FC Twente wil aanvallersduo presenteren: ''Alleen nog keuren''

46
FC Twente wil aanvallersduo presenteren: ''Alleen nog keuren''

FC Twente wil deze week twee nieuwe aanvallers aan de selectie toevoegen. Dat heeft technisch directeur Jan Streuer woensdagmiddag laten weten aan RTV Oost.

"Ik zou graag willen laten weten wie het zijn, maar ze moeten nog gekeurd worden", begint Streuer. "Als ze dan afgekeurd worden, hebben de spelers een probleem. Maar ik verwacht wel dat er deze week twee nieuwe aanvallers komen."

De kans is groot dat één van de aanvallers de Braziliaan Danilo Pereira betreft. De Ajacied hoeft enkel nog medisch gekeurd te worden, alvorens hij de overstap naar FC Twente praat. Wie de andere aanvaller is die mogelijk deze week gepresenteerd wordt, is onduidelijk. 

Mocht FC Twente deze week met twee nieuwe spelers op de proppen komen, dan zou dat betekenen dat de Tukkers in de transferperiode al zeven nieuwe namen hebben weten vast te leggen. "Het gaat vrij makkelijk tot nu toe", erkent ook Streuer. "Spelers willen hier heel graag spelen."

"We zijn beperkt wat betreft onze financiën, maar de spelers die we vragen willen allemaal graag bij FC Twente komen spelen", vervolgt de technisch direcgteur. "Ze zijn meteen enthousiast. Dat maakt het voor ons makkelijker."

46 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jul 2020 om 15:39
    Bam leuk moest lul wezen hoor hahaha maar je hebt met dit gelijk grrrr
  • 30 Jul 2020 om 15:38
    • Quote van 30 Jul 2020 om 12:20
      GGG en Ted, vanaf dag 1 heb ik er tegen lopen ageren. Simpelweg omdat geschiedenis leert. García is hetzelfde als die Ferer van Vitesse. En van Ted wisten we precies wat zijn mankementen zijn. In de eerste wedstrijden waren velen dol enthusiast, omdat het wat leek. Maar we hadden aan mazzel geen gebrek. Dit seizoen begint met ervaren en vakbekwame mensen die beleid proberen te voeren en die doen wat logisch is of lijkt, goed communiceren, bovenal ons geen hete lucht verkopen. Maar toch, de selectie zoals hij nu staat, is een lichtgewicht selectie. Barst van onervaren spelers. Die gaan dus heel wisselvallig presteren. Ik ben blij met het programma omdat we iets van 8 a 9 maal thuis spelen in de eerste helft van de competitie, dus met een mager twaalfde mannetje . Ik denk dat we ons echter moeten voorbereiden op een zwaar seizoen, een seizoen zoals Jans heeft gehad bij Groningen. Onderaan bungelen vanwege het leunen op jeugd die er niet klaar voor was. Dat hebben ze toen gecorrigeerd met 5 huurlingen die in een half seizoen meer dan 25 punten hebben behaald. Lang verhaal kort, temper verwachtingen... En zie corona als een stok tussen sportieve spaken. Hou de boel rustig en probeer reuring te voorkomen.
    Ie bint een lul soms:-)) maar je hebt wel gelijk in deze.
  • 30 Jul 2020 om 12:38
    • Quote van 30 Jul 2020 om 10:14
      Je hebt mij dit seizoen nog geen kritiek op het beleid horen geven, dit omdat er geen enkele reden voor is. Het is toch super hoe open alles gaat? Als het nu nog allemaal een duistere bedoeling was, dan had ik mijn boek open getrokken echt wel, maar daar is geen enkele reden toe. En kritiek op mede forumleden ?? Ja daar is een forum voor, en sommigen vind ik echt achterbaks huftertjes. En ik krijg ook kritiek hoor boeit me niet alleen als ze echt gaan uitdagen en het bloed onder je nagels weghalen, en je hier uitmaken van dit of dat, geef ik ze de volle laag terug, met het verschil dat ik dat dan ook wel graag face to face wil doen, want spreek dan rustig af en ga er heen. Dat is het verschil kerel.;-)
    Gelukkig hebben we samen 1 passie
  • 30 Jul 2020 om 12:20
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:29
      Ook ik heb er vertrouwen in, zoals ik dat vorig seizoen in eerste instantie ook had in de 3-eenheid Tedjen, Fredjen en Gracia. het kan altijd een keer tegenzitten, maar wanneer er echt sprake is van club afbraak, zoals dat het geval was met Gracia en Tedjen, dan breekt de pleuris los.


      Ik ben blij met 'Destreuer' als TD en 'Kraantje Pappie' als financiële baas. Alles is lekker open en transparant.
    GGG en Ted, vanaf dag 1 heb ik er tegen lopen ageren. Simpelweg omdat geschiedenis leert. García is hetzelfde als die Ferer van Vitesse. En van Ted wisten we precies wat zijn mankementen zijn. In de eerste wedstrijden waren velen dol enthusiast, omdat het wat leek. Maar we hadden aan mazzel geen gebrek. Dit seizoen begint met ervaren en vakbekwame mensen die beleid proberen te voeren en die doen wat logisch is of lijkt, goed communiceren, bovenal ons geen hete lucht verkopen. Maar toch, de selectie zoals hij nu staat, is een lichtgewicht selectie. Barst van onervaren spelers. Die gaan dus heel wisselvallig presteren. Ik ben blij met het programma omdat we iets van 8 a 9 maal thuis spelen in de eerste helft van de competitie, dus met een mager twaalfde mannetje . Ik denk dat we ons echter moeten voorbereiden op een zwaar seizoen, een seizoen zoals Jans heeft gehad bij Groningen. Onderaan bungelen vanwege het leunen op jeugd die er niet klaar voor was. Dat hebben ze toen gecorrigeerd met 5 huurlingen die in een half seizoen meer dan 25 punten hebben behaald. Lang verhaal kort, temper verwachtingen... En zie corona als een stok tussen sportieve spaken. Hou de boel rustig en probeer reuring te voorkomen.
  • 30 Jul 2020 om 12:06
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:45
      Dat bedoel ik. Jij was vorig jaar een van de eersten die begon te schreeuwen dat iedereen weg moest nadat je eerst iedereen opnhet forum voor gek verklaarde die het niet zagen zitten in Ted en GGG. Het zelfde wat je ook bij Hake en Pusic deed. Dus echter wijzer worden we niet van je.
    voortschrijdend inzicht kun je het noemen:-))
  • 30 Jul 2020 om 11:53
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:45
      Dat bedoel ik. Jij was vorig jaar een van de eersten die begon te schreeuwen dat iedereen weg moest nadat je eerst iedereen opnhet forum voor gek verklaarde die het niet zagen zitten in Ted en GGG. Het zelfde wat je ook bij Hake en Pusic deed. Dus echter wijzer worden we niet van je.
    Dat zal ik gaan nuanceren....meningen van anderen. Als er echter een 'John w voorbij komt die alles maar recht blijft lullen wat krom is, dan zal ik die idd een imbeciel of idioot noemen.
  • 30 Jul 2020 om 11:45
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:29
      Ook ik heb er vertrouwen in, zoals ik dat vorig seizoen in eerste instantie ook had in de 3-eenheid Tedjen, Fredjen en Gracia. het kan altijd een keer tegenzitten, maar wanneer er echt sprake is van club afbraak, zoals dat het geval was met Gracia en Tedjen, dan breekt de pleuris los.


      Ik ben blij met 'Destreuer' als TD en 'Kraantje Pappie' als financiële baas. Alles is lekker open en transparant.
    Dat bedoel ik. Jij was vorig jaar een van de eersten die begon te schreeuwen dat iedereen weg moest nadat je eerst iedereen opnhet forum voor gek verklaarde die het niet zagen zitten in Ted en GGG. Het zelfde wat je ook bij Hake en Pusic deed. Dus echter wijzer worden we niet van je.
  • 30 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:23
      We gaan het zien TC, we gaan het zien. Ik heb er vertrouwen in dat het met deze technische staf lukt en dus steun ik ze. Ook al het eens tegenzit.
    Ook ik heb er vertrouwen in, zoals ik dat vorig seizoen in eerste instantie ook had in de 3-eenheid Tedjen, Fredjen en Gracia. het kan altijd een keer tegenzitten, maar wanneer er echt sprake is van club afbraak, zoals dat het geval was met Gracia en Tedjen, dan breekt de pleuris los.


    Ik ben blij met 'Destreuer' als TD en 'Kraantje Pappie' als financiële baas. Alles is lekker open en transparant.
  • 30 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:02
      Weet je Red. Ook ik kan ongezouten zijn, maar ben van nature wat genuanceerder. Ja meningen kunnen veranderen. Dat is een heel normaal fenomeen want niets staat vast. Die bij-naampjes, dat is iets wat ik zal blijven doen. Gewoon een klein beetje creativiteit op dit forum vind ik beter dan bijvoorbeeld het altijd verkeerd schrijven van een naam. Wat is er mis met de bijnaam 'Kraantje Pappie', wetende dat hij op dit moment verkapt 'de baas' is binnen FC Twente?


      Wanneer Jans het heel goed gaat doen als trainer, wat is er dan mis wanneer ik hem Don Jans ga noemen....wetende dat dit dus positief bedoelt is?
    En wat je bijnaampjes betreft, je moet doen wat je niet laten kunt. Maar het Kraantje Pappie ed komt mijn strot zo langzamerhand wel uit. En getuigd in mijn ogen nog niet van een geweldig denkniveau. Daarom reageer ik meestal gepikeerd als er weer zo’n reactie voorbij komt.
  • 30 Jul 2020 om 11:23
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:02
      Weet je Red. Ook ik kan ongezouten zijn, maar ben van nature wat genuanceerder. Ja meningen kunnen veranderen. Dat is een heel normaal fenomeen want niets staat vast. Die bij-naampjes, dat is iets wat ik zal blijven doen. Gewoon een klein beetje creativiteit op dit forum vind ik beter dan bijvoorbeeld het altijd verkeerd schrijven van een naam. Wat is er mis met de bijnaam 'Kraantje Pappie', wetende dat hij op dit moment verkapt 'de baas' is binnen FC Twente?


      Wanneer Jans het heel goed gaat doen als trainer, wat is er dan mis wanneer ik hem Don Jans ga noemen....wetende dat dit dus positief bedoelt is?
    We gaan het zien TC, we gaan het zien. Ik heb er vertrouwen in dat het met deze technische staf lukt en dus steun ik ze. Ook al het eens tegenzit.
  • 30 Jul 2020 om 11:02
    • Quote van 30 Jul 2020 om 10:25
      Volgens mij valt dat bij Ja Die nog wel mee. Hij geeft ongezouten zijn mening maar is wel recht door zee. Daar heb ik minder moeite mee dan bij bv een TC. Die draait zijn mening om de haverklap bij. Zolang een ieder in hosanna stemming is hoor je hem niet zo, maar zodra er maar iets of iemand tegenvalt begint hij te zagen aan iemand zijn stoelpoten. Een heel nare eigenschap. En dat begint dan met het verzinnen van een bijnaampje.
    Weet je Red. Ook ik kan ongezouten zijn, maar ben van nature wat genuanceerder. Ja meningen kunnen veranderen. Dat is een heel normaal fenomeen want niets staat vast. Die bij-naampjes, dat is iets wat ik zal blijven doen. Gewoon een klein beetje creativiteit op dit forum vind ik beter dan bijvoorbeeld het altijd verkeerd schrijven van een naam. Wat is er mis met de bijnaam 'Kraantje Pappie', wetende dat hij op dit moment verkapt 'de baas' is binnen FC Twente?


    Wanneer Jans het heel goed gaat doen als trainer, wat is er dan mis wanneer ik hem Don Jans ga noemen....wetende dat dit dus positief bedoelt is?
  • 30 Jul 2020 om 10:49
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:56
      Nee ik vind dit ook stukken beter. Ik vind jou op dit forum vaak negatief, op het beleid van de club en tegen mede fans op dit forum: vandaar.
    Als je 'normaal' doet tegen Ja Die, dan doet hij ook 'normaal' tegen jou.


    Zo heb ik Ja Die ervaren. Ik trigger hem ook wel eens....en hij mij, maar weet je? We weten wel wat we aan mekaar hebben en waar het bij ons om gaat.....FC Twente.....en met die wetenschap kom je een heel eind.....
  • 30 Jul 2020 om 10:34
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:56
      Nee ik vind dit ook stukken beter. Ik vind jou op dit forum vaak negatief, op het beleid van de club en tegen mede fans op dit forum: vandaar.
    Ja Die is negatief tegen supporters die maar blijven zeiken en de nieuwe TS en directie geen kans geven. Lees de berichten maar terug van afgelopen seizoen . Het seizoen is voorbij , nieuwe rondes nieuwe kansen en de start is vele malen beter dan voorgaande jaren, in ieder geval positiever. Tegen de mensen die dan blijven zeiken zoals een nfear en successupporter daar is hij negatief tegen (en terecht). Het heeft niets met negatief te maken kwam club, je zou Ja Die een beschermengel kunnen noemen (in zijn geval is engel niet het juiste woord maar toch ;) )
  • 30 Jul 2020 om 10:25
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:54
      Ja Die is in de zomer altijd positief, maar naar mate het seizoen vordert komt er altijd een moment dat de gehele technische staf op moet donderen ;)
    Volgens mij valt dat bij Ja Die nog wel mee. Hij geeft ongezouten zijn mening maar is wel recht door zee. Daar heb ik minder moeite mee dan bij bv een TC. Die draait zijn mening om de haverklap bij. Zolang een ieder in hosanna stemming is hoor je hem niet zo, maar zodra er maar iets of iemand tegenvalt begint hij te zagen aan iemand zijn stoelpoten. Een heel nare eigenschap. En dat begint dan met het verzinnen van een bijnaampje.
  • 30 Jul 2020 om 10:17
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:55
      Als jij een conclusie stoken vind?! Dan is dat op jouw conto.
    Jadie staat voor zijn FCT..zoals de meesten hier.. hij benoemt de dingen die slecht gaan of zijn.. luid en duidelijk daar is niks mee . soms laat ie zich wat te veel meeslepen in die duidelijkheid. Daar moet je doorheen kijken ..simpel
  • 30 Jul 2020 om 10:15
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:54
      Ja Die is in de zomer altijd positief, maar naar mate het seizoen vordert komt er altijd een moment dat de gehele technische staf op moet donderen ;)
    Maar niet bij het damesvoetbal:-))))
  • 30 Jul 2020 om 10:14
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:56
      Nee ik vind dit ook stukken beter. Ik vind jou op dit forum vaak negatief, op het beleid van de club en tegen mede fans op dit forum: vandaar.
    Je hebt mij dit seizoen nog geen kritiek op het beleid horen geven, dit omdat er geen enkele reden voor is. Het is toch super hoe open alles gaat? Als het nu nog allemaal een duistere bedoeling was, dan had ik mijn boek open getrokken echt wel, maar daar is geen enkele reden toe. En kritiek op mede forumleden ?? Ja daar is een forum voor, en sommigen vind ik echt achterbaks huftertjes. En ik krijg ook kritiek hoor boeit me niet alleen als ze echt gaan uitdagen en het bloed onder je nagels weghalen, en je hier uitmaken van dit of dat, geef ik ze de volle laag terug, met het verschil dat ik dat dan ook wel graag face to face wil doen, want spreek dan rustig af en ga er heen. Dat is het verschil kerel.;-)
  • 30 Jul 2020 om 09:56
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:52
      Vertel waar ik azijnzuur was?? Ja ik had vertrouwen vorig jaar na de eerste wedstrijden, en de verhalen van Ted dat we toppers hadden uit Spanje, en het zag er in het begin leuk uit onder GG,klopt maar als een systeem niet werkt en je bent een onervaren trainer en he wilt geen advies van ervaren mensen ben je bij mij uitgescheten en dan alle spelers, veelal ook nog wakker,op de verkeerde plekken laten staan dan ben ik klaar maar wel pas na een half jaar, en toen zag en dacht ik dit gaat niet goed komen. Maar de hele voorbereiding nu de spelers die komen, de trainer,de andere leden van TS,en niet vergeten Streuer,wat een ontdekking , en wat een openheid en nuchterheid top. Alleen al het feit dat alles nu open en transparant is met name een verschil met de afgelopen jaren. De spelers die er komen ziet er veel belovend uit er wordt nu gekeken naar zoveel mogelijk jongens die NL spreken gekeken, Streuer doet het met Jansen uitstekend, en de de hele TS heb ik vertrouwen in, ik heb hier in het verleden ook Jansen al genoemd ,topper voor ons. En weet je Jansen is een gewone vent, heeft niet dat arrogante van GG, en Jansen zal wat proberen maar zal de spelers wel op de juiste plek zetten. En verder vind ik en dat geef ik aan de hele sfeer rond de club positief en dat heb ik de laatste jaren niet meegemaakt. En dan mag jij me azijn zieker noemen dat boeit me niet voor geen ene meter!!!! Het gaat volgens mij goed bij onze club en de openheid van communiceren naar de supporters vind ik top. Maar jij hield waarschijnlijk meer van dat geheimzinnige gedoe van Ted he??
    Nee ik vind dit ook stukken beter. Ik vind jou op dit forum vaak negatief, op het beleid van de club en tegen mede fans op dit forum: vandaar.
  • 30 Jul 2020 om 09:56
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:52
      Vertel waar ik azijnzuur was?? Ja ik had vertrouwen vorig jaar na de eerste wedstrijden, en de verhalen van Ted dat we toppers hadden uit Spanje, en het zag er in het begin leuk uit onder GG,klopt maar als een systeem niet werkt en je bent een onervaren trainer en he wilt geen advies van ervaren mensen ben je bij mij uitgescheten en dan alle spelers, veelal ook nog wakker,op de verkeerde plekken laten staan dan ben ik klaar maar wel pas na een half jaar, en toen zag en dacht ik dit gaat niet goed komen. Maar de hele voorbereiding nu de spelers die komen, de trainer,de andere leden van TS,en niet vergeten Streuer,wat een ontdekking , en wat een openheid en nuchterheid top. Alleen al het feit dat alles nu open en transparant is met name een verschil met de afgelopen jaren. De spelers die er komen ziet er veel belovend uit er wordt nu gekeken naar zoveel mogelijk jongens die NL spreken gekeken, Streuer doet het met Jansen uitstekend, en de de hele TS heb ik vertrouwen in, ik heb hier in het verleden ook Jansen al genoemd ,topper voor ons. En weet je Jansen is een gewone vent, heeft niet dat arrogante van GG, en Jansen zal wat proberen maar zal de spelers wel op de juiste plek zetten. En verder vind ik en dat geef ik aan de hele sfeer rond de club positief en dat heb ik de laatste jaren niet meegemaakt. En dan mag jij me azijn zieker noemen dat boeit me niet voor geen ene meter!!!! Het gaat volgens mij goed bij onze club en de openheid van communiceren naar de supporters vind ik top. Maar jij hield waarschijnlijk meer van dat geheimzinnige gedoe van Ted he??
    Nee ik vind dit ook stukken beter. Ik vind jou op dit forum vaak negatief, op het beleid van de club en tegen mede fans op dit forum: vandaar.
  • 30 Jul 2020 om 09:55
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:18
      dit heeft geen zin waarom stook je Berry..?
    Als jij een conclusie stoken vind?! Dan is dat op jouw conto.
  • 30 Jul 2020 om 09:52
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:47
      Wij kunnen op dit forum dus concluderen dat je officieel azijnzeiker af bent JA DIE? Heel erg fijn.
    Vertel waar ik azijnzuur was?? Ja ik had vertrouwen vorig jaar na de eerste wedstrijden, en de verhalen van Ted dat we toppers hadden uit Spanje, en het zag er in het begin leuk uit onder GG,klopt maar als een systeem niet werkt en je bent een onervaren trainer en he wilt geen advies van ervaren mensen ben je bij mij uitgescheten en dan alle spelers, veelal ook nog wakker,op de verkeerde plekken laten staan dan ben ik klaar maar wel pas na een half jaar, en toen zag en dacht ik dit gaat niet goed komen. Maar de hele voorbereiding nu de spelers die komen, de trainer,de andere leden van TS,en niet vergeten Streuer,wat een ontdekking , en wat een openheid en nuchterheid top. Alleen al het feit dat alles nu open en transparant is met name een verschil met de afgelopen jaren. De spelers die er komen ziet er veel belovend uit er wordt nu gekeken naar zoveel mogelijk jongens die NL spreken gekeken, Streuer doet het met Jansen uitstekend, en de de hele TS heb ik vertrouwen in, ik heb hier in het verleden ook Jansen al genoemd ,topper voor ons. En weet je Jansen is een gewone vent, heeft niet dat arrogante van GG, en Jansen zal wat proberen maar zal de spelers wel op de juiste plek zetten. En verder vind ik en dat geef ik aan de hele sfeer rond de club positief en dat heb ik de laatste jaren niet meegemaakt. En dan mag jij me azijn zieker noemen dat boeit me niet voor geen ene meter!!!! Het gaat volgens mij goed bij onze club en de openheid van communiceren naar de supporters vind ik top. Maar jij hield waarschijnlijk meer van dat geheimzinnige gedoe van Ted he??
  • 30 Jul 2020 om 09:18
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:47
      Wij kunnen op dit forum dus concluderen dat je officieel azijnzeiker af bent JA DIE? Heel erg fijn.
    dit heeft geen zin waarom stook je Berry..?
  • 30 Jul 2020 om 09:15
    Ik heb sterk het vermoeden dat een van de twee spitsen Danilo zou kunnen zijn.
  • 30 Jul 2020 om 09:09
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:54
      Ja Die is in de zomer altijd positief, maar naar mate het seizoen vordert komt er altijd een moment dat de gehele technische staf op moet donderen ;)
    Dit noemen ze ook wel 'vertrouwen schenken'. Wanneer dat vertrouwen wordt beschaamd en je club wordt verneukt? Jah, dan mag je je smoel open trekken en tekeer gaan. Zoiets is heel logisch....mits je nickname John w is........
  • 30 Jul 2020 om 09:06
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:47
      Wij kunnen op dit forum dus concluderen dat je officieel azijnzeiker af bent JA DIE? Heel erg fijn.
    Je geeft een antwoord op je eigen vraag Berrie?
  • 30 Jul 2020 om 08:54
    • Quote van 30 Jul 2020 om 08:47
      Wij kunnen op dit forum dus concluderen dat je officieel azijnzeiker af bent JA DIE? Heel erg fijn.
    Ja Die is in de zomer altijd positief, maar naar mate het seizoen vordert komt er altijd een moment dat de gehele technische staf op moet donderen ;)
  • 30 Jul 2020 om 08:47
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:38
      Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
    Wij kunnen op dit forum dus concluderen dat je officieel azijnzeiker af bent JA DIE? Heel erg fijn.
  • 30 Jul 2020 om 08:44
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:38
      Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
    Zo is't moat!
  • 30 Jul 2020 om 08:37
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:38
      Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
    Ben het niet vaak met je eens maar nu dus wel!
  • 30 Jul 2020 om 07:43
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:38
      Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
    Mee eens
  • 30 Jul 2020 om 07:01
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:38
      Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
    Helemaal mee eens.
  • 29 Jul 2020 om 23:38
    Dit is gewoon doen, transparant, open, echt een verademing na de laatste jaren,denk dat we heel blij moeten zijn met Streuer,Jans,en de anderen van de TS, en ook moet je PvdK complimenten geven, hij levert puik werk af heeft tenslotte Streuer aangesteld, Jans gehaald,en de financiën redelijk op koers. Vind het super relax hoe het nu gaat, en je merkt aan alles dat er bij iedereen een positief gevoel is, ja op enkele azijn zoekers na, maar ik ben dik tevreden hoe het nu gaat en is bij onze club.
  • 29 Jul 2020 om 23:35
    • Quote van 29 Jul 2020 om 23:09
      Goed om te horen. De hele uitstraling en beleving is zo anders dan voorgaande jaren. Heb er echt vertrouwen in. En nu maar hopen dat niet iedereen weer van alles gaat roepen en schreeuwen dat mensen weg moeten wanneer het eens een keer tegen zit.
    Eens, en gewoon een reëel beeld blijven houden en ervan uit mogen gaan dat je de komende 3 seizoen voor plek 8 t/m 12 mag gaan voetballen.
  • 29 Jul 2020 om 23:09
    • Quote van 29 Jul 2020 om 22:15
      Vandaag was duidelijk dat we een enorme sprong voorwaarts hebben gemaakt kwa staf. Wat een brok ervaring zeg. Wat anders als de laatste jaren.
    Goed om te horen. De hele uitstraling en beleving is zo anders dan voorgaande jaren. Heb er echt vertrouwen in. En nu maar hopen dat niet iedereen weer van alles gaat roepen en schreeuwen dat mensen weg moeten wanneer het eens een keer tegen zit.
  • 29 Jul 2020 om 22:16
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:33
      Lijkt erop dat ze eerst de selectie op peil willen brengen met gehuurde spelers en eigen jeugd. En vervolgens kijken of er nog spelers vastgelegd kunnen worden voor de langere termijn. Dat zal dan wel aan het einde van de transferperiode zijn.
    Dat denk ik ook. Eerst voor elke positie een speler en dan kijken of er nog koopjes te doen zijn. Als deze twee aanvallers binnen zijn dan ben je nog pakweg 3 tot 5 spelers nodig om alle posities dubbel bezet zijn. Drommel en Selahi gaan wellicht nog vertrekken.
  • 29 Jul 2020 om 22:15
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:47
      Top gast die Streuer. Uiteraard weet ik niet hoe het komend seizoen uitpakt, maar dat no-nonsense bevalt me
    Vandaag was duidelijk dat we een enorme sprong voorwaarts hebben gemaakt kwa staf. Wat een brok ervaring zeg. Wat anders als de laatste jaren.
  • 29 Jul 2020 om 22:05
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:13
      Ik word wel blij van die Streuer. Niks aparts gewoon dit en niet anders. Duidelijkheid en transparantie aan alle kanten.
    Deze technisch directeur heeft ernom veel ervaring en laat zich de kachel niet aanmaken door een paar journalisten. De club is goed bezig en met rust binnen de organisatie ga je de volgende stappen maken.
  • 29 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:13
      Ik word wel blij van die Streuer. Niks aparts gewoon dit en niet anders. Duidelijkheid en transparantie aan alle kanten.
    Top gast die Streuer. Uiteraard weet ik niet hoe het komend seizoen uitpakt, maar dat no-nonsense bevalt me
  • 29 Jul 2020 om 21:40
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:13
      Ik word wel blij van die Streuer. Niks aparts gewoon dit en niet anders. Duidelijkheid en transparantie aan alle kanten.
    Ja eens. Normaal doen zonder raar gedoe en houdingtjes. Zo ziet trainersstaf er ook uit. Past goed samen qua cultuur. Maar goed kwaliteit op veld is leidend voor het sentiment.
  • 29 Jul 2020 om 21:33
    Lijkt erop dat ze eerst de selectie op peil willen brengen met gehuurde spelers en eigen jeugd. En vervolgens kijken of er nog spelers vastgelegd kunnen worden voor de langere termijn. Dat zal dan wel aan het einde van de transferperiode zijn.
  • 29 Jul 2020 om 21:13
    Ik word wel blij van die Streuer. Niks aparts gewoon dit en niet anders. Duidelijkheid en transparantie aan alle kanten.
  • 29 Jul 2020 om 21:11
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:00
      Blijf me wel verbazen over het feit dat Danilo nog steeds niet gekeurd is. Ik neem toch aan dat bij één van de twee is.
    Lijkt me dat het qua papierwerk gewoon even wat tijd kost aangezien hij van buiten de Europese Unie komt.
  • 29 Jul 2020 om 21:09
    • Quote van 29 Jul 2020 om 21:00
      Blijf me wel verbazen over het feit dat Danilo nog steeds niet gekeurd is. Ik neem toch aan dat bij één van de twee is.
    Beetje moe....
  • 29 Jul 2020 om 21:01
    • Quote van 29 Jul 2020 om 20:43
      Vejinovic transfervrij...
    Vejinovic of Osman zou perfect zijn als aanvallend middenvelder
  • 29 Jul 2020 om 21:00
    Blijf me wel verbazen over het feit dat Danilo nog steeds niet gekeurd is. Ik neem toch aan dat bij één van de twee is.
  • 29 Jul 2020 om 20:43
    Vejinovic transfervrij...
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›