FC Twente ontving 1,4 miljoen euro aan staatssteun in coronatijd

44
FC Twente ontving 1,4 miljoen euro aan staatssteun in coronatijd

FC Twente heeft in tijden van corona 1.425.921 euro aan NOW-steun ontvangen. Dat blijkt uit de database die het UWV vrijdag heeft gepubliceerd. 

De NOW staat voor Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkgelegenheid en werd de afgelopen maanden uitgekeerd aan bedrijven die door het corona-virus in de financiële moeilijkheden zijn geraakt. In totaal hebben Eredivisie-clubs bijna 25 miljoen euro aan NOW-steun ontvangen.

"Gebruikmaken van de NOW-regeling is onderdeel van het Deltaplan om het betaald voetbal te redden", licht de KNVB toe. "Het betaald voetbal is zeer zwaar getroffen: vanuit de overheid mocht er sinds half maart niet meer gevoetbald worden. Dat betekent leegstaande stadions, terwijl de kosten doorlopen."

In totaal heeft FC Twente 1.425.921 euro aan NOW-geld ontvangen. Dat is meer meer dan clubs als Vitesse (1,1 miljoen), SC Heerenveen (1,1 miljoen), FC Groningen (1 miljoen) en Willem II (0,9 miljoen). Ajax spant van alle Eredivisie-clubs de kroon met 4 miljoen euro aan staatssteun.

44 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2020 om 13:57
    • Quote van 14 Jul 2020 om 13:31
      haha wij hebben schijnbaar nogal wat invloed en maken wat los
    Ikzeg. Melbuul 46. Ik loop er al een tijdje mee. Maar door kort mijn verhaal te doen om een lening van Ajax zijn bij drage te krijgen. Kreeg ik veel reacties waar ik dit niet had verwacht. En het deed mij super goed.
  • 14 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 14 Jul 2020 om 13:17
      Ikzeg. Goedemiddag support en sponsoren en noabers en iedereen die ik ben vergeten. Om +- 14.00 uur komt de media bij mij thuis om mij te interviewen en hopelijk komt er beweging in ik hou jullie op de hoogte. Ik dank jullie voor de reacties die ik mocht ontvangen hier op twente fans. Dit doet mij goed.
    haha wij hebben schijnbaar nogal wat invloed en maken wat los
  • 14 Jul 2020 om 13:17
    Ikzeg. Goedemiddag support en sponsoren en noabers en iedereen die ik ben vergeten. Om +- 14.00 uur komt de media bij mij thuis om mij te interviewen en hopelijk komt er beweging in ik hou jullie op de hoogte. Ik dank jullie voor de reacties die ik mocht ontvangen hier op twente fans. Dit doet mij goed.
  • 12 Jul 2020 om 14:58
    • Quote van 12 Jul 2020 om 08:27
      Lening kun je vergeten omdat je de belastingdienst niet heb betaald.. mensen denk erom heb ook gelezen dat er oplichters op de forums zitten! Denk aub 2x na
    Ikzeg. Nfaer. U heeft gelijk. Ik ben er bijna in getuind het zijn er op dit moment 3. Nu zit ik al met de problemen dan ben ik helemaal stuk. James wuncler. Remy.credit111@gmail.com en op de app. Susan Benson. Mensen pas op. Nfaer heeft gelijk het zijn pure op lichting. Gelukkig heeft mijn hulp mij geholpen. Net op tijd.
  • 12 Jul 2020 om 14:15
    • Quote van 12 Jul 2020 om 11:22
      Echt kloten man, we gaan kijken of we iets op kunnen zetten, ik wacht nog op een reactie van de redactie. En inderdaad, sommige mensen maken het kapot voor anderen, mensen die misbruik maken van de goedheid van anderen moeten zich de ogen uit de kop schamen. Maar het maakt het wel dat we het verhaal moeten verifiëren. Sterkte man en hoop dat wij supporters hier uiteindelijk je kunnen helpen om uit de shit te komen.
    Ikzeg. Red Hell. Bedankt voor uw reactie. U mag het publiceren ik ben er klaar voor kan niet meer tegen deze oneerlijk heid .
  • 12 Jul 2020 om 11:22
    • Quote van 12 Jul 2020 om 10:39
      Ikzeg. Hallo allemaal. Ik ben zeer onder de indruk van al jullie mails hier op twente fans. En zeker lees ik al jaren en schrijf ik al jaren. Mijn naam en adres en alles wordt open baar want ik kan er niet meer tegen wat mij is overkomen. En ik ga zeker proberen om bij de krant mijn verhaal te vertellen . Want eerlijk heid en respect die ik heb is bij heel veel mensen ver te zoeken helaas. Hier op twente fans krijg je met veel support toch nog de kracht die ik en met mij zeker mensen nodig hebben. Alles behalve de belastingdienst en de bandieten die mij alles maar ook alles hebben gedaan. Ik zal terug komen en iedereen mag het weten wie ik ben ook al was ik in eind 2014 op op sporing verzocht en onder de loep. In begin liepen de mensen mij om de vloer en naar de jaren verstrijken zie je niemand meer. Alleen slachtoffer hulp en mediant en nog enkele instanties alles wordt door mij verteld wat mij is overkomen hoop ik nooit maar dan ook nooit dat iemand 13 uur wordt gegijzeld. Ik ben echt niet zielig maar kan niet tegen onrechte dingen. Heb respect voor elkaar. Ik ga verder met mijn leven maar het gaat niet als ik niet na bijna 5 jaar de media op ga zoeken. Ik heb heel veel steun gekregen van jullie allemaal hier op twente fans nu ga ik verder. Bedankt voor uw vertrouwen in mij.
    Echt kloten man, we gaan kijken of we iets op kunnen zetten, ik wacht nog op een reactie van de redactie. En inderdaad, sommige mensen maken het kapot voor anderen, mensen die misbruik maken van de goedheid van anderen moeten zich de ogen uit de kop schamen. Maar het maakt het wel dat we het verhaal moeten verifiëren. Sterkte man en hoop dat wij supporters hier uiteindelijk je kunnen helpen om uit de shit te komen.
  • 12 Jul 2020 om 10:39
    Ikzeg. Hallo allemaal. Ik ben zeer onder de indruk van al jullie mails hier op twente fans. En zeker lees ik al jaren en schrijf ik al jaren. Mijn naam en adres en alles wordt open baar want ik kan er niet meer tegen wat mij is overkomen. En ik ga zeker proberen om bij de krant mijn verhaal te vertellen . Want eerlijk heid en respect die ik heb is bij heel veel mensen ver te zoeken helaas. Hier op twente fans krijg je met veel support toch nog de kracht die ik en met mij zeker mensen nodig hebben. Alles behalve de belastingdienst en de bandieten die mij alles maar ook alles hebben gedaan. Ik zal terug komen en iedereen mag het weten wie ik ben ook al was ik in eind 2014 op op sporing verzocht en onder de loep. In begin liepen de mensen mij om de vloer en naar de jaren verstrijken zie je niemand meer. Alleen slachtoffer hulp en mediant en nog enkele instanties alles wordt door mij verteld wat mij is overkomen hoop ik nooit maar dan ook nooit dat iemand 13 uur wordt gegijzeld. Ik ben echt niet zielig maar kan niet tegen onrechte dingen. Heb respect voor elkaar. Ik ga verder met mijn leven maar het gaat niet als ik niet na bijna 5 jaar de media op ga zoeken. Ik heb heel veel steun gekregen van jullie allemaal hier op twente fans nu ga ik verder. Bedankt voor uw vertrouwen in mij.
  • 12 Jul 2020 om 09:47
    • Quote van 12 Jul 2020 om 08:27
      Lening kun je vergeten omdat je de belastingdienst niet heb betaald.. mensen denk erom heb ook gelezen dat er oplichters op de forums zitten! Denk aub 2x na
    Gebeurt ook niks zonder dat het verhaal geverifieerd is. Maar dat lijkt me ook logisch.
  • 12 Jul 2020 om 08:27
    • Quote van 11 Jul 2020 om 11:57
      Best een heftig verhaal, hoop dat iemand iets kan opzetten , om jou te helpen en dan stort ik€100 voor je !
    Lening kun je vergeten omdat je de belastingdienst niet heb betaald.. mensen denk erom heb ook gelezen dat er oplichters op de forums zitten! Denk aub 2x na
  • 11 Jul 2020 om 15:40
    • Quote van 11 Jul 2020 om 15:12
      Als je huurt heb je daar geen last van. Bovendien hoef je dat morgen niet af te lossen
    Ik huur al.
    Maakt niet uit.
    Eigen schuld dikke bult.
    We gaan IK helpen.
    5000 euro is nog wel te overzien.
  • 11 Jul 2020 om 15:12
    • Quote van 11 Jul 2020 om 14:28
      Top voor IK.Heb zelf nog 110.000 euro schuld openstaan. Dus helaas kan ik niet helpen.......:-( Belastingdienst, makkelijker kunnen we het niet maken......hahahahaha Grote oplichters daar. Doen heel vriendelijk maar ondertussen.
    Als je huurt heb je daar geen last van. Bovendien hoef je dat morgen niet af te lossen
  • 11 Jul 2020 om 15:00
    • Quote van 11 Jul 2020 om 14:42
      Goed idee allemaal. Wellicht dat Bjorn en Niek hetzelfde principe kunnen gebruiken als de inzamel actie die 12000 euro opleverde. Ikzeg is natuurlijk een trouw forum member dat hier jaren lang komt. Mijn suggestie is dan dat na verificatie van hetgeen geschreven mensen kunnen storten, op dezelfde wijze als de inzamelactie. Zou essentieel een eitje moeten zijn om te regelen en er een artikel aan te wijden. Tevens lezen hier mensen uit gemeentelijke politiek en journalisten mee, Ikzeg zal enkel wel uit de anonimiteit moeten komen. Ik zie dat Henk en hell het op gaan pakken, doe je best jongens. Als je suggesties nodig hebt, ik denk mee.
    Inderdaad heb ik ook aangegeven bij de redactie dat na het verifiëren van het verhaal, of het dan mogelijk is om iets dergelijks op te zetten. En meedenken mag altijd, vele handen maken ligt werk.
  • 11 Jul 2020 om 14:44
    • Quote van 11 Jul 2020 om 12:29
      Even kijken watvoor response ik krijg van de redactie, mocht het hier niet kunnen dan gaan we even verder kijken. Houden sowieso wel ff contact Henk.
    Oké, doen we !
  • 11 Jul 2020 om 14:42
    Goed idee allemaal. Wellicht dat Bjorn en Niek hetzelfde principe kunnen gebruiken als de inzamel actie die 12000 euro opleverde. Ikzeg is natuurlijk een trouw forum member dat hier jaren lang komt. Mijn suggestie is dan dat na verificatie van hetgeen geschreven mensen kunnen storten, op dezelfde wijze als de inzamelactie. Zou essentieel een eitje moeten zijn om te regelen en er een artikel aan te wijden. Tevens lezen hier mensen uit gemeentelijke politiek en journalisten mee, Ikzeg zal enkel wel uit de anonimiteit moeten komen. Ik zie dat Henk en hell het op gaan pakken, doe je best jongens. Als je suggesties nodig hebt, ik denk mee.
  • 11 Jul 2020 om 14:28
    Top voor IK.Heb zelf nog 110.000 euro schuld openstaan. Dus helaas kan ik niet helpen.......:-( Belastingdienst, makkelijker kunnen we het niet maken......hahahahaha Grote oplichters daar. Doen heel vriendelijk maar ondertussen.
  • 11 Jul 2020 om 12:31
    • Quote van 11 Jul 2020 om 12:26
      He bedankt top
    Saamhorigheid is wat ons zo groot maakt, jij kwam met het goede idee. Ik probeer alleen mijn steen bij te dragen.
  • 11 Jul 2020 om 12:29
    • Quote van 11 Jul 2020 om 12:25
      Oké prima zet van je , evt wil ik je dan wel bijstaan als je daar behoefte aan hebt !
    Even kijken watvoor response ik krijg van de redactie, mocht het hier niet kunnen dan gaan we even verder kijken. Houden sowieso wel ff contact Henk.
  • 11 Jul 2020 om 12:26
    • Quote van 11 Jul 2020 om 12:17
      Heb de redactie een mail gestuurd of het mogelijk is om dit op te zetten voor Ik. Anders misschien via een andere weg zoals een crowdfunding website.
    He bedankt top
  • 11 Jul 2020 om 12:25
    • Quote van 11 Jul 2020 om 12:17
      Heb de redactie een mail gestuurd of het mogelijk is om dit op te zetten voor Ik. Anders misschien via een andere weg zoals een crowdfunding website.
    Oké prima zet van je , evt wil ik je dan wel bijstaan als je daar behoefte aan hebt !
  • 11 Jul 2020 om 12:19
    Ikzeg. Bedankt allemaal voor jullie geweldige lieve reacties van jullie allemaal. Dat doet mij goed. Nogmaals bedankt allemaal.
  • 11 Jul 2020 om 12:17
    Heb de redactie een mail gestuurd of het mogelijk is om dit op te zetten voor Ik. Anders misschien via een andere weg zoals een crowdfunding website.
  • 11 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:11
      Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
    Best een heftig verhaal, hoop dat iemand iets kan opzetten , om jou te helpen en dan stort ik€100 voor je !
  • 11 Jul 2020 om 11:37
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:48
      Heftig verhaal beste IK. Er moeten toch wel een paar slimme mensen zijn die je hier bij zou kunnen helpen. TWENTEFANS zet een crowdfunding voor deze beste man op. Allemaal eff lappen en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou gezamenlijk uit de shit willen helpen ik lap in ieder geval.
    Goed plan.
  • 11 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:58
      Ik doe ook mee.
    Same, ik lap minimaal 1000 bij zou het moeten.
  • 11 Jul 2020 om 10:58
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:48
      Heftig verhaal beste IK. Er moeten toch wel een paar slimme mensen zijn die je hier bij zou kunnen helpen. TWENTEFANS zet een crowdfunding voor deze beste man op. Allemaal eff lappen en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou gezamenlijk uit de shit willen helpen ik lap in ieder geval.
    Ik doe ook mee.
  • 11 Jul 2020 om 10:58
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:48
      Heftig verhaal beste IK. Er moeten toch wel een paar slimme mensen zijn die je hier bij zou kunnen helpen. TWENTEFANS zet een crowdfunding voor deze beste man op. Allemaal eff lappen en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou gezamenlijk uit de shit willen helpen ik lap in ieder geval.
    Als Twentefans hiermee gaat komen, doe ik mee. Saamhorigheid is 1 ding wat ons Twente zo groot maakt, dus ook supporters onder elkaar steunen valt daar bij mij onder. Al is 't maar een kleine bijdrage, samen zijn we sterk.
  • 11 Jul 2020 om 10:57
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:11
      Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
    Beste ikzeg. Pijnlijk om dit te lezen. Hoe Nederland met zijn burgers omgaat, waar goede hulp op zijn plaats is wordt je gewoon aan je lot over gelaten. Ik hoop voor jou dat er toch nog een oplossing komt en je met minder zorgen verder kunt. Sterkte!
  • 11 Jul 2020 om 10:56
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:48
      Heftig verhaal beste IK. Er moeten toch wel een paar slimme mensen zijn die je hier bij zou kunnen helpen. TWENTEFANS zet een crowdfunding voor deze beste man op. Allemaal eff lappen en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou gezamenlijk uit de shit willen helpen ik lap in ieder geval.
    Mooi initiatief Messi. Beste Ik, dit is precies zoals het vaker voorkomt. Als je alleen moet vechten, win je meestal niet, zeker als je het tegen logge organisaties moet opnemen. Dan moet je ook nog strijden tegen een rijksorganisatie. Dan wordt de kans op terecht winnen nog moeilijker Dan gebeurt er iets dat heel Nederland en de rest van de wereld aangaat en Rutten trekt te portemonnee. . Hij gaat waarschijnlijk wel voor de winst bij de volgende verkiezingen.
  • 11 Jul 2020 om 10:48
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:11
      Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
    Heftig verhaal beste IK. Er moeten toch wel een paar slimme mensen zijn die je hier bij zou kunnen helpen. TWENTEFANS zet een crowdfunding voor deze beste man op. Allemaal eff lappen en ik weet zeker dat er mensen zijn die jou gezamenlijk uit de shit willen helpen ik lap in ieder geval.
  • 11 Jul 2020 om 10:38
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:11
      Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
    Beste ik, zwijg zelf heb ik ook zo een soort verhaal gekend, ik heb het geluk dat ik een goede baan aangeboden kreeg en niet meer zorgen hoefde te maken, sterkte! Het leven is helaas oneerlijk.
  • 11 Jul 2020 om 10:37
    • Quote van 11 Jul 2020 om 10:11
      Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
    Sterkte en ik hoop op een goede oplossing voor je beste IK.
    Zo zie je maar weer eens maak van alles wat je opstuurt een kopie, stuur dit op en houdt de originelen zelf. Zelf scan ik veelal de belangrijke stukken, brieven, nota's etc.
  • 11 Jul 2020 om 10:28
    Beterschap IK. Life's a bitch helaas.
  • 11 Jul 2020 om 10:11
    Ikzeg. Hoe zit de wereld in elkaar. Ik post nu iets waar ik als burger mee zit. 2015 tot 2018 wordt bij mij door de belastingdienst inspectie gevorderd. Ik heb volgens hun teveel aan zorg kosten op gevoerd. Helaas moet ik met bewijzen komen. Die had ik allemaal tijdens het invullen. Maar door een ellende die bekend is in heel Nederland en daarbuiten en op genomen te zijn door zelf moord poging. Ben ik alles kwijt geraakt. Op zoek naar spullen met mijn hulp enz aan getekend verstuurd en de belastingdienst houd vol niet ontvangen. Kort daarna ik zit met zoveel problemen dat ik een andere kantoor heb ingeschakeld en ik moet over de jaren terug betalen meer als 5000 euro de toeslagen er bei mee genomen. Geen pardon. Natuurlijk weet ik dat ik alles moet bewaren 5 jaar lang. Maar door mijn eland is er helaas iets gebeurt dat ik het niet meer heb. Niemand bij de belastingdienst heeft ook maar iets respect naar mij toe. Ik ben blank van kleur en iedereen ziet nu dat het bij mij ook gebeurt. Ik vecht door maar u begrijpt allemaal wel het houd een keer weer op. Ikzeg. Ajax zoveel verdient en u ontvangt bijna 4 miljoen. Misschien kan ik een lening krijgen om van zonder respect de belastingdienst kan betalen krijgt u elke maand een bedrag terug van mij. Natuurlijk kan het bij de belastingdienst maar kan geen bedrag van 200 in de maand missen. Ik ben niet zielig maar hoe gaan wij met mensen om die altijd alles voor elkaar hadden en door een geweldadige overval in de goot terecht komen. Bedankt belastingdienst voor de gewone burger. Sorry dat ik het hier post. Maar iedereen mag het nu weten ook. Ook al is de kleur rood die wij allemaal van binnen bij ons dragen.
  • 11 Jul 2020 om 09:56
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:35
      Bij het tweede steunpakket gold dat niet meer.
    18 is het maximum aantal medewerkers dat je kan ontslaan bij pakket 2.
  • 11 Jul 2020 om 09:35
    • Quote van 11 Jul 2020 om 09:31
      NOW regeling was bedoeld zodat mensen niet ontslagen zouden worden, onlangs heeft Twente toch veel mensen ontslagen, hoe kan dat?
    Bij het tweede steunpakket gold dat niet meer.
  • 11 Jul 2020 om 09:31
    NOW regeling was bedoeld zodat mensen niet ontslagen zouden worden, onlangs heeft Twente toch veel mensen ontslagen, hoe kan dat?
  • 11 Jul 2020 om 09:21
    Dit gaat over de NOW-regeling, niet over het steunpakket van 140 miljoen. De overheid gaf in eerste instantie aan medewerkers in dienst te houden om zo een ontslaggolf te voorkomen. Het gaat hierbij om een salarisbijdrage tot een bepaald bedrag per medewerker. Groot gelijk dat clubs hiervan gebruik maken, zelfs Ajax. Die krijgen het meeste geld omdat ze de meeste medewerkers in dienst hebben.
  • 11 Jul 2020 om 09:18
    Union Berlin wil iedereen weer toelaten mits je een gezondheidstest kunt overleggen die max 24 uur oud is..dus gaan ze zelf testen..
  • 11 Jul 2020 om 09:16
    • Quote van 11 Jul 2020 om 08:54
      Dat andere clubs minder krijgen snap ik wel hun verlies is ook kleiner door corona omdat er minder supporters in hun stadions kunnen en er ook minder komen dan er in kunnen! Van Ajax vind ik wel vreemd, want met een dikke bankrekening moet je eerst je zelf bedruipen voor je steun ontvangt! Als burger word je ook eerst gedwongen je huis op te vreten,alvorens je steun mag ontvangen.
    Je kon nog wel eens gelijk hebben, snap alleen niet waarom ze Vitesse geen 25 euro hebben gedaan daar komt ja geen hond gucken
  • 11 Jul 2020 om 09:10
    En als je je handje ophoudt bij de overheid, heb je geen plek aan de onderhandelingstafel als je meer toeschouwers wilt toelaten, eventueel zonder mondkapje die geluid willen maken. Voetbalclubs hebben voor dat luttele bedrag gewoon zich uitgeleverd
  • 11 Jul 2020 om 09:01
    Eerst riepen ajax en feyenoord dat ze geen gebruik willen maken van de steun.... wat triest van Ajax, genoeg geld verdiend de afgelopen jaren en nu een beetje zielig het handje ophouden
  • 11 Jul 2020 om 08:58
    Het is net als met de tv-gelden. De meeste ontvangers krijgen nu ook weer het meeste toebedeeld. Wat ik er van vind? Een regelrechte schande. Fair Play, schreeuwen ze dan ook nog van alle daken. Bah!
  • 11 Jul 2020 om 08:54
    Dat andere clubs minder krijgen snap ik wel hun verlies is ook kleiner door corona omdat er minder supporters in hun stadions kunnen en er ook minder komen dan er in kunnen! Van Ajax vind ik wel vreemd, want met een dikke bankrekening moet je eerst je zelf bedruipen voor je steun ontvangt! Als burger word je ook eerst gedwongen je huis op te vreten,alvorens je steun mag ontvangen.
  • 11 Jul 2020 om 08:37
    Wat een schande dat Ajax 4 miljoen krijgt ... geen woorden voor ...
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›