FC Twente huurt Jeremejeff met optie tot koop: ''Is te betalen''

43
FC Twente huurt Jeremejeff met optie tot koop: ''Is te betalen''

Alexander Jeremejeff wordt de nieuwe 'grote spits' van FC Twente, zo weet de Tubantia te melden. De 26-jarige centrumspits wordt voor één seizoen gehuurd van het Duitse Dynamo Dresden en de Tukkers hebben tevens een optie tot koop bedongen.

"En die is voor ons te betalen", verklapt technisch directeur Jan Streuer. "Hij is 1.92 meter, maar geen stormram. Hij kan echt heel goed voetballen", besluit de bestuurder. Jeremejeff, die vorig jaar zijn debuut maakte in de nationale ploeg van Zweden, wordt op dit moment gekeurd. 

De aanvaller degradeerde het afgelopen seizoen met Dynamo Dresden uit de Tweede Bundesliga. FC Twente wist zich vrijdag al op huurbasis te versterken met Lazaros Lamprou, terwijl de Tukkers ook nog altijd hopen op de komst van Ajax-aanvaller Danilo. 

43 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Aug 2020 om 17:00
    Mooi een jaar aankijken en is het wat dan is het waarschijnlijk een koopje.
  • 3 Aug 2020 om 15:50
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:49
      Qua statistieken echt niet goed. Scoort nauwelijks. Als hij goed kan voetballen zal hij misschien een Firmino rol krijgen. Ik hoop dat het wat is maar verwacht er niet teveel van. Danilo zal wel 1e spits worden.
    Hij scoort er gemiddeld 10 per 34 wedstrijden en geeft 8 assists per 34 wedstrijden gemiddeld. Prima toch?
  • 3 Aug 2020 om 15:33
    Ik ben er blij mee......
  • 3 Aug 2020 om 15:02
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:32
      KWW, maar het klinkt wel prima zo wat Streuer er bij verteld. Die man praat op het niveau van de supporter, geeft heldere teksten. Geen slap gelul bij de presentatie dat Tedje telkens liet horen..
    Bij Ted was het net of de nieuwe van Basten eraan zat te komen.
  • 3 Aug 2020 om 14:52
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:36
      Jij bedoelt zoiets als Tom boere in de kkd en dan in de eredivisie maar niettemin ik denk een welkome versterking en volgens mij gaan we een leuk seizoen tegemoet alleen zien wanneer weer een vol stadion dat is wel jammer.
    Idd
  • 3 Aug 2020 om 14:36
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:21
      Eredivisie niveau. Is natuurlijk wel anders dan 2e of 3e Bundesliga of Zweden. Kijk als hij er dan 15 inschiet twijfel je ook niet maar dat is ook niet het geval. Zijn spel daarentegen is wel erg leuk. Hij scoort hij alle hoeken en manieren. Verder ook leuke actie rond de 16. Dus qua type prima! Iemand kan heel leuk voetballen op een bepaald niveau maar als hij een stapje hogerop wil kan dat wel eens wat ander liggen. Vooral als de statistieken ook achterblijven. Dat bedoel ik met niveau
    Jij bedoelt zoiets als Tom boere in de kkd en dan in de eredivisie maar niettemin ik denk een welkome versterking en volgens mij gaan we een leuk seizoen tegemoet alleen zien wanneer weer een vol stadion dat is wel jammer.
  • 3 Aug 2020 om 14:32
    KWW, maar het klinkt wel prima zo wat Streuer er bij verteld. Die man praat op het niveau van de supporter, geeft heldere teksten. Geen slap gelul bij de presentatie dat Tedje telkens liet horen..
  • 3 Aug 2020 om 14:21
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:10
      Welk niveau?
    Eredivisie niveau. Is natuurlijk wel anders dan 2e of 3e Bundesliga of Zweden. Kijk als hij er dan 15 inschiet twijfel je ook niet maar dat is ook niet het geval. Zijn spel daarentegen is wel erg leuk. Hij scoort hij alle hoeken en manieren. Verder ook leuke actie rond de 16. Dus qua type prima! Iemand kan heel leuk voetballen op een bepaald niveau maar als hij een stapje hogerop wil kan dat wel eens wat ander liggen. Vooral als de statistieken ook achterblijven. Dat bedoel ik met niveau
  • 3 Aug 2020 om 14:14
    Dalmau en sol kwamen ook uit lagere divisies en scoorden er hier ook op los. Heb wel vertrouwen in streuer met wat hij tot nu toe ophaalt. Veel huur is jammer, maar kwaliteit boven kwantiteit
  • 3 Aug 2020 om 14:10
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:02
      Qua type speler is hij uitermate geschikt en erg compleet. De grote vraag is of hij het niveau aan kan.
    Welk niveau?
  • 3 Aug 2020 om 14:08
    • Quote van 3 Aug 2020 om 14:03
      Weet je hoe kufo erop stond voor hij naar Enschede kwam?
    Die had al bij Mainz en Lausanne sport veel gescoord.
  • 3 Aug 2020 om 14:06
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:44
      Hij is vooralsnog niet verder gekomen dan één oefeninterland en dat is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden.
    Maar hij heeft erbij gezeten klaar dus moet je wel wat kunnen.
  • 3 Aug 2020 om 14:06
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:06
      Weet niet echt wat ik van hem moet vinden. Toch afgelopen kaar met Dresden gedegradeerd uit 2de Bundesliga. Was bij Dresden 2de spits volgens mij en gaf in 23 wedstrijden (waarvan minder dan de helft basis) 2 assist en soorde 4 keer. Desondanks ben ik benieuwd en zullen we zien wat hij ons kan brengen!
    Misschien waren ze met hem als eerste spits niet gedegradeerd ;-)
  • 3 Aug 2020 om 14:03
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:44
      Hij is vooralsnog niet verder gekomen dan één oefeninterland en dat is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden.
    Weet je hoe kufo erop stond voor hij naar Enschede kwam?
  • 3 Aug 2020 om 14:02
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:51
      Hij is een goed aanspeelpunt; mannetje in de rug, balletje breed en aanhalen maar (zodat een teamgenoot kan scoren).
    Qua type speler is hij uitermate geschikt en erg compleet. De grote vraag is of hij het niveau aan kan.
  • 3 Aug 2020 om 14:02
    Hmm, deze man heeft heel matige statistieken. Ik word hier niet meteen enthousiast van. Hij kan dan wel Zweeds international zijn, maar het is bij één oefenpotje gebleven. Dat zal toch ook niet voor niets zijn.
  • 3 Aug 2020 om 13:54
    Selectie begint aardig compleet te worden.Zo heb je mooi een ingespeeld team over 6 weken.Dit kan iig geen excuus worden zoals voorgaande jaren.
  • 3 Aug 2020 om 13:51
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:55
      wat opvalt is dat hij vooral veel assisten geeft
    Hij is een goed aanspeelpunt; mannetje in de rug, balletje breed en aanhalen maar (zodat een teamgenoot kan scoren).
  • 3 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:50
      Jij hebt alle hoop op plet denk ik?
    Die heeft een veel beter doelpuntengemiddelde als deze man.
  • 3 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:49
      Qua statistieken echt niet goed. Scoort nauwelijks. Als hij goed kan voetballen zal hij misschien een Firmino rol krijgen. Ik hoop dat het wat is maar verwacht er niet teveel van. Danilo zal wel 1e spits worden.
    Jij hebt alle hoop op plet denk ik?
  • 3 Aug 2020 om 13:49
    Mooie doelpunten te zien op YouTube; alleen geen idee of het een kansenmisser is. Maar heeft zeker talent!
  • 3 Aug 2020 om 13:49
    Qua statistieken echt niet goed. Scoort nauwelijks. Als hij goed kan voetballen zal hij misschien een Firmino rol krijgen. Ik hoop dat het wat is maar verwacht er niet teveel van. Danilo zal wel 1e spits worden.
  • 3 Aug 2020 om 13:44
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:12
      Maar is wel Zweeds international dus hij zal ongetwijfeld wel wat kunnen. En misschien ligt het voetbal hem in NL beter.
    Hij is vooralsnog niet verder gekomen dan één oefeninterland en dat is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden.
  • 3 Aug 2020 om 13:40
    Kww. Qua statistieken niet denderend maar ook niet barslecht. Ook geen talent meer. Dus totaal vertrouwen op inzicht van steuer. Hij ziet blijkbaar wat in hem. Er zouden toch betere haalbare spitsen moeten rondlopen. Misschien ziet de staff wat dat hem uitermate geschikt maakt voor Nederlands voetbal of hij is alleen gehaald als stormram. We zullen zien! Hopen dat streuer inzicht heeft!
  • 3 Aug 2020 om 13:20
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:06
      Weet niet echt wat ik van hem moet vinden. Toch afgelopen kaar met Dresden gedegradeerd uit 2de Bundesliga. Was bij Dresden 2de spits volgens mij en gaf in 23 wedstrijden (waarvan minder dan de helft basis) 2 assist en soorde 4 keer. Desondanks ben ik benieuwd en zullen we zien wat hij ons kan brengen!
    Je vergeet hier wel dat dresden algeheel vaak onzettend slecht was. 45 min redelijk en 45 drama. Niet eens goed maar redelijk en drama. Sporadisch een goeie wedstrijd. Dit kan een prima versterking zijn.
  • 3 Aug 2020 om 13:18
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:07
      Super,kan een goede spits voor ons zijn,kopen dus!
    Geen haast, kopen kan dus altijd nog. Eerst maar eens zien wat deze man ons te bieden heeft
  • 3 Aug 2020 om 13:18
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:54
      Jeremejeff en Danilo worden de spitsen... Als deze jongen het goed doet dit jaar lichten we de optie tot koop.
    Ben jij Streuert himself?
  • 3 Aug 2020 om 13:12
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:06
      Weet niet echt wat ik van hem moet vinden. Toch afgelopen kaar met Dresden gedegradeerd uit 2de Bundesliga. Was bij Dresden 2de spits volgens mij en gaf in 23 wedstrijden (waarvan minder dan de helft basis) 2 assist en soorde 4 keer. Desondanks ben ik benieuwd en zullen we zien wat hij ons kan brengen!
    Maar is wel Zweeds international dus hij zal ongetwijfeld wel wat kunnen. En misschien ligt het voetbal hem in NL beter.
  • 3 Aug 2020 om 13:07
    Super,kan een goede spits voor ons zijn,kopen dus!
  • 3 Aug 2020 om 13:07
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:04
      Hij heeft volgends mij 4 doelpunten 2 assisits, eerst zien wat die kan?????
    Hij zal wel kunnen voetballen anders kom je niet in de selectie van Zweden, en hij is bekervoetbal gewend denk ik in Duitsland. Ik denk goede zet.
  • 3 Aug 2020 om 13:06
    Weet niet echt wat ik van hem moet vinden. Toch afgelopen kaar met Dresden gedegradeerd uit 2de Bundesliga. Was bij Dresden 2de spits volgens mij en gaf in 23 wedstrijden (waarvan minder dan de helft basis) 2 assist en soorde 4 keer. Desondanks ben ik benieuwd en zullen we zien wat hij ons kan brengen!
  • 3 Aug 2020 om 13:04
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:55
      wat opvalt is dat hij vooral veel assisten geeft
    Hij heeft volgends mij 4 doelpunten 2 assisits, eerst zien wat die kan?????
  • 3 Aug 2020 om 13:04
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:55
      wat opvalt is dat hij vooral veel assisten geeft
    Als iemand anders ze derin trapt prima
  • 3 Aug 2020 om 12:58
    Ik ken hem niet, maar onlangs wel een filmpje gezien. Zag er goed uit. Hopelijk klopt de realiteit met het filmpje.
  • 3 Aug 2020 om 12:55
    wat opvalt is dat hij vooral veel assisten geeft
  • 3 Aug 2020 om 12:55
    Die Jeremejeff is wel even Zweeds International. Dus bij een goed jaartje, misschien in de picture bij Bondscoach zweden voor het EK. Extra waarde. Ik heb hier wel vertrouwen in
  • 3 Aug 2020 om 12:55
    Dat lijkt mij een prima spits. Je komt ook niet voor niets in de selectie van Zweden. Deze selectie ziet er steeds beter uit. Nu nog de 2e rechtsback, een aanvaller (Danilo) en een nummer 10 (samen met van Leeuwen). Zo... klaar!
  • 3 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:54
      Jeremejeff en Danilo worden de spitsen... Als deze jongen het goed doet dit jaar lichten we de optie tot koop.
    Ben wel benieuwd naar de afkoopsom van jermejeff
  • 3 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:52
      Mooi ben alleen benieuwd of er nog een spits transfervrij overkomt, een spits onder contract is toch wel fijn
    Jeremejeff en Danilo worden de spitsen... Als deze jongen het goed doet dit jaar lichten we de optie tot koop.
  • 3 Aug 2020 om 12:54
    Goede zaak
  • 3 Aug 2020 om 12:53
    Zeker wel mooi!
  • 3 Aug 2020 om 12:52
    Mooi ben alleen benieuwd of er nog een spits transfervrij overkomt, een spits onder contract is toch wel fijn
  • 3 Aug 2020 om 12:51
    Scoort niet echt heel veel maar kan wel uitstekend voetballen volgens mij. Welkom bij Twente, Alexander!
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›