Aftermovie: duizend fans bij open training FC Twente (update)

15
Aftermovie: duizend fans bij open training FC Twente (update)

FC Twente werkte woensdagmiddag een training af in De Grolsch Veste. De oefensessie was toegankelijk voor publiek.

De training was voor FC Twente een test hoe het stadion gevuld kan worden met inachtneming van de coronamaatregelen. Zo'n duizend supporters bestelden vooraf een gratis kaartje op de website van FC Twente en zat op anderhalve meter afstand van elkaar in De Grolsch Veste.

Bij de openbare oefensessie ontbrak Godfried Roemeratoe. Daarnaast was Danilo Pereira nog niet op het veld van De Grolsch Veste te bewonderen. De Braziliaanse spits komt waarschijnlijk op huurbasis over van Ajax.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 06:09
    • Quote van 30 Jul 2020 om 12:30
      Nou kwa handelings snelheid enz werd hij gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. Kwa ervaring zou hij van grote waarde nu zijn in het team. Denk afhankelijk van hoeveel en welke ervaren spelers er bij komt, of hij basis speler word.
    De spelers die we nu hebben kunnen allemaal 4-3-3 spelen. Als ze zonder Brama de discipline hebben om hun taak uit te voeren wordt het lastig voor Wout.
  • 30 Jul 2020 om 12:30
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:09
      Ik ben heel benieuw hoe Brama er voor staat en ben er van overtuigd dat een fitte Brama van onschatbare waarde is voor ons FCT.
    Nou kwa handelings snelheid enz werd hij gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. Kwa ervaring zou hij van grote waarde nu zijn in het team. Denk afhankelijk van hoeveel en welke ervaren spelers er bij komt, of hij basis speler word.
  • 30 Jul 2020 om 12:25
    • Quote van 30 Jul 2020 om 12:11
      Nope. Vertragende factor. Al jaren. Helaas wordt dat niet beter met leeftijd. Het zijn fysieke en technische beperkingen die met het jaar slechter worden.

      Misschien in een beperkte rol als stofzuiger. Maar als je het middenveld stabiel wil hebben en snelheid in de omschakeling...... Dan is Brama helaas geen optie.
    Tja, gelukkig mogen wij van mening verschillen, de toekomst zal het uitwijzen.
  • 30 Jul 2020 om 12:11
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:09
      Ik ben heel benieuw hoe Brama er voor staat en ben er van overtuigd dat een fitte Brama van onschatbare waarde is voor ons FCT.
    Nope. Vertragende factor. Al jaren. Helaas wordt dat niet beter met leeftijd. Het zijn fysieke en technische beperkingen die met het jaar slechter worden.

    Misschien in een beperkte rol als stofzuiger. Maar als je het middenveld stabiel wil hebben en snelheid in de omschakeling...... Dan is Brama helaas geen optie.
  • 30 Jul 2020 om 11:17
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:09
      Ik ben heel benieuw hoe Brama er voor staat en ben er van overtuigd dat een fitte Brama van onschatbare waarde is voor ons FCT.
    Hij is 100% fit en heeft er weer zin in.....
  • 30 Jul 2020 om 11:09
    Ik ben heel benieuw hoe Brama er voor staat en ben er van overtuigd dat een fitte Brama van onschatbare waarde is voor ons FCT.
  • 30 Jul 2020 om 11:01
    • Quote van 30 Jul 2020 om 10:43
      Je zegt wat je hoort? Van wie hoor je dan wel eens wat?


      Wedje leggen dat Brama in de basis komt als aanvoerder?
    Juist denk wel de belangrijkste schakel tussen jong en oud!
  • 30 Jul 2020 om 10:43
    • Quote van 29 Jul 2020 om 17:39
      Ik oordeel niet, ik zeg wat ik hoor. Dat Brama niet in de basis hoort hoef je geen raketgeleerde voor te zijn, dat ziet iedereen.
    Je zegt wat je hoort? Van wie hoor je dan wel eens wat?


    Wedje leggen dat Brama in de basis komt als aanvoerder?
  • 29 Jul 2020 om 18:58
    • Quote van 29 Jul 2020 om 18:20
      Wie vond jij er tussen uit springen dan? Ik las dat arbujania het erg goed deed. Ik denk dat hij misschien wel 1 van de belangrijkste spelers gaat worden dit seizoen.
    Zeker jeugdspelers mees hilgers ,daan rots en oosterwolde. Verder niet spelers die heel erg boven andere uit stegen. Markelo had nog beetje aanpassing problemen volgens mij.De andere nieuwe spelers maakten prima indruk. 21 spelers op het veld waaronder 4 keepers. Maar waar ik het vrolijkst van werd is de ervaring van de hele technische staf. Wat zijn we daar op vooruit gegaan zeg. Super blij mee.
  • 29 Jul 2020 om 18:20
    • Quote van 29 Jul 2020 om 18:06
      Dan snap ik niet dat jij het belangrijk vind om het dan hier te melden als je er zelf niet bij was.ik was er wel en je kunt niet van 1 open training oordelen.
    Wie vond jij er tussen uit springen dan? Ik las dat arbujania het erg goed deed. Ik denk dat hij misschien wel 1 van de belangrijkste spelers gaat worden dit seizoen.
  • 29 Jul 2020 om 18:06
    • Quote van 29 Jul 2020 om 17:39
      Ik oordeel niet, ik zeg wat ik hoor. Dat Brama niet in de basis hoort hoef je geen raketgeleerde voor te zijn, dat ziet iedereen.
    Dan snap ik niet dat jij het belangrijk vind om het dan hier te melden als je er zelf niet bij was.ik was er wel en je kunt niet van 1 open training oordelen.
  • 29 Jul 2020 om 17:39
    • Quote van 29 Jul 2020 om 17:37
      Niet oordelen als je er zelf niet geweest bent.
    Ik oordeel niet, ik zeg wat ik hoor. Dat Brama niet in de basis hoort hoef je geen raketgeleerde voor te zijn, dat ziet iedereen.
  • 29 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 29 Jul 2020 om 17:30
      Brama was verschrikkelijk hoor ik, hopen dat hij niet in de basis staat straks omdat Jans de druk van de supporters niet aankan...
    Niet oordelen als je er zelf niet geweest bent.
  • 29 Jul 2020 om 17:30
    Brama was verschrikkelijk hoor ik, hopen dat hij niet in de basis staat straks omdat Jans de druk van de supporters niet aankan...
  • 29 Jul 2020 om 17:06
    Kon er helaas niet bij zijn.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›