Jans hevelt twee talenten over naar eerste selectie FC Twente

22
Jans hevelt twee talenten over naar eerste selectie FC Twente

Ron Jans geeft nog eens twee talenten de kans bij de eerste selectie van FC Twente. Caspian Dennen en Simon Seppenwoolde sluiten vandaag aan bij het eerste elftal.

Clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia laat weten dat Jans graag een partijspel van elf tegen elf wil spelen. De oefenmeester heeft daar nu nog niet voldoende mankracht voor, maar met de komst van Dennen en Seppenwoolde kan Jans over 22 spelers beschikken.

De twee talenten spelen komend seizoen in FC Twente/Heracles Almelo onder 21. Dennen is een achttienjarige verdediger uit Deventer, die bij voorkeur als linksback speelt, maar ook centraal uit de voeten kan. De eveneens achttienjarige Seppenwoolde (Rijssen) is een centrumspits. Beide spelers komen uit de jeugdopleiding van FC Twente.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Aug 2020 om 16:57
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:37
      Jij idem dito......ohnee wacht.
    Dit beschouw ik maar als een compliment.
  • 6 Aug 2020 om 16:52
    • Quote van 6 Aug 2020 om 13:35
      Nu lees ik dat die van der wiel mee traint bij RKC unglaublich zoon gast hadden ze op de radar moeten hebben die heeft een bak ervaring...... IKZEG hier op an
    Vent heeft echt een verschrikkelijke pest-mentaliteit. Had qua talent de Nederlandse versie van Dani Alves moeten zijn, maar is de laatste jaren alleen maar verder afgezakt omdat hij drukker is met randzaken.
  • 6 Aug 2020 om 16:37
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:14
      Jij bent echt een meerwaarde op dit forum
    Jij idem dito......ohnee wacht.
  • 6 Aug 2020 om 16:14
    • Quote van 6 Aug 2020 om 14:29
      Hij is linkspoot ook, klopt, hij heeft een tijd rechtsback gestaan en kan op middenveld, maar hij is van nature echt linksback.
    Jij bent echt een meerwaarde op dit forum
  • 6 Aug 2020 om 14:40
    • Quote van 6 Aug 2020 om 14:29
      Hij is linkspoot ook, klopt, hij heeft een tijd rechtsback gestaan en kan op middenveld, maar hij is van nature echt linksback.
    Klopt wat je zegt van nature linksback
  • 6 Aug 2020 om 14:29
    • Quote van 6 Aug 2020 om 14:24
      Als jij het zegt... Hij heeft tot de komst van Theo ten Caat altijd op het middenveld gespeeld. Daarna rechtsback tot het team O-19 (vorig seizoen) waar hij op links kwam te staan mede vanwege de blessure van Jayden Oosterwolde.
    Hij is linkspoot ook, klopt, hij heeft een tijd rechtsback gestaan en kan op middenveld, maar hij is van nature echt linksback.
  • 6 Aug 2020 om 14:24
    • Quote van 6 Aug 2020 om 13:07
      Linksback is hij van nature, geen rechtsback.
    Als jij het zegt... Hij heeft tot de komst van Theo ten Caat altijd op het middenveld gespeeld. Daarna rechtsback tot het team O-19 (vorig seizoen) waar hij op links kwam te staan mede vanwege de blessure van Jayden Oosterwolde.
  • 6 Aug 2020 om 13:36
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Het is wel een apart mannetje, maar zou zeker van grote waarde kunnen zijn hier in Enschede.
  • 6 Aug 2020 om 13:35
    • Quote van 6 Aug 2020 om 13:32
      Precies Messi, zo denk ik er ook over.
    Nu lees ik dat die van der wiel mee traint bij RKC unglaublich zoon gast hadden ze op de radar moeten hebben die heeft een bak ervaring...... IKZEG hier op an
  • 6 Aug 2020 om 13:32
    • Quote van 6 Aug 2020 om 13:24
      Leuk voor nu eff een oefenpotje spelen en een beetje zelfvertrouwen kweken. Maar er moet echt wat beters komen met wat er nu staat redden we het niet. Paar ervaren spelers er bij jaartje of 25/28 die ook onder druk kunnen presteren
    Precies Messi, zo denk ik er ook over.
  • 6 Aug 2020 om 13:25
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:41
      Zijn er geen andere (betere) opties om nu in te zetten? Veel zal afhankelijk zijn van de positie waar nu spelers nodig zijn om ze te laten aansluiten. Kunnen deze spelers wel de stap naar het eerste van Twente maken of hebben ze daar nog lang voor nodig?
    De 2 die nu aansluiten zullen nog wel even duren. Ligt er wel aan hoe ze zich ontwikkelen kan ook heel snel gaan. Maar van 4 spelers heb ik de verwachting/hoop dat die minuten maken en aan gaan sluiten. Oosterwolde is dat al. Van leeuwen hilgers en everink. Die zijn naar mijn beleving het verste in hun ontwikkeling en denk dat die nog gaan aanhaken. Nog niet voor vast als oosterwolde. Maar dit mijn mening van hoe ik zie spelen he. Maar svente bijvoorbeeld kan wel een andere mening hebben. Maar persoonlijk vind ik hun er het dichste opzitten. Jans heeft paar meer meegenomen. Maar die verwacht ik eigenlijk dit jaar nog niet gaan aanhaken.
  • 6 Aug 2020 om 13:24
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:22
      Seppenwolde vind ik minder, ontwikkelt zich wel, caspian dennen was linksback, zie in hem een centrale verdediger. Beetje houterig, leest het spelletje wel goed, vind hem wel een talent.
    Leuk voor nu eff een oefenpotje spelen en een beetje zelfvertrouwen kweken. Maar er moet echt wat beters komen met wat er nu staat redden we het niet. Paar ervaren spelers er bij jaartje of 25/28 die ook onder druk kunnen presteren
  • 6 Aug 2020 om 13:07
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:59
      Caspian Dennen is eigenlijk rechtsback die vanwege blessures op links heeft gespeeld. Kan ook op het middenveld uit de voeten.
    Linksback is hij van nature, geen rechtsback.
  • 6 Aug 2020 om 12:59
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:34
      Bent het met je eens wat betreft beide spelers
    Caspian Dennen is eigenlijk rechtsback die vanwege blessures op links heeft gespeeld. Kan ook op het middenveld uit de voeten.
  • 6 Aug 2020 om 12:41
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:34
      Bent het met je eens wat betreft beide spelers
    Zijn er geen andere (betere) opties om nu in te zetten? Veel zal afhankelijk zijn van de positie waar nu spelers nodig zijn om ze te laten aansluiten. Kunnen deze spelers wel de stap naar het eerste van Twente maken of hebben ze daar nog lang voor nodig?
  • 6 Aug 2020 om 12:34
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:22
      Seppenwolde vind ik minder, ontwikkelt zich wel, caspian dennen was linksback, zie in hem een centrale verdediger. Beetje houterig, leest het spelletje wel goed, vind hem wel een talent.
    Bent het met je eens wat betreft beide spelers
  • 6 Aug 2020 om 12:33
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:22
      Had graag Sluiter terug zien aansluiten, zou over een aantal jaar wel eens de nummer van 10 van Twente kunnen worden
    Nummer 10?
  • 6 Aug 2020 om 12:22
    Had graag Sluiter terug zien aansluiten, zou over een aantal jaar wel eens de nummer van 10 van Twente kunnen worden
  • 6 Aug 2020 om 12:22
    • Quote van 6 Aug 2020 om 12:18
      Is het wat? Graag reactie van de volgers van het jeugdvoetbal.
    Seppenwolde vind ik minder, ontwikkelt zich wel, caspian dennen was linksback, zie in hem een centrale verdediger. Beetje houterig, leest het spelletje wel goed, vind hem wel een talent.
  • 6 Aug 2020 om 12:18
    soms is het ook een kwestie van moeten :)
  • 6 Aug 2020 om 12:18
    Is het wat? Graag reactie van de volgers van het jeugdvoetbal.
  • 6 Aug 2020 om 10:53
    Mooi, dit geeft de jeugd inspiratie om te groeien
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›