Slechts twee procent van sponsoren FC Twente haakt af: ''Fantastisch''

49
Slechts twee procent van sponsoren FC Twente haakt af: ''Fantastisch''

FC Twente merkt dat naast de supporters ook de sponsoren de club trouw blijven. Dat liet algemeen directeur Paul van der Kraan deze week weten.

"Qua sponsors is er bijna niets afgehaakt, dat is fantastisch", zegt Van der Kraan bij VoetbalTijd. "Er is er met TOTO zelfs eentje bij gekomen, voor een mooi bedrag. Dat is heel belangrijk en daar zijn we heel blij mee. Maar verder heeft iedereen die er was zo'n beetje verlengd. Ik denk dat als ik het in een percentage moet uitdrukken dat 98 procent verder gaat. Dat ziet er wel goed uit."

Van der Kraan ziet dat FC Twente anders is dan andere clubs. "Iedereen hier in deze regio is bij FC Twente betrokken. Dat is ook het mooie. Dat zorgt er ook voor dat het héél veel mensen zijn. Dat is fantastisch", aldus de bestuurder, die ervan geniet hoe de fanatieke fans het stadion opknappen. "Er zijn al enkele honderden liters doorheen gegaan. Week in, week uit zijn ze met een man of zeventig daarmee bezig. Geweldig!"

49 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Aug 2020 om 18:20
    • Quote van 2 Aug 2020 om 17:07
      Is dat niet kortzichtig gedacht?
    Bedenk dat de hele farmaceutische wereld op dit moment werkt aan de ontwikkeling van een Corona-vaccin. Er lopen dus vele onderzoeken die veelal voortborduren op bestaand onderzoek. De kans dat dan redelijk snel een vaccin wordt gevonden is vrij groot. De bijwerkingen van een vaccin zijn vaak minder dan die van een medicijn. Dit heeft tot gevolg dat het middel mogelijk sneller geregistreerd kan worden.
  • 2 Aug 2020 om 17:07
    • Quote van 2 Aug 2020 om 17:00
      Bijzonder is het absoluut, maar dit is echt wel mogelijk, geen reden voor argwaan
    Is dat niet kortzichtig gedacht?
  • 2 Aug 2020 om 17:00
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:19
      Vind het heel bijzonder dat dat in zo'n korte tijd kan. Normaal kost het 10 tot 15 jaar staat op internet. Krijg er toch een beetje argwaan van. In het verleden is het vaker misgegaan met een vaccin en het is commercieel natuurlijk nu heel interessant om een vaccin klaar te hebben.
    Bijzonder is het absoluut, maar dit is echt wel mogelijk, geen reden voor argwaan
  • 1 Aug 2020 om 22:11
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:19
      Vind het heel bijzonder dat dat in zo'n korte tijd kan. Normaal kost het 10 tot 15 jaar staat op internet. Krijg er toch een beetje argwaan van. In het verleden is het vaker misgegaan met een vaccin en het is commercieel natuurlijk nu heel interessant om een vaccin klaar te hebben.
    Als je de onderhandelaars en fabrikanten mag geloven gaat het tegen kost prijs. Als het niet goed gaat dan weet je ook wat er gebeurd in bv Amerika. De ene rechtzaak na de andere en kunnen ze de deuren sluiten . Dan heb ik meer vertrouwen in Oxford, toch niet zomaar een instituut.
  • 1 Aug 2020 om 16:37
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:25
      Zal ook per ziekte verschillen lijkt me. De meeste vaccins bouwen ook voort op onderzoek dat er naar andere corona-virussen is gedaan en kunnen daardoor redelijk snel naar onderzoek op mensen. Oxford is er daar een van, maar ook moderna in Amerika bijvoorbeeld.

      De kwaliteitscontrole bij de Chinezen en de Russen is volgens mij een stuk minder, dus daar zou ik wat minder op vertrouwen.
    We gaan het zien. Ik zal in ieder geval niet 1 van de eersten zijn die zo'n vaccin gaat nemen.
  • 1 Aug 2020 om 16:25
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:19
      Vind het heel bijzonder dat dat in zo'n korte tijd kan. Normaal kost het 10 tot 15 jaar staat op internet. Krijg er toch een beetje argwaan van. In het verleden is het vaker misgegaan met een vaccin en het is commercieel natuurlijk nu heel interessant om een vaccin klaar te hebben.
    Zal ook per ziekte verschillen lijkt me. De meeste vaccins bouwen ook voort op onderzoek dat er naar andere corona-virussen is gedaan en kunnen daardoor redelijk snel naar onderzoek op mensen. Oxford is er daar een van, maar ook moderna in Amerika bijvoorbeeld.

    De kwaliteitscontrole bij de Chinezen en de Russen is volgens mij een stuk minder, dus daar zou ik wat minder op vertrouwen.
  • 1 Aug 2020 om 16:19
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:27
      Oxford.
    Vind het heel bijzonder dat dat in zo'n korte tijd kan. Normaal kost het 10 tot 15 jaar staat op internet. Krijg er toch een beetje argwaan van. In het verleden is het vaker misgegaan met een vaccin en het is commercieel natuurlijk nu heel interessant om een vaccin klaar te hebben.
  • 1 Aug 2020 om 16:17
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:43
      bij Trump krijg je bleekwater..wha
    Als je daar genoeg van krijgt toegediend weet je zeker dat je geen Corona meer krijgt.
  • 1 Aug 2020 om 15:43
    bij Trump krijg je bleekwater..wha
  • 1 Aug 2020 om 15:42
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:44
      Een goed vaccin maken voor een griepvirus kost gemiddeld 10 tot 15 jaar. Zou dus wel heel vreemd zijn als ze het vaccin dit jaar al hebben......
    de russen zeggen dat ze het hebben en vanaf oktober hun bevolking gaan inenten..dus...
  • 1 Aug 2020 om 15:37
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:28
      Klopt, dat geven ze 4 uur geleden ongeveer bekend gemaakt, maar bij russen weet je het nooit.
    Russen doen de inenting met Vodka :)
  • 1 Aug 2020 om 15:28
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:22
      Las net dat de Russen al in oktober starten met vaccineren; kww !
    Klopt, dat geven ze 4 uur geleden ongeveer bekend gemaakt, maar bij russen weet je het nooit.
  • 1 Aug 2020 om 15:27
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:24
      Weet je toevallig ook waar het vaccin vandaan komt?
    Oxford.
  • 1 Aug 2020 om 15:24
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:09
      Eind Dit jaar, al 300 miljoen doses besteld in juni. Waarschijnlijk begin volgend jaar massainenting.
    Weet je toevallig ook waar het vaccin vandaan komt?
  • 1 Aug 2020 om 15:22
    Las net dat de Russen al in oktober starten met vaccineren; kww !
  • 1 Aug 2020 om 15:09
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:44
      Een goed vaccin maken voor een griepvirus kost gemiddeld 10 tot 15 jaar. Zou dus wel heel vreemd zijn als ze het vaccin dit jaar al hebben......
    Eind Dit jaar, al 300 miljoen doses besteld in juni. Waarschijnlijk begin volgend jaar massainenting.
  • 1 Aug 2020 om 14:44
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:55
      De huidige leiding zit er nog geen decennia. In dit seizoen moet de club elke stuiver omkeren. Ik hoop dat er snel een vaccin is en hoop dat de club dan een gebaar maakt richting de fans.
    Een goed vaccin maken voor een griepvirus kost gemiddeld 10 tot 15 jaar. Zou dus wel heel vreemd zijn als ze het vaccin dit jaar al hebben......
  • 1 Aug 2020 om 14:40
    Sinds lange tijd voel ik mij echt weer trots!!! Kijk er zelfs na uit en ben er elke dag druk mee qua transfeers Spannend!!!!
  • 1 Aug 2020 om 14:40
    Sinds lange tijd voel ik mij echt weer trots!!! Kijk er zelfs na uit en ben er elke dag druk mee qua transfeers Spannend!!!!
  • 1 Aug 2020 om 14:08
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:04
      FC Twente doet inderdaad eindelijk 'normaal' als het over transparantie gaat. Dit staat los van het subject dat FC Twente altijd eenrichtingswegen in rijdt als het over SCC houders gaat....
    Precies daar heb je een punt en niets anders
  • 1 Aug 2020 om 14:07
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:57
      broodje beenham als je als eerste had verlengd.
    Wat een feest
  • 1 Aug 2020 om 14:04
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:55
      Eerst zeg je dat Twente eindelijk weer normaal doet. En nog geen 3 berichtjes later begin je te zeuren dat Twente een 10tje vraagt voor een oefenwedstrijd.... omdat iemand anders er over begint.. je hebt wel echt een eigen mening merk ik -:)
    FC Twente doet inderdaad eindelijk 'normaal' als het over transparantie gaat. Dit staat los van het subject dat FC Twente altijd eenrichtingswegen in rijdt als het over SCC houders gaat....
  • 1 Aug 2020 om 14:00
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:41
      Dan accepteer je het toch niet en ga je thuiszitten? Lekker boos doen over een tientje lmao.
    Dus er mag volgens jou niet gezegd worden dat het een beetje wrang is naar de supporters toe die net hun kaarten hebben verlengd?
    Hier drie jaarkaarten verlengt in een onzekere tijd, en jij vind dat je anders maar thuis moet blijven?
    Lekker ventje ben jij

  • 1 Aug 2020 om 13:57
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:41
      Zou geweldig zijn, maar ook dat is een utopie want decennia lang heeft FC Twente haar SCC houders niets 'gratis' aangeboden. Ben je 12,5 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes. Ben je 25 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes....etc. etc.....
    broodje beenham als je als eerste had verlengd.
  • 1 Aug 2020 om 13:55
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:41
      Zou geweldig zijn, maar ook dat is een utopie want decennia lang heeft FC Twente haar SCC houders niets 'gratis' aangeboden. Ben je 12,5 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes. Ben je 25 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes....etc. etc.....
    De huidige leiding zit er nog geen decennia. In dit seizoen moet de club elke stuiver omkeren. Ik hoop dat er snel een vaccin is en hoop dat de club dan een gebaar maakt richting de fans.
  • 1 Aug 2020 om 13:55
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:41
      Zou geweldig zijn, maar ook dat is een utopie want decennia lang heeft FC Twente haar SCC houders niets 'gratis' aangeboden. Ben je 12,5 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes. Ben je 25 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes....etc. etc.....
    Eerst zeg je dat Twente eindelijk weer normaal doet. En nog geen 3 berichtjes later begin je te zeuren dat Twente een 10tje vraagt voor een oefenwedstrijd.... omdat iemand anders er over begint.. je hebt wel echt een eigen mening merk ik -:)
  • 1 Aug 2020 om 13:55
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:45
      Wat als mensen zich misdragen in het stadion straks? Moet een steward dan op anderhalf meter gaan vertellen dat hij dat niet mag doen? :)
    klopt ..de steward mag dat niet doen))
  • 1 Aug 2020 om 13:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:45
      Wat als mensen zich misdragen in het stadion straks? Moet een steward dan op anderhalf meter gaan vertellen dat hij dat niet mag doen? :)
    Best wel een domme vraag...
  • 1 Aug 2020 om 13:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:32
      Zou mooi zijn als de club de supporters gratis toegang biedt voor een mooie oefen-/bekerwedstrijd op het moment dat de Veste weer vol mag.
    Zou geweldig zijn, maar ook dat is een utopie want decennia lang heeft FC Twente haar SCC houders niets 'gratis' aangeboden. Ben je 12,5 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes. Ben je 25 jaar lid, dan krijg je niets nada noppes....etc. etc.....
  • 1 Aug 2020 om 13:32
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:38
      Dat is volgens mij precies hetgeen Messi bedoelt Svente. Het is altijd eenrichtingsverkeer, want wanneer deed FC Twente nou echt eens iets 'dankbaars' voor de supporters....en in welke vorm?
    Zou mooi zijn als de club de supporters gratis toegang biedt voor een mooie oefen-/bekerwedstrijd op het moment dat de Veste weer vol mag.
  • 1 Aug 2020 om 13:08
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:45
      Wat als mensen zich misdragen in het stadion straks? Moet een steward dan op anderhalf meter gaan vertellen dat hij dat niet mag doen? :)
    Oke...
  • 1 Aug 2020 om 12:45
    Wat als mensen zich misdragen in het stadion straks? Moet een steward dan op anderhalf meter gaan vertellen dat hij dat niet mag doen? :)
  • 1 Aug 2020 om 12:38
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:06
      Ze hebben dit puur gedaan omdat het financieel zwaar weer is nog altijd, niet om mensen leeg te trekken, aangezien we veel horecainkomsten zijn misgelopen, kan dit nog enigzins compenseren.
    Dat is volgens mij precies hetgeen Messi bedoelt Svente. Het is altijd eenrichtingsverkeer, want wanneer deed FC Twente nou echt eens iets 'dankbaars' voor de supporters....en in welke vorm?
  • 1 Aug 2020 om 12:30
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:29
      Jij denkt dat het stadion openhouden voor 8000 man geen geld kost? Twente maakt kosten als ze geen geld vragen voor al die oefenwedstrijden. Zeur niet zo en steun je club.
    De clubs worden gesteund. Iedereen wordt gesteund. De overheid gooit met geld. En of het nu via de club gaat of via de overheid dat we allemaal straks zwaar moeten bezuinigen maakt niet uit. Allemaal vrijheid en vrije keuze. En als iemand niet kan laat het hart dan spreken. Neem eens iemand mee die het niet zo breed heeft maar heeeel graag wil! Er is zat geld in omloop............. Het is allemaal een spelletje.
  • 1 Aug 2020 om 12:15
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:02
      Jij kijkt niet verder dan jouw eigen voordeur. Ga je straks ook nog vertellen dat iedere supporter straks € 50,- aan drank en eten moet uitgeven, per wedstrijd, omdat ze niet moeten zeuren over geld en Twente dat geld nodig heeft? Mijn advies: verdiep je eens in de laatste jaren dan weet je dat de trouwe supporter altijd loyaal is geweest en echt wel iets mag terugkrijgen!
    Verdiep jij je dan eens in de club en hoe zwaar deze tijden zijn voor de club? Wat denk jij wat het kost om het stadion open te houden voor minder bezoekers? Daar hebben ze beveiligers voor nodig en ander personeel. En dat is niet gratis?

    Jij hebt dus liever dat de club meer kosten maakt dan dat er geld binnenkomt voor deze 3-4 oefenwedstrijden? Want de club heeft het al zo breed?

    10,- is letterlijk minder dan dat een normaal kaartje kost en het zorgt ervoor dat de kosten betaald kunnen worden voor het open houden van het stadion?

    "Ga je straks ook nog vertellen dat iedere supporter straks € 50,- aan drank en eten moet uitgeven, per wedstrijd, omdat ze niet moeten zeuren over geld en Twente dat geld nodig heeft?". Nee je hoeft helemaal niets uit te geven als je komt kijken :).
  • 1 Aug 2020 om 12:06
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:48
      Ik kan het gelukkig missen no problem kom alleen voor die andere op die het niet breed hebben. Er zijn genoeg stadions die 8000 man hebben buiten Corona tijd om en vragen ook niet meer geld
    Ze hebben dit puur gedaan omdat het financieel zwaar weer is nog altijd, niet om mensen leeg te trekken, aangezien we veel horecainkomsten zijn misgelopen, kan dit nog enigzins compenseren.
  • 1 Aug 2020 om 12:02
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:41
      Dan accepteer je het toch niet en ga je thuiszitten? Lekker boos doen over een tientje lmao.
    Jij kijkt niet verder dan jouw eigen voordeur. Ga je straks ook nog vertellen dat iedere supporter straks € 50,- aan drank en eten moet uitgeven, per wedstrijd, omdat ze niet moeten zeuren over geld en Twente dat geld nodig heeft? Mijn advies: verdiep je eens in de laatste jaren dan weet je dat de trouwe supporter altijd loyaal is geweest en echt wel iets mag terugkrijgen!
  • 1 Aug 2020 om 11:53
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:48
      Ik kan het gelukkig missen no problem kom alleen voor die andere op die het niet breed hebben. Er zijn genoeg stadions die 8000 man hebben buiten Corona tijd om en vragen ook niet meer geld
    Exact, maar sommigen zoeken altijd wel een excuus om alles te baggetaliseren......
  • 1 Aug 2020 om 11:48
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:41
      Dan accepteer je het toch niet en ga je thuiszitten? Lekker boos doen over een tientje lmao.
    Ik kan het gelukkig missen no problem kom alleen voor die andere op die het niet breed hebben. Er zijn genoeg stadions die 8000 man hebben buiten Corona tijd om en vragen ook niet meer geld
  • 1 Aug 2020 om 11:44
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:14
      Precies ik heb er ook vertrouwen in. Wat me wel stoort is dat je gewoon als supportertje weer word uitgemolken, 10 euro betalen voor een ticket terwijl je net je jaarkaart hebt verlengd en hebt afgezien van terug gaven van het laatste seizoen. Ik vind dat zo vet triest tegen over de trouwe achterban. Er zijn er zat die het ook zwaar hebben en niet die 40 per gezin hebben pure oplichting. Ik/wij gaan er zo niet heen. En oooooh wat was Paul trots op de supporters bijna niemand wilde geld terug en dan zoiets
    Je hebt 1000% gelijk Messi. In niets komt FC Twente de SCC houders tegemoet. Mooie woorden die eigenlijk nietszeggend zijn zonder een leuke tegemoetkoming zoals het op vertoon van SCC 'gratis' de oefenwedstrijden kunnen bezoeken......
  • 1 Aug 2020 om 11:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:35
      Doorlopen bitte dat zit er bij jouw nog in ofnie!! Gewoon je mening geven mag niet dan ben je één zeurpiet. Zulke lui als jou heb je niks aan alles maar accepteren
    Dan accepteer je het toch niet en ga je thuiszitten? Lekker boos doen over een tientje lmao.
  • 1 Aug 2020 om 11:35
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:29
      Jij denkt dat het stadion openhouden voor 8000 man geen geld kost? Twente maakt kosten als ze geen geld vragen voor al die oefenwedstrijden. Zeur niet zo en steun je club.
    Doorlopen bitte dat zit er bij jouw nog in ofnie!! Gewoon je mening geven mag niet dan ben je één zeurpiet. Zulke lui als jou heb je niks aan alles maar accepteren
  • 1 Aug 2020 om 11:29
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:14
      Precies ik heb er ook vertrouwen in. Wat me wel stoort is dat je gewoon als supportertje weer word uitgemolken, 10 euro betalen voor een ticket terwijl je net je jaarkaart hebt verlengd en hebt afgezien van terug gaven van het laatste seizoen. Ik vind dat zo vet triest tegen over de trouwe achterban. Er zijn er zat die het ook zwaar hebben en niet die 40 per gezin hebben pure oplichting. Ik/wij gaan er zo niet heen. En oooooh wat was Paul trots op de supporters bijna niemand wilde geld terug en dan zoiets
    Jij denkt dat het stadion openhouden voor 8000 man geen geld kost? Twente maakt kosten als ze geen geld vragen voor al die oefenwedstrijden. Zeur niet zo en steun je club.
  • 1 Aug 2020 om 11:14
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:37
      Het klinkt allemaal positief, hopen op een mooi seizoen.
    Precies ik heb er ook vertrouwen in. Wat me wel stoort is dat je gewoon als supportertje weer word uitgemolken, 10 euro betalen voor een ticket terwijl je net je jaarkaart hebt verlengd en hebt afgezien van terug gaven van het laatste seizoen. Ik vind dat zo vet triest tegen over de trouwe achterban. Er zijn er zat die het ook zwaar hebben en niet die 40 per gezin hebben pure oplichting. Ik/wij gaan er zo niet heen. En oooooh wat was Paul trots op de supporters bijna niemand wilde geld terug en dan zoiets
  • 1 Aug 2020 om 11:11
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:37
      Het klinkt allemaal positief, hopen op een mooi seizoen.
    Wat ik ook erg positief vind, is dat streuer al een maand van te voren dat de competitie begint. Het grootste gedeelte van de selectie al compleet heeft.
  • 1 Aug 2020 om 11:06
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:37
      Het klinkt allemaal positief, hopen op een mooi seizoen.
    Een mooi en 'rustig' seizoen inderdaad. Hopelijk een seizoen waarbij groei en progressie zichtbaar is. Een seizoen wat ons met een ouderwets gevoel van 'Trots' huiswaarts stuurt na een bezoek in de Veste.



    Gewoon een seizoen sinds jaren waarin 'gewoon' wordt gedaan.....in alle opzichten en aspecten.
  • 1 Aug 2020 om 10:37
    Het klinkt allemaal positief, hopen op een mooi seizoen.
  • 1 Aug 2020 om 10:01
    Nou als we dan nog wat extra nieuwe bedrijven binnen halen doen we het nog beter ook.
  • 1 Aug 2020 om 09:54
    Vooroordeel van mij was een rare snoeshaan die van de Kraan, maar hoe die man zich presenteert geeft mij het gevoel dat er een goede stuurman binnen boord is.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›