Ten Voorde reageert: ''Ook dan mogen er geen toeschouwers bij''

32
Ten Voorde reageert: ''Ook dan mogen er geen toeschouwers bij''

Leon ten Voorde was vanaf 23 juli een weekje met vakantie, maar de verslaggever van Tubantia gaat FC Twente vanaf nu weer op de voet volgen. De clubwatcher weet te melden dat de Tukkers vanmiddag vertrekken voor een trainingskamp in De Lutte. 

"Vanwege de coronamaatregelen blijven de deuren voor toeschouwers de hele week gesloten", schrijft Ten Voorde. "De selectie van Ron Jans traint maandagmorgen nog op het trainingscomplex in Hengelo en vertrekt daarna naar De Lutte", legt hij uit. 

"FC Twente sluit de trainingsweek vrijdagavond af in het eigen stadion met een oefenduel tegen de Rijssense derdedivisionist Excelsior'31. Ook dan mogen er geen toeschouwers bij", besluit Ten Voorde. De wedstrijd komt wel live op RTV Oost. 

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2020 om 06:15
    • Quote van 3 Aug 2020 om 22:29
      Hoezo blinde haat? LtV presenteert zich als ubersupporter, maar is vooral bezig met het netwerk (zijn bronnen) intact houden. Het gevolg was dat in de periode 2015-2020 alles rondom FCT op straat kwam te liggen. Een nieuwtje is leuk, maar liever niet ten koste van de club. Daarnaast werden de bronnen (EB, FR) vaak koste wat het kost verdedigd. Met andere woorden: de supporters werd een rad voor de ogen gedraaid om het belang van LtV te beschermen.
    +100
  • 4 Aug 2020 om 05:02
    • Quote van 3 Aug 2020 om 21:06
      TC denk je zelf dat Leonie hier zelf voor kist speelt ?
    Yep, dat denk ik inderdaad Leo......
  • 3 Aug 2020 om 22:29
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:40
      Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

      - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
      - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
      - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

      Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

      Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

      Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
    Hoezo blinde haat? LtV presenteert zich als ubersupporter, maar is vooral bezig met het netwerk (zijn bronnen) intact houden. Het gevolg was dat in de periode 2015-2020 alles rondom FCT op straat kwam te liggen. Een nieuwtje is leuk, maar liever niet ten koste van de club. Daarnaast werden de bronnen (EB, FR) vaak koste wat het kost verdedigd. Met andere woorden: de supporters werd een rad voor de ogen gedraaid om het belang van LtV te beschermen.
  • 3 Aug 2020 om 21:14
    • Quote van 3 Aug 2020 om 21:09
      Leon heeft Jans kapot geschreven, althans getracht (maar wist die domoor veel dat hij hier zou komen). Een verschrikkelijk lage column in Februari. Een popiejopie schrijven die alle als 'markant' ervaren trekjes van Jans even aanstipte en zo Jans, met natuurlijk het racisme verhaal als booster, gitzwart heeft proberen te maken.... zonder enig feitenkennis. Grote kans dat Jans dat gelezen heeft. Ook 2 columns, een analyse en die van P Originals, de een analyseerde de Ten Voorde op basis van journalistieke integriteit, de ander deed een boekje open over de politieke verstrengelingen. Ik denk dat de som van dit commentaar effect heeft gehad, alsmede Kraan die niet dom is en natuurlijk Ten Voorde buitenspel zet, maar dat doet door de deur dicht te houden. Wissink is nu de effectieve bron, die dat ook best uitstekend doet. Al met al, einde oefening Ten Voorde. Hoog tijd ook. Hij heeft goed werk geleverd door de jaren heen, vast wel, soms, een keer. De dynamiek met Fardau is oubollig, zijn voorkomen als dat van een ongeschoren zwerver. Wes Beuvink schreef hem er al uit. In de Tub had je vaak scherpe analyses van Beuvink, en dan weer een Donald Duck Brief van de Week niveau broddelwerk over de kookkunsten van de moeder van Aitor, ofzo. Ten Voorde moet gewoon zijn carrière als assistent bonboy voortzetten en bij de Haaksbergse Scouting Akela worden, ofzo. Maar bovenal, wegblijven bij FC Twente. Tijd voor nieuwe bloed, rood bloed! https://www.twenteinsite.nl/column-blinde-clubwatchers.html
    Gvd goed geschreven Bam..
  • 3 Aug 2020 om 21:12
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:48
      Welk dekseltje bedoel je precies?
    Goed, je noemt je zelf deKist en weet niet dat je een deksel hebt.....helaas
  • 3 Aug 2020 om 21:09
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:21
      Benieuwd wanneer Leon (weer eens) echt met wat nieuwtjes komt. De ingangen zijn weg en hij is voorbij gestreefd door Tijmen van Wissing, die ligt beter heb ik het idee. In ieder geval is Tijmen een stuk positiever, hoewel opbeurende kritiek niet verkeerd is.
    Leon heeft Jans kapot geschreven, althans getracht (maar wist die domoor veel dat hij hier zou komen). Een verschrikkelijk lage column in Februari. Een popiejopie schrijven die alle als 'markant' ervaren trekjes van Jans even aanstipte en zo Jans, met natuurlijk het racisme verhaal als booster, gitzwart heeft proberen te maken.... zonder enig feitenkennis. Grote kans dat Jans dat gelezen heeft. Ook 2 columns, een analyse en die van P Originals, de een analyseerde de Ten Voorde op basis van journalistieke integriteit, de ander deed een boekje open over de politieke verstrengelingen. Ik denk dat de som van dit commentaar effect heeft gehad, alsmede Kraan die niet dom is en natuurlijk Ten Voorde buitenspel zet, maar dat doet door de deur dicht te houden. Wissink is nu de effectieve bron, die dat ook best uitstekend doet. Al met al, einde oefening Ten Voorde. Hoog tijd ook. Hij heeft goed werk geleverd door de jaren heen, vast wel, soms, een keer. De dynamiek met Fardau is oubollig, zijn voorkomen als dat van een ongeschoren zwerver. Wes Beuvink schreef hem er al uit. In de Tub had je vaak scherpe analyses van Beuvink, en dan weer een Donald Duck Brief van de Week niveau broddelwerk over de kookkunsten van de moeder van Aitor, ofzo. Ten Voorde moet gewoon zijn carrière als assistent bonboy voortzetten en bij de Haaksbergse Scouting Akela worden, ofzo. Maar bovenal, wegblijven bij FC Twente. Tijd voor nieuwe bloed, rood bloed! https://www.twenteinsite.nl/column-blinde-clubwatchers.html
  • 3 Aug 2020 om 21:06
    • Quote van 3 Aug 2020 om 20:07
      Aldus Leonie zelve........
    TC denk je zelf dat Leonie hier zelf voor kist speelt ?
  • 3 Aug 2020 om 20:47
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:56
      hoe kun je het verzinnen...
    Wat is er precies verzonnen?
  • 3 Aug 2020 om 20:47
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:56
      hoe kun je het verzinnen...
    Wat is er precies verzonnen?
  • 3 Aug 2020 om 20:07
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:43
      Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

      - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
      - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
      - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

      Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

      Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

      Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
    Aldus Leonie zelve........
  • 3 Aug 2020 om 20:05
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:22
      Juist hij houd er van om onze club negatief naar buiten te brengen, gewoon ballenbak eerste klas. Gewoon stadionverbod geven aan dit huftertje
    Zijn 'vrindjes' zijn weg....en daar heeft Leonie moeite mee..........
  • 3 Aug 2020 om 19:56
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:43
      Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

      - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
      - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
      - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

      Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

      Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

      Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
    hoe kun je het verzinnen...
  • 3 Aug 2020 om 19:48
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:45
      Doe jij het dekseltje maar weer dicht. Voor de gemiddelde journalist was het niet moeilijk om de tip van Svente over te nemen.
    Welk dekseltje bedoel je precies?
  • 3 Aug 2020 om 19:45
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:40
      Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

      - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
      - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
      - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

      Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

      Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

      Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
    Doe jij het dekseltje maar weer dicht. Voor de gemiddelde journalist was het niet moeilijk om de tip van Svente over te nemen.
  • 3 Aug 2020 om 19:43
    • Quote van 3 Aug 2020 om 18:50
      De man die jarenlang alle informatie kreeg van de Rutten clan staat nu droog. Ik zou zeggen: Leon zoek een ander baantje. Grasmaaien bij jouw plaatselijke amateurclub. In elk geval beter dan de journalistiek die jij bedrijft...
    Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

    - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
    - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
    - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

    Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

    Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

    Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
  • 3 Aug 2020 om 19:40
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:03
      Tja dat is een harde gewaarwording ,zo ben je een zogenaamde clubwatcher ,en dan wordt je uitgekotst door veel Twentesupporters door je vaak misselijke makende gezaag aan stoelpoten en blijft er weinig over dan baantje als chefgrasmaaier bij Bon BOYS
    Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

    - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
    - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
    - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

    Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

    Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

    Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
  • 3 Aug 2020 om 19:40
    • Quote van 3 Aug 2020 om 19:03
      Tja dat is een harde gewaarwording ,zo ben je een zogenaamde clubwatcher ,en dan wordt je uitgekotst door veel Twentesupporters door je vaak misselijke makende gezaag aan stoelpoten en blijft er weinig over dan baantje als chefgrasmaaier bij Bon BOYS
    Gezien het feit dat jullie door blinde haat jegens de heer Ten Voorde de feiten enigszins uit het oog zijn verloren een kleine opsomming;

    - wanneer je een selectie van slechts 5 spelers hebt, en een nieuwe TD bij zijn presentatie zegt dat hij voor de eerste week (echte voorbereiding) een spits wil hebben is het dan kennis van de heer van Wissing dat hij twittert dat er die week een spits komt? Of een open deur
    - het gemiddelde aantal weken dat de heer van Wissing er naast zit bij een presentatie van een speler en of TD is ongeveer anderhalve week
    - welk medium had de primeur omtrent de Zweeds spits? Tubantia/Leon of RTV Oost/van Wissing

    Snap dat een beschouwing van Leon ten Voorde soms confronterend kan zijn, ook voor mij als supporter echter is het wel de bittere waarheid dat het al jaren kut was.

    Nu er een positieve wind waait en er leuke/interessante spelers worden aangetrokken lees en hoor ik ook geen negatieve stukken meer.

    Even iets verder kijken dan de neus lang is en we zijn allemaal positief! Zou wat zijn hè!
  • 3 Aug 2020 om 19:03
    • Quote van 3 Aug 2020 om 18:50
      De man die jarenlang alle informatie kreeg van de Rutten clan staat nu droog. Ik zou zeggen: Leon zoek een ander baantje. Grasmaaien bij jouw plaatselijke amateurclub. In elk geval beter dan de journalistiek die jij bedrijft...
    Tja dat is een harde gewaarwording ,zo ben je een zogenaamde clubwatcher ,en dan wordt je uitgekotst door veel Twentesupporters door je vaak misselijke makende gezaag aan stoelpoten en blijft er weinig over dan baantje als chefgrasmaaier bij Bon BOYS
  • 3 Aug 2020 om 18:50
    De man die jarenlang alle informatie kreeg van de Rutten clan staat nu droog. Ik zou zeggen: Leon zoek een ander baantje. Grasmaaien bij jouw plaatselijke amateurclub. In elk geval beter dan de journalistiek die jij bedrijft...
  • 3 Aug 2020 om 16:37
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:30
      Had hij zijn vakantie niet kunnen verlengen?? Voor een maand of 7...8
    Of niet tan, ppfff
  • 3 Aug 2020 om 13:10
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:08
      Vandaag presentatie, spannend of hij gelijk had over de spits van dinamo....
    Gratuliere
  • 3 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:21
      Benieuwd wanneer Leon (weer eens) echt met wat nieuwtjes komt. De ingangen zijn weg en hij is voorbij gestreefd door Tijmen van Wissing, die ligt beter heb ik het idee. In ieder geval is Tijmen een stuk positiever, hoewel opbeurende kritiek niet verkeerd is.
    Van Wissing was goed in het intrappen van open deuren, maar heeft inmiddels een netwerk opgebouwd. Komt helemaal goed met die jongen. Voordeel is dat hij geen supporter is.
  • 3 Aug 2020 om 12:22
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:18
      En masse gaan klagen bij Tubantia, misschien dat hij daar een andere functie kan krijgen, of een andere club toegewezen kan krijgen die hij moedwillig kan verzieken door zijn hersenspinsels en verzinsels als waarheden te projecteren.
    Juist hij houd er van om onze club negatief naar buiten te brengen, gewoon ballenbak eerste klas. Gewoon stadionverbod geven aan dit huftertje
  • 3 Aug 2020 om 12:18
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:30
      Had hij zijn vakantie niet kunnen verlengen?? Voor een maand of 7...8
    En masse gaan klagen bij Tubantia, misschien dat hij daar een andere functie kan krijgen, of een andere club toegewezen kan krijgen die hij moedwillig kan verzieken door zijn hersenspinsels en verzinsels als waarheden te projecteren.
  • 3 Aug 2020 om 12:08
    Vandaag presentatie, spannend of hij gelijk had over de spits van dinamo....
  • 3 Aug 2020 om 11:59
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:21
      Benieuwd wanneer Leon (weer eens) echt met wat nieuwtjes komt. De ingangen zijn weg en hij is voorbij gestreefd door Tijmen van Wissing, die ligt beter heb ik het idee. In ieder geval is Tijmen een stuk positiever, hoewel opbeurende kritiek niet verkeerd is.
    Tijmen is recht voor de raap en draait er niet om heen.
  • 3 Aug 2020 om 11:57
    Beste redactie : graag géén aandacht meer besteden aan die T. Voorde. Oproerkraaier eerste klas , opflikkeren met die gast.
  • 3 Aug 2020 om 11:38
    • Quote van 3 Aug 2020 om 11:30
      Had hij zijn vakantie niet kunnen verlengen?? Voor een maand of 7...8
    Dat heb ik nou gemist(NOT) dat zure hoofd van die clubverkrachter (zgn clubwatcher ?)
  • 3 Aug 2020 om 11:30
    Had hij zijn vakantie niet kunnen verlengen?? Voor een maand of 7...8
  • 3 Aug 2020 om 11:21
    Benieuwd wanneer Leon (weer eens) echt met wat nieuwtjes komt. De ingangen zijn weg en hij is voorbij gestreefd door Tijmen van Wissing, die ligt beter heb ik het idee. In ieder geval is Tijmen een stuk positiever, hoewel opbeurende kritiek niet verkeerd is.
  • 3 Aug 2020 om 11:21
    Benieuwd wanneer Leon (weer eens) echt met wat nieuwtjes komt. De ingangen zijn weg en hij is voorbij gestreefd door Tijmen van Wissing, die ligt beter heb ik het idee.
  • 3 Aug 2020 om 10:54
    Aaahh LtV!! Ontzettend gemist..... als kiespijn
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›