VIDEO | 'Koning TOTO' Van der Meyde schittert in geniale reclame

9
VIDEO | 'Koning TOTO' Van der Meyde schittert in geniale reclame

Andy van der Meyde is de nieuwe Koning TOTO. De voormalig FC Twente-aanvaller treedt daarmee in de voetsporen van Maradonnie, Sjaak Swart en Royston Drenthe.

TOTO heeft vandaag de geniale nieuwe reclame online gezet. In de video schitteren ook de gebroeders Willy en René van de Kerkhof. TOTO sloot eind vorige maand nog een deal met FC Twente. 

Ook Feyenoord, Sparta Rotterdam, Willem II, FC Utrecht, FC Groningen, SC Heerenveen, ADO Den Haag, PSV en RKC Waalwijk gingen in zee met de aanbieder van sportweddenschappen.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2020 om 17:40
    Ik vin leuk..
  • 5 Aug 2020 om 16:02
    • Quote van 5 Aug 2020 om 12:38
      Dit gaan we toch niet elke keer op tv zien?
    Denk niet alleen vaak op tv maar ook bij ons in het stadion aangezien we net een deal met TOTO hebben gesloten.
  • 5 Aug 2020 om 16:01
    • Quote van 5 Aug 2020 om 13:22
      Ik denk niet dat El Ahmadi nog komt. Hij verdient nu miljoenen per jaar en hier zou die maximaal 2 ton verdienen. Ik vind zelf dat ie genoeg heeft verdiend om in te leveren maar ja wie ben ik?
    Als hij niet komt moet hij voortaan zijn mond houden want hij wilde altijd graag terugkeren naar ons Twente en hij heeft hier nog familie. Niet komen is geen clubliefde maar ordinair voor de poen voetballen.
  • 5 Aug 2020 om 13:38
    • Quote van 5 Aug 2020 om 13:31
      Die wil nog in buitenland blijven. Dit gaf hij zelf in interview aan.
    Oh oké
  • 5 Aug 2020 om 13:31
    • Quote van 5 Aug 2020 om 13:20
      Off:Vd Hoorn is transfervrij
    Die wil nog in buitenland blijven. Dit gaf hij zelf in interview aan.
  • 5 Aug 2020 om 13:22
    Ik denk niet dat El Ahmadi nog komt. Hij verdient nu miljoenen per jaar en hier zou die maximaal 2 ton verdienen. Ik vind zelf dat ie genoeg heeft verdiend om in te leveren maar ja wie ben ik?
  • 5 Aug 2020 om 13:20
    Off:Vd Hoorn is transfervrij
  • 5 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 5 Aug 2020 om 12:38
      Dit gaan we toch niet elke keer op tv zien?
    Ja toch?
  • 5 Aug 2020 om 12:38
    Dit gaan we toch niet elke keer op tv zien?
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›