Ekkelenkamp weg bij Ajax? ''Gaat geen 10 wedstrijden spelen bij Ajax''

23
Ekkelenkamp weg bij Ajax? ''Gaat geen 10 wedstrijden spelen bij Ajax''

FC Twente is nog altijd op zoek naar een nieuwe nummer '10', die doelpunten maakt. René Wagelaar en Arnold Bruggink zouden graag zien dat Jurgen Ekkelenkamp naar Enschede komt.

"Als ik FC Twente was, zou ik er alles aan doen om Ekkelenkamp proberen te halen", steekt Wagelaar van wal bij VoetbalTijd. "Dat zou passen en als dat niet zou passen, moeten ze Lamprou daar maar neerzetten. Naar mijn gevoel gaat hij er (Ekkelenkamp, red.) nog geen tien wedstrijden spelen bij Ajax."

Hoewel de aanvallende middenvelder wel kansen krijgt bij Ajax 1 van Erik ten Hag, denkt ook Bruggink dat Ekkelenkamp er nog niet klaar voor is. "Ik heb hem zaterdag zien spelen tegen RKC en toen speelde hij echt goed. Maar gevoelsmatig heb ik het gevoel dat Ajax daar niet op in gaat zetten."

"Als Van de Beek weg zou gaan, heb je toch sterk de indruk dat Ajax daar nieuwe spelers voor gaat halen. Maar dat is pas het moment dat FC Twente in kan gaan springen en dan praat je misschien wel over eind september. FC Twente moet gewoon lang wachten", besluit Bruggink.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2020 om 08:22
    • Quote van 14 Aug 2020 om 08:11
      dus aan een paar invalbeurten kun je zien dat hij met druk om kan gaan. lekker in een goed draaiend elftal. als hij straks bij twente op 10 zou komen zou het het spel zeer veel zelf moeten maken en dat wil ik van hem dan nog wel eens zien.
    We hebben cerny ook gehaald op basis van zn potentie en wat hij liet zien in kkd destijds. Ekkelenkamp is sowieso net zo goed als hij. Meer een team speler. Hij zit gewoom dicht op het 1ste elf van ajax. Dat zou ons meer dan genoeg moeten vertellen over wat hij kan. Al speelt labyaf gisterenavond een walgelijk goeie wedstrijd dus misschien dat er nu ruimte voor ons is. Maar hij zat op de tribune dus hij zal wel geblesseerd zijn.
  • 14 Aug 2020 om 08:11
    • Quote van 13 Aug 2020 om 14:56
      Weet niet hoe je erbij komt dat ekkelenkamp nog niks heeft laten zien in een druk stadion volgens mij scoorde hij bijna tegen real of juve. Liet in die inval beurten goeie indruk achter. Feit dat hij Ronaldo zo om gooide zaaide hij sowieso punten mee bij mij haha. Maar nee dat was gewoon ontzettend slim. Heeft ook een aantal minuten gehad in volle arena. Dus dat is zeker niet waar. Ekkelenkamp heeft wel degelijk zichzelf laten zien. Alleen moet hij dit nog omzetten en in goals en assists. zelfs op CL niveau deed hij goed mee.
    dus aan een paar invalbeurten kun je zien dat hij met druk om kan gaan. lekker in een goed draaiend elftal. als hij straks bij twente op 10 zou komen zou het het spel zeer veel zelf moeten maken en dat wil ik van hem dan nog wel eens zien.
  • 13 Aug 2020 om 22:37
    Feyenoord betaald 2,2 miljoen voor Atonnuci of hoe je het schrijft en dan nog een jaar Volendam. Wat heb je daar dan aan als club en als speler denk ik dan?
  • 13 Aug 2020 om 22:36
    Feyenoord betaald 2,2 miljoen voor Atonnuci of hoe je het schrijft en dan nog een jaar Volendam. Wat heb je daar dan aan als club en als speler denk ik dan?
  • 13 Aug 2020 om 19:13
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:21
      Daarnaast denk ik niet dat je het moet willen om half ajax te huren. afgelopen wedstrijd heeft mij laten zien dat er ook een aantal talenten voor (eventueel die positie/ andere invulling middenveld) op de deur staan te kloppen.
    Ja maar het gaat om constant onder druk presteren, hoe doen ze het als het om de punten gaat? Ik denk dat je niet van die jongens afhankelijk moet worden, voetballen kunnen ze wel meer moeten rustig gebracht worden,anders gaan ze kapot onder de druk, en vooral als de Beste weer vol zit.
  • 13 Aug 2020 om 15:01
    • Quote van 13 Aug 2020 om 14:45
      ja, voor ekkelenkamp geldt eigenlijk hetzelfde, heeft zich bij ajax nooit lange tijd in 1e gespeeld, enkel KKD. ik zou toch liever een wat meer gearriveerde naam zien voor de 10 positie dan.
    Denk jij nou echt dat streuer dat ook niet liever heeft? Als we die konden krijgen was die hier al geweest. We zijn niet meer zk geliefd voor spelers zo simpel is het. We spelen geen europa of cl. We spelen niet in de subtop of de top en kunnen geen hoge salarissen betalen. Streuer wil JUIST kwaliteit. Maar die moeten we wel kunnen betalen en de speler moet willen komen. Dat is de realiteit.
  • 13 Aug 2020 om 14:56
    • Quote van 13 Aug 2020 om 14:41
      snap ik, maar voor zowel ekkelenkamp als danilo geldt, dat zij zich ook nooit echt in een vol stadion met druk hebben bewezen.

      Ik zou nog op zoek gaan naar 1 a 2 transfervrije, 1 voor centraal achterin en de ander maakt niet zo heel veel uit. maar moeten beide toegevoegde waarde zijn.
    Weet niet hoe je erbij komt dat ekkelenkamp nog niks heeft laten zien in een druk stadion volgens mij scoorde hij bijna tegen real of juve. Liet in die inval beurten goeie indruk achter. Feit dat hij Ronaldo zo om gooide zaaide hij sowieso punten mee bij mij haha. Maar nee dat was gewoon ontzettend slim. Heeft ook een aantal minuten gehad in volle arena. Dus dat is zeker niet waar. Ekkelenkamp heeft wel degelijk zichzelf laten zien. Alleen moet hij dit nog omzetten en in goals en assists. zelfs op CL niveau deed hij goed mee.
  • 13 Aug 2020 om 14:45
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:47
      Het klopt wat je zegt. Al denk dat als je kwaliteit wil huren. Je hier al vrij rap op ajax uit komt. Daar komt bij we hebben allen ven leeuwen die echt op de 10 uit de voeten kan en lamprou als optie maar door zijn manier van spelen heb je die liever aan de buitenkant. Dus eigenlijk hebben we geen 10. Menig is super snel en moet je daar ook niet willen. Aburjanni is ook absoluut geen 10. Ze spelen nu eigenlijk in bal bezit met een 4123 en ze willen nog een 10 want die hebben we niet. Van leeuwen zou ik toe juichen maar hij is jong en gaat zn mindere wedstrijden ook krijgen. Gaat hij dezelfde kritiek krijgen als roemeratoe? En hoe gaat hij daar mee om? Hij is de enige die dat op zn best tot zn recht komt. Ekkelenkamp zouden we toe moeten juichen of lang op 10 al denk ik dat je net als lamprou die liever aan de buitenkant ziet. Bosch is ook zn twijfel geval wat de 10 positie. Zerrouki zou daar als verbindings speler het meest tot zijn recht komen ook door het afjagen en de felle duels. Zn passing is ook prima. Maar ze willen een scorende nummer 10 en die hebben we niet. Van leeuwen gaat het daar ook geen 34 wedstrijden redden dat is de realiteit. Ik zou daarom ekkelenkamp toe juichen. Slimme speler met een goed afstand schot.
    ja, voor ekkelenkamp geldt eigenlijk hetzelfde, heeft zich bij ajax nooit lange tijd in 1e gespeeld, enkel KKD. ik zou toch liever een wat meer gearriveerde naam zien voor de 10 positie dan.
  • 13 Aug 2020 om 14:41
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:35
      Je kunt als zijnde FC Twente niet anders en hebt niets te willen wanneer je voor kwaliteit kiest en niet voor kwantiteit zoals Tedjen deed.


      Talenten zijn leuk en kloppen inderdaad op de deur, maar hoe houden zij zich mentaal in een vol(ler) stadion als het om het eggie gaat? Nu speel je alleen maar oefensessies en heb je weinig te verliezen. Daarnaast krijgen zij stuk voor stuk met een terugval te maken en komt onzekerheid om de hoek kijken zoals Jelle van der Heyden dat ook had op dit niveau.
    snap ik, maar voor zowel ekkelenkamp als danilo geldt, dat zij zich ook nooit echt in een vol stadion met druk hebben bewezen.

    Ik zou nog op zoek gaan naar 1 a 2 transfervrije, 1 voor centraal achterin en de ander maakt niet zo heel veel uit. maar moeten beide toegevoegde waarde zijn.
  • 13 Aug 2020 om 13:41
    Roemeratoe is niks mis mee en beter als brama
  • 13 Aug 2020 om 09:56
    Off topic: verlengde stage daan rots en casper starring die trainen nu de hele voorbereiding mee met het 1ste net als van leeuwen en hilgers. Bron: tubantia.
  • 13 Aug 2020 om 09:47
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:21
      Daarnaast denk ik niet dat je het moet willen om half ajax te huren. afgelopen wedstrijd heeft mij laten zien dat er ook een aantal talenten voor (eventueel die positie/ andere invulling middenveld) op de deur staan te kloppen.
    Het klopt wat je zegt. Al denk dat als je kwaliteit wil huren. Je hier al vrij rap op ajax uit komt. Daar komt bij we hebben allen ven leeuwen die echt op de 10 uit de voeten kan en lamprou als optie maar door zijn manier van spelen heb je die liever aan de buitenkant. Dus eigenlijk hebben we geen 10. Menig is super snel en moet je daar ook niet willen. Aburjanni is ook absoluut geen 10. Ze spelen nu eigenlijk in bal bezit met een 4123 en ze willen nog een 10 want die hebben we niet. Van leeuwen zou ik toe juichen maar hij is jong en gaat zn mindere wedstrijden ook krijgen. Gaat hij dezelfde kritiek krijgen als roemeratoe? En hoe gaat hij daar mee om? Hij is de enige die dat op zn best tot zn recht komt. Ekkelenkamp zouden we toe moeten juichen of lang op 10 al denk ik dat je net als lamprou die liever aan de buitenkant ziet. Bosch is ook zn twijfel geval wat de 10 positie. Zerrouki zou daar als verbindings speler het meest tot zijn recht komen ook door het afjagen en de felle duels. Zn passing is ook prima. Maar ze willen een scorende nummer 10 en die hebben we niet. Van leeuwen gaat het daar ook geen 34 wedstrijden redden dat is de realiteit. Ik zou daarom ekkelenkamp toe juichen. Slimme speler met een goed afstand schot.
  • 13 Aug 2020 om 09:35
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:21
      Daarnaast denk ik niet dat je het moet willen om half ajax te huren. afgelopen wedstrijd heeft mij laten zien dat er ook een aantal talenten voor (eventueel die positie/ andere invulling middenveld) op de deur staan te kloppen.
    Je kunt als zijnde FC Twente niet anders en hebt niets te willen wanneer je voor kwaliteit kiest en niet voor kwantiteit zoals Tedjen deed.


    Talenten zijn leuk en kloppen inderdaad op de deur, maar hoe houden zij zich mentaal in een vol(ler) stadion als het om het eggie gaat? Nu speel je alleen maar oefensessies en heb je weinig te verliezen. Daarnaast krijgen zij stuk voor stuk met een terugval te maken en komt onzekerheid om de hoek kijken zoals Jelle van der Heyden dat ook had op dit niveau.
  • 13 Aug 2020 om 09:21
    • Quote van 13 Aug 2020 om 09:20
      Ik denk dat Ten Hag Ekkelenkamp bij de selectie houdt.....al dan niet als reserve op de bank.....
    Daarnaast denk ik niet dat je het moet willen om half ajax te huren. afgelopen wedstrijd heeft mij laten zien dat er ook een aantal talenten voor (eventueel die positie/ andere invulling middenveld) op de deur staan te kloppen.
  • 13 Aug 2020 om 09:20
    Ik denk dat Ten Hag Ekkelenkamp bij de selectie houdt.....al dan niet als reserve op de bank.....
  • 12 Aug 2020 om 22:30
    Sport365.live werkt heel goed bij mij! Gewoon Ziggo erop, geen vertraging en goeie kwaliteit.
  • 12 Aug 2020 om 21:27
    Sportlive247 werkt beter
  • 12 Aug 2020 om 21:18
    • Quote van 12 Aug 2020 om 20:38
      Haha toevallig, ik heb er een gevonden! Www.hesgoal.com
    Hij werkt niet meer bij mij
  • 12 Aug 2020 om 20:40
    • Quote van 12 Aug 2020 om 20:38
      Haha toevallig, ik heb er een gevonden! Www.hesgoal.com
    Thx man, goede kwaliteit :)
  • 12 Aug 2020 om 20:38
    • Quote van 12 Aug 2020 om 20:31
      Haha precies tegelijk
    Haha toevallig, ik heb er een gevonden! Www.hesgoal.com
  • 12 Aug 2020 om 20:31
    • Quote van 12 Aug 2020 om 20:31
      Goedenavond mensen, hebben jullie nog paar goede gratis streams voor Atalanta-PSG vanavond ?
    Haha precies tegelijk
  • 12 Aug 2020 om 20:31
    Iemand een stream voor atalanta psg? Heb geen ziggo sport
  • 12 Aug 2020 om 20:31
    Goedenavond mensen, hebben jullie nog paar goede gratis streams voor Atalanta-PSG vanavond ?
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›