FC Twente speelt dinsdag extra oefenwedstrijd op Trainingscentrum

12
FC Twente speelt dinsdag extra oefenwedstrijd op Trainingscentrum

FC Twente speelt dinsdagmiddag een ingelaste oefenwedstrijd. Op het Trainingscentrum in Hengelo is Jong FC Utrecht de tegenstander van de Tukkers.

FC Twente zal aantreden met een combinatie-elftal van spelers van de eerste selectie en FC Twente/Heracles Almelo onder 21. Waarschijnlijk zullen een aantal reserves van afgelopen weekend in actie komen. Zo heeft de nieuwe aanwinst Dario Dumic nog geen minuten gemaakt.

Het duel in Hengelo begint dinsdagmiddag om 16.00 uur. Vanwege de coronamaatregelen zijn er geen supporters welkom op het Trainingscentrum en wordt de oefenwedstrijd dus achter gesloten deuren afgewerkt.

Foto: NESImages.nl

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 21:14
    • Quote van 14 Sep 2020 om 18:52
      Haha kan ook, buiten eu.
    Brazil?
  • 14 Sep 2020 om 20:57
    • Quote van 14 Sep 2020 om 18:52
      Haha kan ook, buiten eu.
    Vertel eens meer svente :-)
    Wordt dan niet gehuurd neem ik aan..?
  • 14 Sep 2020 om 18:52
    • Quote van 14 Sep 2020 om 16:07
      Of er komen daardoor heel veel namen bij. ;-) Is het een speler van buiten de EU?
    Haha kan ook, buiten eu.
  • 14 Sep 2020 om 18:51
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:53
      Svente kunnen wij vermoedelijke deze week nog contract nieuws verwachten? Of zal dat echt in de laatste dagen van de transfer Window worden?
    Ik weet niet hoever ze al zijn, ze zijn er wel tijd mee bezig.
  • 14 Sep 2020 om 16:07
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:42
      Het is geen Nederlander, kunnen er dus veel afgestreept worden.
    Of er komen daardoor heel veel namen bij. ;-) Is het een speler van buiten de EU?
  • 14 Sep 2020 om 15:53
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:42
      Het is geen Nederlander, kunnen er dus veel afgestreept worden.
    Svente kunnen wij vermoedelijke deze week nog contract nieuws verwachten? Of zal dat echt in de laatste dagen van de transfer Window worden?
  • 14 Sep 2020 om 15:42
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:20
      Alleen de clubs waren er nog niet uit. Dat is alles wat zover nog bekend is.
    Het is geen Nederlander, kunnen er dus veel afgestreept worden.
  • 14 Sep 2020 om 15:06
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:20
      Alleen de clubs waren er nog niet uit. Dat is alles wat zover nog bekend is.
    Enige vermoedens?
  • 14 Sep 2020 om 13:20
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:57
      Al iets bekend over de nieuwe nummer 10 wat al zo goed als rond zou zijn?.
    Alleen de clubs waren er nog niet uit. Dat is alles wat zover nog bekend is.
  • 14 Sep 2020 om 13:11
    Hake is back
  • 14 Sep 2020 om 12:57
    Al iets bekend over de nieuwe nummer 10 wat al zo goed als rond zou zijn?.
  • 14 Sep 2020 om 12:36
    Goed voor de wissels en talenten! Ben aan het genieten van de gang van zaken met deze staf tot nu toe
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›