Heubach kritisch: ''Waarom is dat? Omdat ik uit Enschede kom?''

47
Heubach kritisch: ''Waarom is dat? Omdat ik uit Enschede kom?''

Jeroen Heubach stond in het verleden jarenlang onder contract bij FC Twente en groeide uit tot een cultheld. De voormalig profvoetballer (45) werd echter in 2015 ontslagen door de Tukkers en toont zich kritisch over de gang van zaken. 

"Soms herken ik FC Twente niet meer", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "Ik heb vijftien jaar bij de club gespeeld en vraag zelden ergens om. Laatst wilde ik een echter een keer naar de spelerstunnel, omdat mijn zoontje om een shirtje wilde vragen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

"Als ik om een parkeerkaart vraag: moeilijk, moeilijk, moeilijk. Bij andere oud-spelers kan echter altijd alles", vervolgt Heubach kritisch. "Waarom is dat? Omdat ik uit Enschede kom? Dat was vroeger altijd al zo, de eigen jongens werden achtergesteld, als aankoop had je altijd een streepje voor", blikt hij terug. 

47 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2020 om 11:50
    • Quote van 6 Aug 2020 om 08:09
      Helemaal met je eens, maar vraag me alleen af waarom dit zo in de pers moet?? Jammer want heb Heubach hoog zitten, ken hem redelijk goed maar dit vind ik jammer om dit in de media te gooien. Er is nu zo een positieve flow bij de club en het is jammer dat er dan van deze negatieve berichten in de pers komen. Ik Zeg dan ook Jeroen hou je in aub in gedachten nemend hoe kunt jij je ook voelt over bepaalde zaken, maar laat de club, ook jou club in deze positieve flow blijven. Want het is al jaren voor ons supporters een onrustige, gespannen, stiekeme, totaal niet herkenbaar, en achterbaks bende. Het is nu allemaal open, transparant, en er heerst een goede sfeer bij de club en laten we dat zo houden. Dus Heubachje laat de pers lekker links liggen ....
    Af en toe moet je wat! Heeft in mijn ogen helemaal gelijk een jonge uit de regio verdient meer respect dan dat wat hier vermeld wordt.
  • 8 Aug 2020 om 10:40
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:57
      Yep denk dat hij onderschat hoe populair Ik Zeg hier op het forum is;-)
    Populair is overdreven....het heeft meer met respect te maken jegens zijn nooit aflatende positiviteit.
  • 8 Aug 2020 om 10:20
    • Quote van 8 Aug 2020 om 09:53
      Heeft 27 juli in Tubantia gestaan. Ff googlen op Jan Hermes dan vind je zijn horrorverhaal. En inderdaad laat ze hier eens wat voor hem doen. Het gaat niet om een mega bedrag maar wel genoeg shit voor onze IK. Dus Niek en Bjorn maak er werk van
    Bedankt vlek kan er alleen niks over vinden. Ligt nog aan de kater waarschijnlijk pffff
  • 8 Aug 2020 om 09:53
    • Quote van 8 Aug 2020 om 09:35
      Hallo vlekkie klopt ik weet ook zo eff niet meer wie dat was. Weet iemand toevallig wanneer dat stuk in de Tubantia gestaan heeft dat is mij ontgaan, en ook belachelijk dat het hier niet gepost ist trouwens, ze bint veel drukker met een elia die niet komt dan onze moat ik zeg
    Heeft 27 juli in Tubantia gestaan. Ff googlen op Jan Hermes dan vind je zijn horrorverhaal. En inderdaad laat ze hier eens wat voor hem doen. Het gaat niet om een mega bedrag maar wel genoeg shit voor onze IK. Dus Niek en Bjorn maak er werk van
  • 8 Aug 2020 om 09:35
    • Quote van 7 Aug 2020 om 14:17
      Is toch iemand die gemaild heeft met Niek en Bjorn, geen idee wie dat was maar heeft die persoon al iets van ze terug gehoord (IK genereerd genoeg euries voor ze ;)
    Hallo vlekkie klopt ik weet ook zo eff niet meer wie dat was. Weet iemand toevallig wanneer dat stuk in de Tubantia gestaan heeft dat is mij ontgaan, en ook belachelijk dat het hier niet gepost ist trouwens, ze bint veel drukker met een elia die niet komt dan onze moat ik zeg
  • 7 Aug 2020 om 14:17
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:19
      Pas geleden stond het verhaal van Ik in de Tubantia, hij heeft echt heftige dingen meegemaakt de laatste jaren. Ik heb toen naar aanleiding van dat verhaal hier op dit forum gevraagd naar de crowdfundingactie die zou worden opgestart, maar daar geen reactie op gezien. Weet iemand daar iets meer van?
    Is toch iemand die gemaild heeft met Niek en Bjorn, geen idee wie dat was maar heeft die persoon al iets van ze terug gehoord (IK genereerd genoeg euries voor ze ;)
  • 7 Aug 2020 om 14:04
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:19
      Pas geleden stond het verhaal van Ik in de Tubantia, hij heeft echt heftige dingen meegemaakt de laatste jaren. Ik heb toen naar aanleiding van dat verhaal hier op dit forum gevraagd naar de crowdfundingactie die zou worden opgestart, maar daar geen reactie op gezien. Weet iemand daar iets meer van?
    Ik niet maar zou zeggen start het op anders,mijn steun heb je en zal zeker doneren.
  • 7 Aug 2020 om 13:19
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:57
      Yep denk dat hij onderschat hoe populair Ik Zeg hier op het forum is;-)
    Pas geleden stond het verhaal van Ik in de Tubantia, hij heeft echt heftige dingen meegemaakt de laatste jaren. Ik heb toen naar aanleiding van dat verhaal hier op dit forum gevraagd naar de crowdfundingactie die zou worden opgestart, maar daar geen reactie op gezien. Weet iemand daar iets meer van?
  • 7 Aug 2020 om 12:57
    • Quote van 7 Aug 2020 om 10:59
      Een paar klappen is die gast helemaal niet waard. Stuk beton om de enkels is een betere oplossing. Zoals ANS al eens heeft gezegd, van IK blijf je af.
    Yep denk dat hij onderschat hoe populair Ik Zeg hier op het forum is;-)
  • 7 Aug 2020 om 10:59
    • Quote van 7 Aug 2020 om 10:37
      Is een Lullo deze gast Vlekkie, een ban? Paar klappen aan zijn oor!!! En vooral een Ik Zeg zo benaderen dan ben je voor mij een liefde hond, ik vind Ik Zeg namelijk een super gast een echte supporter van onze club. En dan die stumper van een Toppertje? Ik zij al een paar draaien om zijn oor.
    Een paar klappen is die gast helemaal niet waard. Stuk beton om de enkels is een betere oplossing. Zoals ANS al eens heeft gezegd, van IK blijf je af.
  • 7 Aug 2020 om 10:40
    • Quote van 7 Aug 2020 om 02:07
      Donder toch eens op met je IKzEg
    He lambal dat je bent laat Ik Zeg lekker met rust held, geef dan de jongens zo een boek die je dat graag in hun gezicht horen zeggen onder wie ik!!!! Maar jij laat Ik Zeg met rust kneusje!!!!!
  • 7 Aug 2020 om 10:37
    • Quote van 7 Aug 2020 om 06:55
      Jou moeten ze gelijk een ban geven nu.
    Is een Lullo deze gast Vlekkie, een ban? Paar klappen aan zijn oor!!! En vooral een Ik Zeg zo benaderen dan ben je voor mij een liefde hond, ik vind Ik Zeg namelijk een super gast een echte supporter van onze club. En dan die stumper van een Toppertje? Ik zij al een paar draaien om zijn oor.
  • 7 Aug 2020 om 07:09
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:15
      Precies! Twente is geen subtropische instelling. Jeroen versfeert de hele pest.
    Lol.... Wordsalad. Mooie manier.
  • 7 Aug 2020 om 07:00
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:17
      Jij moet je bek houden. Hij heeft een baan! En hoe hij behandelt is door Twente tijdens zijn ontslag is asociaal! Nog 1000x slechter dan wat hij nu doet via de pers. Ik weet precies hoe het in elkaar zit. Dus hou je gore bek als je van niets weet! Kneus
    Ik denk dat Jeroen jou opmerking leest in een deuk ligt, tuurlijk zullen er dingen fout zijn gegaan en is hij niet echt correct behandeld, maar het is al eerder gezegd door iemand dat Jeroen zich uit de tent heeft laten lokken door de journalist. En weet zeker dat hij spijt heeft dat het zo in het nieuws komt, daar baalt hij echt van zeker weten. Maar vind dat de club zich wel iets coulanter moet opstellen van oud spelers als bv een Jeroen,geef hem een goede jaarkaart, geef hem een pakeerplaats , en laat de oudspelers als Jeroen gewoon lekker door het stadion wandelen. Maar denk dat Jeroen heel erg baalt dat dit zo in de de media is gekomen. En wat dat baantje binnen Twente betreft vind ik dat hij in de toekomst als de financiële situatie weer wat beter is, gewoon een baan moet krijgen om die jonge gasten te begeleiden of iets met de supporters, maar hij kan niet verwachten dat er net 18 mensen uit gedonderd zijn, hij nu geen baan krijgt aangeboden, kun je niet maken tegenover de mensen die er uit zijn gevlogen. Ik weet zeker dat ik Jeroen binnenkort wel spreek en zal hem naar zijn kant van dit verhaal vragen. En ik geloof dat Jeroen zich in de luren door een hufterige journalist, maar ik zal Jeroen ook zeggen dat ik het knap klopten vind dat hij dit via de pers doet ,want daar baal ik van. Want ben blij met de sfeer, rust , transparantheid, binnen de club nu. Als ik hem gesproken heb zal ik zijn reactie hier neerzetten.
  • 7 Aug 2020 om 06:55
    • Quote van 7 Aug 2020 om 02:07
      Donder toch eens op met je IKzEg
    Jou moeten ze gelijk een ban geven nu.
  • 7 Aug 2020 om 03:05
    • Quote van 7 Aug 2020 om 02:07
      Donder toch eens op met je IKzEg
    He klapstoel wil jij eens normaal doen tegen Ik Zeg, want als je niet normaal tegen hem.kunt doen idioot dat je bent dan hoop ik dat gvd klopten hebt . En mij zegt waar je uithangt lambal dan zal ik jou eens laten zien en voelen wat op donderen betekend. Vieze lage debiel dat je bent, laat Ik Zeg gewoon met rust, en knoop dat in je oren hufter dat je bent!!!!!
  • 7 Aug 2020 om 02:43
    • Quote van 7 Aug 2020 om 02:07
      Donder toch eens op met je IKzEg
    Donder zelf op lamstraal
  • 7 Aug 2020 om 02:07
    • Quote van 6 Aug 2020 om 07:35
      Ikzeg. Geachte held ja dat ben ik zeker niet vergeten een jonge die op groeide bij vosta en daar hoort ook respect voor te zijn. Natuurlijk zijn er regels en wetten maar ik vind ook voor club helden respect op zijn plaats. Succes heubach.
    Donder toch eens op met je IKzEg
  • 7 Aug 2020 om 02:07
    • Quote van 6 Aug 2020 om 07:35
      Ikzeg. Geachte held ja dat ben ik zeker niet vergeten een jonge die op groeide bij vosta en daar hoort ook respect voor te zijn. Natuurlijk zijn er regels en wetten maar ik vind ook voor club helden respect op zijn plaats. Succes heubach.
    Donder toch eens op met je IKzEg
  • 6 Aug 2020 om 19:03
    • Quote van 6 Aug 2020 om 18:58
      Moeilijk he je normaal uitdrukken. Het zal 1000x erger zijn geweest maar hij heeft zijn verhaal al een keer eerder gedaan, dus het zit hem wel heel erg hoog. Nu komt hij over als een verwent nest omdat de club hem.minder geld bood dan hij in zijn huidige baan krijgt. Dat soort dingen in de media brengen is eigenlijk best wel triest, wat heeft hij er aan en wat heeft de club er aan.
    +++++
  • 6 Aug 2020 om 18:58
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:17
      Jij moet je bek houden. Hij heeft een baan! En hoe hij behandelt is door Twente tijdens zijn ontslag is asociaal! Nog 1000x slechter dan wat hij nu doet via de pers. Ik weet precies hoe het in elkaar zit. Dus hou je gore bek als je van niets weet! Kneus
    Moeilijk he je normaal uitdrukken. Het zal 1000x erger zijn geweest maar hij heeft zijn verhaal al een keer eerder gedaan, dus het zit hem wel heel erg hoog. Nu komt hij over als een verwent nest omdat de club hem.minder geld bood dan hij in zijn huidige baan krijgt. Dat soort dingen in de media brengen is eigenlijk best wel triest, wat heeft hij er aan en wat heeft de club er aan.
  • 6 Aug 2020 om 17:49
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:17
      Jij moet je bek houden. Hij heeft een baan! En hoe hij behandelt is door Twente tijdens zijn ontslag is asociaal! Nog 1000x slechter dan wat hij nu doet via de pers. Ik weet precies hoe het in elkaar zit. Dus hou je gore bek als je van niets weet! Kneus
    Vertel ons allen daarnaast dan eens hoe het PRECIES in elkaar zit aub.
  • 6 Aug 2020 om 17:48
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:17
      Jij moet je bek houden. Hij heeft een baan! En hoe hij behandelt is door Twente tijdens zijn ontslag is asociaal! Nog 1000x slechter dan wat hij nu doet via de pers. Ik weet precies hoe het in elkaar zit. Dus hou je gore bek als je van niets weet! Kneus
    Ik hou mijn mond niet jegens personen die een storm van onrust willen veroorzaken nu het sinds jaren weer relatief 'rustig' is binnen FC Twente. Jah, misschien is hij a-sociaal behandelt tijdens zijn ontslag, maar hoelang is dat nu precies geleden? Misschien moet Jeroen zijn teennagels eens knippen, want hij heeft wel heel lange tenen. Waar werkt Jeroen trouwens.....in een cafetaria?
  • 6 Aug 2020 om 17:17
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:03
      Heubach is een jankerd die ze nooit meer in de Veste toe moeten laten. Sinds zijn ontslag gedraagt meneer zich middels de media als een jankende puber.



      Waarom praat hij überhaupt nog steeds met de pers en zoekt hij zich niet een baan in de maatschappij? Feit is gewoon dat Heubach niets anders doet dan klagen en zeiken over FC Twente omdat ze hem geen baantje meer aanbieden....punt!
    Jij moet je bek houden. Hij heeft een baan! En hoe hij behandelt is door Twente tijdens zijn ontslag is asociaal! Nog 1000x slechter dan wat hij nu doet via de pers. Ik weet precies hoe het in elkaar zit. Dus hou je gore bek als je van niets weet! Kneus
  • 6 Aug 2020 om 17:15
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:03
      Heubach is een jankerd die ze nooit meer in de Veste toe moeten laten. Sinds zijn ontslag gedraagt meneer zich middels de media als een jankende puber.



      Waarom praat hij überhaupt nog steeds met de pers en zoekt hij zich niet een baan in de maatschappij? Feit is gewoon dat Heubach niets anders doet dan klagen en zeiken over FC Twente omdat ze hem geen baantje meer aanbieden....punt!
    Precies! Twente is geen subtropische instelling. Jeroen versfeert de hele pest.
  • 6 Aug 2020 om 17:14
    Tevens ziet hij er niet uit. Moddervet en dat is prima als je daarvoor kiest om lekker ongezond te leven en niet meer op je figuur te letten als ex-profvoetballer. Alleen heb je dan bij een club als FC Twente niets meer te zoeken als werknemer in welke vorm dan ook.

    Misschien kan hij bij Peters in dienst treden om de broodjes beenham te promoten en verkopen? ;)
  • 6 Aug 2020 om 17:03
    • Quote van 6 Aug 2020 om 09:14
      Ja en dat is jammer want hij is een goede gast maar dit had hij zo niet moeten doen, maar je moet ook nog afwachten of het zo gezegd want journalisten schrijven vaak ook eind raak om smeuïg verhaal te krijgen .
    Heubach is een jankerd die ze nooit meer in de Veste toe moeten laten. Sinds zijn ontslag gedraagt meneer zich middels de media als een jankende puber.



    Waarom praat hij überhaupt nog steeds met de pers en zoekt hij zich niet een baan in de maatschappij? Feit is gewoon dat Heubach niets anders doet dan klagen en zeiken over FC Twente omdat ze hem geen baantje meer aanbieden....punt!
  • 6 Aug 2020 om 14:48
    Ik heb weinig met jankverhalen, maar nog minder met een club die niets om zijn iconen geeft. Deze man moet je alle (redelijke) verzoeken toewijzen. Gewoon doen, gewoon doen, was het toch?
  • 6 Aug 2020 om 13:26
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:14
      Ik hou ook niet van die principe kwesties. Zo'n iemand ter aller tijden gewoon binnenlaten en van een parkeerkaart ook geen probleem maken.
    Precies of gewoon een fietsenhok voor hem plaatsen naast Kufo.
  • 6 Aug 2020 om 12:39
    • Quote van 6 Aug 2020 om 11:51
      Kent hij jou ook redelijk goed?
    Ja toch wel hahaha verbaasd? Denk dat veel jongens hier Jeroen wel redelijk kennen, met name uit Glanerbrug.
  • 6 Aug 2020 om 12:14
    Ik hou ook niet van die principe kwesties. Zo'n iemand ter aller tijden gewoon binnenlaten en van een parkeerkaart ook geen probleem maken.
  • 6 Aug 2020 om 12:03
    • Quote van 6 Aug 2020 om 10:19
      Jeroen is en zal altijd een clubicoon blijven, maar ik vind wat die nu allemaal zegt een beetje kinderachtig, een beetje makkelijk scoren.
    Scoren, negatief scoren bedoel je. Denkt hij nu echt omdat hij hier heeft gevoetbald dat hij ineens meer rechten heeft dan een ander? Hij kan een baantje bij FCTWENTE nu wel definitief vergeten, hij heeft zelf z'n glazen ingegooid.
  • 6 Aug 2020 om 11:51
    • Quote van 6 Aug 2020 om 08:09
      Helemaal met je eens, maar vraag me alleen af waarom dit zo in de pers moet?? Jammer want heb Heubach hoog zitten, ken hem redelijk goed maar dit vind ik jammer om dit in de media te gooien. Er is nu zo een positieve flow bij de club en het is jammer dat er dan van deze negatieve berichten in de pers komen. Ik Zeg dan ook Jeroen hou je in aub in gedachten nemend hoe kunt jij je ook voelt over bepaalde zaken, maar laat de club, ook jou club in deze positieve flow blijven. Want het is al jaren voor ons supporters een onrustige, gespannen, stiekeme, totaal niet herkenbaar, en achterbaks bende. Het is nu allemaal open, transparant, en er heerst een goede sfeer bij de club en laten we dat zo houden. Dus Heubachje laat de pers lekker links liggen ....
    Kent hij jou ook redelijk goed?
  • 6 Aug 2020 om 10:51
    Dacht dat 't gezeik eindelijk over zou wezen. Heubach blijft altijd een held maar als je solliciteert voor een functie ga je niet het bedrijf afzeiken. Tuurlijk verdient die een streepje voor maar er zijn genoeg supporters met kinderen die ook wel een shirt willen. Hoe ga je aan die kinderen uitleggen dat ook al stonden hun het eerste in de rij het shirt naar de zoon van Heubach gaat? Blijft nog steeds een cultheld maar sommige dingen gaan nou eenmaal zoals ze gaan.
  • 6 Aug 2020 om 10:38
    Van clubicooon tot piepende puber.
  • 6 Aug 2020 om 10:24
    Jeroen, ik herinner je toch liever met de middelvinger naar het Ajax publiek dan dit gemiep. Oud-speler of niet, er zijn gewoon regels. Als supporters coordinator was die deur waarschijnlijk wel open gegaan.
  • 6 Aug 2020 om 10:19
    Jeroen is en zal altijd een clubicoon blijven, maar ik vind wat die nu allemaal zegt een beetje kinderachtig, een beetje makkelijk scoren.
  • 6 Aug 2020 om 09:43
    Gezien corona mag niemand de spelers tunnel in om een shirt te vragen!!! Dat wil zeggen dat dit een oud interview is,of een nieuw interview, maar over de oude situatie onder Ted en zijn maatjes. Dus Heubach probeer het na de corona nog eens nu onze fct een nieuw hoofdstuk is begonnen.
  • 6 Aug 2020 om 09:37
    Dat riekt naar discriminatie!!! ;-)
  • 6 Aug 2020 om 09:16
    • Quote van 6 Aug 2020 om 09:01
      Hij trapt met zoon interview de deur voor hem zelf goed dicht, ik vind het niet verstandig van hem ik denk hij is te eerlijk geweest in zoon interview. Tuurlijk zal hij bij bepaalde punten gelijk hebben maar soms is het verstandig om eerst je andere pad te volgen
    sommige mensen moet je hen ook tegen hun zelf beschermen.Hij is er 1 van. De journalist had dit zoniet allemaal moeten noteren had hem toch nog een keertje moeten vragen moet ik dit zo echt publiceren ... ik denk dat iezelf nu ook onmeunig spiet hef..
  • 6 Aug 2020 om 09:14
    • Quote van 6 Aug 2020 om 09:01
      Hij trapt met zoon interview de deur voor hem zelf goed dicht, ik vind het niet verstandig van hem ik denk hij is te eerlijk geweest in zoon interview. Tuurlijk zal hij bij bepaalde punten gelijk hebben maar soms is het verstandig om eerst je andere pad te volgen
    Ja en dat is jammer want hij is een goede gast maar dit had hij zo niet moeten doen, maar je moet ook nog afwachten of het zo gezegd want journalisten schrijven vaak ook eind raak om smeuïg verhaal te krijgen .
  • 6 Aug 2020 om 09:01
    • Quote van 6 Aug 2020 om 08:23
      Idd, voor de positieve flow is dit wat minder. Niet handig.
    Hij trapt met zoon interview de deur voor hem zelf goed dicht, ik vind het niet verstandig van hem ik denk hij is te eerlijk geweest in zoon interview. Tuurlijk zal hij bij bepaalde punten gelijk hebben maar soms is het verstandig om eerst je andere pad te volgen
  • 6 Aug 2020 om 08:51
    Jank bak bah.Waarom zo zielig doen, aandacht te kort ?
  • 6 Aug 2020 om 08:27
    Wat een treurwilg.
  • 6 Aug 2020 om 08:23
    • Quote van 6 Aug 2020 om 08:09
      Helemaal met je eens, maar vraag me alleen af waarom dit zo in de pers moet?? Jammer want heb Heubach hoog zitten, ken hem redelijk goed maar dit vind ik jammer om dit in de media te gooien. Er is nu zo een positieve flow bij de club en het is jammer dat er dan van deze negatieve berichten in de pers komen. Ik Zeg dan ook Jeroen hou je in aub in gedachten nemend hoe kunt jij je ook voelt over bepaalde zaken, maar laat de club, ook jou club in deze positieve flow blijven. Want het is al jaren voor ons supporters een onrustige, gespannen, stiekeme, totaal niet herkenbaar, en achterbaks bende. Het is nu allemaal open, transparant, en er heerst een goede sfeer bij de club en laten we dat zo houden. Dus Heubachje laat de pers lekker links liggen ....
    Idd, voor de positieve flow is dit wat minder. Niet handig.
  • 6 Aug 2020 om 08:09
    • Quote van 6 Aug 2020 om 07:35
      Ikzeg. Geachte held ja dat ben ik zeker niet vergeten een jonge die op groeide bij vosta en daar hoort ook respect voor te zijn. Natuurlijk zijn er regels en wetten maar ik vind ook voor club helden respect op zijn plaats. Succes heubach.
    Helemaal met je eens, maar vraag me alleen af waarom dit zo in de pers moet?? Jammer want heb Heubach hoog zitten, ken hem redelijk goed maar dit vind ik jammer om dit in de media te gooien. Er is nu zo een positieve flow bij de club en het is jammer dat er dan van deze negatieve berichten in de pers komen. Ik Zeg dan ook Jeroen hou je in aub in gedachten nemend hoe kunt jij je ook voelt over bepaalde zaken, maar laat de club, ook jou club in deze positieve flow blijven. Want het is al jaren voor ons supporters een onrustige, gespannen, stiekeme, totaal niet herkenbaar, en achterbaks bende. Het is nu allemaal open, transparant, en er heerst een goede sfeer bij de club en laten we dat zo houden. Dus Heubachje laat de pers lekker links liggen ....
  • 6 Aug 2020 om 07:35
    Ikzeg. Geachte held ja dat ben ik zeker niet vergeten een jonge die op groeide bij vosta en daar hoort ook respect voor te zijn. Natuurlijk zijn er regels en wetten maar ik vind ook voor club helden respect op zijn plaats. Succes heubach.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›