Rankovic: ''Ik ga niet liegen, ik heb Elia er heel graag bij''

21
Rankovic: ''Ik ga niet liegen, ik heb Elia er heel graag bij''

Eljero Elia mag zich op de belangstelling verheugen van FC Twente, FC Groningen en ADO Den Haag. ADO-Trainer Aleksandar Rankovic wil de 33-jarige aanvaller, die straks vanwege een aflopend contract transfervrij is, er graag bij hebben. 

"Ik ga niet liegen, ik heb Eljero Elia er heel graag bij", vertelt Rankovic in gesprek met Omroep West. "Dat zou niet alleen voor mij, maar ook voor de spelersgroep en voor de stad een geweldige kans zijn. Ik denk dat de supporters heel blij zullen zijn als hij bij ADO Den Haag komt. Als ik trainer zou ik dus erg blij zijn om hem erbij te hebben."

"Ik heb nog geen contact met hem gehad", vervolgt Rankovic. "Ik heb hem ook expres niet gefeliciteerd na zijn behaalde kampioenschap, want ik weet hoe spelers zijn. Ik wil hem niet storen in zijn voorbereiding op de wedstrijden. Ik wacht op het juiste moment om hem te spreken."

FC Groningen wist oud-international Arjen Robben terug te halen naar de club waar het voor hem allemaal begon. Rankovic zou de komst van Elia net zo'n grote stunt vinden. "Ik denk dat dat ook zo'n grote stunt is. Eljero Elia is ook een jongen met een bepaalde status en met veel ervaringen in zijn loopbaan. Ze zijn allebei oud-internationals, dus ik vind dat hetzelfde", aldus Rankovic.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2020 om 07:32
    • Quote van 21 Jul 2020 om 23:12
      Excuus Bjorn.

      Clicks = Geld. Dat 1. 2. Dat jij alles leest, wil niet zeggen dat een ander alles leest. Het heet Twentefans. Dat ben jij niet, dat is een ieder. Dat covered alles Twente gerelateerd.

      Waarom begrijp jij dat niet? Leg eens uit.
    Geloof niet dat ik jou iets gevraagd heb!!
  • 22 Jul 2020 om 07:32
    • Quote van 21 Jul 2020 om 23:12
      Excuus Bjorn.

      Clicks = Geld. Dat 1. 2. Dat jij alles leest, wil niet zeggen dat een ander alles leest. Het heet Twentefans. Dat ben jij niet, dat is een ieder. Dat covered alles Twente gerelateerd.

      Waarom begrijp jij dat niet? Leg eens uit.
    Geloof niet dat ik jou iets gevraagd heb!!
  • 21 Jul 2020 om 23:12
    • Quote van 21 Jul 2020 om 13:17
      Klopt als een bus maar leg me ‘het waarom’ eens uit? Misschien heeft het een goede reden dat jullie het doen maar ik vind het onproffesioneel. Ben Twentefan, wil graag op de hoogte blijven van nieuwtjes en geruchten, lees al jaren deze site maar meer dan 2x dezelfde onzin zonder nieuwswaarde is toch vervuiling van je site?
    Excuus Bjorn.

    Clicks = Geld. Dat 1. 2. Dat jij alles leest, wil niet zeggen dat een ander alles leest. Het heet Twentefans. Dat ben jij niet, dat is een ieder. Dat covered alles Twente gerelateerd.

    Waarom begrijp jij dat niet? Leg eens uit.
  • 21 Jul 2020 om 22:42
    • Quote van 21 Jul 2020 om 13:11
      Volgens mij kan je aan de kop al zien dat het over Elia gaat, je kunt ook gewoon het bericht overslaan...
    Makkelijk scoren met zo n reactie. Helaas is het niet meer zoals jaren terug Björn dat weet je zelf ook moat.
  • 21 Jul 2020 om 15:41
    • Quote van 21 Jul 2020 om 14:11
      Volgens mij heeft FC Twente uitgesproken zich heel graag met Elia te willen versterken. Als er andere clubs zijn die zich in de strijd mengen, dan is dat zeker nieuwswaardig. We willen zo'n compleet mogelijk verzamelplatform van FC Twente gerelateerd nieuws hebben. En als we het aantal views van dit soort berichten zien, dan is er zeker bij de bezoekers ook vraag naar. Als er maar 300 mensen op zo'n artikel afkomen, dan zullen we het in het vervolg laten liggen.
    Dat is inderdaad de ellende, je klikt er toch op.... al met al is het overigens een mooie site, ondanks dat het van mij (als individu) wel wat minder mag met vergelijkbare onzin over dezelfde speler. Maar aan de andere kant, te weinig artikelen is ook weer niet goed dus wanneer doe je het goed? Hopelijk komt er snel duidelijkheid en zien we Elia snel in het rood!
  • 21 Jul 2020 om 15:11
    • Quote van 21 Jul 2020 om 12:08
      Ik heb het niet over Barca, ik zeg alleen dat hij getekend heeft in Barcelona. Gerucht gaat dat hij nu is begonnen met schilderen in Madrid
    :-))
  • 21 Jul 2020 om 14:11
    • Quote van 21 Jul 2020 om 13:17
      Klopt als een bus maar leg me ‘het waarom’ eens uit? Misschien heeft het een goede reden dat jullie het doen maar ik vind het onproffesioneel. Ben Twentefan, wil graag op de hoogte blijven van nieuwtjes en geruchten, lees al jaren deze site maar meer dan 2x dezelfde onzin zonder nieuwswaarde is toch vervuiling van je site?
    Volgens mij heeft FC Twente uitgesproken zich heel graag met Elia te willen versterken. Als er andere clubs zijn die zich in de strijd mengen, dan is dat zeker nieuwswaardig. We willen zo'n compleet mogelijk verzamelplatform van FC Twente gerelateerd nieuws hebben. En als we het aantal views van dit soort berichten zien, dan is er zeker bij de bezoekers ook vraag naar. Als er maar 300 mensen op zo'n artikel afkomen, dan zullen we het in het vervolg laten liggen.
  • 21 Jul 2020 om 13:17
    • Quote van 21 Jul 2020 om 13:11
      Volgens mij kan je aan de kop al zien dat het over Elia gaat, je kunt ook gewoon het bericht overslaan...
    Klopt als een bus maar leg me ‘het waarom’ eens uit? Misschien heeft het een goede reden dat jullie het doen maar ik vind het onproffesioneel. Ben Twentefan, wil graag op de hoogte blijven van nieuwtjes en geruchten, lees al jaren deze site maar meer dan 2x dezelfde onzin zonder nieuwswaarde is toch vervuiling van je site?
  • 21 Jul 2020 om 13:11
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:50
      Houd is op met continu dat gedram over Elia te plaatsen. Als er geen nieuws is dan is er geen nieuws maar deze onzin begint langzaam aan te irriteren!!!
    Volgens mij kan je aan de kop al zien dat het over Elia gaat, je kunt ook gewoon het bericht overslaan...
  • 21 Jul 2020 om 13:00
    • Quote van 21 Jul 2020 om 12:15
      Oh huh? Dat lijkt me een erg vreemde carriereswitch.
    Hoezo ?? Schilderen of tekenen liggen in elkaars verlengde
  • 21 Jul 2020 om 12:15
    • Quote van 21 Jul 2020 om 12:08
      Ik heb het niet over Barca, ik zeg alleen dat hij getekend heeft in Barcelona. Gerucht gaat dat hij nu is begonnen met schilderen in Madrid
    Oh huh? Dat lijkt me een erg vreemde carriereswitch.
  • 21 Jul 2020 om 12:08
    • Quote van 21 Jul 2020 om 12:03
      Kan het niet vinden. Zou een prima stormram zijn voor Barca.
    Ik heb het niet over Barca, ik zeg alleen dat hij getekend heeft in Barcelona. Gerucht gaat dat hij nu is begonnen met schilderen in Madrid
  • 21 Jul 2020 om 12:03
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:55
      Bildzeitung
    Kan het niet vinden. Zou een prima stormram zijn voor Barca.
  • 21 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:34
      Je hebt ook nog de geruchten rond Ruiz en Plet hoewel het rond die laatste de laatste tijd wat stil is
    Stop maar weer met je plet, nooit grappig geweest
  • 21 Jul 2020 om 11:55
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:53
      Bron?
    Bildzeitung
  • 21 Jul 2020 om 11:53
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:35
      Die laatste heeft net getekend in Barcelona dus die kun je wel uit je hoofd zetten
    Bron?
  • 21 Jul 2020 om 11:50
    Houd is op met continu dat gedram over Elia te plaatsen. Als er geen nieuws is dan is er geen nieuws maar deze onzin begint langzaam aan te irriteren!!!
  • 21 Jul 2020 om 11:38
    what the fock boeit ons wat rankovic wilt
  • 21 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:34
      Je hebt ook nog de geruchten rond Ruiz en Plet hoewel het rond die laatste de laatste tijd wat stil is
    Die laatste heeft net getekend in Barcelona dus die kun je wel uit je hoofd zetten
  • 21 Jul 2020 om 11:34
    • Quote van 21 Jul 2020 om 11:29
      Neem Douglas er dan gelijk bij. Laat ze beiden vandaag nog een contract tekenen, zodat wij hier van dat gezeur en gedram ovet beide spöllers af zijn!
    Je hebt ook nog de geruchten rond Ruiz en Plet hoewel het rond die laatste de laatste tijd wat stil is
  • 21 Jul 2020 om 11:29
    Neem Douglas er dan gelijk bij. Laat ze beiden vandaag nog een contract tekenen, zodat wij hier van dat gezeur en gedram ovet beide spöllers af zijn!
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›