Streuer geeft aan: ''Elke week een of twee spelers erbij is ideaal''

8
Streuer geeft aan: ''Elke week een of twee spelers erbij is ideaal''

Technisch directeur Jan Streuer heeft laten weten wekelijks minimaal één of twee spelers toevoegen aan de huidige selectie. Dat vertelt hij in gesprek met TC Tubantia.

"Het mooiste is om de groep al snel in de voorbereiding bij elkaar te hebben. Maar nog niet alle spelers zijn beschikbaar. Op sommigen wil je wel wachten, op anderen weer niet. Grote clubs wachten nog af, dus dat betekent dat we geduld moeten hebben, maar je moet ook keuzes maken", aldus Streuer.

Streuer hoopt naast Nathan Markelo deze week nog een speler binnen te halen. "Elke week een of twee spelers erbij is ideaal", meent de technisch directeur, die eerder Gijs Smal, Vaclav Cerny, Kik Pierie en dus Markelo binnen wist te hengelen.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jul 2020 om 16:39
    • Quote van 29 Jul 2020 om 16:23
      Tip: Dan wellicht niet melden, anders zijn er weer mensen die over je heen vallen. Wacht rustig af. Één ding is zeker, wij op dit forum hebben er geen invloed op. Hopen op bepaalde spelers is iets ánders.
    Misschien moet ik dat niet doen idd. Andere kant dit is toch het nut van een forum als dit? Dat mensen over me vallen tja dst voorkom je op welke forum dan ook nooit dat is voor mij niet zn maatstaaf. We gaan het meemaken inderdaad.
  • 29 Jul 2020 om 16:23
    • Quote van 29 Jul 2020 om 16:14
      Ik zeg dit een kopie letters WAARSCHIJNLIJK word bekend gemaakt binnen nu een week dat elia wel voor twente kiest heb ik gehoord. Ik weet wel dat iedereen het news wat betreft elia moe is. Maar ik dacht ik gooi dit er gewoon wel in. Ik zeg ook met koeie leters IK HEB GEEN IDEE HOE BETROUWBAAR dit verhaal is. Ik typ hier nu enkel en alleen wat ik gehoord heb. Niks meer en niks minder.
    Tip: Dan wellicht niet melden, anders zijn er weer mensen die over je heen vallen. Wacht rustig af. Één ding is zeker, wij op dit forum hebben er geen invloed op. Hopen op bepaalde spelers is iets ánders.
  • 29 Jul 2020 om 16:14
    • Quote van 29 Jul 2020 om 15:52
      Jans zegt ook: Op sommigen wil je wel wachten, op anderen weer niet. Dan lijkt mij dat je wel op El Ahmadi wil wachten die zei dat hij vanaf medio augustus beschikbaar is.
    Ik zeg dit een kopie letters WAARSCHIJNLIJK word bekend gemaakt binnen nu een week dat elia wel voor twente kiest heb ik gehoord. Ik weet wel dat iedereen het news wat betreft elia moe is. Maar ik dacht ik gooi dit er gewoon wel in. Ik zeg ook met koeie leters IK HEB GEEN IDEE HOE BETROUWBAAR dit verhaal is. Ik typ hier nu enkel en alleen wat ik gehoord heb. Niks meer en niks minder.
  • 29 Jul 2020 om 15:52
    • Quote van 29 Jul 2020 om 09:40
      Uit de woorden van Jans kun je dus opmaken dat El Ahmadi niet meer nodig is?
    Jans zegt ook: Op sommigen wil je wel wachten, op anderen weer niet. Dan lijkt mij dat je wel op El Ahmadi wil wachten die zei dat hij vanaf medio augustus beschikbaar is.
  • 29 Jul 2020 om 09:40
    Uit de woorden van Jans kun je dus opmaken dat El Ahmadi niet meer nodig is?
  • 29 Jul 2020 om 08:38
    • Quote van 29 Jul 2020 om 07:29
      Dit hoor ik elke week maar er komt niets.....
    Hij zegt ook dat dat ideaal is maar ook dat we geduld moeten hebben. We zijn afhankelijk van anderen dus het is niet anders.
  • 29 Jul 2020 om 07:29
    Dit hoor ik elke week maar er komt niets.....