Veronica Inside met Genee, Derksen en Gijp terug op televisie

55
Veronica Inside met Genee, Derksen en Gijp terug op televisie

Veronica Inside gaat deze zomer gewoon weer van start. Dat meldt Talpa vanmiddag. Er was de laatste maanden veel ophef rondom het programma, maar vanaf 11 september zitten de mannen (Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp) gewoon weer bij elkaar.

"De gesprekken die de heren met elkaar en met John de Mol hebben gevoerd naar aanleiding van de onenigheid in de aan racisme gewijde uitzending van 22 juni, vormden voldoende basis om het komend seizoen weer met elkaar aan de tafel van Veronica Inside te gaan proberen", valt te lezen in het persbericht.

John de Mol, de zenderbaas, reageert: "Het zou zonde zijn wanneer één uitzonderlijk conflict het einde van dit programma had betekend. Ik ben vooral blij voor die grote schare fans, waaronder ikzelf, dat de mannen straks weer met elkaar aan tafel gaan zitten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de chemie tussen dit illustere trio weer voelbaar zal zijn."

55 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Aug 2020 om 09:59
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:49
      Alles draait om de knaken, ook in medialand er is gewoon een spelletje gespeeld en anders zijn het een stel huichelaar bah bah geen enkel voetbalprogramma kijk ik, want het zijn allemaal betweters. En ze verdienen met hun geluk ook nog eens kapitalen opgericht met die zooi, nogmaals alles draait om de poen.....en het voetbal komt op de derde plaats als die figuren willen zich profileren is gewoon mislijkmakend.
    Ikzeg. Jadie. U heeft gelijk. Alles draait om dat rot geld. En owee als je het niet meer hebt! !! Betalen dat moet je. Ook ik zal er voor vechten om het bij elkaar te krijgen. Die gasten pakken even 6ton he.
  • 2 Aug 2020 om 15:07
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:01
      Snap überhaupt niet dat er nog mensen naar dit programma kijken. Er kan niks tegen rondo op zondagavond op. Daar word alleen maar over inhoudelijk voetbal gesproken
    Doorgaans praten ze veel over dat schoonmaak middel.....geen belang bij dus.
  • 2 Aug 2020 om 13:46
    • Quote van 1 Aug 2020 om 07:26
      9/11. Weet je dat niet?.....
    Uiteraard wel. Maar boeien zeg. Haal niet de hele wereld vrede erbij denk ik dan
  • 2 Aug 2020 om 11:26
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:01
      Snap überhaupt niet dat er nog mensen naar dit programma kijken. Er kan niks tegen rondo op zondagavond op. Daar word alleen maar over inhoudelijk voetbal gesproken
    Niet iedereen wil alles inhoudelijk hebben
  • 2 Aug 2020 om 09:49
    Alles draait om de knaken, ook in medialand er is gewoon een spelletje gespeeld en anders zijn het een stel huichelaar bah bah geen enkel voetbalprogramma kijk ik, want het zijn allemaal betweters. En ze verdienen met hun geluk ook nog eens kapitalen opgericht met die zooi, nogmaals alles draait om de poen.....en het voetbal komt op de derde plaats als die figuren willen zich profileren is gewoon mislijkmakend.
  • 2 Aug 2020 om 09:01
    Snap überhaupt niet dat er nog mensen naar dit programma kijken. Er kan niks tegen rondo op zondagavond op. Daar word alleen maar over inhoudelijk voetbal gesproken
  • 1 Aug 2020 om 15:05
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:31
      Dit is inderdaad correct, maar voor mij is het een groot showverhaal om de kijkcijfers op te krikken.
    Lijkt mij idd ook doorgestoken kaart om johan en gijp hun gezicht te redden. Denk iets te snel te hard stelling genomen. Nu kunnen ze door
  • 1 Aug 2020 om 15:05
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:31
      Dit is inderdaad correct, maar voor mij is het een groot showverhaal om de kijkcijfers op te krikken.
    Lijkt mij idd ook doorgestoken kaart om johan en gijp hun gezicht te redden. Denk iets te snel te hard stelling genomen. Nu kunnen ze door
  • 1 Aug 2020 om 13:10
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:06
      Je hebt gelijk....my bad....het moet inderdaad 11 september zijn.


      Kijk...zo groot ben ik wel om mijn fout toe te geven meneertje druif. :)
    Ja ja, jij bent groot. Humor heb je blijkbaar wel deels. Wat je in ieder geval niet hebt is originaliteit. "Domme danny druif" basisschool niveau. ZUCHT
  • 1 Aug 2020 om 13:06
    • Quote van 1 Aug 2020 om 13:01
      Jij zou inderdaad moeten zuchten, heel diep zelfs. Omdat je je eigen fout alsnog niet ziet of wil zien. Iedereen weet hier wat 9/11 betekend. En dat de Amerikaanse datumnotatie anders is dan de Europese zien de meesten ook wel. Maar dat jij alsnog niet ziet dat je zelf over 9 september praat (9/9) in plaats van 11 september (9/11) is wel erg simpel. Sneuneus.
    Je hebt gelijk....my bad....het moet inderdaad 11 september zijn.


    Kijk...zo groot ben ik wel om mijn fout toe te geven meneertje druif. :)
  • 1 Aug 2020 om 13:01
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:42
      Aldus de domme Danny druif en NS04.....


      "De aanslagen op 11 september 2001, naar de Amerikaanse datumnotatie (maand/dag) vaak aangeduid als 9/11 (Engels: nine eleven), omvatten een viertal terroristische aanslagen die op de ochtend van dinsdag 11 september 2001 door middel van gekaapte passagiersvliegtuigen in het noordoosten van de Verenigde Staten werden uitgevoerd. De Saoedi-Arabische multimiljonair Osama bin Laden en zijn terreurorganisatie Al Qaida worden voor deze aanslagen verantwoordelijk gehouden".



      Over zuchten gesproken......ik zou inderdaad heel diep moeten zuchten nu.......
    Jij zou inderdaad moeten zuchten, heel diep zelfs. Omdat je je eigen fout alsnog niet ziet of wil zien. Iedereen weet hier wat 9/11 betekend. En dat de Amerikaanse datumnotatie anders is dan de Europese zien de meesten ook wel. Maar dat jij alsnog niet ziet dat je zelf over 9 september praat (9/9) in plaats van 11 september (9/11) is wel erg simpel. Sneuneus.
  • 1 Aug 2020 om 12:42
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:37
      Nog een fout van TC, en maar zeiken op anderen. ZUCHT.
    Aldus de domme Danny druif en NS04.....


    "De aanslagen op 11 september 2001, naar de Amerikaanse datumnotatie (maand/dag) vaak aangeduid als 9/11 (Engels: nine eleven), omvatten een viertal terroristische aanslagen die op de ochtend van dinsdag 11 september 2001 door middel van gekaapte passagiersvliegtuigen in het noordoosten van de Verenigde Staten werden uitgevoerd. De Saoedi-Arabische multimiljonair Osama bin Laden en zijn terreurorganisatie Al Qaida worden voor deze aanslagen verantwoordelijk gehouden".



    Over zuchten gesproken......ik zou inderdaad heel diep moeten zuchten nu.......
  • 1 Aug 2020 om 12:37
    Een grote act die Derksen en van der Gijp
  • 1 Aug 2020 om 12:37
    • Quote van 1 Aug 2020 om 12:22
      9 september is 9/9
    Nog een fout van TC, en maar zeiken op anderen. ZUCHT.
  • 1 Aug 2020 om 12:22
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:09
      Jij valt door het mandje meneer druif. Je zucht niet zomaar. Daar is een reden voor...en die reden weet jij, maar ik ook. Jij vindt het gewoon schandalig dat Voetbal inside op 9 september uit wordt gezonden.


      Wees een echte kerel en geef het gewoon toe joh.......lafaard.....
    9 september is 9/9
  • 1 Aug 2020 om 11:54
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:51
      Ik heb het vergroot zodat het beter opvalt voor Markie. ;)
    Fout is fout.
  • 1 Aug 2020 om 11:53
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:50
      Ach hou toch op danny. Zo kun je alles wel aan iets koppelen wat misschien niet tactisch. Het is tijd om door te gaan. Nadenken over wat heel misschien wel of niet tactisch is op welk tijdstip of welke datum werkt alleen maar vermoeiend en heeft totaal geen meerwaarde.


      Jij moet het racisme gezeik de kop indrukken en totaal negeren omdat het opgeblazen wordt....uitvergroot. Ik ben niet zielig want ik zucht, denk en lul niet standaard met de meute mee. Jij blijkbaar wel en dus doorlopen aub. ;)
    Wat ik moet maak ik zelf wel uit, daar heb ik zielige personen zoals jou echt niet voor nodig hoor. En ja, racisme moet je de kop indrukken. Helemaal mee eens, en met die hele racisme discussie loop ik nooit met de meute mee maar heb er een eigen mening in. Dus wederom gefeliciteerd, het is je weer gelukt een bullshit analyse te schrijven op basis van lucht. Sneuneus.
  • 1 Aug 2020 om 11:51
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:16
      Weer lekker bezig TC gaat weer nergens over zie ik ZUCHT
    Ik heb een keutel dwarszitten kerel. ;)
  • 1 Aug 2020 om 11:51
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:24
      Dat is een kleine n zielenpiet.
    Ik heb het vergroot zodat het beter opvalt voor Markie. ;)
  • 1 Aug 2020 om 11:50
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:16
      Waarom moet ik het jou dan vertellen als je denkt het allemaal zo goed te weten? Ik vindt het helemaal niet schandalig dat VI op 9-11 uitgezonden gaat worden. Ik vindt het hooguit niet tactisch om een programma dat gestopt is wegens een racisme discussie te hervatten op 9-11. Verder helemaal niets schandaligs aan. Maar best knap dat jij denkt dat allemaal te kunnen aflezen vanuit een simpele zucht. Haha, je bent echt te zielig voor woorden man. En het trieste is dat je het zelf, na alle reacties hier, nog altijd niet in de gaten hebt
    Ach hou toch op danny. Zo kun je alles wel aan iets koppelen wat misschien niet tactisch. Het is tijd om door te gaan. Nadenken over wat heel misschien wel of niet tactisch is op welk tijdstip of welke datum werkt alleen maar vermoeiend en heeft totaal geen meerwaarde.


    Jij moet het racisme gezeik de kop indrukken en totaal negeren omdat het opgeblazen wordt....uitvergroot. Ik ben niet zielig want ik zucht, denk en lul niet standaard met de meute mee. Jij blijkbaar wel en dus doorlopen aub. ;)
  • 1 Aug 2020 om 11:24
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:10
      Het is zieleNpiet Mark....met een N tussen de e en de p. ;)
    Dat is een kleine n zielenpiet.
  • 1 Aug 2020 om 11:16
    • Quote van 1 Aug 2020 om 11:09
      Jij valt door het mandje meneer druif. Je zucht niet zomaar. Daar is een reden voor...en die reden weet jij, maar ik ook. Jij vindt het gewoon schandalig dat Voetbal inside op 9 september uit wordt gezonden.


      Wees een echte kerel en geef het gewoon toe joh.......lafaard.....
    Waarom moet ik het jou dan vertellen als je denkt het allemaal zo goed te weten? Ik vindt het helemaal niet schandalig dat VI op 9-11 uitgezonden gaat worden. Ik vindt het hooguit niet tactisch om een programma dat gestopt is wegens een racisme discussie te hervatten op 9-11. Verder helemaal niets schandaligs aan. Maar best knap dat jij denkt dat allemaal te kunnen aflezen vanuit een simpele zucht. Haha, je bent echt te zielig voor woorden man. En het trieste is dat je het zelf, na alle reacties hier, nog altijd niet in de gaten hebt
  • 1 Aug 2020 om 11:16
    Weer lekker bezig TC gaat weer nergens over zie ik ZUCHT
  • 1 Aug 2020 om 11:10
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:42
      Jij bent echt een zielepiet.
    Het is zieleNpiet Mark....met een N tussen de e en de p. ;)
  • 1 Aug 2020 om 11:09
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:48
      Waarom zou ik jou moeten antwoorden? Ik ben jou helemaal niets verplicht sneu figuur. Jij loopt te zeiken over het simpele woordje "zucht". Zelf niet ij de gaten hoe overdreven je reactie is? Dat je er al gelijk een "diepe zucht" van maakt, terwijl dat er niet staat, zegt ook al genoeg. Zielig gefrustreerd jochie dat je bent.
    Jij valt door het mandje meneer druif. Je zucht niet zomaar. Daar is een reden voor...en die reden weet jij, maar ik ook. Jij vindt het gewoon schandalig dat Voetbal inside op 9 september uit wordt gezonden.


    Wees een echte kerel en geef het gewoon toe joh.......lafaard.....
  • 1 Aug 2020 om 10:48
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:41
      Geef nou eens alsjeblieft antwoord op mijn volgende vraag meneer druif;


      "hoe nu verder danny druif....en waarom dan en diepe zucht bij die datum?"
    Waarom zou ik jou moeten antwoorden? Ik ben jou helemaal niets verplicht sneu figuur. Jij loopt te zeiken over het simpele woordje "zucht". Zelf niet ij de gaten hoe overdreven je reactie is? Dat je er al gelijk een "diepe zucht" van maakt, terwijl dat er niet staat, zegt ook al genoeg. Zielig gefrustreerd jochie dat je bent.
  • 1 Aug 2020 om 10:42
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:41
      Geef nou eens alsjeblieft antwoord op mijn volgende vraag meneer druif;


      "hoe nu verder danny druif....en waarom dan en diepe zucht bij die datum?"
    Jij bent echt een zielepiet.
  • 1 Aug 2020 om 10:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:30
      Er zit er hier maar 1 zich aan te stellen fc tukkerkneus, dat ben jij. Al jaren. Droeftoeter.
    Geef nou eens alsjeblieft antwoord op mijn volgende vraag meneer druif;


    "hoe nu verder danny druif....en waarom dan en diepe zucht bij die datum?"
  • 1 Aug 2020 om 10:30
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:16
      Mooi dat het toevallig is.....en hoe nu verder danny druif....en waarom dan en diepe zucht bij die datum? Je moet je niet zo aanstellen joh........jankerd.
    Er zit er hier maar 1 zich aan te stellen fc tukkerkneus, dat ben jij. Al jaren. Droeftoeter.
  • 1 Aug 2020 om 10:16
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:12
      Er zegt hier niemand dat ze niet mogen uitzenden op die dag of dat streuer geen spelers mag presenteren, dat maak jij er van mafkop. Alleen dat het toevallig is, niets meer niets minder. Mag toch gewoon gezegd worden of nie. Triest figuur.
    Mooi dat het toevallig is.....en hoe nu verder danny druif....en waarom dan en diepe zucht bij die datum? Je moet je niet zo aanstellen joh........jankerd.
  • 1 Aug 2020 om 10:12
    • Quote van 1 Aug 2020 om 10:03
      Moet je voortaan 11 september in alles vermijden? Mag Streuer op die datum ook geen nieuwe speler(s) presenteren?


      Jezus man, wat kunnen sommigen zich aanstellen zeg? Het is verschrikkelijk wat er op 11 september 2001 gebeurde, maar hoeveel data zijn er waarop er iets verschrikkelijks gebeurde? Moet je al die data in alles (blijven) vermijden of mag je ook het besef hebben dat de aarde niet stopt met draaien en dat het leven gewoon door gaat en moet gaan?
    Er zegt hier niemand dat ze niet mogen uitzenden op die dag of dat streuer geen spelers mag presenteren, dat maak jij er van mafkop. Alleen dat het toevallig is, niets meer niets minder. Mag toch gewoon gezegd worden of nie. Triest figuur.
  • 1 Aug 2020 om 10:04
    • Quote van 31 Jul 2020 om 23:32
      Alles voor het geld. Met geld kun je kampioen worden, zonder geld doe je mee voor spek en bonen.
      Het is allemaal nep.
      Gelukkig zitten we in een lockdown. Opeens is de economie niet meer belangrijk. Staatsschuld in drie maand opgelopen met 40 miljard. Schulden maken, schulden maken en nog eens schulden maken. En dan zitten ze hier Munsterman naar beneden te halen. De hele wereld maakt schulden. Voordeel straks mag de massa weer dokken en jaren depressie tegemoet zien. Halleluja
    Imbeciel......
  • 1 Aug 2020 om 10:03
    • Quote van 1 Aug 2020 om 07:26
      9/11. Weet je dat niet?.....
    Moet je voortaan 11 september in alles vermijden? Mag Streuer op die datum ook geen nieuwe speler(s) presenteren?


    Jezus man, wat kunnen sommigen zich aanstellen zeg? Het is verschrikkelijk wat er op 11 september 2001 gebeurde, maar hoeveel data zijn er waarop er iets verschrikkelijks gebeurde? Moet je al die data in alles (blijven) vermijden of mag je ook het besef hebben dat de aarde niet stopt met draaien en dat het leven gewoon door gaat en moet gaan?
  • 1 Aug 2020 om 09:57
    • Quote van 31 Jul 2020 om 23:07
      Hij zal er wel genoeg van hebben. Anders doneer je niet de helft van je salaris.
      Ook de reden dat die zon grote bek had.
    Wat een aannames weer Scorpio.......
  • 1 Aug 2020 om 09:56
    • Quote van 1 Aug 2020 om 07:01
      Zucht wat?
    Een zucht is een diepe uitademing, die meestal een emotie uitdrukt. Bij een zucht neemt de spanning van de spieren in de longwand ineens sterk af, waardoor de longen sterk in volume afnemen. Hierdoor stroomt de lucht relatief snel uit de longen via de mondholte naar buiten. Doordat de lucht hierbij langs het gehemelte en de tanden stroomt, ontstaat het kenmerkende geruis dat vervolgens de zucht genoemd wordt. Het hoeft overigens niet per se een ontspanning van de longwandspieren te betreffen, maar het kan ook gaan om een bewuste samendrukking van de longinhoud. Deze zucht kan onbewust gebeuren bij bijvoorbeeld vermoeidheid, wanneer de persoon zijn spieren eigenlijk niet meer voor de volle 100% in bedwang heeft. Dit is ook het geval wanneer een persoon in verrukking is, zoals bij verliefdheid het geval kan zijn. De zucht is meestal half bewust, half expres geslaakt als een persoon dit uit ongenoegen doet. Er zijn nog vele andere redenen om een zucht te slaken, maar de hiervoor genoemde zijn over het algemeen de drie meest voorkomende. Nu een goede uitleg bij zo'n simpel woordje?
  • 1 Aug 2020 om 09:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 23:32
      Alles voor het geld. Met geld kun je kampioen worden, zonder geld doe je mee voor spek en bonen.
      Het is allemaal nep.
      Gelukkig zitten we in een lockdown. Opeens is de economie niet meer belangrijk. Staatsschuld in drie maand opgelopen met 40 miljard. Schulden maken, schulden maken en nog eens schulden maken. En dan zitten ze hier Munsterman naar beneden te halen. De hele wereld maakt schulden. Voordeel straks mag de massa weer dokken en jaren depressie tegemoet zien. Halleluja
    Enzo houd iedereen zijn muil, bang voor zn baantje enz enz......terug in de rij en meelopen.........
  • 1 Aug 2020 om 08:45
    Goede pr stunt
  • 1 Aug 2020 om 07:26
    • Quote van 1 Aug 2020 om 07:01
      Zucht wat?
    9/11. Weet je dat niet?.....
  • 1 Aug 2020 om 07:01
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:15
      Geloofwaardigheid helemaal weg. Trouwens ook lekker dat ze op 9-11 weer beginnen. Zucht.
    Zucht wat?
  • 1 Aug 2020 om 07:01
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:15
      Geloofwaardigheid helemaal weg. Trouwens ook lekker dat ze op 9-11 weer beginnen. Zucht.
    Zucht wat?
  • 1 Aug 2020 om 02:32
    Dit is toch geen onderwerp voor dit forum? Kom op zeg. Gaat dit over Twente? Dacht het niet, dus........? Negeren.
  • 31 Jul 2020 om 23:32
    • Quote van 31 Jul 2020 om 23:09
      Dan ben jij het ook al een tijdje zat of niet.
    Alles voor het geld. Met geld kun je kampioen worden, zonder geld doe je mee voor spek en bonen.
    Het is allemaal nep.
    Gelukkig zitten we in een lockdown. Opeens is de economie niet meer belangrijk. Staatsschuld in drie maand opgelopen met 40 miljard. Schulden maken, schulden maken en nog eens schulden maken. En dan zitten ze hier Munsterman naar beneden te halen. De hele wereld maakt schulden. Voordeel straks mag de massa weer dokken en jaren depressie tegemoet zien. Halleluja
  • 31 Jul 2020 om 23:09
    • Quote van 31 Jul 2020 om 23:07
      Hij zal er wel genoeg van hebben. Anders doneer je niet de helft van je salaris.
      Ook de reden dat die zon grote bek had.
    Dan ben jij het ook al een tijdje zat of niet.
  • 31 Jul 2020 om 23:08
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:56
      Hij zegt letterlijk dat hij niet als zakkenvuller over wil komen en dus de helft van zijn salaris gaat doneren aan een dierenasiel in Almere en de arts Casper nogwat die onderzoek doet naar alvleesklierkanker... maar ja joh, hij doet het voor het geld
    Zo zie je maar, sommigen roeptoeteren maar wat..........
  • 31 Jul 2020 om 23:07
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:56
      Hij zegt letterlijk dat hij niet als zakkenvuller over wil komen en dus de helft van zijn salaris gaat doneren aan een dierenasiel in Almere en de arts Casper nogwat die onderzoek doet naar alvleesklierkanker... maar ja joh, hij doet het voor het geld
    Hij zal er wel genoeg van hebben. Anders doneer je niet de helft van je salaris.
    Ook de reden dat die zon grote bek had.
  • 31 Jul 2020 om 22:56
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:52
      Allemaal komedianten Kappen met die gasten. Je ziet dat het allemaal voor de bühne is. Die Derksen kijkt alleen maar naar geld
    Hij zegt letterlijk dat hij niet als zakkenvuller over wil komen en dus de helft van zijn salaris gaat doneren aan een dierenasiel in Almere en de arts Casper nogwat die onderzoek doet naar alvleesklierkanker... maar ja joh, hij doet het voor het geld
  • 31 Jul 2020 om 22:52
    Allemaal komedianten Kappen met die gasten. Je ziet dat het allemaal voor de bühne is. Die Derksen kijkt alleen maar naar geld
  • 31 Jul 2020 om 22:36
    Ja man dat heb je met een contract......
  • 31 Jul 2020 om 22:31
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:58
      @Twentefans plaats dan ook aub de hele verklaring in plaats van dit vage verhaal. John de Mol heeft als baas zijnde ingegrepen en Johan Derksen (die overwoog te stoppen) gewoon aan zijn contract gehouden. Heeft daar meerdere redenen bij gegeven die nog niet eens zo raar klinken. Staat onder meer op het AD
    Dit is inderdaad correct, maar voor mij is het een groot showverhaal om de kijkcijfers op te krikken.
  • 31 Jul 2020 om 22:17
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:58
      @Twentefans plaats dan ook aub de hele verklaring in plaats van dit vage verhaal. John de Mol heeft als baas zijnde ingegrepen en Johan Derksen (die overwoog te stoppen) gewoon aan zijn contract gehouden. Heeft daar meerdere redenen bij gegeven die nog niet eens zo raar klinken. Staat onder meer op het AD
    Klopt!
  • 31 Jul 2020 om 21:58
    @Twentefans plaats dan ook aub de hele verklaring in plaats van dit vage verhaal. John de Mol heeft als baas zijnde ingegrepen en Johan Derksen (die overwoog te stoppen) gewoon aan zijn contract gehouden. Heeft daar meerdere redenen bij gegeven die nog niet eens zo raar klinken. Staat onder meer op het AD
  • 31 Jul 2020 om 21:58
    @Twentefans plaats dan ook aub de hele verklaring in plaats van dit vage verhaal. John de Mol heeft als baas zijnde ingegrepen en Johan Derksen (die overwoog te stoppen) gewoon aan zijn contract gehouden. Heeft daar meerdere redenen bij gegeven die nog niet eens zo raar klinken. Staat onder meer op het AD
  • 31 Jul 2020 om 21:36
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:24
      Johan gaat vanaf nu de helft van zijn salaris aan het goede doel schenken dus dat is wel netjes.
    De helft van oneindig is nog steeds oneindig
  • 31 Jul 2020 om 21:24
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:15
      Geloofwaardigheid helemaal weg. Trouwens ook lekker dat ze op 9-11 weer beginnen. Zucht.
    Johan gaat vanaf nu de helft van zijn salaris aan het goede doel schenken dus dat is wel netjes.
  • 31 Jul 2020 om 21:15
    Geloofwaardigheid helemaal weg. Trouwens ook lekker dat ze op 9-11 weer beginnen. Zucht.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›