Vraagtekens over Cerny: ''Gaat dat bij het FC Twente-publiek passen?''

82
Vraagtekens over Cerny: ''Gaat dat bij het FC Twente-publiek passen?''

FC Twente versterkte zich deze zomer met Vaclav Cerny, terwijl Queensy Menig al een seizoen eerder aansloot. Beide aanvaller zijn snel, maar Tijmen van Wissing vraagt zich af wie dat gaat winnen.

"Niet alles is raak, hé", zegt Van Wissing bij de Oosttribune. "Ik zag Cerny van de week en daar heb je dan zo'n gevoel bij: gaat dat bij het FC Twente-publiek passen? Ik vind hem een geweldige voetballer, als je soms zijn aannames ziet. Maar het kan ook een speler zijn met een krasje."

Toch heeft Van Wissing vertrouwen in Andries Ulderink en Ron Jans. "Ik denk dat zij dat wel aan de praat krijgen, maar dat moeten we allemaal nog maar gaan zien natuurlijk", vervolgt Van Wissing, die Menig een heel ander type vindt. "Heerlijk vent, vind ik dat. De club kan in brand staan, maar hij blijft zo rustig. Je voelt je gewoon rustig als je met hem praat."

"Menig heeft afgelopen week nog wel even apart getraind, maar hoe die is geëindigd volgend jaar is dat heel knap. FC Utrecht was die heel goed, tegen AZ ook. We gaan het zien", besluit Van Wissing.

82 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2020 om 14:14
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:50
      AZ heeft de procedure bij de UEFA verloren, dus een donkere dag voor het Nederlandse voetbal AZ heeft een veel betere selectie dan Ajax ook hebben zij in Arne Slot een erg goede trainer Are komt trouwens uit het Oosten van Nederland. Wat Ajax betreft die winnen sinds de aanstelling van Erik ten Hag bijna alle prijzen Dus ze moeten in Amsterdam niet op zo’n grote toeter blazen want de kennis en kunde komt uit Tukkerland .... waarvan akte
    Donkere dag? Hoezo dat dan?
  • 10 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:05
      Als AZ in de corona crisis bovenaan had gestaan hadden ze deze competitie nog wel drie jaar doorgespeeld
    AZ heeft de procedure bij de UEFA verloren, dus een donkere dag voor het Nederlandse voetbal AZ heeft een veel betere selectie dan Ajax ook hebben zij in Arne Slot een erg goede trainer Are komt trouwens uit het Oosten van Nederland. Wat Ajax betreft die winnen sinds de aanstelling van Erik ten Hag bijna alle prijzen Dus ze moeten in Amsterdam niet op zo’n grote toeter blazen want de kennis en kunde komt uit Tukkerland .... waarvan akte
  • 10 Aug 2020 om 13:16
    • Quote van 10 Aug 2020 om 11:11
      Dat mocht je willen Fardau.....
    Ben Fardau niet
  • 10 Aug 2020 om 12:46
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:24
      Een vastgesteld feit op basis van wat je leest maar niet begrijpt.
      Lekker makkelijk beleid zeg. Hup doe maar naar PAAZ, als je niet meehobbelt met de massa of als je een andere kijk op zaken hebt.
    Ie Bunt ja hartstikke blind hoezo dan andere kijk
  • 10 Aug 2020 om 12:24
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:20
      Is geen belediging Scorpio. Is een vastgesteld feit..........
    Een vastgesteld feit op basis van wat je leest maar niet begrijpt.
    Lekker makkelijk beleid zeg. Hup doe maar naar PAAZ, als je niet meehobbelt met de massa of als je een andere kijk op zaken hebt.
  • 10 Aug 2020 om 12:20
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:14
      Jij met je PAAZ, je beledigd die mensen daar zoals je iedereen beledigd die niet met je meelullen.
    Is geen belediging Scorpio. Is een vastgesteld feit..........
  • 10 Aug 2020 om 12:14
    • Quote van 10 Aug 2020 om 11:14
      Hij moet rap weer terug naar de PAAZ afdeling.......
    Jij met je PAAZ, je beledigd die mensen daar zoals je iedereen beledigd die niet met je meelullen.
  • 10 Aug 2020 om 12:13
    • Quote van 10 Aug 2020 om 10:57
      Wat een vergelijking, jij bent echt niet goed bij je hoofd. Het is oorlog....sure
    Je snapt er geen drol van omdat je helemaal niet weet wat er gaande is. Je loopt gewoon achter de massa aan. Moet je zelf weten. Als het vaccin er is zul je het wel horen en zien.
  • 10 Aug 2020 om 11:14
    • Quote van 10 Aug 2020 om 10:57
      Wat een vergelijking, jij bent echt niet goed bij je hoofd. Het is oorlog....sure
    Hij moet rap weer terug naar de PAAZ afdeling.......
  • 10 Aug 2020 om 11:11
    • Quote van 10 Aug 2020 om 09:52
      Als FC Tukkerclan in de spiegel kijkt ziet hij Leo staan .........
    Dat mocht je willen Fardau.....
  • 10 Aug 2020 om 10:57
    • Quote van 10 Aug 2020 om 10:12
      Nu het je uitkomt bepaald elk land het opeens zelf. Je hebt de VN, de NAVO, de EU, en welke organisaties nog meer. Alles wordt altijd samen gedaan en nu opeens is het ieder voor zich?
      Man het is gewoon oorlog. China zal straks als dit achter de rug is keihard aangepakt worden. Dit heeft het hypocriete China de wereld aangedaan omdat ze eens door een zakenman aangepakt werden met hun smerige oneerlijke economisch beleid. Concurreren op een oneerlijke manier. Dat werd allemaal toegelaten door de globalisten. Trump is de enige die het aandurft om de waarheid te vertellen. De reden dat die steeds wordt aangevallen. Zolang het je zelf niet raakt heb je er schijt aan waarschijnlijk maar heel veel mensen die ook graag een boterham willen verdienen zijn slachtoffer door het economisch beleid van China. Daar heeft Trump wat aan gedaan. Nu is China boos en spelen ze het op deze valse manier.
    Wat een vergelijking, jij bent echt niet goed bij je hoofd. Het is oorlog....sure
  • 10 Aug 2020 om 10:12
    • Quote van 10 Aug 2020 om 09:16
      Elk land bepaalt haar eigen regels inzake handhaving en/of versoepeling van de Covid-19 regels. Wat in andere landen wel of niet kan, dat hoeft niet altijd hier te kunnen. Wat pak ik er zoal bij Scorpio en waarom kunnen andersdenkenden niet gezond zijn? Jij gaat inderdaad altijd af op je gevoel....je onderbuikgevoel. Als je aan de dunne bent dan voel je alweer een complot aankomen....over waan van de dag gesproken.


      Mijn mening is duidelijk zat. Dat die mening jou niet aanstaat....tja....dat zal mij aan mijn bips oxideren.....
    Nu het je uitkomt bepaald elk land het opeens zelf. Je hebt de VN, de NAVO, de EU, en welke organisaties nog meer. Alles wordt altijd samen gedaan en nu opeens is het ieder voor zich?
    Man het is gewoon oorlog. China zal straks als dit achter de rug is keihard aangepakt worden. Dit heeft het hypocriete China de wereld aangedaan omdat ze eens door een zakenman aangepakt werden met hun smerige oneerlijke economisch beleid. Concurreren op een oneerlijke manier. Dat werd allemaal toegelaten door de globalisten. Trump is de enige die het aandurft om de waarheid te vertellen. De reden dat die steeds wordt aangevallen. Zolang het je zelf niet raakt heb je er schijt aan waarschijnlijk maar heel veel mensen die ook graag een boterham willen verdienen zijn slachtoffer door het economisch beleid van China. Daar heeft Trump wat aan gedaan. Nu is China boos en spelen ze het op deze valse manier.
  • 10 Aug 2020 om 10:05
    • Quote van 10 Aug 2020 om 09:52
      Als FC Tukkerclan in de spiegel kijkt ziet hij Leo staan .........
    Die vent draait alle mening om en gaat dan anderen aanvallen en bepalen wat ze denken en hoe ze denken en voelen.
    Nog nooit iemand zo krom horen praten naar de bekende nietszeggende weg.
    Hij begrijpt er niets van en laat ze heel makkelijk leiden door de mening van de zogenaamde belangrijke heertjes die alles voor ons beslissen. De heertjes die even gaan bepalen voor iedereen wat goed en fout is.
    Het is allemaal lang leve de lol beleid zonder ook maar enige realisme.
    De gevolgen van dit alles gaan we 100 keer harde voelen dan al dat corona geouwehoer. Maar dat maakt ze niet uit. Er zullen veel meer slachtoffers zijn dan die 6.000 sterfgevallen. Vaak ook nog mensen die reeds al aandoeningen hadden of gewoon de griep. Die gemakshalve allemaal onder de noemer Corona worden gezet.
    Het is allemaal hypocriet. Allemaal op vakantie laten gaan. 1.5 meter wordt ook maar half toegepast. Het valt allemaal wel mee, anders hadden we nu al miljoenen besmettingen moeten hebben en zieken en doden. Teller staat op 56000 besmettingen over heel Nederland. En nu men meer gaat testen gaat de aantal besmettingen omhoog. Logisch toch als je meer test. Misschien zijn de meesten wel besmet maar dat weten we niet omdat niet iedereen getest is. Het is pappen en nathouden beleid. Daar zijn de heertjes goed in.
  • 10 Aug 2020 om 09:52
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:17
      TC is zelf 1 groot complot...........
      Hij snapt er geen biet van.

      Een ieder met gezond verstand vindt het vreemd dat de competitie niet is afgemaakt. Wij zijn gelukkig dit keer niet het slachtoffer maar andere clubs wel. Een beetje medeleven is voor hem vreemd. Maar begrijp heel goed dat AZ en Cambuur en de Graafschap behoorlijk teleurgesteld zijn en net als FC Twente toen deed alles op alles zetten om te proberen hun gelijk te krijgen.
    Als FC Tukkerclan in de spiegel kijkt ziet hij Leo staan .........
  • 10 Aug 2020 om 09:16
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:43
      Man hou jezelf en je familie en vrienden voor de gek. Als in andere landen het uitgespeeld kan worden dan had dat hier ook gekund. Punt!
      Dat je alles erbij pakt en alles door elkaar haalt en zelf niet logisch en gezond kunt denken en voelen is jammer voor je. Val anderen niet steeds aan omdat jij het eens bent met de waan van de dag. Je bent gewoon een meeloper en lult met alle winden mee. Je hebt niet eens een eigen mening!
    Elk land bepaalt haar eigen regels inzake handhaving en/of versoepeling van de Covid-19 regels. Wat in andere landen wel of niet kan, dat hoeft niet altijd hier te kunnen. Wat pak ik er zoal bij Scorpio en waarom kunnen andersdenkenden niet gezond zijn? Jij gaat inderdaad altijd af op je gevoel....je onderbuikgevoel. Als je aan de dunne bent dan voel je alweer een complot aankomen....over waan van de dag gesproken.


    Mijn mening is duidelijk zat. Dat die mening jou niet aanstaat....tja....dat zal mij aan mijn bips oxideren.....
  • 10 Aug 2020 om 08:58
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:43
      Man hou jezelf en je familie en vrienden voor de gek. Als in andere landen het uitgespeeld kan worden dan had dat hier ook gekund. Punt!
      Dat je alles erbij pakt en alles door elkaar haalt en zelf niet logisch en gezond kunt denken en voelen is jammer voor je. Val anderen niet steeds aan omdat jij het eens bent met de waan van de dag. Je bent gewoon een meeloper en lult met alle winden mee. Je hebt niet eens een eigen mening!
    Als ik jou mening lees dan begin ik toch echt te denken dat het meelopen misschien wel beter is. Jij ziet immers achter iedere boom een beer. Het is weer tijd voor je pillen Scorpio.
  • 10 Aug 2020 om 08:43
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:31
      Stel dit...stel dat....


      Gezond verstand ontbreekt al heel erg lang bij jou Scorpio. Het was een wijs besluit om de competitie te beëindigen en daardoor geen mensenlevens op het spel te zetten inzake het Covid-19 virus.



      Oh nee....wacht....dat hoort ook in het complot thuis. Toch Scorpio???
    Man hou jezelf en je familie en vrienden voor de gek. Als in andere landen het uitgespeeld kan worden dan had dat hier ook gekund. Punt!
    Dat je alles erbij pakt en alles door elkaar haalt en zelf niet logisch en gezond kunt denken en voelen is jammer voor je. Val anderen niet steeds aan omdat jij het eens bent met de waan van de dag. Je bent gewoon een meeloper en lult met alle winden mee. Je hebt niet eens een eigen mening!
  • 10 Aug 2020 om 08:31
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:23
      Stel dat ze gekozen hadden om AZ kampioen te maken. Dan brak de hel los bij Ajax.
      Het is gewoon belachelijk dat ze zo snel en radicaal de competitie hebben stilgelegd terwijl in andere landen gewoon alles netjes is uitgespeeld.
      Het gezonde verstand in Nederland is verdwenen, alleen maar angst zaaien en iedereen in Nederland zegt ja en amen. En als je dan een andere mening hebt krijg je de volle laag en wordt je gelijkgemaakt met de grond. Net alsof we in een dictatuur leven. Het liefst sluiten ze je op in een concentratiekamp omdat je tegen de massa ingaat.
    Stel dit...stel dat....


    Gezond verstand ontbreekt al heel erg lang bij jou Scorpio. Het was een wijs besluit om de competitie te beëindigen en daardoor geen mensenlevens op het spel te zetten inzake het Covid-19 virus.



    Oh nee....wacht....dat hoort ook in het complot thuis. Toch Scorpio???
  • 10 Aug 2020 om 08:28
    • Quote van 10 Aug 2020 om 07:39
      Hennik het is in de top metname heracles(hoogma en smit) en feyenoorder gudde dus objectiviteit is er niet. Dat er leiderschap mist is veel langer zo. Maar het is heel wat anders om te suggereren dat de competitie stil is gelegd om ajax te helpen waar jij ze hier letterlijk van beschuldigt. 2 totaal verschillende dingen. Dat er geen leider of objectiviteit is ben ik met je eens. Maar wat jij suggereert gaat veel te ver en is gewoon regelrechte bull shit.
    Hennik....Scorpio.....dit soort figuren is afkomstig uit hetzelfde type ei.......
  • 10 Aug 2020 om 08:27
    • Quote van 10 Aug 2020 om 06:46
      Zojuist nog een collum gelezen van Toon Gerbrands, een grootheid in het voetbal Citaat, het ontbreekt de KNVB aan leiderschap, kortom ,, Met laat de oren hangen naar Ajax... DUIDELIJK DUS
    Ja de KNVB zijn lafaards. Jah, de KNVB heeft de schijn alles in het voordeel van Ajax te beslissen. Dat valt echter niet te bewijzen....het is schijn.


    Dit alles staat echter wel los van het feit dat de minister president heeft besloten dat het betaalde voetbal stil gelegd werd en de KNVB dit besluit op moest volgen....DUIDELIJK DUS....
  • 10 Aug 2020 om 08:24
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:17
      TC is zelf 1 groot complot...........
      Hij snapt er geen biet van.

      Een ieder met gezond verstand vindt het vreemd dat de competitie niet is afgemaakt. Wij zijn gelukkig dit keer niet het slachtoffer maar andere clubs wel. Een beetje medeleven is voor hem vreemd. Maar begrijp heel goed dat AZ en Cambuur en de Graafschap behoorlijk teleurgesteld zijn en net als FC Twente toen deed alles op alles zetten om te proberen hun gelijk te krijgen.
    Voor zover Scorpio, bij wie niemand iets snapt als zij geen complot benoemen.......of in complottheorieën denkt en schrijft.....
  • 10 Aug 2020 om 08:23
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:05
      Als AZ in de corona crisis bovenaan had gestaan hadden ze deze competitie nog wel drie jaar doorgespeeld
    Stel dat ze gekozen hadden om AZ kampioen te maken. Dan brak de hel los bij Ajax.
    Het is gewoon belachelijk dat ze zo snel en radicaal de competitie hebben stilgelegd terwijl in andere landen gewoon alles netjes is uitgespeeld.
    Het gezonde verstand in Nederland is verdwenen, alleen maar angst zaaien en iedereen in Nederland zegt ja en amen. En als je dan een andere mening hebt krijg je de volle laag en wordt je gelijkgemaakt met de grond. Net alsof we in een dictatuur leven. Het liefst sluiten ze je op in een concentratiekamp omdat je tegen de massa ingaat.
  • 10 Aug 2020 om 08:17
    • Quote van 10 Aug 2020 om 05:21
      Nee, ik ben Fardau niet, mijn benen zijn veel slanker dan die van haar, ook mijn heuppartij heeft mooiere ranke contouren
    TC is zelf 1 groot complot...........
    Hij snapt er geen biet van.

    Een ieder met gezond verstand vindt het vreemd dat de competitie niet is afgemaakt. Wij zijn gelukkig dit keer niet het slachtoffer maar andere clubs wel. Een beetje medeleven is voor hem vreemd. Maar begrijp heel goed dat AZ en Cambuur en de Graafschap behoorlijk teleurgesteld zijn en net als FC Twente toen deed alles op alles zetten om te proberen hun gelijk te krijgen.
  • 10 Aug 2020 om 08:10
    • Quote van 10 Aug 2020 om 08:05
      Als AZ in de corona crisis bovenaan had gestaan hadden ze deze competitie nog wel drie jaar doorgespeeld
    Als de competitie uit zou zijn gespeeld is de kans groot dat Ajax als nog kampio n zou zijn geworden puur omdat ze een bredere selectie hebben en meer kwaliteit op de bank. De enige club die echt benadeeld is dat is Utrecht
  • 10 Aug 2020 om 08:05
    • Quote van 10 Aug 2020 om 07:39
      Hennik het is in de top metname heracles(hoogma en smit) en feyenoorder gudde dus objectiviteit is er niet. Dat er leiderschap mist is veel langer zo. Maar het is heel wat anders om te suggereren dat de competitie stil is gelegd om ajax te helpen waar jij ze hier letterlijk van beschuldigt. 2 totaal verschillende dingen. Dat er geen leider of objectiviteit is ben ik met je eens. Maar wat jij suggereert gaat veel te ver en is gewoon regelrechte bull shit.
    Als AZ in de corona crisis bovenaan had gestaan hadden ze deze competitie nog wel drie jaar doorgespeeld
  • 10 Aug 2020 om 07:39
    • Quote van 10 Aug 2020 om 06:46
      Zojuist nog een collum gelezen van Toon Gerbrands, een grootheid in het voetbal Citaat, het ontbreekt de KNVB aan leiderschap, kortom ,, Met laat de oren hangen naar Ajax... DUIDELIJK DUS
    Hennik het is in de top metname heracles(hoogma en smit) en feyenoorder gudde dus objectiviteit is er niet. Dat er leiderschap mist is veel langer zo. Maar het is heel wat anders om te suggereren dat de competitie stil is gelegd om ajax te helpen waar jij ze hier letterlijk van beschuldigt. 2 totaal verschillende dingen. Dat er geen leider of objectiviteit is ben ik met je eens. Maar wat jij suggereert gaat veel te ver en is gewoon regelrechte bull shit.
  • 10 Aug 2020 om 06:46
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:54
      Vent lul niet zo dom. Wij allen weten dat het Corona virus de oorzaak was van het vroegtijdig stoppen van de competitie. De topclubs wilden niet eens dat het gestopt werd.....ook Ajax zelf niet......
    Zojuist nog een collum gelezen van Toon Gerbrands, een grootheid in het voetbal Citaat, het ontbreekt de KNVB aan leiderschap, kortom ,, Met laat de oren hangen naar Ajax... DUIDELIJK DUS
  • 10 Aug 2020 om 05:21
    • Quote van 9 Aug 2020 om 14:26
      Mocht je willen Fardau......of moet ik Scorpio zeggen aangezien hij net zo gek is als jij met zijn complottheorieën? De KNVB....Mark Rutte....joa joa.....het is allemaal één groot complot. Naar het schijnt is zelfs Donald Trump hierin betrokken of niet? ;)
    Nee, ik ben Fardau niet, mijn benen zijn veel slanker dan die van haar, ook mijn heuppartij heeft mooiere ranke contouren
  • 9 Aug 2020 om 15:56
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:31
      Dat is inderdaad een ander verhaal...maargoed dat zullen we nooit weten. De blik moet nu op de toekomst!
    Eens. Maar ik benoemde dat ook alleen omdat sommigen het schijnbaar erg lastig vinden dat ajax de 1ste ticket voor cl krijgen en wij al twente mogen ook niet klagen qant het werd er voor ons ook niet makkelijker op voordat de competitie gestopt werd. Het ene is logisch het andere mogen we misschien zelf wel blij zijn dat de competitie gestopt werd.
  • 9 Aug 2020 om 15:31
    • Quote van 9 Aug 2020 om 14:33
      Ik moet nog zien of wij Zwolle voorbleven. Berry daar doelde ik eigenlijk op. Ik bedoelde play off ontlopen excuses. Ado was ik idd nog niet heel benauwd voor. Maar zelfs dat had gewoon gekund. Als wij niet de kansen af maakten em tot 2 weken achter elkaar de wedstrijd door 2 of 3 domme fouten verliezen. Het had gekund zover liepen we niet voor op ado. Maar ik doelde eigenlijk op play off.
    Dat is inderdaad een ander verhaal...maargoed dat zullen we nooit weten. De blik moet nu op de toekomst!
  • 9 Aug 2020 om 15:13
    Off: Ben Woodburn staat in de belangstelling van meerdere Eredivisieclubs. Zeer talentvolle nummer 10 van Liverpool. Goede huuroptie.
  • 9 Aug 2020 om 14:33
    • Quote van 9 Aug 2020 om 14:02
      Nooit! Aso en Rkc wonnen geen wedstrijd meer.
    Ik moet nog zien of wij Zwolle voorbleven. Berry daar doelde ik eigenlijk op. Ik bedoelde play off ontlopen excuses. Ado was ik idd nog niet heel benauwd voor. Maar zelfs dat had gewoon gekund. Als wij niet de kansen af maakten em tot 2 weken achter elkaar de wedstrijd door 2 of 3 domme fouten verliezen. Het had gekund zover liepen we niet voor op ado. Maar ik doelde eigenlijk op play off.
  • 9 Aug 2020 om 14:26
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:42
      Leo, je kunt beter een toontje lager inzetten, jouw rol is uitgespeeld
    Mocht je willen Fardau......of moet ik Scorpio zeggen aangezien hij net zo gek is als jij met zijn complottheorieën? De KNVB....Mark Rutte....joa joa.....het is allemaal één groot complot. Naar het schijnt is zelfs Donald Trump hierin betrokken of niet? ;)
  • 9 Aug 2020 om 14:09
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:23
      Heb je de reactie van AZ wel aangehoord ?.... nee dus
    Ik ben erg anti knvb. Ik denk zelfs dat de knvb flink op de hand van Ajax is. Ze waren er ook als de kippen bij met de doyen constructie. Alleen is dit wel ver gezocht. Ze stopten bijna een dag na het bericht van Rutten. Dus zit die dan ook in het complot ? Verder zijn gewoon de regels toegepast die altijd zijn gehanteerd. Dus az kan nooit geen kampioen zijn geworden. Je had wel kunnen zeggen niemand wordt kampioen en geld wordt in de Coronapot gestopt. Want Ajax heeft daar ook geen recht op. Daar zou de discussie over moeten gaan. Az kampioen is gewoon geen optie. Daar is 0 grond vóór.
  • 9 Aug 2020 om 14:08
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:28
      Welke andere clubs bedoel je dan ??? Barcelona, als vervanger van Messi ? Frenkie laat het daar trouwens smerig afweten Je ziet Frenkie helemaal niet daar
    Je bent denk ik blind of je hebt niet gekeken dat je niets ziet van Frenkie. Spaanse sportpers had het wel gezien en was onder de indruk.
  • 9 Aug 2020 om 14:02
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:30
      Omdat de tegenstanders en met andere woorden de burgemeester enzo vonden dat de competitie gestopt moest worden omdat het niet verantwoord was. Wees er blij om anders waren wij gewoon gedegradeerd met die halve zool die voor de groep stond.
    Nooit! Aso en Rkc wonnen geen wedstrijd meer.
  • 9 Aug 2020 om 13:58
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Helaas voor jou maar zo erg verveel ik me niet. 1 account en zie het nut niet van meerdere.
  • 9 Aug 2020 om 13:54
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:49
      Zo dom als jij nu lult is die van jou eerder uitgespeeld.
    Meerdere accounts ???
  • 9 Aug 2020 om 13:49
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:42
      Leo, je kunt beter een toontje lager inzetten, jouw rol is uitgespeeld
    Zo dom als jij nu lult is die van jou eerder uitgespeeld.
  • 9 Aug 2020 om 13:48
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:54
      Vent lul niet zo dom. Wij allen weten dat het Corona virus de oorzaak was van het vroegtijdig stoppen van de competitie. De topclubs wilden niet eens dat het gestopt werd.....ook Ajax zelf niet......
    Dit dus. Als je hierachter een complot zoekt, kan je beter wat 5G masten in de fik zetten en wat graancirkels opzoeken.
  • 9 Aug 2020 om 13:42
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:54
      Vent lul niet zo dom. Wij allen weten dat het Corona virus de oorzaak was van het vroegtijdig stoppen van de competitie. De topclubs wilden niet eens dat het gestopt werd.....ook Ajax zelf niet......
    Leo, je kunt beter een toontje lager inzetten, jouw rol is uitgespeeld
  • 9 Aug 2020 om 13:40
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:39
      Burgemeesters kunnen een wedstrijd gewoon verbieden en dat was als er door gespeeld werd sowieso gebeurt. Dus hoe zo niet belangrijk maken?
    Mooaaagh
  • 9 Aug 2020 om 13:39
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:30
      Kijk dat isnou eens een objectief oordeel , niet de burgemeesters nu belangrijk maken maar vergelijkingen met andere landen
    Burgemeesters kunnen een wedstrijd gewoon verbieden en dat was als er door gespeeld werd sowieso gebeurt. Dus hoe zo niet belangrijk maken?
  • 9 Aug 2020 om 13:30
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:26
      + 100

      Kan ook niet tegen onrechtvaardigheid. Maar telkens weer wordt de boel gemanipuleerd. Waarom niet gewoon de competitie afgemaakt net als in andere landen.
    Omdat de tegenstanders en met andere woorden de burgemeester enzo vonden dat de competitie gestopt moest worden omdat het niet verantwoord was. Wees er blij om anders waren wij gewoon gedegradeerd met die halve zool die voor de groep stond.
  • 9 Aug 2020 om 13:30
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:26
      + 100

      Kan ook niet tegen onrechtvaardigheid. Maar telkens weer wordt de boel gemanipuleerd. Waarom niet gewoon de competitie afgemaakt net als in andere landen.
    Kijk dat isnou eens een objectief oordeel , niet de burgemeesters nu belangrijk maken maar vergelijkingen met andere landen
  • 9 Aug 2020 om 13:26
    • Quote van 9 Aug 2020 om 13:23
      Heb je de reactie van AZ wel aangehoord ?.... nee dus
    Ja en wat heb je daaraan als bijna alle burgemeesters het niet meer willen. Dan kun je hoog en laag springen maar dan gebeurt het niet simpel zat.
  • 9 Aug 2020 om 13:26
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:07
      Ajax speelt helemaal niet op een hoger niveau ze spelen in dezelfde competitie als Twente en AZ AZ is naar mijn mening de terechte kampioen zijn hebben twee maal dik van Ajax gewonnen Maar de KNVB kreeg daar lucht van en trok op het juiste moment ( toen Ajax nog net bovenaan stond ) de stekker uit de competitie
    + 100

    Kan ook niet tegen onrechtvaardigheid. Maar telkens weer wordt de boel gemanipuleerd. Waarom niet gewoon de competitie afgemaakt net als in andere landen.
  • 9 Aug 2020 om 13:25
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:46
      Ach kerel, bekijk het eens door een objectieve bril dan ga je met je ogen nog staan knipperen
    Nee Hunnik als je het objectief bekijkt komt je tot dezelfde conclusie. Maar dan moet je langs je haat voor ajax kijken. Maar dan kon nog wel eens lastig worden voor je.
  • 9 Aug 2020 om 13:23
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:54
      Vent lul niet zo dom. Wij allen weten dat het Corona virus de oorzaak was van het vroegtijdig stoppen van de competitie. De topclubs wilden niet eens dat het gestopt werd.....ook Ajax zelf niet......
    Heb je de reactie van AZ wel aangehoord ?.... nee dus
  • 9 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:07
      Ajax speelt helemaal niet op een hoger niveau ze spelen in dezelfde competitie als Twente en AZ AZ is naar mijn mening de terechte kampioen zijn hebben twee maal dik van Ajax gewonnen Maar de KNVB kreeg daar lucht van en trok op het juiste moment ( toen Ajax nog net bovenaan stond ) de stekker uit de competitie
    Vent lul niet zo dom. Wij allen weten dat het Corona virus de oorzaak was van het vroegtijdig stoppen van de competitie. De topclubs wilden niet eens dat het gestopt werd.....ook Ajax zelf niet......
  • 9 Aug 2020 om 12:52
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:31
      Toch kwam het nieuwtje wel daar vandaan....
    Ik heb het daar niet voorbij zien komen, jimmy kwam wel met rechtsback, niet met ebuehi.
  • 9 Aug 2020 om 12:46
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:35
      Zet die haat voor ajax maar eens van je af. Twente speelt eredivisie en dat is wat we gemeen hebben met hun en daar eindigt het ook. Hun spelen cl en om de titel en dus om de prijzen wij niet. Wel degelijk een ander niveau dus. Het verwachtings patroon is ook heel anders. Daar hebben ze de gezonde ambitie naar de subtop van europa te klimmen. Die ambitie is niet raar en zelfs gezond. Az wil structureel meedraaien om de titel. Daarbij elk ander scenario als wat we nu hebben telt het doelsaldo bij gelijke punten. In alkmaar moeten ze niet zo zeiken. Wat andere competities om ons heen doen is irrelevant en op basis daarvan wil az die ticket slaat nergens op. De knvb heeft de competitie gestopt omdat burgemeester dreigden wedstrijden te verbieden die van Eindhoven als wat op dat moment het zwaarst te lijden had onder het virus als absolute tegenstander van het uitspelen. Maar hij was absoluut niet de enige dus dit heeft de knvb op basis daarvan besloten niet om ajax te helpen word eens wakker met je complot theorie. Het is allemaal logisch verklaarbaar. Ik snap de knvb hierin wel. Alleen in de Europese tickets met Utrecht vond ik dat ze dat niet goed deden.
    Ach kerel, bekijk het eens door een objectieve bril dan ga je met je ogen nog staan knipperen
  • 9 Aug 2020 om 12:46
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:35
      Zet die haat voor ajax maar eens van je af. Twente speelt eredivisie en dat is wat we gemeen hebben met hun en daar eindigt het ook. Hun spelen cl en om de titel en dus om de prijzen wij niet. Wel degelijk een ander niveau dus. Het verwachtings patroon is ook heel anders. Daar hebben ze de gezonde ambitie naar de subtop van europa te klimmen. Die ambitie is niet raar en zelfs gezond. Az wil structureel meedraaien om de titel. Daarbij elk ander scenario als wat we nu hebben telt het doelsaldo bij gelijke punten. In alkmaar moeten ze niet zo zeiken. Wat andere competities om ons heen doen is irrelevant en op basis daarvan wil az die ticket slaat nergens op. De knvb heeft de competitie gestopt omdat burgemeester dreigden wedstrijden te verbieden die van Eindhoven als wat op dat moment het zwaarst te lijden had onder het virus als absolute tegenstander van het uitspelen. Maar hij was absoluut niet de enige dus dit heeft de knvb op basis daarvan besloten niet om ajax te helpen word eens wakker met je complot theorie. Het is allemaal logisch verklaarbaar. Ik snap de knvb hierin wel. Alleen in de Europese tickets met Utrecht vond ik dat ze dat niet goed deden.
    Ach kerel, bekijk het eens door een objectieve bril dan ga je met je ogen nog staan knipperen
  • 9 Aug 2020 om 12:35
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:07
      Ajax speelt helemaal niet op een hoger niveau ze spelen in dezelfde competitie als Twente en AZ AZ is naar mijn mening de terechte kampioen zijn hebben twee maal dik van Ajax gewonnen Maar de KNVB kreeg daar lucht van en trok op het juiste moment ( toen Ajax nog net bovenaan stond ) de stekker uit de competitie
    Zet die haat voor ajax maar eens van je af. Twente speelt eredivisie en dat is wat we gemeen hebben met hun en daar eindigt het ook. Hun spelen cl en om de titel en dus om de prijzen wij niet. Wel degelijk een ander niveau dus. Het verwachtings patroon is ook heel anders. Daar hebben ze de gezonde ambitie naar de subtop van europa te klimmen. Die ambitie is niet raar en zelfs gezond. Az wil structureel meedraaien om de titel. Daarbij elk ander scenario als wat we nu hebben telt het doelsaldo bij gelijke punten. In alkmaar moeten ze niet zo zeiken. Wat andere competities om ons heen doen is irrelevant en op basis daarvan wil az die ticket slaat nergens op. De knvb heeft de competitie gestopt omdat burgemeester dreigden wedstrijden te verbieden die van Eindhoven als wat op dat moment het zwaarst te lijden had onder het virus als absolute tegenstander van het uitspelen. Maar hij was absoluut niet de enige dus dit heeft de knvb op basis daarvan besloten niet om ajax te helpen word eens wakker met je complot theorie. Het is allemaal logisch verklaarbaar. Ik snap de knvb hierin wel. Alleen in de Europese tickets met Utrecht vond ik dat ze dat niet goed deden.
  • 9 Aug 2020 om 12:31
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:09
      Nee, alleen rechtsback, ebuehi is daar niet langsgekomen, dat mochten we nog niet namelijk.
    Toch kwam het nieuwtje wel daar vandaan....
  • 9 Aug 2020 om 12:31
    • Quote van 9 Aug 2020 om 12:09
      Nee, alleen rechtsback, ebuehi is daar niet langsgekomen, dat mochten we nog niet namelijk.
    Toch kwam het nieuwtje wel daar vandaan....
  • 9 Aug 2020 om 12:09
    • Quote van 9 Aug 2020 om 11:56
      Dat klopt ook niet. Deze info kwam van fctwente.net.
    Nee, alleen rechtsback, ebuehi is daar niet langsgekomen, dat mochten we nog niet namelijk.
  • 9 Aug 2020 om 12:07
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:52
      Dat is gewoon dikke bul shit wat je daar zegt. Menig en lang waren eind vorig jaar een goed aanvallend duo. Menig die daar ook zn opleiding genoot is echt wel goed. Cerny in potentie ook. Hij wou te graag niks meer niks minder. Zn gretigheid kan ik wel waarderen. Jans zal dat moeten temperen maar dat zei hij(jans) zelf ook al. Als wij lang of ekkelenkamp erbij zouden hebben zou dat uitstekende versterkingen. Ajax speelt op een hoger niveau dan wij. Dat word dus ook van de spelers verwacht dat is iets heel anders. Bijna alles wat daar on het 2e speelt is voor bijna iedereen afgezien de top 6 een aanwinst.
    Ajax speelt helemaal niet op een hoger niveau ze spelen in dezelfde competitie als Twente en AZ AZ is naar mijn mening de terechte kampioen zijn hebben twee maal dik van Ajax gewonnen Maar de KNVB kreeg daar lucht van en trok op het juiste moment ( toen Ajax nog net bovenaan stond ) de stekker uit de competitie
  • 9 Aug 2020 om 11:58
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:48
      En jij valt in herhaling. ;)
    Ja als die herhaling nodig is moeten ze er misschien wat aan doen!
  • 9 Aug 2020 om 11:58
    • Quote van 9 Aug 2020 om 11:49
      Alle talenten moeten het nog laten zien om in aanmerking te komen van een contract, de enige die ik kansloos acht is seppenwolde, te weinig kwaliteit. Dennen is wel een talent maar waarschijnlijk geen plek meer voor, staring en rots gaan het denk ik ook niet redden. Van leeuwen en hilgers is de kans veel groter.
    Als ebuehi komt is voor dennen geen plaats meer. Maar is goed thnx voor de info. Dan wachten we het rustig af. Maar die staken er wel flink bovenuit dennen oosterwolde van leeuwen en hilgers. Maar we gaan het meemaken.
  • 9 Aug 2020 om 11:57
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:43
      Wat een schrijffouten in dit artikel.
    Ja viel mij ook al op
  • 9 Aug 2020 om 11:57
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:43
      Wat een schrijffouten in dit artikel.
    Ja viel mij ook al op
  • 9 Aug 2020 om 11:56
    • Quote van 9 Aug 2020 om 11:17
      Hij was anders degene die als eerste met Ebuehi kwam
    Dat klopt ook niet. Deze info kwam van fctwente.net.
  • 9 Aug 2020 om 11:49
    • Quote van 9 Aug 2020 om 11:33
      Hey svente nog een vraagje he want daar ben jij meer van op de hoogte hoe zit dat met hilgers. Tijdje geleden werd hier een topic van twente cafe dat ze die mee wouden hebben? Of is dat hetzelfde geval als van leeuwen? Moet zich bewijzen en dan word er veder gekeken. Het bericht hier deed wat anders vermoeden maar is al wel weer een tijdje geleden. Of doen ze dat liever niet en laten ze bij onder de 21 spelen en af en toe spelen voor het 1ste zoals bij beker wedstrijden en als er blessures zijn? Maar ik hoor er niks meer van.
    Alle talenten moeten het nog laten zien om in aanmerking te komen van een contract, de enige die ik kansloos acht is seppenwolde, te weinig kwaliteit. Dennen is wel een talent maar waarschijnlijk geen plek meer voor, staring en rots gaan het denk ik ook niet redden. Van leeuwen en hilgers is de kans veel groter.
  • 9 Aug 2020 om 11:39
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:55
      mijn indruk bij enkele acties van hem dat het een zeer goede voetballer is die zn koppie te snel laat hangen ..ik ga er vanuit dat Jans en Eulderink hem wel weer op juiste weg krijgen..
    Dat is de vraag. De staf kan er alles aandoen, maar hij zelf moet het oppakken. Ten Hag is dat niet gelukt. Van de Brom ook niet. Niet dat ik deze trainers wil vergelijken met Jans, maar Cerny zal zelf moeten transformeren tot een professionele voetballer. Hij heeft techniek zat. Nu de rest nog. Het is ook een soort laatste kans voor hem.
  • 9 Aug 2020 om 11:33
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:30
      Hij kwam bijvoorbeeld met ebuehi en dat er een rechterverdediger bijkwam, dat zijn gewoon nieuwtjes voor jullie.
    Hey svente nog een vraagje he want daar ben jij meer van op de hoogte hoe zit dat met hilgers. Tijdje geleden werd hier een topic van twente cafe dat ze die mee wouden hebben? Of is dat hetzelfde geval als van leeuwen? Moet zich bewijzen en dan word er veder gekeken. Het bericht hier deed wat anders vermoeden maar is al wel weer een tijdje geleden. Of doen ze dat liever niet en laten ze bij onder de 21 spelen en af en toe spelen voor het 1ste zoals bij beker wedstrijden en als er blessures zijn? Maar ik hoor er niks meer van.
  • 9 Aug 2020 om 11:24
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:28
      Welke andere clubs bedoel je dan ??? Barcelona, als vervanger van Messi ? Frenkie laat het daar trouwens smerig afweten Je ziet Frenkie helemaal niet daar
    alle clubs die hem beter kan maken.
  • 9 Aug 2020 om 11:17
    • Quote van 9 Aug 2020 om 09:26
      Wat een onzin artikel en wat een onrust stoken weer van van Wissing. Wat een matige journalist is het toch ook. Hij komt nooit met een nieuwtje, hij komt alleen maar met wat hij denkt en voelt.
    Hij was anders degene die als eerste met Ebuehi kwam
  • 9 Aug 2020 om 11:11
    Echte rasvoetballer. Hij komt er wel. Heeft veel pech gehad in z'n carriere tot nu toe.
  • 9 Aug 2020 om 11:08
    • Quote van 9 Aug 2020 om 10:28
      Welke andere clubs bedoel je dan ??? Barcelona, als vervanger van Messi ? Frenkie laat het daar trouwens smerig afweten Je ziet Frenkie helemaal niet daar
    Nee Frenkie gaf gisteren ook echt geen pass van wereldklasse op Messi die vervolgens scoorde en toen onterecht afgekeurd is....
  • 9 Aug 2020 om 10:55
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:43
      Cerny.....mijn indruk was dat hij veel te geforceerd speelde. Daardoor mislukte veel en leek hij niet in zijn spel te komen tegen Excelsior '31.

      Hij moet gewoon accepteren dat hij nog stappen moet maken....zelfs op zijn 23e. Het wil niet altijd zeggen dat je heel goed bent....ook al ben je oorspronkelijk afkomstig van Ajax.......
    mijn indruk bij enkele acties van hem dat het een zeer goede voetballer is die zn koppie te snel laat hangen ..ik ga er vanuit dat Jans en Eulderink hem wel weer op juiste weg krijgen..
  • 9 Aug 2020 om 10:52
    • Quote van 9 Aug 2020 om 09:41
      Er komt geen enkele goede hond van Ajax vandaan, die houden ze gewoon zelf..
    Dat is gewoon dikke bul shit wat je daar zegt. Menig en lang waren eind vorig jaar een goed aanvallend duo. Menig die daar ook zn opleiding genoot is echt wel goed. Cerny in potentie ook. Hij wou te graag niks meer niks minder. Zn gretigheid kan ik wel waarderen. Jans zal dat moeten temperen maar dat zei hij(jans) zelf ook al. Als wij lang of ekkelenkamp erbij zouden hebben zou dat uitstekende versterkingen. Ajax speelt op een hoger niveau dan wij. Dat word dus ook van de spelers verwacht dat is iets heel anders. Bijna alles wat daar on het 2e speelt is voor bijna iedereen afgezien de top 6 een aanwinst.
  • 9 Aug 2020 om 10:30
    • Quote van 9 Aug 2020 om 09:26
      Wat een onzin artikel en wat een onrust stoken weer van van Wissing. Wat een matige journalist is het toch ook. Hij komt nooit met een nieuwtje, hij komt alleen maar met wat hij denkt en voelt.
    Hij kwam bijvoorbeeld met ebuehi en dat er een rechterverdediger bijkwam, dat zijn gewoon nieuwtjes voor jullie.
  • 9 Aug 2020 om 10:28
    • Quote van 9 Aug 2020 om 09:56
      Jurgen Ekkelenkamp wordt ook lastig te huren, denk dat ten Hag hem zelf houdt. oefenpartij van gisteren vond ik hem nog beter dan vorig jaar. ik denk dat ze hem dit jaar een kans geven in het eerste van Ajax.helaas.ik denk dat hij ook het niveau van onze FCT al voorbij is en weinig bij ons zal leren, andere clubs maken meer kans denk ik.
    Welke andere clubs bedoel je dan ??? Barcelona, als vervanger van Messi ? Frenkie laat het daar trouwens smerig afweten Je ziet Frenkie helemaal niet daar
  • 9 Aug 2020 om 09:56
    Jurgen Ekkelenkamp wordt ook lastig te huren, denk dat ten Hag hem zelf houdt. oefenpartij van gisteren vond ik hem nog beter dan vorig jaar. ik denk dat ze hem dit jaar een kans geven in het eerste van Ajax.helaas.ik denk dat hij ook het niveau van onze FCT al voorbij is en weinig bij ons zal leren, andere clubs maken meer kans denk ik.
  • 9 Aug 2020 om 09:41
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:43
      Cerny.....mijn indruk was dat hij veel te geforceerd speelde. Daardoor mislukte veel en leek hij niet in zijn spel te komen tegen Excelsior '31.

      Hij moet gewoon accepteren dat hij nog stappen moet maken....zelfs op zijn 23e. Het wil niet altijd zeggen dat je heel goed bent....ook al ben je oorspronkelijk afkomstig van Ajax.......
    Er komt geen enkele goede hond van Ajax vandaan, die houden ze gewoon zelf..
  • 9 Aug 2020 om 09:26
    Wat een onzin artikel en wat een onrust stoken weer van van Wissing. Wat een matige journalist is het toch ook. Hij komt nooit met een nieuwtje, hij komt alleen maar met wat hij denkt en voelt.
  • 9 Aug 2020 om 08:52
    De rust bij de eindpass of afronding. Dat mist hij nog. Probleem dat dat juist het verschil is tussen een goede en slechte speler. Het moet echt dit jaar komen. Dit soort type spelers hebben altijd een stuk egoïsme in het spel. Dit zie ik juist als positief. Anders gebeurt er nooit wat en is het te voorspelbaar.
  • 9 Aug 2020 om 08:48
    • Quote van 9 Aug 2020 om 08:43
      Wat een schrijffouten in dit artikel.
    En jij valt in herhaling. ;)
  • 9 Aug 2020 om 08:43
    Cerny.....mijn indruk was dat hij veel te geforceerd speelde. Daardoor mislukte veel en leek hij niet in zijn spel te komen tegen Excelsior '31.

    Hij moet gewoon accepteren dat hij nog stappen moet maken....zelfs op zijn 23e. Het wil niet altijd zeggen dat je heel goed bent....ook al ben je oorspronkelijk afkomstig van Ajax.......
  • 9 Aug 2020 om 08:43
    Wat een schrijffouten in dit artikel.
  • 9 Aug 2020 om 08:43
    Wat een schrijffouten in dit artikel.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›