VIDEO | Jeremejeff ontbreekt bij FC Twente; Ulderink laat zich gelden

48
VIDEO | Jeremejeff ontbreekt bij FC Twente; Ulderink laat zich gelden

FC Twente werkt deze week toe naar de oefenwedstrijd tegen Feyenoord. De Tukkers spelen zondagmiddag vriendschappelijk in De Kuip.

Trainer Ron Jans moet het in Rotterdam mogelijk stellen zonder Alexander Jeremejeff. De spits van FC Twente ontbrak woensdag op het trainingsveld en trainde donderdag eveneens niet mee, dat meldt clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia.

Op beelden van de journalist is wel te zien dat er fel wordt getraind door de spelers van FC Twente. Met name assistent-trainer Andries Ulderink laat zich gelden op het trainingsveld. "Moe is geen excuus. Doorsprinten, pressen!!! Push push!!! Heerlijk die beleving bij Andries Ulderink", schrijft Ten Voorde

48 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2020 om 19:21
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:34
      Hoezo andere cultuur heeft Duitsland gevoetbald flauwekul. Had gehoopt dat die verkocht was.
    Ik hoop dat 1965 niet je geboortejaar is. Iedereen die een keer een verhuizing, geboorte, sterfgeval of iets soortgelijks heeft meegemaakt weet dat er dan behoorlijk wat te regelen valt. Als je dat moet doen in een land waar je de taal niet machtig bent en de regels niet kent wordt het helemaal een uitdaging. De werkgever (FCT) geeft Jeremejeff 2 daagjes vrij om wat zaken te regelen. Hoezo ben je dan een slappeling?
  • 14 Aug 2020 om 12:10
    • Quote van 14 Aug 2020 om 10:41
      Typies, net binnen en dan al afbranden Leuk hoor ,geef zo'n jongen even de kans om te wennen en over een aantal wedstrijden een conclusie trekken. Vorig jaar Noa lang 1 wedstrijd werd afgebrand ,nu willen velen hem graag terug. Geef ze de tijd.
    heel typisch idd. Als hij er 20 in legt ben ik ook niet te beroerd om te zeggen dat ik het mis had hoor. We zullen zien.
  • 14 Aug 2020 om 10:41
    • Quote van 14 Aug 2020 om 10:02
      Dat kan wel wezen, maar je kunt aan iemands karakter zien of het een strijder is of niet. Ik geef je op een briefje dat hij dit niet is (zie tik op het oog en dat gevoel de gehele eerste helft). Daarnaast heeft hij nog maar 1 keer in z'n carrière meer dan 10 doelpunten gemaakt in een competitie wat geen naam mag hebben. Hij gaat er hier geen 10 maken. Nee ik heb geen vertrouwen in hem. Overal wordt gesproken over een 1.92 lange spits, het komt over als een Hulk (zie youtube filmpje; an animal), maar als je zijn postuur ziet is het een 2e Jari.. te weinig body en totaal geen uitstraling.
    Typies, net binnen en dan al afbranden Leuk hoor ,geef zo'n jongen even de kans om te wennen en over een aantal wedstrijden een conclusie trekken. Vorig jaar Noa lang 1 wedstrijd werd afgebrand ,nu willen velen hem graag terug. Geef ze de tijd.
  • 14 Aug 2020 om 10:02
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:08
      Jeetje wat bijna jij een zure gast zeg, die gast is hier net een week. Loopt dus ong ,4 weken achter op de rest. Je hebt geen idee waar hij gister en vandaag was en je hebt al een oordeel. Wel fijn dat jij 0,0 vertrouwen hebt in Jan en Jans. Ga lekker naar Almelo joh
    Dat kan wel wezen, maar je kunt aan iemands karakter zien of het een strijder is of niet. Ik geef je op een briefje dat hij dit niet is (zie tik op het oog en dat gevoel de gehele eerste helft). Daarnaast heeft hij nog maar 1 keer in z'n carrière meer dan 10 doelpunten gemaakt in een competitie wat geen naam mag hebben. Hij gaat er hier geen 10 maken. Nee ik heb geen vertrouwen in hem. Overal wordt gesproken over een 1.92 lange spits, het komt over als een Hulk (zie youtube filmpje; an animal), maar als je zijn postuur ziet is het een 2e Jari.. te weinig body en totaal geen uitstraling.
  • 14 Aug 2020 om 09:44
    • Quote van 14 Aug 2020 om 08:24
      trieste reactie. Na 1 week lockdown stonden de eerste zelfstandigen al te schreeuwen dat ze geen inkomen meer hadden, en nodig geld brauchen anders konden ze hun te dure VW T 5 leas bus niet betalen en dan word het een hard gelach tegen over de buurman die een loonslaaf is.
    Sommigen snappen er geen kloten van. Die 'sommigen' moet je vooral zoeken onder de beroepswerklozen en bewuste steuntrekkers......
  • 14 Aug 2020 om 09:04
    • Quote van 14 Aug 2020 om 08:24
      trieste reactie. Na 1 week lockdown stonden de eerste zelfstandigen al te schreeuwen dat ze geen inkomen meer hadden, en nodig geld brauchen anders konden ze hun te dure VW T 5 leas bus niet betalen en dan word het een hard gelach tegen over de buurman die een loonslaaf is.
    100+
  • 14 Aug 2020 om 08:24
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:38
      Mindere werkdag hoezo...mindere werkdag betekend voor mij geen vreten ben geen loonslaaf
    trieste reactie. Na 1 week lockdown stonden de eerste zelfstandigen al te schreeuwen dat ze geen inkomen meer hadden, en nodig geld brauchen anders konden ze hun te dure VW T 5 leas bus niet betalen en dan word het een hard gelach tegen over de buurman die een loonslaaf is.
  • 13 Aug 2020 om 21:52
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Schoenen zaten nog in de doos
  • 13 Aug 2020 om 21:52
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Schoenen zaten nog in de doos
  • 13 Aug 2020 om 20:22
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:48
      Ah ik snap het al. Je hebt een mindere week en zelf daarom al 3 dagen geen eten gehad vandaar dat je zand in je vagina hebt. Het verklaart een hoop. Maar even terug naar wat het over ging. Als jij kinderen hebt weet je dat dat soms pittig is. Je hebt gebrek aan geduld en begrip. Het 1ste oke dat kan. Het 2e is wel een kwalijke zaak want als twente straks 3x verliest schreeuw jij zeker het hardst van allemaal. Je moet ook niet doen alsof hij de enigste is die moet en gaat scoren. Danilo komt en als jans er een team van maakt komt dat wel goed. Tip je zult geduld moeten hebben met dit team. Ja dat heb je niet leer het maar eens. Begin oktober weet je of jans er iets van een team heeft kunnen maken als de druk er goed op staat. Ik heb er vertouwen in. Jou onbegrip voor hem slaat nergens op en zegt meer over jou.
    Goed verwoord. Zo ist!
  • 13 Aug 2020 om 19:33
    • Quote van 13 Aug 2020 om 19:28
      Hij heeft bij twente echt wel wat bijgeleerd. Het is jammer voor ons dat hij 1 van de betere bij ajax is op dit moment.
    Dat niet. Labyad speelt echt walgelijke goed. Smaak maker met promes en antony en lang gaat leuk mee in dat kielzog. Werkt zich wel uit de naad.
  • 13 Aug 2020 om 19:28
    • Quote van 13 Aug 2020 om 19:26
      Ookal speelt ebuehi goed. Markelo is na dit jaar weer weg. Troupee kun mits niet verlengt daarna zo overnemen. Lang zal onhaalbaar zijn. Kerel speelt nu tegen Utrecht echt ontzettend goed.
    Hij heeft bij twente echt wel wat bijgeleerd. Het is jammer voor ons dat hij 1 van de betere bij ajax is op dit moment.
  • 13 Aug 2020 om 19:26
    • Quote van 13 Aug 2020 om 19:08
      Op zich hopen dat Troupee niet verlengd, als Ebuehi tegenvalt kun je Troupee dan volgend seizoen graties ophalen. Zelfde met Lang.
    Ookal speelt ebuehi goed. Markelo is na dit jaar weer weg. Troupee kun mits niet verlengt daarna zo overnemen. Lang zal onhaalbaar zijn. Kerel speelt nu tegen Utrecht echt ontzettend goed.
  • 13 Aug 2020 om 19:22
    • Quote van 13 Aug 2020 om 19:00
      Troupee lichtgeblesseerd, ebuehi is rond. Alleen nog keuring en presentatie.
    Oke dankje voor de info svente.
  • 13 Aug 2020 om 19:08
    • Quote van 13 Aug 2020 om 19:00
      Troupee lichtgeblesseerd, ebuehi is rond. Alleen nog keuring en presentatie.
    Op zich hopen dat Troupee niet verlengd, als Ebuehi tegenvalt kun je Troupee dan volgend seizoen graties ophalen. Zelfde met Lang.
  • 13 Aug 2020 om 19:04
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:59
      Mooi svente dat je dit plaatst om al die vooroordelen weg te nemen. Pff wat word je daar soms moe van. Niks weten en maar wat roeptoeteren.
    Ik word er ook aardig moe van al die vooroordelen, vaak reageer ik niet eens maar nu vind ik het niet fair naar hem toe dat mensen andere dingen denken.
  • 13 Aug 2020 om 19:00
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:34
      Hoezo andere cultuur heeft Duitsland gevoetbald flauwekul. Had gehoopt dat die verkocht was.
    Niet kwa voetbal, maar net geboren kind dat zijn ouders nodig is, om met 2 weken je vader zo weinig te zien is ook wel wat.
  • 13 Aug 2020 om 19:00
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:52
      Svente troupee zit weer niet bij de westrijd selectie en ebuehi is niet gepresenteerd komt die nog ? Of speelt er iets met troupee.
    Troupee lichtgeblesseerd, ebuehi is rond. Alleen nog keuring en presentatie.
  • 13 Aug 2020 om 18:52
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    Svente troupee zit weer niet bij de westrijd selectie en ebuehi is niet gepresenteerd komt die nog ? Of speelt er iets met troupee.
  • 13 Aug 2020 om 18:48
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:38
      Mindere werkdag hoezo...mindere werkdag betekend voor mij geen vreten ben geen loonslaaf
    Ah ik snap het al. Je hebt een mindere week en zelf daarom al 3 dagen geen eten gehad vandaar dat je zand in je vagina hebt. Het verklaart een hoop. Maar even terug naar wat het over ging. Als jij kinderen hebt weet je dat dat soms pittig is. Je hebt gebrek aan geduld en begrip. Het 1ste oke dat kan. Het 2e is wel een kwalijke zaak want als twente straks 3x verliest schreeuw jij zeker het hardst van allemaal. Je moet ook niet doen alsof hij de enigste is die moet en gaat scoren. Danilo komt en als jans er een team van maakt komt dat wel goed. Tip je zult geduld moeten hebben met dit team. Ja dat heb je niet leer het maar eens. Begin oktober weet je of jans er iets van een team heeft kunnen maken als de druk er goed op staat. Ik heb er vertouwen in. Jou onbegrip voor hem slaat nergens op en zegt meer over jou.
  • 13 Aug 2020 om 18:44
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    Kijk, dit is nou zinvolle informatie.
  • 13 Aug 2020 om 18:38
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:59
      Mooi svente dat je dit plaatst om al die vooroordelen weg te nemen. Pff wat word je daar soms moe van. Niks weten en maar wat roeptoeteren.
    Daar heb je er hier genoeg van idd, moedeloos word je ervan.
  • 13 Aug 2020 om 18:38
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:30
      Nee jou onbegrip voor zijn situatie maakt jou zwak. De zoveelste schreeuwerd. Heb eens een beetje respect voor hem man. Of ga je nou schreeuwen dat jij nooit in je leven mits je 13 bent een mindere werkdag heb gehad of week omdat er thuis van alles speelt? Fucking hypocriet want iedereen heeft dat. Het seizoen is nog niet eens begonnen en je fikt hem al af doe eens normaal man. Als hij eind oktober/november nog zo speelt geef ik je gelijk. Maar danilo komt ook nog en rots kon kon ook nog wel een inval beurtje doen. Calm the fuck down. Het is veelste fucking heet om je zo druk te maken.
    Mindere werkdag hoezo...mindere werkdag betekend voor mij geen vreten ben geen loonslaaf
  • 13 Aug 2020 om 18:36
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:33
      Alweer een nieuw accountje van Dennis. Onbegrijpelijk
    Hij is al jarenlang op het forum.... Geen onzin praten aub.
  • 13 Aug 2020 om 18:36
    Dat Jeremejeff slecht speelt en niet scoort neem ik hem niet eens kwalijk. Wel neem ik hem kwalijk dat hij geen duels aangaat en dat hij niet laat zien dat hij zich wil bewijzen. Ook al ben je een dag op de club, werken kun je altijd.
  • 13 Aug 2020 om 18:33
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:54
      Alweer zo'n slapjanus. Jij weet het allemaal zo goed....
    Alweer een nieuw accountje van Dennis. Onbegrijpelijk
  • 13 Aug 2020 om 18:31
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    Duitsland en Nederland valt toch wel mee qua cultuurverschil?
  • 13 Aug 2020 om 18:31
    • Quote van 13 Aug 2020 om 18:26
      De pot verwijt de ketel zoiets?
    De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. En dit is niet of zoiets. Maar ik blijf erbij dat de nieuwe spits niet heeft kunnen overtuigen. Of hij nou van alles moet regelen of vader is geworden. DAN HEB JE VOETBALLEN NIET VERLEERD.
  • 13 Aug 2020 om 18:30
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:54
      Alweer zo'n slapjanus. Jij weet het allemaal zo goed....
    Nee jou onbegrip voor zijn situatie maakt jou zwak. De zoveelste schreeuwerd. Heb eens een beetje respect voor hem man. Of ga je nou schreeuwen dat jij nooit in je leven mits je 13 bent een mindere werkdag heb gehad of week omdat er thuis van alles speelt? Fucking hypocriet want iedereen heeft dat. Het seizoen is nog niet eens begonnen en je fikt hem al af doe eens normaal man. Als hij eind oktober/november nog zo speelt geef ik je gelijk. Maar danilo komt ook nog en rots kon kon ook nog wel een inval beurtje doen. Calm the fuck down. Het is veelste fucking heet om je zo druk te maken.
  • 13 Aug 2020 om 18:26
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:54
      Alweer zo'n slapjanus. Jij weet het allemaal zo goed....
    De pot verwijt de ketel zoiets?
  • 13 Aug 2020 om 17:54
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:39
      Nog zo'n schreeuwerd. Als jij in een ander land gaat wonen en net vader bent geworden weet je alles al, hoef je niets te regelen want hij heeft immers in Duitsland gewoont en daar is alles gelijk aan Nederland. Voor jou ook de tip, rot lekker op naar Almelo
    Alweer zo'n slapjanus. Jij weet het allemaal zo goed....
  • 13 Aug 2020 om 17:39
    • Quote van 13 Aug 2020 om 17:34
      Hoezo andere cultuur heeft Duitsland gevoetbald flauwekul. Had gehoopt dat die verkocht was.
    Nog zo'n schreeuwerd. Als jij in een ander land gaat wonen en net vader bent geworden weet je alles al, hoef je niets te regelen want hij heeft immers in Duitsland gewoont en daar is alles gelijk aan Nederland. Voor jou ook de tip, rot lekker op naar Almelo
  • 13 Aug 2020 om 17:34
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    Hoezo andere cultuur heeft Duitsland gevoetbald flauwekul. Had gehoopt dat die verkocht was.
  • 13 Aug 2020 om 17:26
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    BIEM fijn zulke info bedankt
  • 13 Aug 2020 om 16:59
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:35
      Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
    Mooi svente dat je dit plaatst om al die vooroordelen weg te nemen. Pff wat word je daar soms moe van. Niks weten en maar wat roeptoeteren.
  • 13 Aug 2020 om 16:35
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Voor de duidelijkheid, hij is NIET geblesseerd, hij heeft tijd om alles op een rijtje te zetten, net vader geworden, heel andere cultuur/land, niet oordelen zonder te weten van de reden svp.
  • 13 Aug 2020 om 16:20
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Die vent is er net een week man. En hoeveel goede ballen heeft hij tegen Fortuna gehad?
  • 13 Aug 2020 om 16:15
    • Quote van 13 Aug 2020 om 16:08
      Jeetje wat bijna jij een zure gast zeg, die gast is hier net een week. Loopt dus ong ,4 weken achter op de rest. Je hebt geen idee waar hij gister en vandaag was en je hebt al een oordeel. Wel fijn dat jij 0,0 vertrouwen hebt in Jan en Jans. Ga lekker naar Almelo joh
    100+
  • 13 Aug 2020 om 16:10
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Onbegrijpelijk hoe lang is deze speler al bij de club 2 weken. En nu al kan hij er niets van. Mischien jou verwachtingspatroon eens een beetje bijstellen dan komt het realisme ook weer terug.
  • 13 Aug 2020 om 16:08
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Jeetje wat bijna jij een zure gast zeg, die gast is hier net een week. Loopt dus ong ,4 weken achter op de rest. Je hebt geen idee waar hij gister en vandaag was en je hebt al een oordeel. Wel fijn dat jij 0,0 vertrouwen hebt in Jan en Jans. Ga lekker naar Almelo joh
  • 13 Aug 2020 om 15:35
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:28
      Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
    Juist. Danilo kan niet gauw genoeg komen!
  • 13 Aug 2020 om 15:28
    Sjonge jonge die Jeremejeff komt op mij al over als een waslap, ook in de wedstrijd tegen de amateurs en Fortuna.. geen body, schoenen verkeerd om want hij mist voor open doel. 1 Tikje op het oog en de hele eerste helft lopen voelen en mijauwen..
  • 13 Aug 2020 om 15:09
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:04
      Ja samen met Daan Rots....Waar blijven de echte spitsen?
    Daan Rots mag terecht met het 1e meetrainen. Ron Jans beloond werklust.
  • 13 Aug 2020 om 15:08
    • Quote van 13 Aug 2020 om 14:51
      hij is gekeurd contract getekend en gelijk gebleven..maar ik denk dat ie nu aant verhuizen is .Zou leo nog een keer gaan verhuizen:-))
    Leon gaat emigreren naar Nieuw Guinea ! Wordt daar chef papoea courant
  • 13 Aug 2020 om 15:08
    • Quote van 13 Aug 2020 om 14:51
      hij is gekeurd contract getekend en gelijk gebleven..maar ik denk dat ie nu aant verhuizen is .Zou leo nog een keer gaan verhuizen:-))
    Leon gaat emigreren naar Nieuw Guinea ! Wordt daar chef papoea courant
  • 13 Aug 2020 om 15:04
    • Quote van 13 Aug 2020 om 15:01
      Teruggezet naar het 2e?
    Ja samen met Daan Rots....Waar blijven de echte spitsen?
  • 13 Aug 2020 om 15:01
    Teruggezet naar het 2e?
  • 13 Aug 2020 om 14:51
    hij is gekeurd contract getekend en gelijk gebleven..maar ik denk dat ie nu aant verhuizen is .Zou leo nog een keer gaan verhuizen:-))
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›