Brama ziet direct verschil: ''Dat is veel minder dan vorig jaar''

12
Brama ziet direct verschil: ''Dat is veel minder dan vorig jaar''

Wout Brama kan niet wachten op het nieuwe seizoen. De routinier van FC Twente ziet dat er nog enkele veranderingen in de selectie doorgevoerd moeten worden, maar toch heeft de middenvelder vertrouwen.

"Elke club heeft er aan het begin van het seizoen heel veel zin in, maar we moeten zien hoe we er straks voorstaan. Er moet nog veel gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in", vertelt Brama na de eerste openbare training tegenover RTV Oost. "Er moet nog wel wat bij, dat is wel duidelijk. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Maar dat ben ik al heel lang, ik hoop dat ik nu de kans krijg."

Vorig seizoen waren er meer spelers uit het buitenland, waardoor er de taalbarrière minder lijkt. "Ik kon met al die jongens prima overweg en ben altijd wel aanwezig. Het is niet zo dat ik nu meer praat dan daarvoor. Er wordt meer Nederlands gesproken, maar dat is logisch, want er zijn meer Nederlanders. Giorgi Aburjania en Julio Pleguezuelo zijn de enigen die geen Nederlands spreken. Dat is veel minder dan vorig jaar."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jul 2020 om 16:43
    Altijd dat gezeik over de taal; je kan ballen of niet
  • 30 Jul 2020 om 11:46
    • Quote van 30 Jul 2020 om 11:07
      Zoals zo vaak
    Zullen dus nog veel artikelen volgen met vlagen van dit interview, verdienmodel
  • 30 Jul 2020 om 11:07
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:06
      Toch wel heel sneu als je het hele interview luistert dat je deze kop erboven zet zeg. Pfff!
    Zoals zo vaak
  • 30 Jul 2020 om 11:07
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:06
      Toch wel heel sneu als je het hele interview luistert dat je deze kop erboven zet zeg. Pfff!
    Zoals zo vaak
  • 30 Jul 2020 om 09:33
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:06
      Toch wel heel sneu als je het hele interview luistert dat je deze kop erboven zet zeg. Pfff!
    Ik heb het beluisterd. Vertekenend inderdaad......
  • 30 Jul 2020 om 09:27
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:13
      Ik hoop het niet. Over de top
    Daar denken ze bij Twente anders over. Ik denk dat Brama zeer zeker nog van waarde zal zijn komend seizoen. Waarschijnlijk zal dat veel als invaller zijn om een overwinning over de streep te trekken.
  • 30 Jul 2020 om 09:24
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:10
      Linkje naar het interview?
    https://www.rtvoost.nl/nieuws/333749/Wout-Brama-wil-weer-belangrijk-zijn-voor-FC-Twente-Hoop-dat-ik-nu-de-kans-krijg
  • 30 Jul 2020 om 09:18
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:10
      Linkje naar het interview?
    Staat gewoon op de website van RTV Oost.
  • 30 Jul 2020 om 09:13
    Ik hoop het niet. Over de top
  • 30 Jul 2020 om 09:10
    • Quote van 30 Jul 2020 om 09:06
      Toch wel heel sneu als je het hele interview luistert dat je deze kop erboven zet zeg. Pfff!
    Linkje naar het interview?
  • 30 Jul 2020 om 09:06
    Toch wel heel sneu als je het hele interview luistert dat je deze kop erboven zet zeg. Pfff!
  • 30 Jul 2020 om 08:50
    De bank is ook heel mooi