FOTO'S | Wow! Velden op Trainingscentrum FC Twente zien er top uit

17
FOTO'S | Wow! Velden op Trainingscentrum FC Twente zien er top uit

FC Twente trainde woensdagmiddag op een prachtige grasmat in De Grolsch Veste, maar ook over de velden op het Trainingscentrum hoeven de spelers niet te klagen.

ProGrasS deelt vandaag een aantal foto's van de velden op het trainingscomplex in Hengelo. "Bij FC Twente liggen de velden er top bij. Zeker de twee gerenoveerde trainingsvelden", laat ProGrasS weten op Twitter.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 11:30
    (Top) sport klimaat over de gehele linie is nodig. Goede velden is een belangrijke stap hierin.
  • 31 Jul 2020 om 11:02
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:23
      Ikzeg. Ben super blij voor iedereen die ook maar iets met ons fctwente van doen hebben, de grasmatten liggen er top b ei en er wordt goed werk geleverd ik ben trots op mijn club fctwente. Ga zo door.
    Precies, Ik! Dat is wat ik ook dacht. Het is misschien een bericht waar de meeste mensen niet veel mee kunnen, zij wachten op ander nieuws, maar dit is een bericht dat juist heel veelzeggend is. Het laat namelijk zien dat de club echt bezig is om gigantische stappen aan het zetten is. Ze zijn echt aan het professionaliseren. Het laat zien dat de weg naar de top weer langzaam opgezocht wordt, dat er gebouwd wordt aan een beter sport klimaat. Het geld verdwijnt niet meer aan vage uitgaven en rare aankopen maar wordt echt in de club geïnvesteerd. Ik ben zeer te spreken over de huidige gang van zaken en zie de toekomst heel erg zonnig in!
  • 31 Jul 2020 om 09:47
    Ziet er beter uit dan de knollen velden van vorig jaar. Dit is zeker wel belangrijk aangezien een slecht veld meer blessures op kan leveren en het ook totaal niks uitstraalt. Het wordt maar mooier met de dag met de organisatie die we nu hebben staan. Trots!
  • 31 Jul 2020 om 09:36
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:18
      Wat heeft het ermee te maken op welk niveau ik gevoetbald heb. Ik speelde 2e divisie. Dus ik weet hoe belangrijk een goede grasmat is. Neemt niet weg dat IK het een bericht vind die onder het motto komkommer nieuws valt
    Ach ja
  • 31 Jul 2020 om 09:23
    Ikzeg. Ben super blij voor iedereen die ook maar iets met ons fctwente van doen hebben, de grasmatten liggen er top b ei en er wordt goed werk geleverd ik ben trots op mijn club fctwente. Ga zo door.
  • 31 Jul 2020 om 09:19
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:55
      Ook nog transfernieuws, behalve Danilo en Lazarus?
    Ik hoor niet zoveel meer met name de laatste 2 weken. Sporadisch nog. Helaas.
  • 31 Jul 2020 om 09:18
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:00
      Blijkbaar zelf nooit op niveau gevoetbald. Erg belangrijk een goede grasmat. Zeker als je kijkt welke spelers ze gehaald hebben. Zijn allemaal spelers die goed aan de bal zijn...voor dit niveau. Het geeft vertrouwen aan de nieuwe jongens, dat de velden er goed bij liggen
    Wat heeft het ermee te maken op welk niveau ik gevoetbald heb. Ik speelde 2e divisie. Dus ik weet hoe belangrijk een goede grasmat is. Neemt niet weg dat IK het een bericht vind die onder het motto komkommer nieuws valt
  • 31 Jul 2020 om 09:18
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:00
      Blijkbaar zelf nooit op niveau gevoetbald. Erg belangrijk een goede grasmat. Zeker als je kijkt welke spelers ze gehaald hebben. Zijn allemaal spelers die goed aan de bal zijn...voor dit niveau. Het geeft vertrouwen aan de nieuwe jongens, dat de velden er goed bij liggen
    Wat heeft het ermee te maken op welk niveau ik gevoetbald heb. Ik speelde 2e divisie. Dus ik weet hoe belangrijk een goede grasmat is. Neemt niet weg dat IK het een bericht vind die onder het motto komkommer nieuws valt
  • 31 Jul 2020 om 09:00
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:11
      Wow!!!!! Kan ook niet anders. Heeft geen hond op getraind. Gvd wat een komkommer nieuws
    Blijkbaar zelf nooit op niveau gevoetbald. Erg belangrijk een goede grasmat. Zeker als je kijkt welke spelers ze gehaald hebben. Zijn allemaal spelers die goed aan de bal zijn...voor dit niveau. Het geeft vertrouwen aan de nieuwe jongens, dat de velden er goed bij liggen
  • 31 Jul 2020 om 08:55
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:37
      Precies. Met die blessures vond ik zo logisch dat ik die er niet eens bij vernoemt heb maar inderdaad.
    Ook nog transfernieuws, behalve Danilo en Lazarus?
  • 31 Jul 2020 om 08:37
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:30
      Goed uitgelegd is zeker belangrijk. En wat dacht je van kans op minder blessures.
    Precies. Met die blessures vond ik zo logisch dat ik die er niet eens bij vernoemt heb maar inderdaad.
  • 31 Jul 2020 om 08:30
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:13
      Natuurlijk is dat belangrijk. Ze moesten door ziekte in gras geregeld uitwijken. Het gras zag er ook echt niet uit. Wat te denken van een uitstraling die je hebt als er nieuwe spelers komen en je gras ziet er werkelijk troosteloos uit. Is geen gezicht. Het is een randzaak en geen noodzaak maar wel degelijk belangerijk.
    Goed uitgelegd is zeker belangrijk. En wat dacht je van kans op minder blessures.
  • 31 Jul 2020 om 08:16
    Logisch toch in een Lockdown!
    Dan groeit alles weer behalve de economie.
  • 31 Jul 2020 om 08:13
    • Quote van 31 Jul 2020 om 07:53
      Wow lekker belangrijk
    Natuurlijk is dat belangrijk. Ze moesten door ziekte in gras geregeld uitwijken. Het gras zag er ook echt niet uit. Wat te denken van een uitstraling die je hebt als er nieuwe spelers komen en je gras ziet er werkelijk troosteloos uit. Is geen gezicht. Het is een randzaak en geen noodzaak maar wel degelijk belangerijk.
  • 31 Jul 2020 om 08:11
    Wow!!!!! Kan ook niet anders. Heeft geen hond op getraind. Gvd wat een komkommer nieuws
  • 31 Jul 2020 om 07:55
    Dat ziet er super uit!!
  • 31 Jul 2020 om 07:53
    Wow lekker belangrijk
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›