FC Twente in zee met TOTO: ''Partnership van drie jaar''

26
FC Twente in zee met TOTO: ''Partnership van drie jaar''

FC Twente heeft zich in navolging van Sparta Rotterdam, Willem II, ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Groningen en SC Heerenveen verbonden aan TOTO. De aanbieder van sportweddenschappen tekende een contract voor drie jaar in De Grolsch Veste.

TOTO zal de komende drie seizoenen met het logo op de mouw van het FC Twente-shirt staan. "Een club die zo veel mensen beweegt, die gesteund wordt door zo'n trouwe supportersschare daar voelt Koning TOTO zich thuis", zegt Sam Depoortere, Businnes Director van TOTO, op de officiële website van FC Twente. "TOTO is trots de nieuwe sponsor van FC Twente te zijn."

Ook algemeen directeur Paul van der Kraan van FC Twente is blij met de overeenkomst. "Wij zijn trots om te kunnen melden dat we met TOTO overeenstemming hebben bereikt over een partnership van drie jaar. Het is mooi dat we een landelijke partij met dergelijke uitstraling hebben kunnen binden aan de club", aldus Van der Kraan. Het contract levert naar verluidt tussen de twee en drie ton per jaar op.

Foto: Chris Woerts

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2020 om 00:41
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:50
      Wel 2.......van de??? Niet 1 maar 2 spelers hebben een contract langer dan een jaar! Zit ik daar toch even mis zeg! Ik zit er echt wel 100% naast. De meesten hebben echter toch een kort- of huurcontract.
    En wat wil je nou bevestigd zien dan? Dat jij de alwetende bent op dit forum? Nee toch? Wat ik mooi vind is dat over het geheel genomen er weer een positieve sfeer rondom de club hangt. En tuurtlijk horen daar een aantal droeftoeters bij die alles anders zien. Jarenlang klagen dat er gen beleid is, nu is er eindelijk beleid, en vervolgens klagen dat dat weer geen beleid is. Tja.,.....,............
  • 23 Jul 2020 om 23:56
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:50
      Wel 2.......van de??? Niet 1 maar 2 spelers hebben een contract langer dan een jaar! Zit ik daar toch even mis zeg! Ik zit er echt wel 100% naast. De meesten hebben echter toch een kort- of huurcontract.
    Je kan JS natuurlijk niet kwalijk nemen dat zijn voorganger alleen kortlopende contracten afsloot. Het gevolg was een nagenoeg compleet vertrokken selectie. Eerste taak is nu om de selectie gevuld te krijgen met betaalbare kwaliteit. Contractverlengingen en spelers voor 21-22 worden later pas speerpunt.
  • 23 Jul 2020 om 22:50
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:57
      Ik tel er echt toch 2. Ze zijn daarentegen ook nog helemaal niet klaar.
    Wel 2.......van de??? Niet 1 maar 2 spelers hebben een contract langer dan een jaar! Zit ik daar toch even mis zeg! Ik zit er echt wel 100% naast. De meesten hebben echter toch een kort- of huurcontract.
  • 23 Jul 2020 om 15:27
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:03
      Das dan ook weer jammer. Dat houdt de grote internationale wedkantoren buiten de deur, de komende tijd. Als zij ook "los" mogen in Nederland, zit twente voor een paar ton vast aan de Toto, ipv de mogelijkheid om een miljoenen contract af te sluiten met één van die grote jongens. Ja, ik ben weer negatief!!! En Twente is weer kortzichtig, zoals met alle beleidmatige dingen. Zucht pffff
    In dit geval ben ik het wel met je eens. Natuurlijk is het wel de vraag of de buitenlandse wedkantoren clubs wel wil.sponsoren onder plaats 4 Een meerjarige sponsoring had ik zeker niet gedaan
  • 23 Jul 2020 om 14:56
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:03
      Das dan ook weer jammer. Dat houdt de grote internationale wedkantoren buiten de deur, de komende tijd. Als zij ook "los" mogen in Nederland, zit twente voor een paar ton vast aan de Toto, ipv de mogelijkheid om een miljoenen contract af te sluiten met één van die grote jongens. Ja, ik ben weer negatief!!! En Twente is weer kortzichtig, zoals met alle beleidmatige dingen. Zucht pffff
    Klopt, jij bent weer negatief.
  • 23 Jul 2020 om 14:10
    • Quote van 23 Jul 2020 om 13:04
      Regeren is vooruitzien! Twente is al jaren niet meer pro-actief bezig. Ze moeten steeds reageren op iets wat ze "overkomt" en niet hebben zien aankomen. Dit is een veilige keuze, maar is het ook een goede? In het buitenland worden ook subtoppers gesponsord door wedkantoren. En niet alleen als shirtsponsor, maar ook middels andere vormen. Dit levert veel meer op dan de paar ton van Lotto. Volgens mij het risico waard om te wachten.
    Maar je weet zelf toch ook dat de eredivisie in dat opzicht lang niet zo interessant is als de competities in andere landen.
  • 23 Jul 2020 om 13:12
    • Quote van 23 Jul 2020 om 13:08
      Hasj coke en gokken zo gaan we zondags op pad.
    Dan speelt ons Twente !!!
  • 23 Jul 2020 om 13:08
    Hasj coke en gokken zo gaan we zondags op pad.
  • 23 Jul 2020 om 13:04
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:39
      Wie zegt dat de grote jongens straks miljoenen aan twente willen spenderen als shirtsponsor. Dat gebeurt pas als je weer een beetje interessant bent en boven in mee kan doen.
    Regeren is vooruitzien! Twente is al jaren niet meer pro-actief bezig. Ze moeten steeds reageren op iets wat ze "overkomt" en niet hebben zien aankomen. Dit is een veilige keuze, maar is het ook een goede? In het buitenland worden ook subtoppers gesponsord door wedkantoren. En niet alleen als shirtsponsor, maar ook middels andere vormen. Dit levert veel meer op dan de paar ton van Lotto. Volgens mij het risico waard om te wachten.
  • 23 Jul 2020 om 12:57
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:54
      Contracten? Eentje......pfff
    Ik tel er echt toch 2. Ze zijn daarentegen ook nog helemaal niet klaar.
  • 23 Jul 2020 om 12:54
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:26
      Haha jij noemt 3 jarige contracten met een optie voor nog 1 jaar kort? Hieraan kan je wel weer zien dat jij totaal niet weet hoe de club er voor staat.
    Contracten? Eentje......pfff
  • 23 Jul 2020 om 12:53
    Gvd mensen wees is een keer positief, dat negatieve gelul daar wordt je toch wel een keer schijt ziek van, wees blij dat de club nog bestaat.
  • 23 Jul 2020 om 12:39
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:03
      Das dan ook weer jammer. Dat houdt de grote internationale wedkantoren buiten de deur, de komende tijd. Als zij ook "los" mogen in Nederland, zit twente voor een paar ton vast aan de Toto, ipv de mogelijkheid om een miljoenen contract af te sluiten met één van die grote jongens. Ja, ik ben weer negatief!!! En Twente is weer kortzichtig, zoals met alle beleidmatige dingen. Zucht pffff
    Wie zegt dat de grote jongens straks miljoenen aan twente willen spenderen als shirtsponsor. Dat gebeurt pas als je weer een beetje interessant bent en boven in mee kan doen.
  • 23 Jul 2020 om 12:26
    • Quote van 23 Jul 2020 om 12:04
      Vind je? Ze nemen juist totaal geen risico. Kijk naar het spelersbeleid........huurspelers en korte contracten.
    Haha jij noemt 3 jarige contracten met een optie voor nog 1 jaar kort? Hieraan kan je wel weer zien dat jij totaal niet weet hoe de club er voor staat.
  • 23 Jul 2020 om 12:04
    • Quote van 23 Jul 2020 om 11:39
      Leuk. Een gokje wagen hoort wel bij Twente.
    Vind je? Ze nemen juist totaal geen risico. Kijk naar het spelersbeleid........huurspelers en korte contracten.
  • 23 Jul 2020 om 12:03
    Das dan ook weer jammer. Dat houdt de grote internationale wedkantoren buiten de deur, de komende tijd. Als zij ook "los" mogen in Nederland, zit twente voor een paar ton vast aan de Toto, ipv de mogelijkheid om een miljoenen contract af te sluiten met één van die grote jongens. Ja, ik ben weer negatief!!! En Twente is weer kortzichtig, zoals met alle beleidmatige dingen. Zucht pffff
  • 23 Jul 2020 om 11:54
    • Quote van 23 Jul 2020 om 11:21
      clubs als Ajax PSV en Feyenoord hebben daar geen contract bij...opmerkelijk?..
    Die wachten op Bwin. Die krijgen straks een 10 voud
  • 23 Jul 2020 om 11:40
    • Quote van 23 Jul 2020 om 11:29
      Ken je dat nummer niet, Africa van TOTO? Prachtig nummer!
    Oh zo ik snap hem
  • 23 Jul 2020 om 11:39
    Leuk. Een gokje wagen hoort wel bij Twente.
  • 23 Jul 2020 om 11:34
    Mag hopen dat de deal meer dan 3ton per jaar opleverd. FC Twente heeft toch meer bereik en uitstraling dat de clubs zoals Ado..
  • 23 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 23 Jul 2020 om 11:24
      Hoe bedoel je Africa in de rust
    Ken je dat nummer niet, Africa van TOTO? Prachtig nummer!
  • 23 Jul 2020 om 11:25
    Mooi dat pure energie de mouw vrijgeeft voor toto! We mogen onze handen dichtknijpen met zo’n hoofdsponsor .
  • 23 Jul 2020 om 11:24
    • Quote van 23 Jul 2020 om 11:18
      Wel leuk wat afwisseling, Africa in de rust door de speakers
    Hoe bedoel je Africa in de rust
  • 23 Jul 2020 om 11:21
    clubs als Ajax PSV en Feyenoord hebben daar geen contract bij...opmerkelijk?..
  • 23 Jul 2020 om 11:18
    Wel leuk wat afwisseling, Africa in de rust door de speakers