Streuer kondigt transfers aan: ''Grote spits en een rechtsback''

83
Streuer kondigt transfers aan: ''Grote spits en een rechtsback''

Lazaros Lamprou wordt vandaag nog gepresenteerd bij FC Twente, zo weet Voetbal International te melden. Tevens sluit ook Danilo 'spoedig' aan bij de Tukkers. Technisch directeur Jan Streuer laat weten dat het daar echter niet bij blijft. 

"Volgende week komen er nog twee spelers bij: een grote spits die als aanspeelpunt kan fungeren en een rechtsback. Als die binnen zijn, hebben we de grootste gaten in de selectie gevuld", vertelt hij op de website van Voetbal International. "We zoeken nog een nummer 10 en een verdediger, maar voor sommige spelers moet je soms ook even wachten. Dat is niet anders", beseft de bestuurder. 

"We moeten nu echt kortetermijndenken", legt hij uit. "We moeten zo snel mogelijk een elftal neerzetten dat niet in de problemen komt. Dat betekent dat we nu veel jongens huren. Als het elftal staat, kunnen we gaan kijken of we meer eigen jongens kunnen gaan gebruiken. Spelers met meerjarige contracten of jongens uit de eigen jeugd, zodat we ook aan de lange termijn kunnen werken", aldus Streuer.

"Voor nu willen we vooral spelers met flair en met honger", vervolgt hij. "Jongens die durven en die zich willen laten zien, leeftijd maakt daarbij niet zoveel uit", reageert Streuer, die hoopt dat Drommel 'gewoon' blijft. "Hij wil niet ergens tweede keeper worden. Als hij hier een nog goed seizoen draait, kan hij volgend jaar misschien een mooie transfer maken." 

83 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 08:22
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:54
      Die geeft ze toch nooit door?
    Jawel....via social media.....
  • 1 Aug 2020 om 07:26
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:01
      Polter schijnt aangeboden te zijn,lopen ze mee te leuren,zou een goede zijn voor ons.
    Leuren is nooit een goed teken, niet aan beginnen
  • 31 Jul 2020 om 21:34
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:01
      4/5 bedoel je...
    Ja dat bedoelde ik haha
  • 31 Jul 2020 om 21:01
    • Quote van 31 Jul 2020 om 20:47
      Ja dan hoeft ie natuurlijk niet te komen. Kan die een vijfde inleveren
    4/5 bedoel je...
  • 31 Jul 2020 om 20:47
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:27
      Verdiende in duitsland 1 miljoen, dat is een groot nadeel. Wilde daar als enige in selectie niet inleveren.
    Ja dan hoeft ie natuurlijk niet te komen. Kan die een vijfde inleveren
  • 31 Jul 2020 om 20:25
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:18
      1, markelo.
    je hebt helemaal gelijk totaal verkeerd gekeken
  • 31 Jul 2020 om 18:27
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:25
      Ik mag toch hopen van wel
    Verdiende in duitsland 1 miljoen, dat is een groot nadeel. Wilde daar als enige in selectie niet inleveren.
  • 31 Jul 2020 om 18:25
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:05
      Klopt, polter is aangeboden, weet niet of ze er verder in gingen.
    Ik mag toch hopen van wel
  • 31 Jul 2020 om 18:22
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:05
      Klopt, polter is aangeboden, weet niet of ze er verder in gingen.
    Fortuna is ook met hem in gesprek
  • 31 Jul 2020 om 18:05
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:01
      Polter schijnt aangeboden te zijn,lopen ze mee te leuren,zou een goede zijn voor ons.
    Klopt, polter is aangeboden, weet niet of ze er verder in gingen.
  • 31 Jul 2020 om 18:01
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:33
      Kan je hem hier benoemen? Ik heb geen naam, ik kan navragen. Of mag je hem niet benoemen? Dan begrijp ik dat.
    Polter schijnt aangeboden te zijn,lopen ze mee te leuren,zou een goede zijn voor ons.
  • 31 Jul 2020 om 17:16
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:49
      Vakantie.
    Fúr immer
  • 31 Jul 2020 om 17:04
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:49
      Volgens mij bedoelde hij dat Streuer voorkeur heeft voor 10. Maar Ebony is heel iets anders...
    Klopt.
  • 31 Jul 2020 om 17:02
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:47
      Jij lult gewoon uit je nek, je vertelt constant dat je 'informatie' hebt maar het heeft nog nooit geklopt. Houd maar gewoon je mond de volgende keer.
    Volgens mij heb ik de laatste 3 keer ook gezegd dat het niet betrouwbaar was of in elk geval twijfelachtig. Maar ik vind prima hoor.
  • 31 Jul 2020 om 16:52
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:49
      Volgens mij bedoelde hij dat Streuer voorkeur heeft voor 10. Maar Ebony is heel iets anders...
    Hahaha inderdaad! :-p
  • 31 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:48
      off topic...van die Leon ten Voorde van Tubantia zien we geen onzin meer . valt op ..clubwatcher af?
    Vakantie.
  • 31 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:45
      Dacht ik ook maar die heeft geen voorkeur voor 10, doorlopend contract en nog 4.5 mil waard.
    Volgens mij bedoelde hij dat Streuer voorkeur heeft voor 10. Maar Ebony is heel iets anders...
  • 31 Jul 2020 om 16:48
    off topic...van die Leon ten Voorde van Tubantia zien we geen onzin meer . valt op ..clubwatcher af?
  • 31 Jul 2020 om 16:47
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:36
      Hey is via via via. Dus ik verwacht hier niks van al zou deze naam mij niet verbazen. Ik noem hem ook gewoon omdat ik zelf eigenlijk niet verwacht. Wat ik hoorde is ebony. Om verschillende redenen zou dit op zich een logische zijn. Hij heeft voorkeur voor een nummer 10 ik weet het.
    Jij lult gewoon uit je nek, je vertelt constant dat je 'informatie' hebt maar het heeft nog nooit geklopt. Houd maar gewoon je mond de volgende keer.
  • 31 Jul 2020 om 16:45
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:42
      Misschoen bedoelt ie Bony?
    Dacht ik ook maar die heeft geen voorkeur voor 10, doorlopend contract en nog 4.5 mil waard.
  • 31 Jul 2020 om 16:42
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:39
      Ebony? Of heb je spelfout want ik ken hem niet.
    Misschoen bedoelt ie Bony?
  • 31 Jul 2020 om 16:39
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:36
      Hey is via via via. Dus ik verwacht hier niks van al zou deze naam mij niet verbazen. Ik noem hem ook gewoon omdat ik zelf eigenlijk niet verwacht. Wat ik hoorde is ebony. Om verschillende redenen zou dit op zich een logische zijn. Hij heeft voorkeur voor een nummer 10 ik weet het.
    Ebony? Of heb je spelfout want ik ken hem niet.
  • 31 Jul 2020 om 16:36
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:33
      Kan je hem hier benoemen? Ik heb geen naam, ik kan navragen. Of mag je hem niet benoemen? Dan begrijp ik dat.
    Hey is via via via. Dus ik verwacht hier niks van al zou deze naam mij niet verbazen. Ik noem hem ook gewoon omdat ik zelf eigenlijk niet verwacht. Wat ik hoorde is ebony. Om verschillende redenen zou dit op zich een logische zijn. Hij heeft voorkeur voor een nummer 10 ik weet het.
  • 31 Jul 2020 om 16:33
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:29
      Svente weet jij iets omtrent de spits ik hoorde een naam waar het grote gros wel vrolijk van gaat worden.
    Kan je hem hier benoemen? Ik heb geen naam, ik kan navragen. Of mag je hem niet benoemen? Dan begrijp ik dat.
  • 31 Jul 2020 om 16:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:27
      Zeker ze hebben markelo en jeugdspeler everink al voor de rechtsback plaats. Maar hoogwaarschijnlijk willen ze ook nog een meer ervaren rechtsback er bij halen
    Everink heeft nog niet eens meegetraind dus krijgt eerst ook nog geen contract neem ik aan
  • 31 Jul 2020 om 16:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:27
      Zeker ze hebben markelo en jeugdspeler everink al voor de rechtsback plaats. Maar hoogwaarschijnlijk willen ze ook nog een meer ervaren rechtsback er bij halen
    Everink traint met o21 en heeft geen contract, alleen markelo.
  • 31 Jul 2020 om 16:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:18
      1, markelo.
    Svente weet jij iets omtrent de spits ik hoorde een naam waar het grote gros wel vrolijk van gaat worden.
  • 31 Jul 2020 om 16:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:54
      Griekse media zeggen trouwens dat de afkoopclausule geen 2maar 4 miljoen is
    Kunnen we alle 2 niet betalen , maakt dus niet uit
  • 31 Jul 2020 om 16:27
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:18
      1, markelo.
    Zeker ze hebben markelo en jeugdspeler everink al voor de rechtsback plaats. Maar hoogwaarschijnlijk willen ze ook nog een meer ervaren rechtsback er bij halen
  • 31 Jul 2020 om 16:18
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:08
      Waarom weer een rechtsback fc twente heeft daar toch al 2 spelers?
    1, markelo.
  • 31 Jul 2020 om 16:08
    Waarom weer een rechtsback fc twente heeft daar toch al 2 spelers?
  • 31 Jul 2020 om 16:03
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:54
      Griekse media zeggen trouwens dat de afkoopclausule geen 2maar 4 miljoen is
    Er worden allerlei bedragen genoemd. Ik gooi er ook maar eentje in: Transfermarkt geeft aan dat zijn waarde op dit moment 1,2 miljoen is.
  • 31 Jul 2020 om 15:54
    Griekse media zeggen trouwens dat de afkoopclausule geen 2maar 4 miljoen is
  • 31 Jul 2020 om 15:54
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:36
      Aan Tijnmen van Wissing
    Die geeft ze toch nooit door?
  • 31 Jul 2020 om 15:36
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:33
      UT even een vraagje, waar kan je die namen doorgeven?
    Aan Tijnmen van Wissing
  • 31 Jul 2020 om 15:33
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:32
      Al doorgegeven
    UT even een vraagje, waar kan je die namen doorgeven?
  • 31 Jul 2020 om 15:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:29
      Dat zou verdorie ook nog best een goeie zijn ook.
    Al doorgegeven
  • 31 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:25
      Muamer Tankovic een optie als aanvallende middenvelder? EX AZ
    Dat zou verdorie ook nog best een goeie zijn ook.
  • 31 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 15:00
      Veerman?
    Zou prima spits zijn,maar denk te duur bij Sankt Pauli verdient hij wel wat euries.
  • 31 Jul 2020 om 15:25
    Muamer Tankovic een optie als aanvallende middenvelder? EX AZ
  • 31 Jul 2020 om 15:15
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:31
      Nog niks gepresteerd en dan nu al nieuw contract!!!!! Huurlingen team zijn alleen bezig met eigen carrière en niet bij Twente
    Als het goed gaat zei ik ;)
  • 31 Jul 2020 om 15:11
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:13
      Bentner is veel en veelste duur qua salaris..
    Valt mee. Speelde vorig jaar in Noorwegen en is al binnen.
  • 31 Jul 2020 om 15:00
    Veerman?
  • 31 Jul 2020 om 14:54
    Verstandige woorden van deze TD. Valt mee tot nu toe absoluut mee, na dat akkefietje met die Duitse trainer die ze eerst op 't oog hadden.
  • 31 Jul 2020 om 14:37
    Grote sterke spits zou janko nog in training zijn?????
  • 31 Jul 2020 om 14:26
    Streuer held.
  • 31 Jul 2020 om 14:14
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:41
      Lamprou? Kent iemand die spöler?
    google maar even ...filmpjes erbij speler van de maand bij fortuna Sittard. daarna ben je net zo enthousiast als de rest hier
  • 31 Jul 2020 om 14:13
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:34
      Zou Fernando Lewis de nieuwe rechtsback zijn? Zou een logische keuze zijn. Khalid Karami zou ook kunnen, die zit ook zonder club. Voor de spits zie ik ze Simon Makienok of heel misschien Nicklas Bendtner wel halen hoewel ik liever heb dat ze helemaal geen aanspeelpunt halen maar nog een bewegelijke spits erbij.
    Bentner is veel en veelste duur qua salaris..
  • 31 Jul 2020 om 14:04
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:00
      God wat geniet ik van deze td
    Ja, een complete verademing ten op zichte van Tedje. Open, heldere teksten, en veel transparantie. Dat geeft de burger moed
  • 31 Jul 2020 om 14:04
    • Quote van 31 Jul 2020 om 14:00
      God wat geniet ik van deze td
    weer een goed verhaal waarven waarom van deze TD..
  • 31 Jul 2020 om 14:02
    Zijn deze 2 jongens die gaan komen ook huurspelers.
  • 31 Jul 2020 om 14:00
    God wat geniet ik van deze td
  • 31 Jul 2020 om 14:00
    God wat geniet ik van deze td
  • 31 Jul 2020 om 14:00
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:49
      Ja
    Ok staat op VI, daar niet onverdienstelijk gedaan maar mij niet echt opgevallen toen
  • 31 Jul 2020 om 13:49
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:41
      Lamprou? Kent iemand die spöler?
    Ja
  • 31 Jul 2020 om 13:41
    Lamprou? Kent iemand die spöler?
  • 31 Jul 2020 om 13:38
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:37
      Alexander jeremeyeff
    Is die transfervrij? Anders zeker een goede.
  • 31 Jul 2020 om 13:37
    Alexander jeremeyeff
  • 31 Jul 2020 om 13:36
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:34
      Thijs van Leeuwen
    Zeker een uistekende speler.
  • 31 Jul 2020 om 13:34
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:31
      Die was te duur weet je nog? Ben eigenlijk wel benieuwd wie dat is.
    Ja, maar die zal op een gegeven moment ook snappen dat niemand hem dat salaris gaat betalen.
  • 31 Jul 2020 om 13:34
    Zou Fernando Lewis de nieuwe rechtsback zijn? Zou een logische keuze zijn. Khalid Karami zou ook kunnen, die zit ook zonder club. Voor de spits zie ik ze Simon Makienok of heel misschien Nicklas Bendtner wel halen hoewel ik liever heb dat ze helemaal geen aanspeelpunt halen maar nog een bewegelijke spits erbij.
  • 31 Jul 2020 om 13:34
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:21
      Prima verwoord van Streuer. Ik mis nog wel een creatieve middenvelder achter de spitsen. Wie zou die rol nu moeten vervullen.
    Thijs van Leeuwen
  • 31 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:19
      Mooi. Als die spits maar niet Necid is.
    Die was te duur weet je nog? Ben eigenlijk wel benieuwd wie dat is.
  • 31 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:26
      Lars Veldwijk
    Die heeft twee weken geleden nog een transfer in Zuid-Korea gemaakt.
  • 31 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:25
      Van mij mogen Streuer en als het goed gaat Jans allebei bijtekenen aan het eind van 't seizoen!
    Nog niks gepresteerd en dan nu al nieuw contract!!!!! Huurlingen team zijn alleen bezig met eigen carrière en niet bij Twente
  • 31 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:26
      Lars Veldwijk
    Of Sebastian Polter die is 1,92
  • 31 Jul 2020 om 13:30
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:20
      Leeftijd maakt niet uit. Misschien toch een OUDE bekende
    Of juist een jonge frisse ploeg...
  • 31 Jul 2020 om 13:27
    Letterlijk of figuurlijk groot?
  • 31 Jul 2020 om 13:27
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:25
      Van mij mogen Streuer en als het goed gaat Jans allebei bijtekenen aan het eind van 't seizoen!
    Ikzeg..mart. U heeft gelijk wat bij tekenen betreft liefst vandaag dan morgen. Wat mij betreft zo snel mogelijk voor de lange termijn is dit dan op gelost.
  • 31 Jul 2020 om 13:27
    Letterlijk of figuurlijk groot?
  • 31 Jul 2020 om 13:26
    Lars Veldwijk
  • 31 Jul 2020 om 13:26
    Lars Veldwijk
  • 31 Jul 2020 om 13:25
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:19
      Mooi. Als die spits maar niet Necid is.
    Die komt niet meer (?)
  • 31 Jul 2020 om 13:25
    • Quote van 31 Jul 2020 om 13:22
      Heb er vertrouwen in met Streuer en Jans! Verwacht ongeveer plek 8-12. We hebben echt geen slecht team en staf als het goed is.
    Ikzeg. Gote. U heeft een punt. Maar wees eerlijk ik ben al super blij als wij fctwente mee draaien boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen.
  • 31 Jul 2020 om 13:25
    Van mij mogen Streuer en als het goed gaat Jans allebei bijtekenen aan het eind van 't seizoen!
  • 31 Jul 2020 om 13:22
    Heb er vertrouwen in met Streuer en Jans! Verwacht ongeveer plek 8-12. We hebben echt geen slecht team en staf als het goed is.
  • 31 Jul 2020 om 13:21
    Prima verwoord van Streuer. Ik mis nog wel een creatieve middenvelder achter de spitsen. Wie zou die rol nu moeten vervullen.
  • 31 Jul 2020 om 13:20
    Leeftijd maakt niet uit. Misschien toch een OUDE bekende
  • 31 Jul 2020 om 13:20
    Leeftijd maakt niet uit. Misschien toch een OUDE bekende
  • 31 Jul 2020 om 13:20
    Als El ahmadi toch een andere keuze heeft. Misschien is het huren van Ex Vitesse huurling Lewis Baker een optie? Uitleenbeurten bepaald niet succesvol geweest in grotere competities. Eredivisie kent hij en jan hij vertrouwen op doen. Tweebenige middenvelder
  • 31 Jul 2020 om 13:20
    ben zeer tevreden tot nu toe, ga zo door !
  • 31 Jul 2020 om 13:19
    Nummer 10 is wel een cruciale positie , vind ik met nummer 9 het grootste gat, de twee belangrijkste posities in een elftal
  • 31 Jul 2020 om 13:19
    Mooi. Als die spits maar niet Necid is.