''Lamprou is een speler die we allemaal heel graag wilden hebben''

9
''Lamprou is een speler die we allemaal heel graag wilden hebben''

FC Twente wist zich in de afgelopen weken te versterken met Gijs Smal, Nathan Markelo, Václav Cerny en Kik Pierie, Lazaros Lamprou en Alexander Jeremejeff. Trainer Ron Jans is blij dat technisch directeur Jan Streuer zich erg slagvaardig toont. 

"Ik begon met acht spelers en vier keepers. Geen staf. Financieel was niet veel mogelijk", blikt hij terug in gesprek met voetbal International. "Maar we zijn met z’n allen aan de slag gegaan en ik ben ontzettend tevreden met de spelers die we tot nu toe hebben vastgelegd. Met het aantal, maar ook met de kwaliteit", aldus Jans, die hoge verwachtingen heeft van Lazaros Lamprou. 

"Lamprou is een speler die we allemaal heel graag wilden hebben. Een aanvaller met flair, doelgericht ook. Hij scoort zelf regelmatig en laat anderen scoren", vervolgt de oefenmeester, die beseft dat de Tukkers wel weer veel huren. "Dat is een aandachtspunt. Maar wel inherent aan de financiële situatie. Omdat we toch kwaliteit willen, hebben we nu erg veel huurlingen."

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2020 om 22:17
    • Quote van 5 Aug 2020 om 21:53
      gun hem eerst even een weekje vakantie joh.
    eerst kiezen voor twente dan vakantie
  • 5 Aug 2020 om 21:55
    • Quote van 5 Aug 2020 om 21:49
      Ze gaan zijn optie alleen lichten, als hij daarna sowieso word doorverkocht voor meer.
    Oh oke dankje voor in de info.
  • 5 Aug 2020 om 21:53
    • Quote van 5 Aug 2020 om 20:52
      Elia uit de EL nu een club kiezen godsamme
    gun hem eerst even een weekje vakantie joh.
  • 5 Aug 2020 om 21:52
    • Quote van 5 Aug 2020 om 21:49
      Ze gaan zijn optie alleen lichten, als hij daarna sowieso word doorverkocht voor meer.
    maar wie weet de hoogte van het optiebedrag .De grieken hebben wat geroepen ..laat ie zich maar eerst bewijzen..
  • 5 Aug 2020 om 21:49
    • Quote van 5 Aug 2020 om 21:40
      Ff off topic : Voor ieder die het weet he? Stel lamprou speelt de sterren van de hemel hier. Zouden de noabers dan niet willen investeren in zn speler? Dat streuer hoopt dat hij gelijk doorverkocht kan worden of er een geïnvesteerd gaat worden om hem dan te halen mits hij presteerd ? Anders kun je die hoge optie tot koop niet voorstellen? Hij is jong heeft flair kan makkelijk scoren met vrij technische moeilijke pogingen zn kop bal die hij van achteruit in kopt zulke dingen. Heeft iemand daar inside informatie over of weet daar iets van ?
    Ze gaan zijn optie alleen lichten, als hij daarna sowieso word doorverkocht voor meer.
  • 5 Aug 2020 om 21:40
    Ff off topic : Voor ieder die het weet he? Stel lamprou speelt de sterren van de hemel hier. Zouden de noabers dan niet willen investeren in zn speler? Dat streuer hoopt dat hij gelijk doorverkocht kan worden of er een geïnvesteerd gaat worden om hem dan te halen mits hij presteerd ? Anders kun je die hoge optie tot koop niet voorstellen? Hij is jong heeft flair kan makkelijk scoren met vrij technische moeilijke pogingen zn kop bal die hij van achteruit in kopt zulke dingen. Heeft iemand daar inside informatie over of weet daar iets van ?
  • 5 Aug 2020 om 21:15
    • Quote van 5 Aug 2020 om 21:09
      Die jongen zal nu rustig met ADO en Twente om tafel gaan en met verschillende gesprekken zijn beslissing gaan nemen. Hij had graag de ambitie om jeugdtrainer te worden. In goed overleg moet je er toch uit kunnen komen dat hij eerst hier nog 1 a 2 jaar voetbalt en dat hij tegelijkertijd een opleiding doet voor jeugdtrainer mits hem daar voldoende begeleiding in wordt geboden. Dan zal hij zeker voor Twente kiezen. Daar heb ik dan wel vertrouwen in.
    Maar Twente gaat helaas niet meer alleen over de jeugdopleiding. Dus ben bang dat ze daar niks in kunnen beloven.
  • 5 Aug 2020 om 21:09
    • Quote van 5 Aug 2020 om 20:52
      Elia uit de EL nu een club kiezen godsamme
    Die jongen zal nu rustig met ADO en Twente om tafel gaan en met verschillende gesprekken zijn beslissing gaan nemen. Hij had graag de ambitie om jeugdtrainer te worden. In goed overleg moet je er toch uit kunnen komen dat hij eerst hier nog 1 a 2 jaar voetbalt en dat hij tegelijkertijd een opleiding doet voor jeugdtrainer mits hem daar voldoende begeleiding in wordt geboden. Dan zal hij zeker voor Twente kiezen. Daar heb ik dan wel vertrouwen in.
  • 5 Aug 2020 om 20:52
    Elia uit de EL nu een club kiezen godsamme
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›