Van der Kraan over jeugdopleiding: ''De regio was niet goed genoeg''

67
Van der Kraan over jeugdopleiding: ''De regio was niet goed genoeg''

Het komende seizoen gaan de jeugdopleidingen van FC Twente en Heracles Almelo samenwerken. Alhoewel fans van beide clubs de samenwerking niet echt zagen zitten, legt algemeen directeur Paul van der Kraan uit waarom de samenwerking wel degelijk nodig was.

''In een goede opleiding moet je behoorlijk wat investeren'', zo begint Van der Kraan bij Voetbaltijd. ''Als je kijkt naar de regio Twente, dan is de verwachting bij mij dat je niet twee jeugdopleidingen binnen een straal van 30km op een goed niveau in stand kan houden. Daar is de regio niet goed genoeg voor en er wonen gewoon te weinig mensen. Wij zijn geen Amsterdam. Dat is een héél groot verschil.''

''Je kan dan beter de samenwerking zoeken en zo komen tot een sterke jeugdopleiding'', vervolgt Van der Kraan. ''Daarbij moeten dan wel keuzes gemaakt worden, maar die liggen dan bij de spelers zelf. Dat is prima. Wat ik merk doordat we deze stap hebben genomen, heeft de jeugd bij Twente veel meer aandacht dan daarvoor. Dat was ook heel hard nodig, daar ben ik me wel van bewust'', besluit Van der Kraan. 

67 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Aug 2020 om 19:15
    • Quote van 2 Aug 2020 om 17:07
      Dat geeft het niveau van Telstar dus wel aan.....
    Haha lekker man. :)
  • 2 Aug 2020 om 17:28
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:00
      Plet blijft lachwekkend (zwak). Zelfs bij Telstar.


      Douglas doet leuk mee bij GAE, maar ook niet meer dan dat. Veelal balletje breed wanneer hij de bal krijgt.......
    Opbouw was ook zijn sterkste punt.
  • 2 Aug 2020 om 17:08
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:13
      Wat een waardeloze wedstrijd. Ik mag toch hopen dat Twente dit seizoen veel beter gaat spelen
    Zelfs een hoofdklasser voetbalt beter Beernt. Ronduit slechte wedstrijd en pure tijdverspilling voor de aanwezige toeschouwers.......
  • 2 Aug 2020 om 17:07
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:06
      Hij is wel aanvoerder nu. ;)
    Dat geeft het niveau van Telstar dus wel aan.....
  • 2 Aug 2020 om 16:35
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:13
      Wat een waardeloze wedstrijd. Ik mag toch hopen dat Twente dit seizoen veel beter gaat spelen
    Dat is niet zo heel moeilijk. Het is nog steeds de voorbereiding gelukkig. Heb gisteren ook een aantal wedstrijden gezien, maar ze waren allemaal erg slecht. Er was niet echt een ploeg die er tussen uit springt.
  • 2 Aug 2020 om 16:13
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:00
      Plet blijft lachwekkend (zwak). Zelfs bij Telstar.


      Douglas doet leuk mee bij GAE, maar ook niet meer dan dat. Veelal balletje breed wanneer hij de bal krijgt.......
    Wat een waardeloze wedstrijd. Ik mag toch hopen dat Twente dit seizoen veel beter gaat spelen
  • 2 Aug 2020 om 16:13
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:00
      Plet blijft lachwekkend (zwak). Zelfs bij Telstar.


      Douglas doet leuk mee bij GAE, maar ook niet meer dan dat. Veelal balletje breed wanneer hij de bal krijgt.......
    Wat een waardeloze wedstrijd. Ik mag toch hopen dat Twente dit seizoen veel beter gaat spelen
  • 2 Aug 2020 om 16:06
    • Quote van 2 Aug 2020 om 16:00
      Plet blijft lachwekkend (zwak). Zelfs bij Telstar.


      Douglas doet leuk mee bij GAE, maar ook niet meer dan dat. Veelal balletje breed wanneer hij de bal krijgt.......
    Hij is wel aanvoerder nu. ;)
  • 2 Aug 2020 om 16:00
    • Quote van 2 Aug 2020 om 15:08
      Jezus wat een duel. Heel jammer dat ik op dit moment niet in staat ben om dit te kijken. Ben benieuwd of Douglas Plet in bedwang kan houden.
    Plet blijft lachwekkend (zwak). Zelfs bij Telstar.


    Douglas doet leuk mee bij GAE, maar ook niet meer dan dat. Veelal balletje breed wanneer hij de bal krijgt.......
  • 2 Aug 2020 om 15:54
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:23
      Jeremejev bedoelde je..das geen verkeerde..gooi er maar 1 uut de mof der bie ..er weisst wo es langs geht..
    Ik ben even gaan kijken hoe we hem zouden betalen, maar alleen ik juli kon je 500.000 neerleggen en had je hem. Tenzij hij te huren is denk ik niet dat hij kan komen. Maar dan weet ik wie ik niet kan vertrouwen. ;)
  • 2 Aug 2020 om 15:08
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:49
      Tegen Plet? Hahaha.
    Jezus wat een duel. Heel jammer dat ik op dit moment niet in staat ben om dit te kijken. Ben benieuwd of Douglas Plet in bedwang kan houden.
  • 2 Aug 2020 om 14:31
    • Quote van 2 Aug 2020 om 14:26
      Als fox het niet uitzend dan rtv oost
    Fox zend uit.
  • 2 Aug 2020 om 14:28
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:55
      Helaas heb geen foxsports. En op ziggo is de voorbeschouwing op van de optocht van straks
    Is nu gratis op Ziggo....kanaal 421.


    Veel kijkplezier voor Ziggo abonnees
  • 2 Aug 2020 om 14:26
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:55
      Helaas heb geen foxsports. En op ziggo is de voorbeschouwing op van de optocht van straks
    Als fox het niet uitzend dan rtv oost
  • 2 Aug 2020 om 14:12
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:51
      Fox sports?? Anders ziggo denk ik, sowieso fox 1.
    whaha
  • 2 Aug 2020 om 13:55
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:51
      Fox sports?? Anders ziggo denk ik, sowieso fox 1.
    Helaas heb geen foxsports. En op ziggo is de voorbeschouwing op van de optocht van straks
  • 2 Aug 2020 om 13:51
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:50
      Waar kun je dat zien?
    Fox sports?? Anders ziggo denk ik, sowieso fox 1.
  • 2 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:49
      Tegen Plet? Hahaha.
    Nu je het zegt klopt inderdaad, hahaha.
  • 2 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:45
      OT:kijktip: 2de helft gae, douglas speelt 2de helft tegen telstar.
    Waar kun je dat zien?
  • 2 Aug 2020 om 13:49
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:45
      OT:kijktip: 2de helft gae, douglas speelt 2de helft tegen telstar.
    Tegen Plet? Hahaha.
  • 2 Aug 2020 om 13:45
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:07
      Ricardo van Rhijn is ook nog clubloos
    Zoiets zou wel mooi zijn.
  • 2 Aug 2020 om 13:45
    OT:kijktip: 2de helft gae, douglas speelt 2de helft tegen telstar.
  • 2 Aug 2020 om 13:15
    • Quote van 2 Aug 2020 om 12:15
      Zou ze juist liever laten zien scouten aangezien je op heel jonge leeftijd juist helemaal nog niet kunt voorspellen hoe een speler zich gaat ontwikkelen. Sweetspot om te scouten ligt ergens tussen 13 en 15 jaar. De spelers die jonger zijn dan dat zou je bij hun eigen club of in hun eigen omgeving betere begeleiding moeten leveren.

      Het scouten is overigens niet waar het mis is gegaan de laatste 10 jaar, maar juist in de begeleiding. Talent heeft er zat gelopen en loopt er nog zat. Je moet echter wel een klimaat ontwikkelen waarin die jongens zich ontwikkelen. Heb wat dat aangaat wel goede hoop op de twee nieuwe bazen van de opleiding.
    Klopt 100 procent dat het verkeerd is gegaan met begeleiding van de jeugdspelers. Scouting prima op orde was het.
  • 2 Aug 2020 om 13:13
    • Quote van 2 Aug 2020 om 13:07
      Ricardo van Rhijn is ook nog clubloos
    Fernando Lewis of Khalid Karami zou ik hele logische opties vinden voor rechtsback bij ons. Hebben zich al bewezen in de Eredivisie en zijn beide transfervrij.
  • 2 Aug 2020 om 13:07
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:37
      Ik ben trouwens heel benieuwd naar de constructie van de rechtsback en spits. Danilo en markelo zijn (worden) gehuurd en daar kan je prima de voorbereiding mee uit de voeten. Dus ik hoop dat de spelers die komen transfervrij zijn. Aangezien het team op die posities al bezet zijn en de noodzaak ontbreekt om snel wat meer ze zetten.
    Ricardo van Rhijn is ook nog clubloos
  • 2 Aug 2020 om 12:50
    • Quote van 2 Aug 2020 om 12:13
      Uiteraard, maar dan gaat het vooral om jeugdscouting. Volgens mij loopt dat gewoon door. Svente of Eppie kan daar vast meer over vertellen.
    heb begrepen dat als de corona voorbij is het scoutingapparaat weer opgetuigd word ook gasttrainingen worden nog steeds verzorgd ..de rest is kostenbesparingen
  • 2 Aug 2020 om 12:41
    • Quote van 2 Aug 2020 om 12:15
      Zou ze juist liever laten zien scouten aangezien je op heel jonge leeftijd juist helemaal nog niet kunt voorspellen hoe een speler zich gaat ontwikkelen. Sweetspot om te scouten ligt ergens tussen 13 en 15 jaar. De spelers die jonger zijn dan dat zou je bij hun eigen club of in hun eigen omgeving betere begeleiding moeten leveren.

      Het scouten is overigens niet waar het mis is gegaan de laatste 10 jaar, maar juist in de begeleiding. Talent heeft er zat gelopen en loopt er nog zat. Je moet echter wel een klimaat ontwikkelen waarin die jongens zich ontwikkelen. Heb wat dat aangaat wel goede hoop op de twee nieuwe bazen van de opleiding.
    Dat zou idd beter zijn. Helaas werkt het in de praktijk niet zo. Profclubs scouten jong aangezien ze bang zijn dat spelertjes anders richting een concurrent gaan. Jeugdspelers gaan op hun beurt naar talentendagen of laten zich overschrijven naar een amateurclub die nauw samenwerkt met een profclub.
  • 2 Aug 2020 om 12:39
    • Quote van 2 Aug 2020 om 12:09
      klaiber zou transfer maken naar Engeland..
    Klopt en daarbij willen ze vervanger van VVV
  • 2 Aug 2020 om 12:15
    • Quote van 1 Aug 2020 om 21:47
      Alleen is er best wel talent.... je moet het alleen vroeg genoeg "zien".....
    Zou ze juist liever laten zien scouten aangezien je op heel jonge leeftijd juist helemaal nog niet kunt voorspellen hoe een speler zich gaat ontwikkelen. Sweetspot om te scouten ligt ergens tussen 13 en 15 jaar. De spelers die jonger zijn dan dat zou je bij hun eigen club of in hun eigen omgeving betere begeleiding moeten leveren.

    Het scouten is overigens niet waar het mis is gegaan de laatste 10 jaar, maar juist in de begeleiding. Talent heeft er zat gelopen en loopt er nog zat. Je moet echter wel een klimaat ontwikkelen waarin die jongens zich ontwikkelen. Heb wat dat aangaat wel goede hoop op de twee nieuwe bazen van de opleiding.
  • 2 Aug 2020 om 12:13
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:24
      het gaat om de regio Twente ..Poll..dat zijn onze amateurs..die spelen op het sportpark aan de rand van dorp of stad..Daar ligt een deel van de toekomst van onze FCT
    Uiteraard, maar dan gaat het vooral om jeugdscouting. Volgens mij loopt dat gewoon door. Svente of Eppie kan daar vast meer over vertellen.
  • 2 Aug 2020 om 12:09
    • Quote van 2 Aug 2020 om 12:03
      Bij rechtsback misschien wel Tyronne Ebuehi (Huur) of de ervaren Mattias Johansson (Transfervrij). Troupee geen idee of die kansen in Utrecht krijgt
    klaiber zou transfer maken naar Engeland..
  • 2 Aug 2020 om 12:03
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:37
      Ik ben trouwens heel benieuwd naar de constructie van de rechtsback en spits. Danilo en markelo zijn (worden) gehuurd en daar kan je prima de voorbereiding mee uit de voeten. Dus ik hoop dat de spelers die komen transfervrij zijn. Aangezien het team op die posities al bezet zijn en de noodzaak ontbreekt om snel wat meer ze zetten.
    Bij rechtsback misschien wel Tyronne Ebuehi (Huur) of de ervaren Mattias Johansson (Transfervrij). Troupee geen idee of die kansen in Utrecht krijgt
  • 2 Aug 2020 om 11:46
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:32
      Ja, nu maar hopen dat degene de goede mensen sprak.
    Haha laten we daar van uitgaan.
  • 2 Aug 2020 om 11:37
    Ik ben trouwens heel benieuwd naar de constructie van de rechtsback en spits. Danilo en markelo zijn (worden) gehuurd en daar kan je prima de voorbereiding mee uit de voeten. Dus ik hoop dat de spelers die komen transfervrij zijn. Aangezien het team op die posities al bezet zijn en de noodzaak ontbreekt om snel wat meer ze zetten.
  • 2 Aug 2020 om 11:32
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:23
      Jeremejev bedoelde je..das geen verkeerde..gooi er maar 1 uut de mof der bie ..er weisst wo es langs geht..
    Ja, nu maar hopen dat degene de goede mensen sprak.
  • 2 Aug 2020 om 11:23
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:00
      Mijn reactie weer verwijderd..... ik snap er niks van maar idd.
    Jeremejev bedoelde je..das geen verkeerde..gooi er maar 1 uut de mof der bie ..er weisst wo es langs geht..
  • 2 Aug 2020 om 11:09
    • Quote van 2 Aug 2020 om 10:33
      Die gasttrainingen worden nu toch ook opgezet. Je kunt zeggen wat je wilt maar in de huidige tijd met de financiën die we als club hebben is het eigenlijk niet meer dan logisch om door te gaan. Als we het zelf op hadden willen zetten dan had er dus nog 9 ton meer in gemoeten. Geld dat er niet is. Juist nu blijkt het een geluk bij een ongeluk anders hadden er nog meer mensen bij de club uitgemeten. En vergeet niet dat PvdK dit niet bedacht heeft, dit komt nog uit de koker van ome Joop
    ik had het idee dat het helemaal gestopt was...kostenbesparingen prima..
  • 2 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:00
      Mijn reactie weer verwijderd..... ik snap er niks van maar idd.
    Slechts 4 goals, wel wat weinig met 23 optredens
  • 2 Aug 2020 om 11:00
    • Quote van 2 Aug 2020 om 10:55
      Van Dynamo Dresden Top weet wat degradatie voetbal betekent:)
    Mijn reactie weer verwijderd..... ik snap er niks van maar idd.
  • 2 Aug 2020 om 10:58
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:24
      het gaat om de regio Twente ..Poll..dat zijn onze amateurs..die spelen op het sportpark aan de rand van dorp of stad..Daar ligt een deel van de toekomst van onze FCT
    Precies .daar moet je scouten want zulke spelers gaan je het meeste opleveren. En ik ga niet herhalen hier over mijn gedachte achter het ontslag van evert
  • 2 Aug 2020 om 10:55
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Van Dynamo Dresden Top weet wat degradatie voetbal betekent:)
  • 2 Aug 2020 om 10:38
    • Quote van 2 Aug 2020 om 08:58
      Ben ik met je eens. Maar wat vallen we weer ver terug als deze twee weg gaan, en er geen nieuwe scouts zijn aangetrokken. Want scouting hoort nou eenmaal bij voetbal
    Die scouting komt er vast wel weer, als Streuer ergens verstand van heeft en mensen kent is het wel in het wereldje van de scouting. Voor nu is het helemaal niet verkeerd dat ze bleuming er uit hebben gedaan. Er moest bezuinigd worden en als er straks meer duidelijk is over een evt medicijn of vaccin kunnen ze de boel weer optuigen. Mooi opnieuw beginnen met vers bloed ipv altijd terug te vallen op het oude bekende.
  • 2 Aug 2020 om 10:33
    • Quote van 2 Aug 2020 om 10:07
      moet idd veel meer geld in de opleiding van de jeugd worden gestoken laat onze jeugdtrainers eens een gasttraining bij de amateurs laten verzorgen ..help mee om die trainers daar ook beter te maken .Nodig ze uit bij een yraining van onze FCT.. Goodwill kweken..
    Die gasttrainingen worden nu toch ook opgezet. Je kunt zeggen wat je wilt maar in de huidige tijd met de financiën die we als club hebben is het eigenlijk niet meer dan logisch om door te gaan. Als we het zelf op hadden willen zetten dan had er dus nog 9 ton meer in gemoeten. Geld dat er niet is. Juist nu blijkt het een geluk bij een ongeluk anders hadden er nog meer mensen bij de club uitgemeten. En vergeet niet dat PvdK dit niet bedacht heeft, dit komt nog uit de koker van ome Joop
  • 2 Aug 2020 om 10:07
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:37
      Denk dat dat nog wel mee valt, denk niet dat er zoveel echte top talenten in Twente lopen, want als Twente ze dan niet gescout had dan heb je die Calimeros nog, en ook de topclubs hebben wel scouts die in ons Twente rond kijken. Dus denk dat het inderdaad nogal tegenvalt wat er hier loopt aan talent. En aan Bleuming was dat kijken niet besteed die ging liever bij zijn vriendjes van de media op de koffie, en lopen knullen ipv talent te zoeken.
    moet idd veel meer geld in de opleiding van de jeugd worden gestoken laat onze jeugdtrainers eens een gasttraining bij de amateurs laten verzorgen ..help mee om die trainers daar ook beter te maken .Nodig ze uit bij een yraining van onze FCT.. Goodwill kweken..
  • 2 Aug 2020 om 09:53
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:37
      Denk dat dat nog wel mee valt, denk niet dat er zoveel echte top talenten in Twente lopen, want als Twente ze dan niet gescout had dan heb je die Calimeros nog, en ook de topclubs hebben wel scouts die in ons Twente rond kijken. Dus denk dat het inderdaad nogal tegenvalt wat er hier loopt aan talent. En aan Bleuming was dat kijken niet besteed die ging liever bij zijn vriendjes van de media op de koffie, en lopen knullen ipv talent te zoeken.
    De focus lag voorheen teveel op buitenlandse spelers kerel. Spelers die in buitenlandse competities spelen. We hebben gezien welke meuk verhuurt mag worden vanuit Man. City en Barcelona 2.


    Spelers hoeven niet altijd bij een buitenlandse club te voetballen omdat dan de vraag rijst of zo'n speler wel bij FC Twente zou passen....het systeem en de tactiek dus die FC Twente hanteert. Ik heb wel het gevoel dat er nu veel gerichter spelers worden gehaald, maar dat kan ook in de scouting....vooral gericht scouten bij een hoofdklasser of in de KKD, waar Wout Weghorst dus vandaan kwam....FC Emmen.


    Ik zou Barry van Galen wel een kans willen geven als ik Kraantje pappie zou zijn. Gewoon een contract voor 1 seizoen aanbieden en kijken welke spelers hij aan weet te dragen.....
  • 2 Aug 2020 om 09:37
    • Quote van 2 Aug 2020 om 08:19
      Volledig eens want er loopt echt wel talent in ons Twentse achterland....
    Denk dat dat nog wel mee valt, denk niet dat er zoveel echte top talenten in Twente lopen, want als Twente ze dan niet gescout had dan heb je die Calimeros nog, en ook de topclubs hebben wel scouts die in ons Twente rond kijken. Dus denk dat het inderdaad nogal tegenvalt wat er hier loopt aan talent. En aan Bleuming was dat kijken niet besteed die ging liever bij zijn vriendjes van de media op de koffie, en lopen knullen ipv talent te zoeken.
  • 2 Aug 2020 om 09:24
    • Quote van 2 Aug 2020 om 09:15
      Op dit moment kan je geen wedstrijd van een andere club bezoeken. Dan wordt het lastig scouten. Veel meer dan de hele dag FOX kijken is niet mogelijk. Op het moment dat stadionbezoek wel weer volledig kan zal de club imo de scouting opnieuw inrichten.
    het gaat om de regio Twente ..Poll..dat zijn onze amateurs..die spelen op het sportpark aan de rand van dorp of stad..Daar ligt een deel van de toekomst van onze FCT
  • 2 Aug 2020 om 09:15
    • Quote van 2 Aug 2020 om 08:58
      Ben ik met je eens. Maar wat vallen we weer ver terug als deze twee weg gaan, en er geen nieuwe scouts zijn aangetrokken. Want scouting hoort nou eenmaal bij voetbal
    Op dit moment kan je geen wedstrijd van een andere club bezoeken. Dan wordt het lastig scouten. Veel meer dan de hele dag FOX kijken is niet mogelijk. Op het moment dat stadionbezoek wel weer volledig kan zal de club imo de scouting opnieuw inrichten.
  • 2 Aug 2020 om 09:10
    • Quote van 1 Aug 2020 om 22:56
      On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
    De regio is groot genoeg voor 1 goede opleiding. Als FCT en Heracles denken alleen een opleiding te kunnen realiseren krijg je 2 middelmatige opleidingen. De toppers worden dan niet genoeg uitgedaagd en kiezen voor andere clubs. De academie moet op een niveau komen dat jeugd uit Emmen, Zwolle, Deventer of Doetinchem kruipend naar Hengelo wil.
  • 2 Aug 2020 om 08:58
    • Quote van 2 Aug 2020 om 06:13
      Dat ie Bleuming eruit heeft gedaan is een ordinaire bezuiningingsmaatregel. Op dit moment is er gewoon weinig te scouten..zeker voor ons.. handen dichtknijpen met Streuer en Jans die over de kennis beschikken om voor ons met onze huidige mogelijkheden de juiste eruit weten te pikken
    Ben ik met je eens. Maar wat vallen we weer ver terug als deze twee weg gaan, en er geen nieuwe scouts zijn aangetrokken. Want scouting hoort nou eenmaal bij voetbal
  • 2 Aug 2020 om 08:41
    • Quote van 1 Aug 2020 om 22:56
      On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
    Bleuming had zich dus onsterfelijk kunnen maken door nu op dit moment een aantal goede jeugdspelers aan te leveren ....
  • 2 Aug 2020 om 08:19
    • Quote van 1 Aug 2020 om 22:56
      On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
    Volledig eens want er loopt echt wel talent in ons Twentse achterland....
  • 2 Aug 2020 om 06:13
    Dat ie Bleuming eruit heeft gedaan is een ordinaire bezuiningingsmaatregel. Op dit moment is er gewoon weinig te scouten..zeker voor ons.. handen dichtknijpen met Streuer en Jans die over de kennis beschikken om voor ons met onze huidige mogelijkheden de juiste eruit weten te pikken
  • 2 Aug 2020 om 06:07
    • Quote van 1 Aug 2020 om 22:56
      On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
    Kijk maar eens wat de regio int verleden heeft gebracht PvdK weet niks van deze regio, hij verbaast zich nog steeds over Twente. Ik ben het dus wel met je eens een goed scoutings apparaat ..een goede band met de amateurverenigingen en de jeugdtrainers is dan ook essentieel
  • 2 Aug 2020 om 01:39
    • Quote van 1 Aug 2020 om 17:42
      Type Plet..
    Polter heeft in 331 wedstrijden 119 keer gescoord en dat is inclusief jeugdteams u17 en u19 waar hij veel scoorde (aantal goals ligt dus eigenlijk nog lager) . Plet heeft in 338 wedstrijden 126 keer gescoord zonder jeugdteams. Plet heeft dus een beter scorend vermogen heb ik hier nu bewezen.
  • 2 Aug 2020 om 00:02
    • Quote van 1 Aug 2020 om 22:56
      On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
    Heracles heeft ook heel lang Jupiler leage gespeeld. Zwolle, Emmen ook. Dus veel meer concurrentie op het hoogste niveau. Los daarvan moet de scouting ook opgetuigd worden. Begin maar eerst met een scouting apparaat voor het eerste. Daarna kunnen we wel zien of we nog kunnen scouten voor de jeugd op eigen houtje. Daar duurt nog wel even. We kunnen zelfs de scout voor het eerste niet betalen.
  • 1 Aug 2020 om 22:56
    On Topic: kletsverhaal van V/d Kraan. Verleden heeft bewezen dat de regio groot genoeg is. Maar dat moet je wel een goed scouting apparaat hebben....
  • 1 Aug 2020 om 21:47
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:56
      Ze beslissenJe krijgt een heldere uitleg.
      Alles wat we nodig hebben. Dikke prima
    Alleen is er best wel talent.... je moet het alleen vroeg genoeg "zien".....
  • 1 Aug 2020 om 20:56
    Is Nick Woltemade (Werder Bremen) een huur optie? Kerel is bijna 2 meter. Alle Duitse jeugdelftallen doorlopen.
  • 1 Aug 2020 om 19:22
    Ik hoop dat het Sebastian Polter gaat worden, al gaan de geruchten dat het Jeremejeff gaat worden. Qua statistieken is Polter veel beter
  • 1 Aug 2020 om 17:43
    • Quote van 1 Aug 2020 om 17:42
      Type Plet..
    Kastanje boere:-)
  • 1 Aug 2020 om 17:42
    • Quote van 1 Aug 2020 om 16:13
      Scoort alleen niet heel veel vgm
    Type Plet..
  • 1 Aug 2020 om 16:56
    Ze beslissenJe krijgt een heldere uitleg.
    Alles wat we nodig hebben. Dikke prima
  • 1 Aug 2020 om 16:42
    • Quote van 1 Aug 2020 om 15:55
      Is er al navraag gedaan naar Xavier Mbuyamba. Ex barca. 18 jaar. 1.95 lang+ past in het Nederlandse plaatje. Ik weet niet of die haalbaar is hoor?
    Letterlijk de complete Europese top wil hem hebben. Geweldig talent natuurlijk, maar wel onhaalbaar voor ons.
  • 1 Aug 2020 om 16:13
    • Quote van 1 Aug 2020 om 14:53
      OT: Jón Dadi Bödvarsson misschien een optie? Transfervrij en Millwall heeft vandaag een nieuwe spits gehaald.
    Scoort alleen niet heel veel vgm
  • 1 Aug 2020 om 15:55
    Is er al navraag gedaan naar Xavier Mbuyamba. Ex barca. 18 jaar. 1.95 lang+ past in het Nederlandse plaatje. Ik weet niet of die haalbaar is hoor?
  • 1 Aug 2020 om 14:53
    OT: Jón Dadi Bödvarsson misschien een optie? Transfervrij en Millwall heeft vandaag een nieuwe spits gehaald.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›