Jans heeft staf rond: FC Twente neemt video-analist over van Ajax

16
Jans heeft staf rond: FC Twente neemt video-analist over van Ajax

Ron Jans heeft de technische staf bij FC Twente rond. Davey de Jonge keert als video-analist terug bij de club uit Enschede, dat meldt TC Tubantia.

De Jonge was de laatste jaren werkzaam in de jeugdopleiding van Ajax, maar stond daarvoor al onder contract bij FC Twente. De Tukkers waren op zoek naar een nieuwe video-analist na het vertrek van Senol Kök.

De Jonge is een oude bekende van Jans. Het duo werkte eerder vier jaar samen bij PEC Zwolle. Jans had met Andries Ulderink en Ivar van Dinteren de gewenste assistent-trainers al binnen. Ook stelde FC Twente al Nick Segers als Performance Coach.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2020 om 19:36
    • Quote van 13 Jul 2020 om 17:43
      NFEAR is waarschijnlijk vroeger vaak gepest. Erger me steeds vaker aan zijn gezeik.
    Oh gelukkig dan ben ik niet de enige die er zo over denkt !
  • 13 Jul 2020 om 18:50
    • Quote van 13 Jul 2020 om 17:37
      Een video-analist heeft als doel om spelers, trainer-coaches en de speelwijze van het team te ontwikkelen en nog beter te maken. De video-analist speelt een faciliterende rol door het vastleggen, coderen, analyseren en visualiseren van wedstrijden en/of trainingen.
    Oke bedankt voor je antwoord, duidelijk.
  • 13 Jul 2020 om 18:44
    • Quote van 13 Jul 2020 om 17:37
      Een video-analist heeft als doel om spelers, trainer-coaches en de speelwijze van het team te ontwikkelen en nog beter te maken. De video-analist speelt een faciliterende rol door het vastleggen, coderen, analyseren en visualiseren van wedstrijden en/of trainingen.
    Kan je dan niet beter na de fluitconcerten luisteren van de bühne scheelt je weer een hoop salaris.
  • 13 Jul 2020 om 17:43
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:42
      Praat ik over kopen? , jij komt altijd met negatieve reactie tegen mij , waarom, heb ik je ooit iets aangedaan?
    NFEAR is waarschijnlijk vroeger vaak gepest. Erger me steeds vaker aan zijn gezeik.
  • 13 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:15
      Misschien is het dom, maar wat houdt een video-analist precies in?
    Een video-analist heeft als doel om spelers, trainer-coaches en de speelwijze van het team te ontwikkelen en nog beter te maken. De video-analist speelt een faciliterende rol door het vastleggen, coderen, analyseren en visualiseren van wedstrijden en/of trainingen.
  • 13 Jul 2020 om 16:57
    Gehoord dat dit een hele goede is.
    Ziet alles heel goed.
  • 13 Jul 2020 om 16:54
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:18
      Domme vragen bestaan niet !
    Nee dat is waar haha.
  • 13 Jul 2020 om 16:54
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:17
      Die bekijkt de wedstrijden na de tijd en wijst de coach op punten die verbeterd kunnen worden in het spel, maar heel diepgaand
    Oh oke dankje voor het antwoord.
  • 13 Jul 2020 om 16:42
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:36
      Van het coronageld...
    Praat ik over kopen? , jij komt altijd met negatieve reactie tegen mij , waarom, heb ik je ooit iets aangedaan?
  • 13 Jul 2020 om 16:38
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:32
      Ik vind het altijd wel wat hebben dat de hoofdcoach mensen zoekt waar hij in het verleden heeft samengewerkt. Zo krijg je, in mijn ogen, de best mogelijke staf. Zijn op elkaar ingespeeld, kennen elkaar persoonlijk. Zorgt voor elan gok ik.
    Wel als ze langer dan 1 jaar blijven
  • 13 Jul 2020 om 16:36
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:17
      Mooi de hele staf is nu klaar, nu graag twee (2) spelers per week presenteren !
    Van het coronageld...
  • 13 Jul 2020 om 16:32
    Ik vind het altijd wel wat hebben dat de hoofdcoach mensen zoekt waar hij in het verleden heeft samengewerkt. Zo krijg je, in mijn ogen, de best mogelijke staf. Zijn op elkaar ingespeeld, kennen elkaar persoonlijk. Zorgt voor elan gok ik.
  • 13 Jul 2020 om 16:18
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:15
      Misschien is het dom, maar wat houdt een video-analist precies in?
    Domme vragen bestaan niet !
  • 13 Jul 2020 om 16:17
    Mooi de hele staf is nu klaar, nu graag twee (2) spelers per week presenteren !
  • 13 Jul 2020 om 16:17
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:15
      Misschien is het dom, maar wat houdt een video-analist precies in?
    Die bekijkt de wedstrijden na de tijd en wijst de coach op punten die verbeterd kunnen worden in het spel, maar heel diepgaand
  • 13 Jul 2020 om 16:15
    Misschien is het dom, maar wat houdt een video-analist precies in?
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›