Jans blij: ''We hebben hier te maken met een extreem talent''

9
Jans blij: ''We hebben hier te maken met een extreem talent''

FC Twente heeft met Vaclav Cerny een nieuwe aanwinst binnen. Volgens trainer Ron Jans is de buitenspeler een 'extreem talent' en kijkt hij uit naar de samenwerking met de aanvaller, zo vertelt hij in gesprek met FOX Sports.

"We hebben hier gewoon te maken met een extreem talent'', vertelt Jans tegen FOX Sports. "En dat talent heb je tot nu toe af en toe kunnen zien, maar het is er nog niet helemaal uitgekomen. Daar gaan we met z'n allen aan werken. Maar de belangrijkste persoon daarin is Vaclav zelf en niet de trainer."

"We hebben wel heel veel vertrouwen in hem en dat is heel belangrijk in deze situatie. Ik denk dat FC Utrecht gewoon een hele goede speler heeft aangetrokken. Op een dood spoor zat hij daar zeker niet, maar het viel tegen. Dus hij moet hier gaan bloeien", aldus Jans.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jul 2020 om 07:46
    • Quote van 15 Jul 2020 om 07:42
      Er nog niet eens een team en jij hebt al over verkopen.
      Feit blijft huren van spelers is net als sex je hebt er maar even een fijn gevoel bij
    Selahi, drommel, plege, bosch, roemeratoe, jeugd genoeg etc.
  • 15 Jul 2020 om 07:42
    • Quote van 15 Jul 2020 om 01:21
      Hopelijk geeft hij veel assists aan de rest van de spelers die we dan wel misschien goed kunnen verkopen en levert ons ook weer meer geld op als we hoger eindigen.
    Er nog niet eens een team en jij hebt al over verkopen.
    Feit blijft huren van spelers is net als sex je hebt er maar even een fijn gevoel bij
  • 15 Jul 2020 om 07:05
    • Quote van 15 Jul 2020 om 06:31
      Helemaal mee eens, als ik bepaalde berichten hier moet geloven dan jongens als van Leeuwen en vergeef me die linksback ben zijn naam ff kwijt, maar is nog vroeg zoveel mogelijk laten invallen en minuten geven. En ja Jans is wat dit betreft voor ons en de spelers een topper!!
    Je bedoelt jayden oosterwolde ja die.
  • 15 Jul 2020 om 06:31
    • Quote van 14 Jul 2020 om 23:25
      Tis dat we hier Ron Jans hebben die zulke spelers soms gewoon aan de praat krijgt, met GGG of Pusic was dit een enkeltje Tsjechie geworden. Als ik kijk naar komend seizoen vind ik dat we nu al aardig op weg zijn. We moeten die jeugd nu echt gaan inpassen. Bosch is bijvoorbeeld al doorgebroken, maar daar moeten er meer bijkomen. Op doel moeten we wel iemand hebben die betrouwbaar is, Drommel zal zo goed als zeker wel vertrekken.
    Helemaal mee eens, als ik bepaalde berichten hier moet geloven dan jongens als van Leeuwen en vergeef me die linksback ben zijn naam ff kwijt, maar is nog vroeg zoveel mogelijk laten invallen en minuten geven. En ja Jans is wat dit betreft voor ons en de spelers een topper!!
  • 15 Jul 2020 om 01:21
    • Quote van 15 Jul 2020 om 00:48
      Wat dan weer jammer Is,stel hij speels de pannen van het dak dan stoom je hem klaar voor een andere club die er gaat verdienen.
    Hopelijk geeft hij veel assists aan de rest van de spelers die we dan wel misschien goed kunnen verkopen en levert ons ook weer meer geld op als we hoger eindigen.
  • 15 Jul 2020 om 00:48
    Wat dan weer jammer Is,stel hij speels de pannen van het dak dan stoom je hem klaar voor een andere club die er gaat verdienen.
  • 15 Jul 2020 om 00:03
    • Quote van 14 Jul 2020 om 23:25
      Tis dat we hier Ron Jans hebben die zulke spelers soms gewoon aan de praat krijgt, met GGG of Pusic was dit een enkeltje Tsjechie geworden. Als ik kijk naar komend seizoen vind ik dat we nu al aardig op weg zijn. We moeten die jeugd nu echt gaan inpassen. Bosch is bijvoorbeeld al doorgebroken, maar daar moeten er meer bijkomen. Op doel moeten we wel iemand hebben die betrouwbaar is, Drommel zal zo goed als zeker wel vertrekken.
    Ikzeg. Bd. U heeft gelijk.
  • 14 Jul 2020 om 23:25
    Tis dat we hier Ron Jans hebben die zulke spelers soms gewoon aan de praat krijgt, met GGG of Pusic was dit een enkeltje Tsjechie geworden. Als ik kijk naar komend seizoen vind ik dat we nu al aardig op weg zijn. We moeten die jeugd nu echt gaan inpassen. Bosch is bijvoorbeeld al doorgebroken, maar daar moeten er meer bijkomen. Op doel moeten we wel iemand hebben die betrouwbaar is, Drommel zal zo goed als zeker wel vertrekken.
  • 14 Jul 2020 om 21:47
    Nou maar hopen dat hij zijn talenten en skills eindelijk toont.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›