Van Losser: ''Ik hoorde dat ze met een topspeler bezig zijn''

55
Van Losser: ''Ik hoorde dat ze met een topspeler bezig zijn''

FC Twente is achter de schermen nog altijd druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe aanvallende middenvelder. Bert van Losser, presentator van het praatprogramma De Oosttribune, kwam vrijdagmiddag met een opvallende onthulling.

"Ik had eigenlijk verwacht, want Rienstra heeft een hele goede periode gehad bij Willem II op tien, en Jans heeft met hem gewerkt, dat Twente hem...", sprak hij. "Maar jij (Van Wissing, red.) hebt Streuer aan de telefoon gehad he? Ik hoorde dat ze met een topspeler bezig zijn", aldus Van Losser.

Volgens Tijmen van Wissing is Ibrahim Afellay in ieder geval geen optie en daar kan Van Losser wel mee leven. "Die stond niet op mijn lijstje", reageert hij. "Maar ik hoorde uit een betrouwbare bron, en dat is best wel een betrouwbare bron, dat ze met een hele goede '10' bezig zijn en dat diegene verbaasd is dat hij eventueel naar Twente komt. Maar ik weet niet wie het is", benadrukt Van Losser.

55 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2020 om 22:51
    Of is het het zelfde verhaal als bij Feyenoord met die speler uit het oostblok? Aangezien Streuer daar zijn contacten heeft en er misschien een overbodige(teveel) buitenlanders zijn, dat hij er daar één vandaan haalt? Tja, zeg het maar......Hoe meer we eigenlijk niet weten hoe beter. Des te groter de kans dat het rond komt.
  • 12 Sep 2020 om 17:44
    • Quote van 12 Sep 2020 om 16:54
      Texeira is een speler van wereldklasse. Die gaat hier niet eens op z'n 40e spelen.
    Teixeira is een goede voetballer maar wereldklasse is overdreven.
  • 12 Sep 2020 om 17:27
    • Quote van 12 Sep 2020 om 16:54
      Texeira is een speler van wereldklasse. Die gaat hier niet eens op z'n 40e spelen.
    Dat bedoelde ik ook. Geen kans dat dat lukt
  • 12 Sep 2020 om 16:54
    • Quote van 12 Sep 2020 om 01:05
      Texeira wel een bekende van Streuer, maar kan ik me niet voorstellen. Streuer heeft hem destijds wel naar Shaktar gehaald
    Texeira is een speler van wereldklasse. Die gaat hier niet eens op z'n 40e spelen.
  • 12 Sep 2020 om 16:19
    • Quote van 12 Sep 2020 om 01:05
      Texeira wel een bekende van Streuer, maar kan ik me niet voorstellen. Streuer heeft hem destijds wel naar Shaktar gehaald
    Teixeira heeft nog een contract tot en met december dus denk het niet misschien Jadson?
  • 12 Sep 2020 om 01:05
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:31
      En jij gelooft die dirty harry? Deze speler heeft een waarde van boven de 13 miljoen. Lijkt mij niet dat hij komt. Ook een non eu salaris.
    Texeira wel een bekende van Streuer, maar kan ik me niet voorstellen. Streuer heeft hem destijds wel naar Shaktar gehaald
  • 12 Sep 2020 om 00:11
    • Quote van 11 Sep 2020 om 19:35
      Haha inderdaad . Munsterman bood 5,5 en Genk wilde ietsje meer. Toen zijn ze toch maar voor fer gegaan
    Twente bood toen ook bijna 7M, maar de Bruijne en Genk wilden niet. Ze hoopten desteijds dat ze die spits, van Vossen meen ik, er ook bij zouden nemen. Dat was daar net zo'n koppeltje als Jonk, Bergkamp vroeger.
  • 11 Sep 2020 om 23:02
    Zou het Siem de Jong kunnen zijn?
  • 11 Sep 2020 om 23:02
    Zou het Siem de Jong kunnen zijn?
  • 11 Sep 2020 om 20:32
    • Quote van 11 Sep 2020 om 20:29
      Haha ik roep ook maar wat. Dat doet van Losser immers altijd
    Haha 100%
  • 11 Sep 2020 om 20:29
    • Quote van 11 Sep 2020 om 18:15
      Dat word gegokt op .net........
    Haha ik roep ook maar wat. Dat doet van Losser immers altijd
  • 11 Sep 2020 om 20:23
    • Quote van 11 Sep 2020 om 19:35
      Haha inderdaad . Munsterman bood 5,5 en Genk wilde ietsje meer. Toen zijn ze toch maar voor fer gegaan
    Nee, de Bruyne wilde zelf niet.
  • 11 Sep 2020 om 19:35
    • Quote van 11 Sep 2020 om 19:12
      De Bruyne stond in het verleden wel in de belangstelling van Twente.
    Haha inderdaad . Munsterman bood 5,5 en Genk wilde ietsje meer. Toen zijn ze toch maar voor fer gegaan
  • 11 Sep 2020 om 19:32
    • Quote van 11 Sep 2020 om 19:17
      Als dat zo is, eet ik mn schoen op. Die speler heeft 4 jaar terug 50 miljoen gekost, is nu 13,5 miljoen waard. Salaris is niet te betalen, laat staan de afkoopsom. Hopen, hopen, hopen...
    + dat hij nog een half jaar onder contract staat. Klinkt geweldig maar gaat natuurlijk nooit gebeuren.
  • 11 Sep 2020 om 19:23
    Mischien adryan die heeft bij fc sion gespeeld en heeft ook een Portugees paspoort naast zijn brazilaanse. Fc sion betaald ook geen topsalarissen. Volgens mij is die transfervrij en betaalbaar.
  • 11 Sep 2020 om 19:17
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:28
      Alex Texeira blijkt het te zijn
    Als dat zo is, eet ik mn schoen op. Die speler heeft 4 jaar terug 50 miljoen gekost, is nu 13,5 miljoen waard. Salaris is niet te betalen, laat staan de afkoopsom. Hopen, hopen, hopen...
  • 11 Sep 2020 om 19:12
    • Quote van 11 Sep 2020 om 19:04
      Ja en morgen komt de Bruyne.......
    De Bruyne stond in het verleden wel in de belangstelling van Twente.
  • 11 Sep 2020 om 19:08
    Lucas Chiaretti zou kunnen. https://www.transfermarkt.nl/lucas-chiaretti/profil/spieler/140138
  • 11 Sep 2020 om 19:04
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:28
      Alex Texeira blijkt het te zijn
    Ja en morgen komt de Bruyne.......
  • 11 Sep 2020 om 18:44
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:21
      Als Streuer zegt dat de clubs er onderling nog niet uit zijn, is het dus geen transfervrije speler. Dan is het dus niet Affelay, en ook niet De Guzman.
    Euhhh ja das waar niet aan gedacht
  • 11 Sep 2020 om 18:41
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:30
      Dat denk ik ook....word wel genoemd op .net. is voor dit twente een hele goede 10
    Die gok deed ik ook. 33 jaar veel ervaring. Transfer vrij
  • 11 Sep 2020 om 18:38
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:28
      Alex Texeira blijkt het te zijn
    Nou dat zou wat zijn. Dan neem ik al mijn woorden terug over geen buitencatergorie binnenhalen. Dan gaat hij ook het salarisplafon verhogen. Verstandige keus.
  • 11 Sep 2020 om 18:36
    • Quote van 11 Sep 2020 om 18:15
      Dat word gegokt op .net........
    Dat is natuurlijk doordat DH zijn link bij een post zette. Verdient miljoenen in China.... Link met Streuer is wel gelegd
  • 11 Sep 2020 om 18:15
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:28
      Alex Texeira blijkt het te zijn
    Dat word gegokt op .net........
  • 11 Sep 2020 om 18:00
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:21
      Nu je het toch over de beker hebt. 2001, 2011, 2021... Dit jaar moeten we het weer gaan doen he? ;-)
    Zie het dit jaar nog niet gebeuren
  • 11 Sep 2020 om 17:53
    De een zegt dat ze persoonlijk rond zijn met een 10 maar de clubs nog niet en de ander zegt dat ze bezig zijn met een heel goede speler. Nou kan het wel om dezelfde naam gaan maar dat hoeft natuurlijk niet he. Kan best zijn dat dit om 2 verschillende spelers gaat.
  • 11 Sep 2020 om 17:43
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:21
      kevin stöger
    Is transfervrij, dus kan het niet zijn. Wel een goede optie
  • 11 Sep 2020 om 17:31
    • Quote van 11 Sep 2020 om 17:28
      Alex Texeira blijkt het te zijn
    En jij gelooft die dirty harry? Deze speler heeft een waarde van boven de 13 miljoen. Lijkt mij niet dat hij komt. Ook een non eu salaris.
  • 11 Sep 2020 om 17:29
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:59
      Dat zou mooi zijn voor onze Schalke fans
    Dat niet alleen. Gotze zou een fantastische aankoop zijn. Maar daar reken ik niet op. Ik ben er wel echt ontzettend nieuwsgierig naar.
  • 11 Sep 2020 om 17:28
    Alex Texeira blijkt het te zijn
  • 11 Sep 2020 om 17:21
    Als Streuer zegt dat de clubs er onderling nog niet uit zijn, is het dus geen transfervrije speler. Dan is het dus niet Affelay, en ook niet De Guzman.
  • 11 Sep 2020 om 16:59
    • Quote van 11 Sep 2020 om 15:47
      Mario Gotze? ;)
    Dat zou mooi zijn voor onze Schalke fans
  • 11 Sep 2020 om 16:59
    • Quote van 11 Sep 2020 om 15:47
      Mario Gotze? ;)
    Dat zou mooi zijn voor onze Schalke fans
  • 11 Sep 2020 om 16:52
    Plet
  • 11 Sep 2020 om 16:44
    • Quote van 11 Sep 2020 om 15:33
      Vejinovic misschien?
    Is transfervrij een goede speler, niet echt top, maar voor dit Twente zeer bruikbaar.
  • 11 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:21
      Nu je het toch over de beker hebt. 2001, 2011, 2021... Dit jaar moeten we het weer gaan doen he? ;-)
    Zal mooi wezen.
  • 11 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:11
      De Guzman?
    Dat denk ik ook....word wel genoemd op .net. is voor dit twente een hele goede 10
  • 11 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:28
      Een speler van 4 ton is te duur en wel een top speler halen waar voor een afkoopsom zou moeten worden betaald?Klinkt niet logies. Bovendien een top speler die weg mag bij zijn club en die Twente zou kunnen betalen lijkt ook niet binnen de policy van Twente te kunnen.Maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit en zal JS mogelijk met een constructie komen die weer niets oplevert voor de continuiteit.
    Hij hoeft toch niet wat te kosten? Kan toch transfervrij tekenen tegen ons maximale salaris? Dan creëer je wel continuïteit en waarde. Eerst maar afwachten
  • 11 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:28
      Een speler van 4 ton is te duur en wel een top speler halen waar voor een afkoopsom zou moeten worden betaald?Klinkt niet logies. Bovendien een top speler die weg mag bij zijn club en die Twente zou kunnen betalen lijkt ook niet binnen de policy van Twente te kunnen.Maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit en zal JS mogelijk met een constructie komen die weer niets oplevert voor de continuiteit.
    Hij hoeft toch niet wat te kosten? Kan toch transfervrij tekenen tegen ons maximale salaris? Dan creëer je wel continuïteit en waarde. Eerst maar afwachten
  • 11 Sep 2020 om 16:28
    Een speler van 4 ton is te duur en wel een top speler halen waar voor een afkoopsom zou moeten worden betaald?Klinkt niet logies. Bovendien een top speler die weg mag bij zijn club en die Twente zou kunnen betalen lijkt ook niet binnen de policy van Twente te kunnen.Maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit en zal JS mogelijk met een constructie komen die weer niets oplevert voor de continuiteit.
  • 11 Sep 2020 om 16:23
    Wellington Nem
  • 11 Sep 2020 om 16:21
    kevin stöger
  • 11 Sep 2020 om 16:21
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:15
      Kan nie waar zijn.!........... Weet je nog de bekerfinale in 2009, en Denneboom die voor open doel over een molshoop struikelde
    Nu je het toch over de beker hebt. 2001, 2011, 2021... Dit jaar moeten we het weer gaan doen he? ;-)
  • 11 Sep 2020 om 16:17
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:11
      Ze zijn al wel akkoord met de speler, maar nog niet met de club. Het gaat wat ik gisteren hier las ook niet om huur. Ik ben erg benieuwd wie de topspeler is.
    Dan is het ook geen topspeler, want Twente kan geen topspeler bij welke club dan ook vandaan halen. Transfervrij zou kunnen
  • 11 Sep 2020 om 16:15
    • Quote van 11 Sep 2020 om 16:00
      Yousouf Hersi
    Kan nie waar zijn.!........... Weet je nog de bekerfinale in 2009, en Denneboom die voor open doel over een molshoop struikelde
  • 11 Sep 2020 om 16:11
    Ze zijn al wel akkoord met de speler, maar nog niet met de club. Het gaat wat ik gisteren hier las ook niet om huur. Ik ben erg benieuwd wie de topspeler is.
  • 11 Sep 2020 om 16:11
    De Guzman?
  • 11 Sep 2020 om 16:00
    Yousouf Hersi
  • 11 Sep 2020 om 15:59
    Die quote is zo geformuleerd dat het ook kan gelezen worden alsof de speler verbaasd is dat hij eventueel naar Twente komt :D
  • 11 Sep 2020 om 15:47
    Mario Gotze? ;)
  • 11 Sep 2020 om 15:44
    • Quote van 11 Sep 2020 om 15:41
      Toch Messi naar Twente
    Dat hoorde ik ook al in de wandelgangen. Lekker hoor!!
  • 11 Sep 2020 om 15:41
    Toch Messi naar Twente
  • 11 Sep 2020 om 15:38
    Philip Rommens.... nr 10 van Top Oss
  • 11 Sep 2020 om 15:37
    • Quote van 11 Sep 2020 om 15:33
      Vejinovic misschien?
    Nee denk het niet is niet echt een topspeler toch??
  • 11 Sep 2020 om 15:33
    Vejinovic misschien?
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›