VIDEO | Van Leeuwen rondt koelbloedig af na steekpass Cerny

21
VIDEO | Van Leeuwen rondt koelbloedig af na steekpass Cerny

FC Twente bereidt zich deze week in De Lutte voor op de eerste wedstrijden. Het trainingskamp wordt vrijdagavond afgesloten met een oefenwedstrijd tegen Excelsior'31.

De spelers beginnen elkaar op het trainingskamp steeds beter te vinden. Dat is te zien op onderstaande beelden van 1Twente. Na een door Mees Hilgers opgezette aanval, rondde Thijs van Leeuwen een fraaie steekpass van Vaclav Cerny koelbloedig af. Dat willen we vaker zien!

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Aug 2020 om 20:57
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:01
      Ik ben benieuwd of jans ze nog gaat testen tegen fortuna. Ideale graad meter om te zien hoe ver van leeuwen hilgers en everink zijn.
    Daar ga ik toch wel vanuit.
  • 6 Aug 2020 om 18:58
    keepertje had die ook wel mogen hebben. Desondanks, mooie goal!
  • 6 Aug 2020 om 18:27
    • Quote van 6 Aug 2020 om 18:13
      Een loopactie op een training. Dat zegt echt niks. Al helemaal niet omdat het geknipt is. Hij kan daarvoor wel 30 keer mis hebben geschoten. Laat mij een keer mee doen en het 10 x proberen dat schiet ik hem er ook wel een keer in.
    Jullie hebben allebei gelijk. Ja het is training en het zegt op zich niet veel. Aan de andere hij doet dat wel slim en die hoek afronden is niet makkelijk heeft ook niet helemaal lekker bij zich waardoor je wel ziet dat hij slim is en oog heeft voor waar hij staan moet en de ruimte zou komen en die hoek en hoe hij die binnen tikt is niet makkelijk. Het is een beetje van beiden.
  • 6 Aug 2020 om 18:13
    • Quote van 6 Aug 2020 om 18:08
      Gaat mij meer om de loopactie van van Leeuwen . Snel op de eerste meters en zet daarmee iedereen op het verkeerde been. Echte nr 10 loopactie! Lekker naar voren gerichte middenvelder .Fijne steekpass ook van Cerny
    Een loopactie op een training. Dat zegt echt niks. Al helemaal niet omdat het geknipt is. Hij kan daarvoor wel 30 keer mis hebben geschoten. Laat mij een keer mee doen en het 10 x proberen dat schiet ik hem er ook wel een keer in.
  • 6 Aug 2020 om 18:08
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:35
      Nou, nou...wat een spektakel. Gewoon balletje afronden, als ze hier al een topic aan willen spenderen.....
    Gaat mij meer om de loopactie van van Leeuwen . Snel op de eerste meters en zet daarmee iedereen op het verkeerde been. Echte nr 10 loopactie! Lekker naar voren gerichte middenvelder .Fijne steekpass ook van Cerny
  • 6 Aug 2020 om 18:08
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:35
      Nou, nou...wat een spektakel. Gewoon balletje afronden, als ze hier al een topic aan willen spenderen.....
    Gaat mij meer om de loopactie van van Leeuwen . Snel op de eerste meters en zet daarmee iedereen op het verkeerde been. Echte nr 10 loopactie! Lekker naar voren gerichte middenvelder .Fijne steekpass ook van Cerny
  • 6 Aug 2020 om 17:51
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:19
      Stel je voor dat Plet daar had gestaan
    Die had de bal ver over de goal geknalt. Waardeloze spits, die zelfs bij sommige amateurs niet eens in de basis zal staan.
  • 6 Aug 2020 om 17:35
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:19
      Stel je voor dat Plet daar had gestaan
    Hmm vind je niet dat dit grapje een beetje uitgewerkt is?
  • 6 Aug 2020 om 17:29
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:16
      We moeten eigen contractspelers hebben zodat we weer geld kunnen gaan verdienen. Daarvoor moet je ze uiteindelijk wel verkopen. Als die schuld afgelost is en we uit de corona-shit zijn kunnen we hopelijk weer veel vaker nee zeggen als ze voor onze spelers komen.
    ik denk dat we hetzelfde bedoelen..
  • 6 Aug 2020 om 17:28
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:19
      Stel je voor dat Plet daar had gestaan
    die had de bal wel tegengehouden
  • 6 Aug 2020 om 17:19
    Stel je voor dat Plet daar had gestaan
  • 6 Aug 2020 om 17:18
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:16
      Jans gaat de jeugd / talenten sowieso uitproberen tijdens oefensessies......
    Ja dat is gewoon mooi. Ik heb echt zin om er morgen en maandag naar te kijken.
  • 6 Aug 2020 om 17:16
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:04
      we moeten eigen contractspelers hebben ...huren moet minder..dus niet te snel verkopen
    We moeten eigen contractspelers hebben zodat we weer geld kunnen gaan verdienen. Daarvoor moet je ze uiteindelijk wel verkopen. Als die schuld afgelost is en we uit de corona-shit zijn kunnen we hopelijk weer veel vaker nee zeggen als ze voor onze spelers komen.
  • 6 Aug 2020 om 17:16
    • Quote van 6 Aug 2020 om 17:01
      Ik ben benieuwd of jans ze nog gaat testen tegen fortuna. Ideale graad meter om te zien hoe ver van leeuwen hilgers en everink zijn.
    Jans gaat de jeugd / talenten sowieso uitproberen tijdens oefensessies......
  • 6 Aug 2020 om 17:04
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:37
      Hilgers en van leeuwen gewoon zo snel een contract aanbieden. Zijn 2 groei briljantes. Die straks voor miljoen verkocht kunnen worden.
    we moeten eigen contractspelers hebben ...huren moet minder..dus niet te snel verkopen
  • 6 Aug 2020 om 17:01
    Ik ben benieuwd of jans ze nog gaat testen tegen fortuna. Ideale graad meter om te zien hoe ver van leeuwen hilgers en everink zijn.
  • 6 Aug 2020 om 16:54
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:41
      Ik heb een Boere nog nooit een bal zo zien binnenschuiven
    Ik wel
  • 6 Aug 2020 om 16:41
    • Quote van 6 Aug 2020 om 16:35
      Nou, nou...wat een spektakel. Gewoon balletje afronden, als ze hier al een topic aan willen spenderen.....
    Ik heb een Boere nog nooit een bal zo zien binnenschuiven
  • 6 Aug 2020 om 16:37
    Hilgers en van leeuwen gewoon zo snel een contract aanbieden. Zijn 2 groei briljantes. Die straks voor miljoen verkocht kunnen worden.
  • 6 Aug 2020 om 16:36
    Ben trouwens benieuwd wat Mark te vertellen heeft vanavond. Zal hij eindelijk een vriendin hebben?
  • 6 Aug 2020 om 16:35
    Nou, nou...wat een spektakel. Gewoon balletje afronden, als ze hier al een topic aan willen spenderen.....
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›