Ook Danilo is het wachten beu: ''Documenten die maar niet komen''

31
Ook Danilo is het wachten beu: ''Documenten die maar niet komen''

Danilo Pereira Da Silva is nog altijd niet officieel gepresenteerd door FC Twente en dat komt doordat de Braziliaan nog altijd wacht op een nieuwe werkvergunning. De aanvaller van Ajax baalt dat het allemaal zo lang moet duren.

"Die documenten die maar niet komen", zucht hij via Twitter. Drie weken geleden liet Danilo namelijk al weten dat hij komend seizoen op huurbasis voor FC Twente gaat spelen. Het is echter nog altijd wachten op witte rook, waardoor hij nu 'gewoon' nog traint bij de club uit Amsterdam. 

FC Twente heeft ondertussen de eerste twee oefenwedstrijden al achter de rug, maar trainer Ron Jans heeft met Alexander Jeremejeff maar één echte centrumspits tot zijn beschikking. De lange aanvaller wist tot nu toe echter nog geen indruk te maken in de wedstrijden tegen Excelsior'31 en Fortuna Sittard.

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2020 om 19:24
    • Quote van 12 Aug 2020 om 18:47
      Hadden ze een ander moeten halen. We hebben geen tijd voor half fitte spelers, zeker als het positie is, die mager bezet is en ook nog een belangrijke positie is.
    Geef hem even hij is er net. We hebben nog paar weken. Danilo komt nog ebuehi komt nog. Maandag was iedereen bagger afgezien cerny die probeerde nog van alles. Laten we even afwachten. Die kolere hitte doet ook niemand eer aan na zn lange tijd niet spelen. Reken maar op dat dat het zoveel zwaarder maakt. Moet nog beetje wennen. Als hij er zondag 2 maakt is iedereen er weer blij mee. Lamprou metname moet hem beter bedienen. Gaf hem ook 3 ballen en alle 3 waardeloos want die heeft hetzelfde probleen en ook in hem ben ik het vertouwen niet kwijt. Die vrije trap die hij binnen schoot tegen excelsior was niet zo moeilijk want die muur stond verkeerd en daardoor de keeper te ver aan 1 kant. Die zegt niet zoveel. Maar nog. Ze hebben wel kwaliteit. Ze hebben even tijd nodig. Er is ook geen eredivisie club die zoveel nieuwe spelers en rand personeel nodig had als wij. Dat dit proces iets langer duurt is volkomen logisch.
  • 12 Aug 2020 om 19:09
    • Quote van 12 Aug 2020 om 18:47
      Hadden ze een ander moeten halen. We hebben geen tijd voor half fitte spelers, zeker als het positie is, die mager bezet is en ook nog een belangrijke positie is.
    Kom eens met betaalbare alternatieven dan ?
  • 12 Aug 2020 om 18:47
    • Quote van 12 Aug 2020 om 14:03
      Geeft Jans ook aan, is er ook nog maar een week bij. Die gaat nog wel stappen maken.
    Hadden ze een ander moeten halen. We hebben geen tijd voor half fitte spelers, zeker als het positie is, die mager bezet is en ook nog een belangrijke positie is.
  • 12 Aug 2020 om 17:23
    • Quote van 12 Aug 2020 om 13:05
      Gaat niet om ajax. Werkvergunning ligt bij land van herkomst en land waar je wilt werken.
    Bolsenaro heeft het te druk met zn corona maar wil ook nog wat provisie vangen voor die werkvergunning ..in die landen moet je nu eenmaal wat schuiven anders gaat er niks.
  • 12 Aug 2020 om 15:29
    • Quote van 12 Aug 2020 om 14:31
      Offtipic: De presentatie van Tyronne Ebuehi zou gisteren plaatsvinden. Iemand enig idee, waarom het zo lang duurt.
    Mail Jan even die weet het wel
  • 12 Aug 2020 om 14:31
    Offtipic: De presentatie van Tyronne Ebuehi zou gisteren plaatsvinden. Iemand enig idee, waarom het zo lang duurt.
  • 12 Aug 2020 om 14:16
    Hij gaat wel stappen maken ja dat moet in het veld anders sta je stil. Maar of hij veel goals gaat maken voor Twente 1 vraag ik me af..
  • 12 Aug 2020 om 14:03
    • Quote van 12 Aug 2020 om 13:50
      Volgens mij is hij nog lang niet fit, als je ziet hoe hij mee hobbelt zit hij nu nog niet eens op 50%.
    Geeft Jans ook aan, is er ook nog maar een week bij. Die gaat nog wel stappen maken.
  • 12 Aug 2020 om 13:50
    • Quote van 12 Aug 2020 om 13:43
      Ik ook niet
    Volgens mij is hij nog lang niet fit, als je ziet hoe hij mee hobbelt zit hij nu nog niet eens op 50%.
  • 12 Aug 2020 om 13:43
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:35
      Voorlopig zie ik het nog niet zitten met jeremejeff.
    Ik ook niet
  • 12 Aug 2020 om 13:42
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:45
      Daan Rots? Kan leuk meevoetballen maar is veel te licht voor de Eredivisie.
    Maar Jeremejeff speelde als een lapzwans en Daan Rots ging tenminste duels aan en kun je altijd een keer de kans geven. Ik zie hem wel verrassen in de Eredivisie. Jeremejeff komt mentaal zwaar tekort als hij zo doorgaat en mist grote kansen nu al.
  • 12 Aug 2020 om 13:05
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:36
      Ultimatum stellen bij Ajax. Binnen 1 week rond anders huurcontract ontbinden en verder kijken........
    Gaat niet om ajax. Werkvergunning ligt bij land van herkomst en land waar je wilt werken.
  • 12 Aug 2020 om 13:01
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:45
      Daan Rots? Kan leuk meevoetballen maar is veel te licht voor de Eredivisie.
    Mee eens. Dat geeft jans ook aan he. Dat straks lang alle jeugdspelers meer bij de wedstrijd selectie zitten. Volledige hele jaar mee laten trainen met a selectie de jonkies en dan klaar stromen voor volgend seizoen
  • 12 Aug 2020 om 12:45
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:20
      We hebben inderdaad 1 echte centrumspits. Dat is tot nu toe alleen niet Jeremejeff maar Daan Rots.
    Daan Rots? Kan leuk meevoetballen maar is veel te licht voor de Eredivisie.
  • 12 Aug 2020 om 12:45
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:36
      Ultimatum stellen bij Ajax. Binnen 1 week rond anders huurcontract ontbinden en verder kijken........
    Stel jij dan een goed alternatief voor, die betaalbaar is en iets toevoegt Bovendien ligt dit niet bij Ajax
  • 12 Aug 2020 om 12:40
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:36
      Ultimatum stellen bij Ajax. Binnen 1 week rond anders huurcontract ontbinden en verder kijken........
    Het probleem ligt niet bij ajax, beide clubs hebben er baat bij als de deal doorgaat.
  • 12 Aug 2020 om 12:36
    Ultimatum stellen bij Ajax. Binnen 1 week rond anders huurcontract ontbinden en verder kijken........
  • 12 Aug 2020 om 12:35
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:20
      We hebben inderdaad 1 echte centrumspits. Dat is tot nu toe alleen niet Jeremejeff maar Daan Rots.
    Voorlopig zie ik het nog niet zitten met jeremejeff.
  • 12 Aug 2020 om 12:34
    • Quote van 12 Aug 2020 om 12:20
      We hebben inderdaad 1 echte centrumspits. Dat is tot nu toe alleen niet Jeremejeff maar Daan Rots.
    Die komt zwaar te kort voor een basisplek.
  • 12 Aug 2020 om 12:20
    We hebben inderdaad 1 echte centrumspits. Dat is tot nu toe alleen niet Jeremejeff maar Daan Rots.
  • 12 Aug 2020 om 12:19
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:34
      Liever goede spits en een CV.
    Dat is een spits hoor hahahahaha
  • 12 Aug 2020 om 12:12
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:20
      Wat heb je tegen ambtenaren?? Die doen toch niks? Hahah ambtenaren grappen blijven actueel
    Dit soort zaken lopen via de Braziliaanse AmbassadeConsulaat in Rotterdam, je begint je zo langzamerhand af te vragen welke supporters daar werken. Wat een rotzooitje daar.
  • 12 Aug 2020 om 12:09
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:32
      Trainen wordt ook gezien als werken. Dus ook daar heeft hij een nieuwe werkvergunning voor nodig.
    Ikzeg. Arjan. Dit is ook Nederland.
  • 12 Aug 2020 om 11:48
    Rkc is ook goed bezig.....na Vd Wiel en David nu ook Anita op stage.
  • 12 Aug 2020 om 11:43
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:34
      Liever goede spits en een CV.
    Danillo is een spits.
  • 12 Aug 2020 om 11:34
    Liever goede spits en een CV.
  • 12 Aug 2020 om 11:32
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:23
      Maar als we zeker weten dat hij komt en het is alleen wachten op de papieren, kan hij toch net zo goed meetrainen??
    Dat valt volgens mij ook gewoon onder werken en dat mag niet zonder werkvergunning.
  • 12 Aug 2020 om 11:32
    • Quote van 12 Aug 2020 om 11:23
      Maar als we zeker weten dat hij komt en het is alleen wachten op de papieren, kan hij toch net zo goed meetrainen??
    Trainen wordt ook gezien als werken. Dus ook daar heeft hij een nieuwe werkvergunning voor nodig.
  • 12 Aug 2020 om 11:23
    Maar als we zeker weten dat hij komt en het is alleen wachten op de papieren, kan hij toch net zo goed meetrainen??
  • 12 Aug 2020 om 11:20