FC Twente weet oefenwedstrijd tegen FC Emmen niet winnend af te sluiten

55
FC Twente weet oefenwedstrijd tegen FC Emmen niet winnend af te sluiten

FC Twente heeft de oefenwedstrijd tegen FC Emmen niet winnend af weten te sluiten. In de Grolsch Veste werd het 1-1, mede door een doelpunt van Vaclav Cerny. 

Met name voor rust maakte FC Twente geen onverslaanbare indruk. Met name op het middenveld verloor de ploeg van Ron Jans de slag in de eerste 45 minuten van het treffen. Marko Kolar van FC Emmen kon na 26 minuten vrijwel ongehinderd een hoekschop binnenwerken: 0-1. 

Na rust werd FC Twente zoals gezegd sterker, maar de gelijkmaker was daar niet per se een direct gevolg van. Dat hadden de Tukkers vooral te danken aan Dennis Telgenkamp. De keeper van FC Emmen verkeek zich lelijk op de poging van Cerny: 1-1. 

De gelijkmaker gaf FC Twente wél vertrouwen. De formatie van Jans drong FC Emmen verder terug en was meerdere keren dicht bij de voorsprong. Die voorsprong kwam er niet en zo stond er na negentig minuten 1-1 op het scorebord. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Markelo (60. Ebuehi), Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde (76.Smal); Brama, Roemeratoe, Bosch (79.Zerrouki); Cerny, Danilo (60.Jeremejeff), Menig (60.Lamprou)

55 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Sep 2020 om 22:12
    • Quote van 6 Sep 2020 om 00:33
      Geweldig positief weer Ikkie
    Ikzeg. Hallo. Messi. Ja klopt u heeft een punt . Positief moet zeker beter bij mij. Maar het komt goed messi. Ben ontzettend blij met de staf en met onze td hoor. Maar graag zie ik meer beweging. Er op of geen eten mentaliteit.
  • 6 Sep 2020 om 14:47
    Schenk blijkt bij opbouw steeds weer een remmende factor te zijn, durft niet direct vooruit te denken ,nee gaat het niet redden .
  • 6 Sep 2020 om 11:06
    • Quote van 6 Sep 2020 om 10:56
      Zo heb je de dikke van Dale gevonden op het internet, knap hoor. Nu alleen nog het juiste woord intoetsen. Misschien heb je dan ook een keer een nuttige dag.
    Ik sta boven dit soort opmerkingen.
  • 6 Sep 2020 om 10:56
    • Quote van 6 Sep 2020 om 10:45
      Afschuwelijke, beledigende, ergerlijke, godgeklaagde, godvergeten, heiligschennende, infame, lage, laaghartige, minne, nietswaardige, onedele, oneervolle, onterende, onwaardige, scandaleuze, schaamteloze, schandalige, vloekwaardige en verfoeilijke opmerking.
    Zo heb je de dikke van Dale gevonden op het internet, knap hoor. Nu alleen nog het juiste woord intoetsen. Misschien heb je dan ook een keer een nuttige dag.
  • 6 Sep 2020 om 10:45
    • Quote van 6 Sep 2020 om 09:22
      Helemaal mee eens en dan kan het ook nog gepikeerd reageren als je met het in discussie gaat. Ach ja voor een kind van 6 kan het best aardig typen.
    Afschuwelijke, beledigende, ergerlijke, godgeklaagde, godvergeten, heiligschennende, infame, lage, laaghartige, minne, nietswaardige, onedele, oneervolle, onterende, onwaardige, scandaleuze, schaamteloze, schandalige, vloekwaardige en verfoeilijke opmerking.
  • 6 Sep 2020 om 10:28
    • Quote van 6 Sep 2020 om 10:17
      Twente heeft heel veel talent binnen gehaald en is het nu de kunst er een goed team van te smeden. Door dat er ( te)veel huur spelers zijn is het afwachten in elk geval zijn de belangen niet helemaal het zelfde.Huur spelers zullen indien ze niet worden opgesteld teleurgesteld zijn omdat ze rekenden op speeltijd die ze bij de eigen club niet kregen. FCT heeft het meeste belang bij de eigen contractspelers omdat die bij goed presteren in waarde gaan stijgen en dit de financiële positie kan verbeteren. De tijd zal het leren of het Jans lukt er een eenheid van te smeden. Ook hij heeft nog nooit een team gecoacht met zo veel niet eigen spelers die bovendien veel meer geld ontvangen dan de eigen jongens.
    wel mee eens ..dit seizoen al minder gehuurd dan het vorige..maar zullen dit op deze manier nog een paar jaar vol moeten houden.
  • 6 Sep 2020 om 10:25
    • Quote van 6 Sep 2020 om 10:21
      Gelukkig dan maar,ik moest weg maar goed nieuws dus qua 2e helft.
    Ja dat was wel mooi die 2e helft. Als je alleen de 1ste helft gezien hebt is reactie echt ontzettend logisch. 2e helft gaf iedereen veel meer gas. Daar werd het alleen maar beter van.
  • 6 Sep 2020 om 10:21
    • Quote van 5 Sep 2020 om 22:21
      Ynwa dan had je de 2e helft moeten kijken. Zerrouki speelde prima. Lanprou gaat zodra hij fit is menig op de bank houden. Ebuehi is veel beter dan markelo zelfs op 30 procent van zijn fitheid. 2e helft waren we flink stuk de bovenligende partij.
    Gelukkig dan maar,ik moest weg maar goed nieuws dus qua 2e helft.
  • 6 Sep 2020 om 10:17
    Twente heeft heel veel talent binnen gehaald en is het nu de kunst er een goed team van te smeden. Door dat er ( te)veel huur spelers zijn is het afwachten in elk geval zijn de belangen niet helemaal het zelfde.Huur spelers zullen indien ze niet worden opgesteld teleurgesteld zijn omdat ze rekenden op speeltijd die ze bij de eigen club niet kregen. FCT heeft het meeste belang bij de eigen contractspelers omdat die bij goed presteren in waarde gaan stijgen en dit de financiële positie kan verbeteren. De tijd zal het leren of het Jans lukt er een eenheid van te smeden. Ook hij heeft nog nooit een team gecoacht met zo veel niet eigen spelers die bovendien veel meer geld ontvangen dan de eigen jongens.
  • 6 Sep 2020 om 09:32
    • Quote van 6 Sep 2020 om 09:15
      dit jaar gaan er maar 2 uit ..die uut Almelooo maken een goeie kans zie hun oefenwedstrijden.
    Ik bid niet maar daar wil ik wel een keer voor bidden, wat zou dat heerlijk zijn :-)))
  • 6 Sep 2020 om 09:22
    • Quote van 6 Sep 2020 om 09:18
      Spam robot Dennis.....nog vervelender dan al die seksueel getinte berichten.
    Helemaal mee eens en dan kan het ook nog gepikeerd reageren als je met het in discussie gaat. Ach ja voor een kind van 6 kan het best aardig typen.
  • 6 Sep 2020 om 09:18
    • Quote van 6 Sep 2020 om 07:59
      Hij doet dit alleen maar om reacties uit te lokken . Dat is het enige dat Dennis de hele dag graag doet op dit forum.
    Spam robot Dennis.....nog vervelender dan al die seksueel getinte berichten.
  • 6 Sep 2020 om 09:15
    • Quote van 6 Sep 2020 om 08:58
      Volgens mij hebben jullie verloren of niet???Dus lul maar rustig over afgang maar kijk eerst naar die diepliggende op Zorgboerderij Erve Asito idioot!!!!
    dit jaar gaan er maar 2 uit ..die uut Almelooo maken een goeie kans zie hun oefenwedstrijden.
  • 6 Sep 2020 om 08:58
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:14
      Wat een afgang haha
    Volgens mij hebben jullie verloren of niet???Dus lul maar rustig over afgang maar kijk eerst naar die diepliggende op Zorgboerderij Erve Asito idioot!!!!
  • 6 Sep 2020 om 07:59
    • Quote van 6 Sep 2020 om 01:45
      Dan snap je er geen pepernoot van. Brama gaat je persoonlijk naar de kkd brengen als je hem in de basis houdt.
    Hij doet dit alleen maar om reacties uit te lokken . Dat is het enige dat Dennis de hele dag graag doet op dit forum.
  • 6 Sep 2020 om 07:05
    • Quote van 6 Sep 2020 om 00:03
      Helemaal mee eens, echt niet zo traag als mensen beweren en kan zeker nog z'n bijdrage aan dit team leveren
    Dus omdat hij werkelijk waar 1x iets slims doet word vergeten dat zijn coaching bagger was en 6 of 7 achterlijk bal verlies. Alles moet bij hem naar achteren heen. Dat jullie niet zien dat brama klaar bewijst pertinent hoeveel zicht jullie hebben daarop. Maar only twente is plet fan dus van hem verbaast me dat totaal niet.
  • 6 Sep 2020 om 07:01
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:45
      Pleguezuelo begon beter te voetballen toen Ebuehi erin kwam viel me op. Zerrouki ook weer een positieve bijdrage trouwens. Lamprou goed. Roemeratoe top. Brama is gedaan.
    Ja helemaal mee eens.
  • 6 Sep 2020 om 01:50
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:34
      BASIS: Drommel (6,5). Markelo (5,5). Pleguezuelo (5). Schenk (6). Oosterwolde (6,5). Brama (5,5). Roemeratoe (7,5). Bosch (6). Menig (5,5). Cerny (6,5). Danilo (6,5). WISSELS: Lamprou (6,5). Jeremejeff (6,5). Ebuehi (6,5). Zerrouki (6). Smal (6).
    Hahaha Bosch een 6?? Een 2. Was echt zwak en gaat het niet redden dit seizoen.
  • 6 Sep 2020 om 01:45
    • Quote van 6 Sep 2020 om 00:00
      Waarom is iedereen zo negatief over Brama? Zette met een geniaal balletje Schenk nog alleen voor de keeper die hem vervolgens helemaal verkeerd kopt. Is natuurlijk ook echt een leider en zo overdreven traag als jullie hier zeggen is hij ook weer niet.
    Dan snap je er geen pepernoot van. Brama gaat je persoonlijk naar de kkd brengen als je hem in de basis houdt.
  • 6 Sep 2020 om 01:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:56
      Zerrouki en Brama te laag. Bosch te hoog.
    Brama speelde waardeloos. Krijgt gewoon een 4. Schenk en markelo ook.
  • 6 Sep 2020 om 01:42
    Niet om aan te zien
  • 6 Sep 2020 om 00:53
    Geen bot invasie!!!
  • 6 Sep 2020 om 00:39
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:14
      Wat een afgang haha
    Ie weet niet eens wat grasmaaien is. Dikke debiel paar op de doppen moet je hebben
  • 6 Sep 2020 om 00:33
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:53
      Ikzeg. Ik heb 3 wedstrijden gezien. Vanavond was de laatste van de 3. Wat viel mij op, helaas te weinig beweging om de bal te mogen ontvangen, te weinig schoten op goal, helaas de corner ballen zijn zeer tot super slecht. De vrije trappen zeer slecht, hier zal onze trainer nog aan moeten werken. Verder komt het na mijn inziens goed.
    Geweldig positief weer Ikkie
  • 6 Sep 2020 om 00:03
    • Quote van 6 Sep 2020 om 00:00
      Waarom is iedereen zo negatief over Brama? Zette met een geniaal balletje Schenk nog alleen voor de keeper die hem vervolgens helemaal verkeerd kopt. Is natuurlijk ook echt een leider en zo overdreven traag als jullie hier zeggen is hij ook weer niet.
    Helemaal mee eens, echt niet zo traag als mensen beweren en kan zeker nog z'n bijdrage aan dit team leveren
  • 6 Sep 2020 om 00:00
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:34
      BASIS: Drommel (6,5). Markelo (5,5). Pleguezuelo (5). Schenk (6). Oosterwolde (6,5). Brama (5,5). Roemeratoe (7,5). Bosch (6). Menig (5,5). Cerny (6,5). Danilo (6,5). WISSELS: Lamprou (6,5). Jeremejeff (6,5). Ebuehi (6,5). Zerrouki (6). Smal (6).
    Net terug in Utrecht, Oosterwolde viel me live zeer positief op, 7,5. Cherny leuke acties 6,5 maar Markelo, Schenk, Bosch en Pleguezuelo een dikke onvoldoende. De invallers een 6,5 en Drommel 5,5 (matige trap) en rest een krappe 6.
  • 6 Sep 2020 om 00:00
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:45
      Pleguezuelo begon beter te voetballen toen Ebuehi erin kwam viel me op. Zerrouki ook weer een positieve bijdrage trouwens. Lamprou goed. Roemeratoe top. Brama is gedaan.
    Waarom is iedereen zo negatief over Brama? Zette met een geniaal balletje Schenk nog alleen voor de keeper die hem vervolgens helemaal verkeerd kopt. Is natuurlijk ook echt een leider en zo overdreven traag als jullie hier zeggen is hij ook weer niet.
  • 5 Sep 2020 om 23:56
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:34
      BASIS: Drommel (6,5). Markelo (5,5). Pleguezuelo (5). Schenk (6). Oosterwolde (6,5). Brama (5,5). Roemeratoe (7,5). Bosch (6). Menig (5,5). Cerny (6,5). Danilo (6,5). WISSELS: Lamprou (6,5). Jeremejeff (6,5). Ebuehi (6,5). Zerrouki (6). Smal (6).
    Zerrouki en Brama te laag. Bosch te hoog.
  • 5 Sep 2020 om 23:53
    Ikzeg. Ik heb 3 wedstrijden gezien. Vanavond was de laatste van de 3. Wat viel mij op, helaas te weinig beweging om de bal te mogen ontvangen, te weinig schoten op goal, helaas de corner ballen zijn zeer tot super slecht. De vrije trappen zeer slecht, hier zal onze trainer nog aan moeten werken. Verder komt het na mijn inziens goed.
  • 5 Sep 2020 om 23:47
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:14
      Wat een afgang haha
    Afgang hebben we verloren dan wijsneus?? Blijf gewoon lekker weg van het forum hier en ga spelen op zorgboerderij Erve Asito .
  • 5 Sep 2020 om 23:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:26
      Markelo is net zo rechts achter als dat jesse bosch een 10 is. Wat wel veelste veel opviel was dat zelfs een totaal niet wedstrijd fitte ebuehi op 30 procent. Op alle vlakken beter is dan een fitte markelo. Ebuehi gaat fluitend die concurrentie strijd winnen van markelo als hij fit is en blijft.
    Pleguezuelo begon beter te voetballen toen Ebuehi erin kwam viel me op. Zerrouki ook weer een positieve bijdrage trouwens. Lamprou goed. Roemeratoe top. Brama is gedaan.
  • 5 Sep 2020 om 23:43
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:34
      BASIS: Drommel (6,5). Markelo (5,5). Pleguezuelo (5). Schenk (6). Oosterwolde (6,5). Brama (5,5). Roemeratoe (7,5). Bosch (6). Menig (5,5). Cerny (6,5). Danilo (6,5). WISSELS: Lamprou (6,5). Jeremejeff (6,5). Ebuehi (6,5). Zerrouki (6). Smal (6).
    Bosch een 6?? Sorry dat was een dikke 4-
  • 5 Sep 2020 om 23:34
    BASIS: Drommel (6,5). Markelo (5,5). Pleguezuelo (5). Schenk (6). Oosterwolde (6,5). Brama (5,5). Roemeratoe (7,5). Bosch (6). Menig (5,5). Cerny (6,5). Danilo (6,5). WISSELS: Lamprou (6,5). Jeremejeff (6,5). Ebuehi (6,5). Zerrouki (6). Smal (6).
  • 5 Sep 2020 om 23:26
    • Quote van 5 Sep 2020 om 23:12
      Die Markelo vind ik een slappe speler waar je de oorlog niet mee gaat winnen.
    Markelo is net zo rechts achter als dat jesse bosch een 10 is. Wat wel veelste veel opviel was dat zelfs een totaal niet wedstrijd fitte ebuehi op 30 procent. Op alle vlakken beter is dan een fitte markelo. Ebuehi gaat fluitend die concurrentie strijd winnen van markelo als hij fit is en blijft.
  • 5 Sep 2020 om 23:12
    • Quote van 5 Sep 2020 om 22:21
      Ynwa dan had je de 2e helft moeten kijken. Zerrouki speelde prima. Lanprou gaat zodra hij fit is menig op de bank houden. Ebuehi is veel beter dan markelo zelfs op 30 procent van zijn fitheid. 2e helft waren we flink stuk de bovenligende partij.
    Die Markelo vind ik een slappe speler waar je de oorlog niet mee gaat winnen.
  • 5 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:48
      Denk je roemaratoe basis?
    100%, naar mijn mening misschien wel de beste mid in de selectie
  • 5 Sep 2020 om 22:24
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:48
      Speelde dumic al?
    Nee tuurlijk niet hij heeft nog niet eens getraind
  • 5 Sep 2020 om 22:21
    • Quote van 5 Sep 2020 om 22:02
      Ik alleen de eerste 45 min en dat was niet best, af en toe was het weer ouderwets balletje breed balletje terug.
    Ynwa dan had je de 2e helft moeten kijken. Zerrouki speelde prima. Lanprou gaat zodra hij fit is menig op de bank houden. Ebuehi is veel beter dan markelo zelfs op 30 procent van zijn fitheid. 2e helft waren we flink stuk de bovenligende partij.
  • 5 Sep 2020 om 22:10
    • Quote van 5 Sep 2020 om 22:07
      Roemeratoe zeker basis, gaat dit jaar de stap maken en liet dat vandaag zien
    Laat brama maar op de bank zitten. Vertraagt het spel. Roemeratoe samen met zerrouki en de nieuwe 10 op het middenveld
  • 5 Sep 2020 om 22:07
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:48
      Denk je roemaratoe basis?
    Roemeratoe zeker basis, gaat dit jaar de stap maken en liet dat vandaag zien
  • 5 Sep 2020 om 22:04
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:08
      Komt goed met ons nieuwe beest achterin en nog een echte 10 dan valt alles op zijn plaats naar paar wedstrijden. Ben ik van overtuigd.
    Toch gelijkwaardig aan emmen dat doet me vrezen voor de andere concurrentie als RKC Fortuna en ADO
  • 5 Sep 2020 om 22:02
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:52
      Ik heb alleen de laatste 20 a 25 minuten gezien. Jeremejeff was wat ongelukkig maar liet wel zien sterk te zien en draaide af en toe makkelijk en gevaarlijk weg, ook dmv goed gebruik lichaam.
    Ik alleen de eerste 45 min en dat was niet best, af en toe was het weer ouderwets balletje breed balletje terug.
  • 5 Sep 2020 om 21:52
    Ik heb alleen de laatste 20 a 25 minuten gezien. Jeremejeff was wat ongelukkig maar liet wel zien sterk te zien en draaide af en toe makkelijk en gevaarlijk weg, ook dmv goed gebruik lichaam.
  • 5 Sep 2020 om 21:52
    Ik heb alleen de laatste 20 a 25 minuten gezien. Jeremejeff was wat ongelukkig maar liet wel zien sterk te zijn en draaide af en toe makkelijk en gevaarlijk weg, ook dmv goed gebruik lichaam.
  • 5 Sep 2020 om 21:48
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:39
      Vond Roemeratoe wederom héél sterk, meestal wordt het bij hem wat minder naarmate de wedstrijd bijna voorbij is, maar vond hem erg rustig en stabiel overkomen.
    Denk je roemaratoe basis?
  • 5 Sep 2020 om 21:48
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:08
      Komt goed met ons nieuwe beest achterin en nog een echte 10 dan valt alles op zijn plaats naar paar wedstrijden. Ben ik van overtuigd.
    Speelde dumic al?
  • 5 Sep 2020 om 21:43
    Wordt een heel lang en zwaar seizoen
  • 5 Sep 2020 om 21:39
    Vond Roemeratoe wederom héél sterk, meestal wordt het bij hem wat minder naarmate de wedstrijd bijna voorbij is, maar vond hem erg rustig en stabiel overkomen.
  • 5 Sep 2020 om 21:36
    Bosch en Markelo erg veel balverlies, Schenk en Pleguzuelo misten scherpte.. Menig niet eens gezien en Cerny goed meeverdedigend maar aanvallend erg matig. De twee spitsen hebben kwaliteit maar missen aanvoer. Brama was ook erg vertragend vandaag. Desondanks ook wel weer positieve aanknopingspunten gezien. Mis gewoon wel de pit vanavond. Emmen moet je een signaal afgeven maar dat werd helaas nagelaten. De oefencampgane wel ongeslagen afgesloten!
  • 5 Sep 2020 om 21:36
    Bosch en Markelo erg veel balverlies, Schenk en Pleguzuelo misten scherpte.. Menig niet eens gezien en Cerny goed meeverdedigend maar aanvallend erg matig. De twee spitsen hebben kwaliteit maar missen aanvoer. Brama was ook erg vertragend vandaag. Desondanks ook wel weer positieve aanknopingspunten gezien. Mis gewoon wel de pit vanavond. Emmen moet je een signaal afgeven maar dat werd helaas nagelaten. De oefencampgane wel ongeslagen afgesloten!
  • 5 Sep 2020 om 21:34
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:09
      Maar er waren er vanavond verschillende niet bij de les o.a.pleoquselo, bosch,cerny, markelo was heel slecht.
    Vergeet alsjeblieft brama niet god kolere wat heb ik me stierlijk geërgerd aan hem. Alles naar achteren. 1 lange bal naar oosterwolde en hij had bijna tot de 16 van de tegenstander kunnen lopen. Maar brama had enkel en allen het vizier op rechts als het al een keer naar voren gaat.
  • 5 Sep 2020 om 21:14
    Wat een afgang haha
  • 5 Sep 2020 om 21:09
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:05
      Voorbereiding iig ongeslagen afgesloten dus tevreden.
    Maar er waren er vanavond verschillende niet bij de les o.a.pleoquselo, bosch,cerny, markelo was heel slecht.
  • 5 Sep 2020 om 21:08
    Komt goed met ons nieuwe beest achterin en nog een echte 10 dan valt alles op zijn plaats naar paar wedstrijden. Ben ik van overtuigd.
  • 5 Sep 2020 om 21:05
    Voorbereiding iig ongeslagen afgesloten dus tevreden.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›