VIDEO | Samenvatting: FC Twente start met zege op Fortuna Sittard

75
VIDEO | Samenvatting: FC Twente start met zege op Fortuna Sittard

FC Twente speelde vanavond haar eerste wedstrijd in de Eredivisie. De Tukkers speelden een uitstekende pot en boekten daarin een meer dan terechte overwinning. De eindstand op het scorebord was 2-0.

Al vroeg in de wedstrijd kwam Twente op voorsprong. Queensy Menig beloonde een sterke actie met een schitterend doelpunt. Koeltjes rondde de rappe vleugelaanvaller af met een schot in de rechterhoek. Een paar minuten later kreeg spits Danilo de kans op 2-0. De aanvaller raakte de erg scherpe voorzet van Jesse Bosch echter niet goed genoeg en miste daardoor voor open goal. In het restant van de eerste helft bleven de Tukkers, die bij vlagen kunststukjes afleverden, de betere partij. Ook in verdedigend opzicht gaven de Tukkers eigenlijk vrijwel niets weg.

Aan het spelbeeld veranderde er na de rust vrij weinig. De Tukkers, die inmiddels een tempootje terug hadden geschakeld, bleven de bovenliggende partij. Dit mondde in de 51ste minuut dan ook uit in de 2-0. Jesse Bosch werd gevloerd in het strafgebied. Danilo mocht aanleggen en miste ditmaal niet. Een bekeken strafschop in de rechter onderhoek zette de wedstrijd op slot. In het restant van de wedstrijd gaf FC Twente vrijwel niks weg en kreeg zelf zelfs nog de nodige kansen.

Opstelling FC Twente: Drommel, Ebuehi (74' Markelo), Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde, Brama, Roemeratoe, Bosch (90' Zerrouki), Cerny (74' Lamprou), Danilo (63' Jeremejeff) en Menig (74' Van Leeuwen).

Opstelling Fortuna Sittard: Koselev, Rota, Ninaj (63' Cox), Janssen, Cox, Rienstra (72' Semedo), Seuntjens, Smeets, Flemming, Polter en Hansson (84' Sambou).  

75 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 15:33
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:13
      Drommel 7,5 Ebuehi 8 Julio 8,5 Schenk 8 Oosterwolde 9 Roemeratoe 7 Brama 9 Bosch 8 Cerny 7,5 Danilo 8,5 Menig 8,5 Wissels: Markelo 8 Zerrouki - Van Leeuwen 7 Jeremejeff 7,5 Lamprou 7
    Drommel 6,5 Ebuehi 7,5 Julio 7,5 Schenk 7 Oosterwolde 8, Roemeratoe 7 Brama 7,5 Bosch 6,5 Cerny 6,5 Danilo 7 Menig 7,5 Wissels: Markelo 7, Zerrouki - Van leeuwen 6 Jeremejeff 6,5 Lamprou 7.
  • 13 Sep 2020 om 19:19
    • Quote van 13 Sep 2020 om 19:03
      De grote meerderheid komt naar het stadion met de goede intenties. Alleen kun je van iemand die al 30 zingt, juicht etc verwachten dat het in 1x goed gaat.
    Zeker laten we hopen dat de burgemeesters en knvb en handhavers hier rekening mee houden. De volgende thuiswedstrijd met publiek als dit nog mag. Gaat in dit opzicht belangrijk worden tegen Groningen hoe gaan de supporters hier mee om. En hoeveel eigen verantwoordelijkheid gaan de mensen nemen
  • 13 Sep 2020 om 19:03
    • Quote van 13 Sep 2020 om 18:15
      Zeker dat is ook een grote fout. We moeten proberen de 1. 5 meter regeling zo goed mogelijk te handhaven. Dat dit moeilijk is om goed uit te voeren is natuurlijk een feit. Maar het begint bij de intensie heb je de wil om hier mee te handelen. Of intereseert je het allemaal niets en heb je schijt aan de regelgeving. Met gevolg een virus dat grote gevolgen kan hebben voor heel veel mensen
    De grote meerderheid komt naar het stadion met de goede intenties. Alleen kun je van iemand die al 30 zingt, juicht etc verwachten dat het in 1x goed gaat.
  • 13 Sep 2020 om 19:01
    • Quote van 13 Sep 2020 om 18:22
      Zeg dat maar tegen Ferd Grapperhaus.
    Dat hoeft niet hè, dan passen ze gewoon de regels even aan.
  • 13 Sep 2020 om 18:22
    • Quote van 13 Sep 2020 om 18:02
      Tsja, je mag ook niet binnen 1,5 meter van elkaar op een bruiloft komen.......
    Zeg dat maar tegen Ferd Grapperhaus.
  • 13 Sep 2020 om 18:15
    • Quote van 13 Sep 2020 om 18:02
      Tsja, je mag ook niet binnen 1,5 meter van elkaar op een bruiloft komen.......
    Zeker dat is ook een grote fout. We moeten proberen de 1. 5 meter regeling zo goed mogelijk te handhaven. Dat dit moeilijk is om goed uit te voeren is natuurlijk een feit. Maar het begint bij de intensie heb je de wil om hier mee te handelen. Of intereseert je het allemaal niets en heb je schijt aan de regelgeving. Met gevolg een virus dat grote gevolgen kan hebben voor heel veel mensen
  • 13 Sep 2020 om 18:02
    • Quote van 13 Sep 2020 om 17:38
      Het is heel simpel er zijn richtlijnen bij binnenkomst in elk voetbal stadion in Nederland. Daar staat vermeld wat er wel en niet mag en het zingen en schreeuwen is op dit moment niet toegestaan. Mocht dit wel gebeuren heeft dit grote consequenties voor het spelen met publiek. Dus je kunt wel raden wat er gaat gebeuren de komende wedstrijden er wordt gewoon zonder publiek gespeeld als de regelgeving wordt gehandhaafd wat is afgesproken
    Tsja, je mag ook niet binnen 1,5 meter van elkaar op een bruiloft komen.......
  • 13 Sep 2020 om 17:38
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:24
      Hoop dat Twente en de supporters geen gezeik krijgen met het gezang. Zou wel weer typisch KNVB zijn..
    Het is heel simpel er zijn richtlijnen bij binnenkomst in elk voetbal stadion in Nederland. Daar staat vermeld wat er wel en niet mag en het zingen en schreeuwen is op dit moment niet toegestaan. Mocht dit wel gebeuren heeft dit grote consequenties voor het spelen met publiek. Dus je kunt wel raden wat er gaat gebeuren de komende wedstrijden er wordt gewoon zonder publiek gespeeld als de regelgeving wordt gehandhaafd wat is afgesproken
  • 13 Sep 2020 om 15:47
    • Quote van 13 Sep 2020 om 14:32
      Jesse is nog niet geschikt om een basisspeler te zijn, hij komt er wel hoor maar nu is te vroeg , veel balverlies helaas, je ziet dat hij er wel komt maar nu nog even niet.
    Normaal ben ik het met je eens. Maar in dit geval niet. Jesse is een 8. Maar moet zeggen dat hij wel groeit in sie 10 positie. Maar hij speelt zelf ook liever op 8. Al had hij 1 doelpunt moeten maken en 1 assist minimaal moeten krijgen. Jesse op 8 is gewoon prima. Ons probleem is dat we teveel zessen en achten hebben.
  • 13 Sep 2020 om 14:32
    Jesse is nog niet geschikt om een basisspeler te zijn, hij komt er wel hoor maar nu is te vroeg , veel balverlies helaas, je ziet dat hij er wel komt maar nu nog even niet.
  • 13 Sep 2020 om 13:52
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:57
      Dan is het verloren zaak want nos heeft het 5x benoemd
    Dan spelen ze in elk stadion zonder publiek.
  • 13 Sep 2020 om 13:45
    • Quote van 13 Sep 2020 om 13:00
      Dan moeten die zeikerts eens goed begrijpen dat bij sport, en dan vooral bij voetbal, heel veel emoties loskomen. Dan ga je niet rustig op je stoeltje zitten en houdt je bek. Dan klap je, moedigt je team aan en juich je als ze scoren. Als je als Bond, en ook die lambal van een Rutte, dit niet snapt dan kun je er beter helemaal mee stoppen.
    Dan moet je zonder supporters spelen als die Rutte dat niet begrijpt. Voetbal is emotie en je gaat niet als een dooie kip op je stoeltje zitten.
  • 13 Sep 2020 om 13:00
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:24
      Hoop dat Twente en de supporters geen gezeik krijgen met het gezang. Zou wel weer typisch KNVB zijn..
    Dan moeten die zeikerts eens goed begrijpen dat bij sport, en dan vooral bij voetbal, heel veel emoties loskomen. Dan ga je niet rustig op je stoeltje zitten en houdt je bek. Dan klap je, moedigt je team aan en juich je als ze scoren. Als je als Bond, en ook die lambal van een Rutte, dit niet snapt dan kun je er beter helemaal mee stoppen.
  • 13 Sep 2020 om 12:23
    • Quote van 13 Sep 2020 om 11:05
      Nog 33 punten in 33 wedstrijden dan kunnen we weer een stapje verder. Nog meer afgelost en meer spelersbudget. Nu moet Porto nog even die Corona lozen.
    vlgs PvdK wordt vlgd seizoen begroting weer lager dit door de corona..
  • 13 Sep 2020 om 12:23
    • Quote van 13 Sep 2020 om 11:05
      Nog 33 punten in 33 wedstrijden dan kunnen we weer een stapje verder. Nog meer afgelost en meer spelersbudget. Nu moet Porto nog even die Corona lozen.
    vlgs PvdK wordt vlgd seizoen begroting weer lager dit door de corona..
  • 13 Sep 2020 om 12:12
    • Quote van 13 Sep 2020 om 12:06
      Veroorzaakte of verdiende? ;)
    Beide
  • 13 Sep 2020 om 12:06
    • Quote van 13 Sep 2020 om 12:01
      Veroorzaakte wel een penalty
    Veroorzaakte of verdiende? ;)
  • 13 Sep 2020 om 12:01
    • Quote van 13 Sep 2020 om 09:11
      Jesse veel balverlies hoor.
    Veroorzaakte wel een penalty
  • 13 Sep 2020 om 11:05
    Nog 33 punten in 33 wedstrijden dan kunnen we weer een stapje verder. Nog meer afgelost en meer spelersbudget. Nu moet Porto nog even die Corona lozen.
  • 13 Sep 2020 om 10:49
    • Quote van 13 Sep 2020 om 09:11
      Jesse veel balverlies hoor.
    Klopt. Wil en vraagt teveel van zichzelf......
  • 13 Sep 2020 om 10:44
    • Quote van 13 Sep 2020 om 10:33
      Jongen jongens, ik weet dat iedereen weer naar een fatsoenlijke westrijd van Twente snakte. Het was gisteren ook best goed, maar Fortuna legde ook geen strobreed in de weg.
    Dat lag mede ook aan twente door het hoge druk zetten dat vind fortuna nooit fijn. Vorig jaar ook niet en nog steeds niet.
  • 13 Sep 2020 om 10:33
    Jongen jongens, ik weet dat iedereen weer naar een fatsoenlijke westrijd van Twente snakte. Het was gisteren ook best goed, maar Fortuna legde ook geen strobreed in de weg.
  • 13 Sep 2020 om 10:01
    Onze Spaanse vriend achterin was na een zwakke voorbereiding gelukkig weer ijzersterk. Danilo en cerny gaan we veel plezier van beleven. Nog een creatieve middenvelder erbij en het wordt een leuk seizoen met mooie plek tussen 12 en 9 ofzo
  • 13 Sep 2020 om 09:11
    • Quote van 13 Sep 2020 om 08:28
      Leuke wedstrijd. Naast Menig vond ik Jesse Bosch zeer sterk spelen.
    Jesse veel balverlies hoor.
  • 13 Sep 2020 om 08:46
    • Quote van 13 Sep 2020 om 08:28
      Leuke wedstrijd. Naast Menig vond ik Jesse Bosch zeer sterk spelen.
    Eens.
  • 13 Sep 2020 om 08:28
    Leuke wedstrijd. Naast Menig vond ik Jesse Bosch zeer sterk spelen.
  • 13 Sep 2020 om 07:53
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:16
      Gaat er iemand teletekst 819 vandaag uitprinten?
    Heb er een foto van gemaakt! Even pronken;-)
  • 13 Sep 2020 om 02:20
    Drommel 6,5. Ebuehi 6,5. Julio 7,5. Schenk 7. Oosterwolde 7,5. Roemeratoe 6,5. Brama 7. Bosch 6,5. Cerny 6,5. Danilo 7. Menig 7.
  • 13 Sep 2020 om 01:48
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:03
      JAAAA!!!! Heerlijke eerste 3 punten. Groetn vanuit Dublin.
    Paters?
  • 13 Sep 2020 om 01:48
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:03
      JAAAA!!!! Heerlijke eerste 3 punten. Groetn vanuit Dublin.
    Paters?
  • 13 Sep 2020 om 01:26
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:16
      Dennis hier snapt er niet zo veel van en kan gewoon geen cijfers geven. Laat hem maar een beetje achter plet aan hollen.
    Bellen met onze telefonische hulpdienst kan anoniem, dag en nacht, alle dagen van de week, het hele jaar door. Al meer dan 60 jaar weten mensen de Luisterlijn te vinden. Want praten lucht op. Wanneer je pijn hebt of ergens over piekert; op de momenten dat je je alleen voelt of juist blij. Wij geven je even dat steuntje in de rug. De hulp is vrijblijvend en anoniem. Bel 0900-0767 voor een luisterend oor of bel een lokaal nummer (alleen de kosten voor je provider).
  • 13 Sep 2020 om 01:22
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:19
      Ja. Dus als iemand niks fout doet en niks bijzonders goed doet krijgt hij een 7.5 makkelijk scoren zeg. Maar eigenlijk vooral dom cijfers geven.
    Daar heb jij een zeer goed punt.
  • 13 Sep 2020 om 01:19
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:15
      Maar ook weinig fout gedaan.
    Ja. Dus als iemand niks fout doet en niks bijzonders goed doet krijgt hij een 7.5 makkelijk scoren zeg. Maar eigenlijk vooral dom cijfers geven.
  • 13 Sep 2020 om 01:16
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:16
      Dennis hier snapt er niet zo veel van en kan gewoon geen cijfers geven. Laat hem maar een beetje achter plet aan hollen.
    Stop is met dat Plet gedoe de hele tijd
  • 13 Sep 2020 om 01:16
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:14
      Ach. Een 7 voor Van Leeuwen en een 7,5 voor Jeremejeff. Die hebben beide bar weinig laten zien.
    Dennis hier snapt er niet zo veel van en kan gewoon geen cijfers geven. Laat hem maar een beetje achter plet aan hollen.
  • 13 Sep 2020 om 01:15
    • Quote van 13 Sep 2020 om 01:14
      Ach. Een 7 voor Van Leeuwen en een 7,5 voor Jeremejeff. Die hebben beide bar weinig laten zien.
    Maar ook weinig fout gedaan.
  • 13 Sep 2020 om 01:15
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:45
      Even de rode bril af doen
    Ach, loat dat jong toch.
  • 13 Sep 2020 om 01:14
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:13
      Drommel 7,5 Ebuehi 8 Julio 8,5 Schenk 8 Oosterwolde 9 Roemeratoe 7 Brama 9 Bosch 8 Cerny 7,5 Danilo 8,5 Menig 8,5 Wissels: Markelo 8 Zerrouki - Van Leeuwen 7 Jeremejeff 7,5 Lamprou 7
    Jij kan beter geen cijfers geven. De enige die een 9 krijgt was Julio. Oosterwolde krijgt een 8. Brama maakte toch redelijk wat fouten om hem zo'n hoog cijfer te krijgen. Ik zit eerder daar aan een 6,5 te denken. De rest zit jij ook erg ver naast. Het was een prima wedstrijd en dat fortuna kon er helemaal niks van en maakte de verdedigers ook niet erg moeilijk. Maar om nou zulke hoge cijfers te geven, dan snap je er in mijn ogen echt niks van.
  • 13 Sep 2020 om 01:14
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:49
      Ach bij VI en AD speel je een topwedstrijd en krijg je alsnog een 7 en speel je compleet ruk krijg je een 6. Als iemand geweldig speelt verdiend diegene gewoon een 9 en als iemand prut speelt een 3.
    Ach. Een 7 voor Van Leeuwen en een 7,5 voor Jeremejeff. Die hebben beide bar weinig laten zien.
  • 13 Sep 2020 om 00:49
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:45
      Even de rode bril af doen
    Ach bij VI en AD speel je een topwedstrijd en krijg je alsnog een 7 en speel je compleet ruk krijg je een 6. Als iemand geweldig speelt verdiend diegene gewoon een 9 en als iemand prut speelt een 3.
  • 13 Sep 2020 om 00:45
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:13
      Drommel 7,5 Ebuehi 8 Julio 8,5 Schenk 8 Oosterwolde 9 Roemeratoe 7 Brama 9 Bosch 8 Cerny 7,5 Danilo 8,5 Menig 8,5 Wissels: Markelo 8 Zerrouki - Van Leeuwen 7 Jeremejeff 7,5 Lamprou 7
    Even de rode bril af doen
  • 13 Sep 2020 om 00:45
    • Quote van 13 Sep 2020 om 00:13
      Drommel 7,5 Ebuehi 8 Julio 8,5 Schenk 8 Oosterwolde 9 Roemeratoe 7 Brama 9 Bosch 8 Cerny 7,5 Danilo 8,5 Menig 8,5 Wissels: Markelo 8 Zerrouki - Van Leeuwen 7 Jeremejeff 7,5 Lamprou 7
    Even de rode bril af doen
  • 13 Sep 2020 om 00:40
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:57
      Dan is het verloren zaak want nos heeft het 5x benoemd
    Denk je dat grappenhaus in.zal grijpen? Ja precies kale feestende man die iedereen omhelst!!!
  • 13 Sep 2020 om 00:32
    WHO THE FUCK IS ELIA??? WHO THE FUCK IS EL AHMADI???
  • 13 Sep 2020 om 00:20
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:10
      Speelde een prima wedstrijd. Hopelijk houdt hij dit vol. Kwam misschien ook omdat Julio echt een goede wedstrijd speelde.
    Eerlijk is eerlijk ben geen Schenk fan maar hij speelde een goede wedstrijd.
  • 13 Sep 2020 om 00:17
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:57
      Dan is het verloren zaak want nos heeft het 5x benoemd
    Afgezien van het juichen wat in mijn beleving nergens op slaat dat het niet mag, zit ik vanwege de maatregelen in het gangpad op een stoel waar iedereen langs loopt. Dan denk ik juichen en schreeuwen mag niet maar dit wel. Tsja. Het hele corona beleid slaat nergens op. Punt is als je klachten hebt ga gewoon niet en blijf thuis.
  • 13 Sep 2020 om 00:13
    Drommel 7,5 Ebuehi 8 Julio 8,5 Schenk 8 Oosterwolde 9 Roemeratoe 7 Brama 9 Bosch 8 Cerny 7,5 Danilo 8,5 Menig 8,5 Wissels: Markelo 8 Zerrouki - Van Leeuwen 7 Jeremejeff 7,5 Lamprou 7
  • 12 Sep 2020 om 23:57
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:40
      Als foxsports slim is zenden gewoon geen beelden uit van juichende supporters. 9 van 10 keer grijpt de knvb alleen maar in omdat iemand loopt te zeiken uit de politiek die toevallig de beelden ziet.
    Dan is het verloren zaak want nos heeft het 5x benoemd
  • 12 Sep 2020 om 23:40
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:24
      Hoop dat Twente en de supporters geen gezeik krijgen met het gezang. Zou wel weer typisch KNVB zijn..
    Als foxsports slim is zenden gewoon geen beelden uit van juichende supporters. 9 van 10 keer grijpt de knvb alleen maar in omdat iemand loopt te zeiken uit de politiek die toevallig de beelden ziet.
  • 12 Sep 2020 om 23:28
    Waar is dat powned ventje van willem2?????
  • 12 Sep 2020 om 23:25
    Ebuehi ook prima gespeeld! #cote
  • 12 Sep 2020 om 23:24
    Hoop dat Twente en de supporters geen gezeik krijgen met het gezang. Zou wel weer typisch KNVB zijn..
  • 12 Sep 2020 om 23:19
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:08
      Meer respect voor Oosterwolde
    Respect voor het hele elftal, maar ik vind dat Schenk dit compliment verdiend. Maar volgende week beginnen ze allemaal weer op nul en vriend Schenk dus ook.
  • 12 Sep 2020 om 23:18
    Heerlijk en super belangrijk om zo te beginnen.
  • 12 Sep 2020 om 23:17
    Zeer goede pot! tevreden met de 3 punten :)
  • 12 Sep 2020 om 23:16
    Keals proost op de 1e 3 punten!
  • 12 Sep 2020 om 23:16
    Gaat er iemand teletekst 819 vandaag uitprinten?
  • 12 Sep 2020 om 23:16
    Code Rood in Nederland, Twente komt er aan!!!!
  • 12 Sep 2020 om 23:11
    Ron Jans vind ik goed bij Twente passen gezien zijn spel en beleving
  • 12 Sep 2020 om 23:10
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:08
      Meer respect voor Oosterwolde
    Allebei eigenlijk
  • 12 Sep 2020 om 23:10
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:05
      Door velen hier verguist, al dan niet terecht maar wat speelde hij een dijk van een wedstrijd; Schenk!
    Speelde een prima wedstrijd. Hopelijk houdt hij dit vol. Kwam misschien ook omdat Julio echt een goede wedstrijd speelde.
  • 12 Sep 2020 om 23:08
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:05
      Door velen hier verguist, al dan niet terecht maar wat speelde hij een dijk van een wedstrijd; Schenk!
    Meer respect voor Oosterwolde
  • 12 Sep 2020 om 23:06
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:04
      menig was rechterhoek, maar top avondje!!
    Klopt inderdaad, excuses! Het begint laat te worden ;).
  • 12 Sep 2020 om 23:06
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:05
      Door velen hier verguist, al dan niet terecht maar wat speelde hij een dijk van een wedstrijd; Schenk!
    Ook voor het eerst in 2020. Als hij er zo 26 speelt juich ik mee.
  • 12 Sep 2020 om 23:05
    Door velen hier verguist, al dan niet terecht maar wat speelde hij een dijk van een wedstrijd; Schenk!
  • 12 Sep 2020 om 23:04
    menig was rechterhoek, maar top avondje!!
  • 12 Sep 2020 om 23:04
    • Quote van 12 Sep 2020 om 23:00
      Genoten van de strijdlust, de sterke verdediging, de doelgerichtheid vd aanval en een paar spelers zoals Oosterwolde. Klasbak. Vakwerk van Jans
    Jawel de negatieve criticasters zijn in ieder geval eerst de mond gesnoerd Twente heeft een goede wedstrijd gespeeld
  • 12 Sep 2020 om 23:04
    Heerlijk potje en ondanks Corona gewoon ouderwets genieten in het stadion.
  • 12 Sep 2020 om 23:03
    Hopppaaaa!!! Danilo toppertje!!
  • 12 Sep 2020 om 23:03
    JAAAA!!!! Heerlijke eerste 3 punten. Groetn vanuit Dublin.
  • 12 Sep 2020 om 23:03
    JAAAA!!!! Heerlijke eerste 3 punten. Groetn vanuit Dublin.
  • 12 Sep 2020 om 23:02
    Beide goals in dezelfde hoek toch redactie?
  • 12 Sep 2020 om 23:00
    Genoten van de strijdlust, de sterke verdediging, de doelgerichtheid vd aanval en een paar spelers zoals Oosterwolde. Klasbak. Vakwerk van Jans