 Jul 2020 om 20:23
    Je kunt zeggen wat je zeggen wilt, maar het netwerk van Streuer zit goed in elkaar als ik de aanwinsten zie. Iedereen was bang dat we zonder netwerk van Ted alleen maar kneusjes zouden krijgen maar tot nu toe krijg ik een steeds beter gevoel bij de ommekeer bij onze FCT. Chapeau van de Kraan.
  • 10 Jul 2020 om 20:20
    • Quote van 10 Jul 2020 om 17:02
      Nu twee huur spelers binnen er volgen er dus nog zeker 6 die gehuurd gaan worden.De twee die binnen zijn hebben echt potentie om door te breken bij de begeleiding die de TS van Twente ze zal geven.Maar het moet toch frustrerend zijn dat je veel energie stop in spelers die na 1 jaar gratis de poort uit lopen. Je hebt dan wel gedurende dat ene seizoen een leuke speler in je team gehad maar je moet helaas dan weer opnieuw beginnen weer zonder geld.Ik weet het er nu geen geld is en zo kan je hopelijk eindelijk weer eens aantrekkelijk voetbal zien in de veste.Als Twente heb je bovendien de plicht deze spelers op te stellen dat maakt het naar de toekomst toe extra lastig.
    Dit ontkracht ik. Er komen nog genoeg transfervrije spelers op de markt. Elke club saneert, transfervrije spelers wachten nu juist. Geen paniek. Fc svente weet hier vast meer van af.
  • 10 Jul 2020 om 20:11
    Kan hij mooi met de bus van markelo met ( als ze die hebben) anders fc Twente riessen pikt hem wel op
  • 10 Jul 2020 om 19:31
    • Quote van 10 Jul 2020 om 18:29
      Twente heeft geen enkele plicht om gehuurde spelers op te stellen. Als ze niet goed genoeg blijken te zijn, spelen ze niet.
    Dat zou best kunnen maar dan kosten ze dus dubbel geld aan de club. Je huurt ze toch om dat ze een meer waarde hebben ten opzichte van de spelers die je hebt. Bovendien als je er 8 hebt ontkom je niet aan opstellen


  • 10 Jul 2020 om 18:43
    • Quote van 10 Jul 2020 om 17:19
      Necid is waarschijnlijk afgeketst. Vraagt te veel en twente wil niet bijgeven. Gaat naar een andere club denk ik.
    Daar ben ik niet zo heel rouwig. Subtiel gezegd hahaha.
  • 10 Jul 2020 om 18:29
    • Quote van 10 Jul 2020 om 17:02
      Nu twee huur spelers binnen er volgen er dus nog zeker 6 die gehuurd gaan worden.De twee die binnen zijn hebben echt potentie om door te breken bij de begeleiding die de TS van Twente ze zal geven.Maar het moet toch frustrerend zijn dat je veel energie stop in spelers die na 1 jaar gratis de poort uit lopen. Je hebt dan wel gedurende dat ene seizoen een leuke speler in je team gehad maar je moet helaas dan weer opnieuw beginnen weer zonder geld.Ik weet het er nu geen geld is en zo kan je hopelijk eindelijk weer eens aantrekkelijk voetbal zien in de veste.Als Twente heb je bovendien de plicht deze spelers op te stellen dat maakt het naar de toekomst toe extra lastig.
    Twente heeft geen enkele plicht om gehuurde spelers op te stellen. Als ze niet goed genoeg blijken te zijn, spelen ze niet.
  • 10 Jul 2020 om 17:20
    • Quote van 10 Jul 2020 om 17:19
      Necid is waarschijnlijk afgeketst. Vraagt te veel en twente wil niet bijgeven. Gaat naar een andere club denk ik.
    Gelukkig...
  • 10 Jul 2020 om 17:19
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:29
      En ze zijn bezig met een spits. Ik weet geen naam maar er zou een 3 jarig contract klaar liggen en het zou geen necid zijn. Dat stond op twente net en kreeg ik net nog eens te horen.
    Necid is waarschijnlijk afgeketst. Vraagt te veel en twente wil niet bijgeven. Gaat naar een andere club denk ik.
  • 10 Jul 2020 om 17:02
    Nu twee huur spelers binnen er volgen er dus nog zeker 6 die gehuurd gaan worden.De twee die binnen zijn hebben echt potentie om door te breken bij de begeleiding die de TS van Twente ze zal geven.Maar het moet toch frustrerend zijn dat je veel energie stop in spelers die na 1 jaar gratis de poort uit lopen. Je hebt dan wel gedurende dat ene seizoen een leuke speler in je team gehad maar je moet helaas dan weer opnieuw beginnen weer zonder geld.Ik weet het er nu geen geld is en zo kan je hopelijk eindelijk weer eens aantrekkelijk voetbal zien in de veste.Als Twente heb je bovendien de plicht deze spelers op te stellen dat maakt het naar de toekomst toe extra lastig.
  • 10 Jul 2020 om 16:51
    • Quote van 10 Jul 2020 om 16:30
      Haha ja, ik heb wel redelijke namen gehoord, jij ook?
    Ja het waren best redelijke namen. Ik hoorde 5 a 6 namen en 2 sprongen er wel bovenuit. Ff afwachten. Ben benieuwd met wie ze op komen.
  • 10 Jul 2020 om 16:48
    • Quote van 10 Jul 2020 om 16:47
      Is dit op basis van wat DirtyHarry zei op fctwente.net?
    Niet alleen er waren er 3 met dezelfde info.
  • 10 Jul 2020 om 16:47
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:29
      En ze zijn bezig met een spits. Ik weet geen naam maar er zou een 3 jarig contract klaar liggen en het zou geen necid zijn. Dat stond op twente net en kreeg ik net nog eens te horen.
    Is dit op basis van wat DirtyHarry zei op fctwente.net?
  • 10 Jul 2020 om 16:30
    • Quote van 10 Jul 2020 om 16:14
      Ik heb hetzelfde probleem haha
    Haha ja, ik heb wel redelijke namen gehoord, jij ook?
  • 10 Jul 2020 om 16:14
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:58
      Ik heb 2/3 namen gehoord.
    Ik heb hetzelfde probleem haha
  • 10 Jul 2020 om 15:58
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:48
      Jij weet de naam wel svente? Ik heb er een paar gehoord. Maar vaag en niet betrouwbaar. Welke nationaliteit heeft de des betreffende spits?
    Ik heb 2/3 namen gehoord.
  • 10 Jul 2020 om 15:48
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:32
      Nee.
    Jij weet de naam wel svente? Ik heb er een paar gehoord. Maar vaag en niet betrouwbaar. Welke nationaliteit heeft de des betreffende spits?
  • 10 Jul 2020 om 15:46
    Heel mooi, dit is een hele goede speler. Gaan we zeker veel van zien.

  • 10 Jul 2020 om 15:45
    Tja KWW. Ik hoop in ieder geval dat het niet weer een tussenseizoen met 10 huirspelers wordt
  • 10 Jul 2020 om 15:37
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:30
      Is dat die Jeremejeff?
    Jeremejeff heeft een gelimiteerde transfersom van een half miljoen, dus dat gaat 'm niet worden.
  • 10 Jul 2020 om 15:36
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:30
      Is dat die Jeremejeff?
    Die kost 5ton, dat hebben we niet. Spits is wel de prioriteit lijkt me op dit moment. Ben blij dat het necid niet is.
  • 10 Jul 2020 om 15:32
    Mooizo, goed bezig!Hoop nog wel op minimaal 3 niet huur spelers de komende weken waar je in de toekomst wat aan hebt.Zo kun je het jaar voor jaar verder opbouwen.

  • 10 Jul 2020 om 15:32
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:30
      Is dat die Jeremejeff?
    Nee.
  • 10 Jul 2020 om 15:30
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:29
      En ze zijn bezig met een spits. Ik weet geen naam maar er zou een 3 jarig contract klaar liggen en het zou geen necid zijn. Dat stond op twente net en kreeg ik net nog eens te horen.
    Is dat die Jeremejeff?
  • 10 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:21
      Een aantal van deze namen zou mooi zijn... Aanval: Cerny (huur), John, Ruiz, Stoch, Elia, Avdijaj, Kishna, Hasselbaink, Armenteros, Engels, El Ghanassy, Hepburn-Murphy, Sekou Sidibe, Traore (huur), Lang (huur), Antonucci (huur). Middenveld: Opoku, Ekkelenkamp (huur), Fredrik Jensen (huur) de Guzman, Lorenzo Ebecilio, Matthew Smith (huur) El Ahmadi (prestatiecontract), Osman, Mokotjo, Pelupessy. Verdediging: Verdonk, Matos (huur), Sevastano, Letschert, Maghoma, Alim Ozturk, Jan-Arie vd Heyden, Schwaab, Verlaat, Cristian Gonzalez, Dumic, Nacho, Douglas (prestatiecontract) Chris Richards (huur), Troupee (huur evt. optie tot koop), Ebuehi (huur) Ashmelash. Keeper: Hahn of Harush als Drommel gaat en dan langzaam de Lange en/of vd Gouw brengen.
    Dennis rot toch op met je John, Stoch en Ruiz.....teveel gebaseerd op sentimenten.....
  • 10 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:18
      De selectie wordt stap voor stap compleet. De teller staat nu op 14 spelers, en als de 2 'openstaande' gevallen (Berggreen en De Lange) ook worden vastgelegd zijn het er al 16. Het begint langzaam weer ergens op te lijken.
    En ze zijn bezig met een spits. Ik weet geen naam maar er zou een 3 jarig contract klaar liggen en het zou geen necid zijn. Dat stond op twente net en kreeg ik net nog eens te horen.
  • 10 Jul 2020 om 15:22
    Goed nieuws dit zo net voor het weekend. :)
  • 10 Jul 2020 om 15:21
    Markelo... Uitstekend. Zit niet voor niets bij Everton.
  • 10 Jul 2020 om 15:21
    Een aantal van deze namen zou mooi zijn... Aanval: Cerny (huur), John, Ruiz, Stoch, Elia, Avdijaj, Kishna, Hasselbaink, Armenteros, Engels, El Ghanassy, Hepburn-Murphy, Sekou Sidibe, Traore (huur), Lang (huur), Antonucci (huur). Middenveld: Opoku, Ekkelenkamp (huur), Fredrik Jensen (huur) de Guzman, Lorenzo Ebecilio, Matthew Smith (huur) El Ahmadi (prestatiecontract), Osman, Mokotjo, Pelupessy. Verdediging: Verdonk, Matos (huur), Sevastano, Letschert, Maghoma, Alim Ozturk, Jan-Arie vd Heyden, Schwaab, Verlaat, Cristian Gonzalez, Dumic, Nacho, Douglas (prestatiecontract) Chris Richards (huur), Troupee (huur evt. optie tot koop), Ebuehi (huur) Ashmelash. Keeper: Hahn of Harush als Drommel gaat en dan langzaam de Lange en/of vd Gouw brengen.
  • 10 Jul 2020 om 15:19
    • Quote van 10 Jul 2020 om 15:03
      Om eerlijk te zijn ken ik hem niet, maar ik lees enthousiaste berichten over hem, iig veel spelvreugde hier Markelo !
    Ik heb een aantal wedstrijden van hem gezien bij Oranje onder 20 destijds. Toen speelde hij erg goed. Dat is natuurlijk geen eredivisie niveau en is een paar jaar geleden, maar toch.
  • 10 Jul 2020 om 15:18
    De selectie wordt stap voor stap compleet. De teller staat nu op 14 spelers, en als de 2 'openstaande' gevallen (Berggreen en De Lange) ook worden vastgelegd zijn het er al 16. Het begint langzaam weer ergens op te lijken.
  • 10 Jul 2020 om 15:12
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:36
      Bos, nu weet je dat het een stille hint was. ;)
    Haha, inderdaad. Thanks voor de hint;).
  • 10 Jul 2020 om 15:11
    Begin er steeds meer zin in te krijgen met deze staf, ga zo door heren! COTE
  • 10 Jul 2020 om 15:10
    Heel goed dat er nu al mensen binnendruppelen, had verwacht dat het allemaal last-minute werd maar dit begint er goed uit te zien
  • 10 Jul 2020 om 15:06
    Heel goed!
  • 10 Jul 2020 om 15:03
    Om eerlijk te zijn ken ik hem niet, maar ik lees enthousiaste berichten over hem, iig veel spelvreugde hier Markelo !
  • 10 Jul 2020 om 14:56
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:36
      Bos, nu weet je dat het een stille hint was. ;)
    Het begint ergens op te lijken: in 3 weken tijd Smal, Brama, Cerny, Markelo. Keurig op schema.
  • 10 Jul 2020 om 14:55
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:53
      Huurcontract, weet niet of er een presentatie komt.
    Tuurlijk wel. Zal wel een duo presentatie worden.
  • 10 Jul 2020 om 14:53
    • Quote van 10 Jul 2020 om 14:42
      Cerny is nog niet eens gepresenteerd toch?
    Huurcontract, weet niet of er een presentatie komt.
  • 10 Jul 2020 om 14:42
    Cerny is nog niet eens gepresenteerd toch?
  • 10 Jul 2020 om 14:36
    Bos, nu weet je dat het een stille hint was. ;)
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›