FC Twente verdeelt supporters in drie groepen voor oefenduels

21
FC Twente verdeelt supporters in drie groepen voor oefenduels

FC Twente speelt komende maand drie oefenwedstrijden met publiek in De Grolsch Veste. Die duels dienen als testcase voor de start van de Eredivisie. Seizoenkaarthouders van FC Twente kunnen in ieder geval bij een van de drie wedstrijden aanwezig zijn.

FC Twente oefent tegen Fortuna Sittard (10 augustus), Go Ahead Eagles (22 augustus) en FC Emmen (5 september). Het stadion bevat dan een maximale capaciteit van ongeveer 8000 beschikbare plekken, hetgeen inhoudt dat dan iedereen op 1,5 meter van elkaar kan zitten.

Om iedereen minstens een wedstrijd te kunnen laten bezoeken is de totale groep seizoenkaarthouders opgedeeld in drie groepen, waarbij één groep voorrang heeft bij de verkoop van een vooraf bepaalde wedstrijd. Iedereen die dat recht heeft, dient nog wel een kaart te bestellen om toegang te verkrijgen.

Seizoenkaarthouders zijn deze wedstrijden niet gebonden aan hun eigen plek, alleen vak P is slechts beschikbaar voor seizoenkaarthouders in vak P en de plekken op de Diekmantribune (vakken 128 t/m 133) zijn alleen beschikbaar voor Premium Seathouders. In enkele vakken zijn voor huishoudens twee plaatsen naast elkaar gecreëerd.

Toegangskaarten worden op naam geregistreerd en het is niet toegestaan om een toegangskaart over te dragen aan iemand anders. Het is niet toegestaan om in een ander vak, rij of stoelnummer plaats te nemen dan aangegeven op de toegangskaart.

Om de wedstrijden te kunnen organiseren met de coronamaatregelen maakt FC Twente flinke extra operationele kosten. Om de kosten voor deze extra wedstrijden enigszins te kunnen dekken, is de club genoodzaakt entree te heffen. De prijs bedraagt voor de supporterstribunes en de Diekmantribune tien euro.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 08:39
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:19
      Wat een waardeloze regeling weer. 1 van de 3 wedstrijden ben ik nog op vakantie en juist die wedstrijd is mijn vak ingedeeld. Had dan ieder scc houder zelf 1 wedstrijd laten kiezen vol=vol
    Dan heb jij je vakantie verkeerd gepland.
  • 31 Jul 2020 om 23:07
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:35
      Ikzeg. Melbuul. Bedankt voor uw reactie ik wacht het rustig af. Oja loterij enz is helaas ook niet aan mij besteed.
    1 van de drie wedstrijden kan je sowieso een kaartje voor kopen. De andere alleen als je geluk hebt.
  • 31 Jul 2020 om 22:40
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:03
      Toch. BAM dit keer oneens met je. Wees eerlijk iedere twentefan kon kiezen uit 3 opties qwa verlenging jaarkaarten en nu moet je 10 euro Lappen . Ik vind het bizar en velen met mij
    Ikzeg. Messi . U heeft gelijk. Maar ik denk dat ik het ook niet voor elkaar krijg want zo als ik begreep van melbuul wordt je ook denkt ie uitgeloot. Nou daar heb ik ook geen geluk mee. Maar wij support en iedereen die ik ben vergeten hebben de club geholpen. Dan hoort er niet betaald te worden. Mits wij fctwente weer moeten helpen en dat denk ik zeker nog heel veel jaren.
  • 31 Jul 2020 om 22:35
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:00
      ik heb begrepen dat je bericht krijgt dat je uitgeloot bent om 1 van die wedstrijden te bezoeken..
    Ikzeg. Melbuul. Bedankt voor uw reactie ik wacht het rustig af. Oja loterij enz is helaas ook niet aan mij besteed.
  • 31 Jul 2020 om 22:03
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:45
      Je begrijpt het niet.
    Toch. BAM dit keer oneens met je. Wees eerlijk iedere twentefan kon kiezen uit 3 opties qwa verlenging jaarkaarten en nu moet je 10 euro Lappen . Ik vind het bizar en velen met mij
  • 31 Jul 2020 om 19:47
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:29
      2) de stewards zijn geen mierenneukers. Ze hebben het beste voor met de supporters en bovendien zijn ze dat zelf ook! Ga zelf ook niet, heb er weinig plezier aan om op een stoeltje te gaan zitten zonder dat je maten erbij staan
    Er zitten genoeg stewies tussen die zichzelf iets te serieus nemen.... Van die gozers waarvan je weet dat ze thuis heeeeelemaal niets te vertellen hebben. Maar, je hebt gelijk, overgrote deel is goed volk.
  • 31 Jul 2020 om 19:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:14
      Ik niet. Kijk lekker thuis. Waarom?

      1) Voetbalwedstrijden zijn superspread events. Stadion bezoek is wat mij betreft hetzelfde als Hetero vooroverbuigen met de broek naar beneden in Bolke.

      2) je weet dat die Stewarts verschrikkelijk decadent en mierenneukerig gaan doen, grote kans dat er een raar zweertje hangt en dat er veel irritatie is.

      3) het stadion gevoel is weg.

      4) potentiële juichgestapo, zint me niet.
    2) de stewards zijn geen mierenneukers. Ze hebben het beste voor met de supporters en bovendien zijn ze dat zelf ook! Ga zelf ook niet, heb er weinig plezier aan om op een stoeltje te gaan zitten zonder dat je maten erbij staan
  • 31 Jul 2020 om 19:14
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:58
      ben benieuwd hoeveel zich melden voor een kaartje..
    Ik niet. Kijk lekker thuis. Waarom?

    1) Voetbalwedstrijden zijn superspread events. Stadion bezoek is wat mij betreft hetzelfde als Hetero vooroverbuigen met de broek naar beneden in Bolke.

    2) je weet dat die Stewarts verschrikkelijk decadent en mierenneukerig gaan doen, grote kans dat er een raar zweertje hangt en dat er veel irritatie is.

    3) het stadion gevoel is weg.

    4) potentiële juichgestapo, zint me niet.
  • 31 Jul 2020 om 18:58
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:53
      Hoe ze het ook doen, ze doen het nooit goed. Er zullen altijd mensen ontevreden zijn, altijd mensen gepasseerd worden.
      Het was makkelijker geweest als de de scc uit hadden gesteld met 4 maanden en op losse verkoop waren overgegaan. Dan hadden ze mensen wss het volle aantal wedstrijden kunnen bieden en per wedstrijd 1 a 2 ton binnen kunnen trekken voor de komende maanden.
    ben benieuwd hoeveel zich melden voor een kaartje..
  • 31 Jul 2020 om 18:53
    Hoe ze het ook doen, ze doen het nooit goed. Er zullen altijd mensen ontevreden zijn, altijd mensen gepasseerd worden.
    Het was makkelijker geweest als de de scc uit hadden gesteld met 4 maanden en op losse verkoop waren overgegaan. Dan hadden ze mensen wss het volle aantal wedstrijden kunnen bieden en per wedstrijd 1 a 2 ton binnen kunnen trekken voor de komende maanden.
  • 31 Jul 2020 om 18:48
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:32
      Heb ze al genoeg gered geen aanspraak gemaakt vorig seizoen op wat dan ook daarom vind ik dit zwaar waardeloos
    Dat is ook zo, had het gedaan als geste naar de kaartverlengers en laat de mensen die geen jaarkaart hebben maar lappen. De club kan het mooi doen onder het mom, oefenen voor straks.
  • 31 Jul 2020 om 18:45
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:19
      Wat een waardeloze regeling weer. 1 van de 3 wedstrijden ben ik nog op vakantie en juist die wedstrijd is mijn vak ingedeeld. Had dan ieder scc houder zelf 1 wedstrijd laten kiezen vol=vol
    Je begrijpt het niet.
  • 31 Jul 2020 om 16:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:57
      Heb er moeite mee dat je 10 euro moet bij betalen terwijl je door je seizoenkaart te kopen zonder dat je weet wat en of je er wel voor terug kreeg.Mijn info is dat dit alleen in Enschede is.Maar als je hier mee de club kan redden heb ik het er wel voor over maar vind de manier waar op weer knullig
    Heb ze al genoeg gered geen aanspraak gemaakt vorig seizoen op wat dan ook daarom vind ik dit zwaar waardeloos
  • 31 Jul 2020 om 16:31
    Gelijk de leukste wedstrijd. Tegen Go Ahead Eagles!
  • 31 Jul 2020 om 14:57
    Heb er moeite mee dat je 10 euro moet bij betalen terwijl je door je seizoenkaart te kopen zonder dat je weet wat en of je er wel voor terug kreeg.Mijn info is dat dit alleen in Enschede is.Maar als je hier mee de club kan redden heb ik het er wel voor over maar vind de manier waar op weer knullig
  • 31 Jul 2020 om 14:56
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:19
      Wat een waardeloze regeling weer. 1 van de 3 wedstrijden ben ik nog op vakantie en juist die wedstrijd is mijn vak ingedeeld. Had dan ieder scc houder zelf 1 wedstrijd laten kiezen vol=vol
    Dat was ook niet goed geweest. Dit kun je nooit tot de volle tevredenheid van een ieder doen
  • 31 Jul 2020 om 14:45
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:41
      mijn vak is niet eens genoemd ..zijn niet welkom....sjonge...?
    correctie...vak gevonden :-))
  • 31 Jul 2020 om 14:41
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:19
      Wat een waardeloze regeling weer. 1 van de 3 wedstrijden ben ik nog op vakantie en juist die wedstrijd is mijn vak ingedeeld. Had dan ieder scc houder zelf 1 wedstrijd laten kiezen vol=vol
    mijn vak is niet eens genoemd ..zijn niet welkom....sjonge...?
  • 31 Jul 2020 om 14:19
    Wat een waardeloze regeling weer. 1 van de 3 wedstrijden ben ik nog op vakantie en juist die wedstrijd is mijn vak ingedeeld. Had dan ieder scc houder zelf 1 wedstrijd laten kiezen vol=vol