Chery naar FC Twente? ''Vanwege financiën niet aan de orde''

31
Chery naar FC Twente? ''Vanwege financiën niet aan de orde''

FC Twente hoeft niet te rekenen op de komst van Tjaronn Chery. Technisch directeur Jan Streuer is nog op zoek naar een aanvallende middenvelder, maar Leon Voorde weet te melden dat de creatieve linkspoot niet haalbaar is. 

"Streuer noemt zijn terugkeer vanwege financien niet aan de orde", legt de clubwatcher uit. Eerder vandaag werd al bekend dat ook Karim El Ahmadi niet terugkeert bij FC Twente. De routinier heeft laten weten dat hij niet meer in Nederland gaat spelen. 

FC Twente hoopte zich eerder al te versterken met Jurgen Ekkelenkamp, maar Ajax wil de 'nummer tien' na het vertrek van Donny van de Beek niet meer laten gaan. Ook Noa Lang zou in beeld zijn, maar het is nog niet bekend of hij (weer) verhuurd mag worden. 

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Sep 2020 om 17:58
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:34
      Waarom probeert Twente niet om Alen Halilovic te huren van AC Milan. Heeft het bij Heerenveen ook goed gedaan.Lijkt me niet duur en we zijn uit de zorgen.
    Kenne we nie betale
  • 7 Sep 2020 om 13:14
    • Quote van 7 Sep 2020 om 13:04
      Ben vaak met je eens maar nu niet, ik denk dat die gast veel verder is dan van Leeuwen, Van Leeuwen komt er wel maar zal het ook met invalbeurten moeten doen. Dit komt te vroeg voor hem. Dus ik zie dat ventje graag komen, al zullen er wel meer opties zijn maar enige haast is wel geboden nu, want dat is volgens mij de ontbrekende schakel. Verder hoop ik dat we op termijn een centraal duo krijgen met Piri en Dumic want Schenk doet me ook zeer aan de ogen. Maar het gaat goed komen.
    Dat een goede 10 de ontbrekende schakel is ben ik volledig met je eens. Maar bij heracles speelt hij ook maar een wedstrijd of 7 fatsoenlijk en zelfs daar niet dominant. Ik denk ook niet dat van leeuwen klaar is voor de basis. Maar mauro irriteerde ik me enorm aan in veel wedstrijden. Ja ik kijk alle wedstrijden in de eredivisie dus ook heracles en nee hij kan mij absoluut niet bekoren. Laat mij dan straks maar zeggen jullie hadden gelijk. Maar nee alles behalve hij. Als er echt niks anders te vinden is dan prima. Maar ik denk niet dat we zover al zijn.
  • 7 Sep 2020 om 13:09
    • Quote van 7 Sep 2020 om 13:01
      Statistieken zeggen mij niet veel. Je koopt geen “scorende spits of scorende 10” Alsof het artikelen zijn die op een schapje in de supermarkt liggen:” te koop, scorende 10” . Boere ramde er ook 30 in (weliswaar Jupiler L) maar bij Twente was dat anders. Als er weinig aanvoer is van ballen van achteruit door het midden dan scoort zo’n speler niet vaak. Een scorende speler is een speler met (wel ) een neus voor de goal maar vooral een speler die met voetballende spelers om zich heen speelt. Met alle respect , wij zijn geen ploeg zoals Ajax . Daar scoort zo’n speler veel eerder. Ik vind dat we op moeten passen met die te hoge verwachtingen van te verwachten nr 10. Nogmaals je koopt geen scorende 10 op zich zelf. En een v Leeuwen wordt hier genoemd. Dat is nog een jonge speler. Maar we hebben hem alleen nog naar gezien met jonkies om zich heen. Denk dat hij heel wat in zijn mars heeft als je hem achter Danilo en tussen Cherny en Lamprou zet. Maar nog jong. Maar met goede voetballers om zich heen gaat hij assist en ook wel goals afleveren
    Dat is precies wat ik ook denk.
  • 7 Sep 2020 om 13:08
    • Quote van 7 Sep 2020 om 12:48
      Haha hetzelfde als V. Leeuwen? Serieus? We mogen god op de blote knietjes bedanken als hij hier komt ballen. De meest grschikte nr 10 voor Twente op dit moment.
    Ja dat jij bij de fanclub van mauro zit weet ik wel. Maar ook amper ergens op gebaseerd. Die gaat er never nooit meer dan 5 maken en een paar asssists. Volgens mij zat hij bij heracles rond de 6 en dat is een top seizoen voor hem. Nee misschien heb ik de oog kleppen op heb wat betreft de jeugd. Maar jij hebt de oogkleppen op wat betreft mauro. Precies hetzelfde als van leeuwen maar dat vind ik. Prima dat jij er een andere mening op na houd natuurlijk. Maar ik zie liever noa maher of c garnituur van ajax dan mauro. En nee heeft niks met sentiment uit te staan. Hij kan mij verre van bekoren en in mijn perspectief echt niet 100 procent beter dan van leeuwen.
  • 7 Sep 2020 om 13:05
    • Quote van 7 Sep 2020 om 12:30
      Dit soort spelers verdienen toch 500k+ dus onhaalbaar. Een goede 10 kun je in principe alleen huren (zodat eigenaar club deel mee betaalt)
    Je kunt altijd een poging wagen. Deportivo la Coruna is La Liga 2 dus daar zullen ze toch niet gigantisch veel betalen?
  • 7 Sep 2020 om 13:04
    • Quote van 7 Sep 2020 om 12:39
      Senyor op twente.net zegt dat ze bezig zijn met het huren van mauro junior. Ik hoop echt van niet. Hetzelfde als thijs van leeuwen en heeft nou ook niet statistieken waar je warm van word. Waarom zouden we gaan halen wat we al in huis hebben? Zodra het minder gaat is hij direct onzichbaar datzelfde met jeugd. Ga dan voor noa. Maar weet iemand of daar iets van klopt?
    Ben vaak met je eens maar nu niet, ik denk dat die gast veel verder is dan van Leeuwen, Van Leeuwen komt er wel maar zal het ook met invalbeurten moeten doen. Dit komt te vroeg voor hem. Dus ik zie dat ventje graag komen, al zullen er wel meer opties zijn maar enige haast is wel geboden nu, want dat is volgens mij de ontbrekende schakel. Verder hoop ik dat we op termijn een centraal duo krijgen met Piri en Dumic want Schenk doet me ook zeer aan de ogen. Maar het gaat goed komen.
  • 7 Sep 2020 om 13:01
    Statistieken zeggen mij niet veel. Je koopt geen “scorende spits of scorende 10” Alsof het artikelen zijn die op een schapje in de supermarkt liggen:” te koop, scorende 10” . Boere ramde er ook 30 in (weliswaar Jupiler L) maar bij Twente was dat anders. Als er weinig aanvoer is van ballen van achteruit door het midden dan scoort zo’n speler niet vaak. Een scorende speler is een speler met (wel ) een neus voor de goal maar vooral een speler die met voetballende spelers om zich heen speelt. Met alle respect , wij zijn geen ploeg zoals Ajax . Daar scoort zo’n speler veel eerder. Ik vind dat we op moeten passen met die te hoge verwachtingen van te verwachten nr 10. Nogmaals je koopt geen scorende 10 op zich zelf. En een v Leeuwen wordt hier genoemd. Dat is nog een jonge speler. Maar we hebben hem alleen nog naar gezien met jonkies om zich heen. Denk dat hij heel wat in zijn mars heeft als je hem achter Danilo en tussen Cherny en Lamprou zet. Maar nog jong. Maar met goede voetballers om zich heen gaat hij assist en ook wel goals afleveren
  • 7 Sep 2020 om 12:57
    Dominik Fitz geen leuke speler voor de 10 positie? Eventueel huur.
  • 7 Sep 2020 om 12:52
    • Quote van 7 Sep 2020 om 12:39
      Senyor op twente.net zegt dat ze bezig zijn met het huren van mauro junior. Ik hoop echt van niet. Hetzelfde als thijs van leeuwen en heeft nou ook niet statistieken waar je warm van word. Waarom zouden we gaan halen wat we al in huis hebben? Zodra het minder gaat is hij direct onzichbaar datzelfde met jeugd. Ga dan voor noa. Maar weet iemand of daar iets van klopt?
    Senyor heeft geen info. Dus neem het maar met een korreltje zout.
  • 7 Sep 2020 om 12:48
    • Quote van 7 Sep 2020 om 12:39
      Senyor op twente.net zegt dat ze bezig zijn met het huren van mauro junior. Ik hoop echt van niet. Hetzelfde als thijs van leeuwen en heeft nou ook niet statistieken waar je warm van word. Waarom zouden we gaan halen wat we al in huis hebben? Zodra het minder gaat is hij direct onzichbaar datzelfde met jeugd. Ga dan voor noa. Maar weet iemand of daar iets van klopt?
    Haha hetzelfde als V. Leeuwen? Serieus? We mogen god op de blote knietjes bedanken als hij hier komt ballen. De meest grschikte nr 10 voor Twente op dit moment.
  • 7 Sep 2020 om 12:39
    Senyor op twente.net zegt dat ze bezig zijn met het huren van mauro junior. Ik hoop echt van niet. Hetzelfde als thijs van leeuwen en heeft nou ook niet statistieken waar je warm van word. Waarom zouden we gaan halen wat we al in huis hebben? Zodra het minder gaat is hij direct onzichbaar datzelfde met jeugd. Ga dan voor noa. Maar weet iemand of daar iets van klopt?
  • 7 Sep 2020 om 12:31
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:34
      Waarom probeert Twente niet om Alen Halilovic te huren van AC Milan. Heeft het bij Heerenveen ook goed gedaan.Lijkt me niet duur en we zijn uit de zorgen.
    Zou een geweldige speler zijn voor de nummer 10 plek. En van leeuwen kan daar ook goed spelen maar dat zal met vallen en opstaan gebeuren.
  • 7 Sep 2020 om 12:30
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:24
      Ager Aketxe niks voor ons? Nummer 10 die een aardig hoog rendement haalt. Kan transfervrij weg bij Deportivo la Coruna en is 26.
    Dit soort spelers verdienen toch 500k+ dus onhaalbaar. Een goede 10 kun je in principe alleen huren (zodat eigenaar club deel mee betaalt)
  • 7 Sep 2020 om 12:01
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:50
      Chery, Ruiz, El Ahmadi, Elia, John. Ze werden allemaal genoemd. Maar wie is er gekomen???
    Ook Douglas en Plet zijn nog genoemd.
  • 7 Sep 2020 om 11:52
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:50
      Chery, Ruiz, El Ahmadi, Elia, John. Ze werden allemaal genoemd. Maar wie is er gekomen???
    Is goed dat ze niet zijn gekomen. Het klinkt allemaal altijd geweldig maar heel vaak valt het tegen. Heb liever nieuwe helden die vechten voor het logo.
  • 7 Sep 2020 om 11:50
    Chery, Ruiz, El Ahmadi, Elia, John. Ze werden allemaal genoemd. Maar wie is er gekomen???
  • 7 Sep 2020 om 11:40
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:38
      We hebben een bad boy nodig die de boel kan opjutten. Een type Theo Janssen. En dan lijkt mij Marcus Maddison zeer geschikt.
    Maher zou ook wel zo'n type zijn.
  • 7 Sep 2020 om 11:38
    We hebben een bad boy nodig die de boel kan opjutten. Een type Theo Janssen. En dan lijkt mij Marcus Maddison zeer geschikt.
  • 7 Sep 2020 om 11:36
    Is Kevin de Bruyne geen optie? Mag vertrekken bij Manchester City
  • 7 Sep 2020 om 11:36
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:34
      Waarom probeert Twente niet om Alen Halilovic te huren van AC Milan. Heeft het bij Heerenveen ook goed gedaan.Lijkt me niet duur en we zijn uit de zorgen.
    Liever niet huren. Als dat dan toch moet zou hij een hele goede zijn.
  • 7 Sep 2020 om 11:34
    Waarom probeert Twente niet om Alen Halilovic te huren van AC Milan. Heeft het bij Heerenveen ook goed gedaan.Lijkt me niet duur en we zijn uit de zorgen.
  • 7 Sep 2020 om 11:31
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:26
      navarone foor niks?
    Niet transfervrij en verdiend veel in zandbak.
  • 7 Sep 2020 om 11:31
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:28
      Marcus Maddison
    Hoop ik ook op. Reko Silva zou ook kunnen. Portugese nummer 10.
  • 7 Sep 2020 om 11:28
    Marcus Maddison
  • 7 Sep 2020 om 11:27
    Vind het wel raar dat El Ahmadi wel haalbaar was evt en Chery niet. En dat om de financiën. Hij zal toch niet zoveel verdienen.
  • 7 Sep 2020 om 11:26
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:10
      Hey lijstje van streuer gaat wel snel nu. Helaas ook de verkeerde kant. Maar blijf er wel bij dat dat soort spelers ook gewoon niet meer terug hoeven te komen. In welke rol dan ook. Als geld zo belangrijk is dan rot lekker met z'n allen op naar ajax feyenoord pisvee of Utrecht. Daag.
    Zo is dat
  • 7 Sep 2020 om 11:26
    navarone foor niks?
  • 7 Sep 2020 om 11:24
    Ager Aketxe niks voor ons? Nummer 10 die een aardig hoog rendement haalt. Kan transfervrij weg bij Deportivo la Coruna en is 26.
  • 7 Sep 2020 om 11:17
    Jammer
  • 7 Sep 2020 om 11:15
    • Quote van 7 Sep 2020 om 11:10
      Hey lijstje van streuer gaat wel snel nu. Helaas ook de verkeerde kant. Maar blijf er wel bij dat dat soort spelers ook gewoon niet meer terug hoeven te komen. In welke rol dan ook. Als geld zo belangrijk is dan rot lekker met z'n allen op naar ajax feyenoord pisvee of Utrecht. Daag.
    Rustigggg
  • 7 Sep 2020 om 11:10
    Hey lijstje van streuer gaat wel snel nu. Helaas ook de verkeerde kant. Maar blijf er wel bij dat dat soort spelers ook gewoon niet meer terug hoeven te komen. In welke rol dan ook. Als geld zo belangrijk is dan rot lekker met z'n allen op naar ajax feyenoord pisvee of Utrecht. Daag.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›