'Kippenvel' bij Menig: ''Trots om voor FC Twente te voetballen''

23
'Kippenvel' bij Menig: ''Trots om voor FC Twente te voetballen''

Queensy Menig had zaterdagavond een basisplaats bij FC Twente in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De aanvaller betaalde het vertrouwen van trainer Ron Jans terug met de openingstreffer.

"Ik ben gebrand en wil het graag laten zien", zegt Menig in gesprek met RTV Oost. "Ik wil elke week de beste Queensy laten zien. Ik heb natuurlijk wat meer ervaring dan bepaalde jongens en ik verwacht daarom bepaalde dingen van mezelf."

Menig vormde aan de linkerkant een goed tandem met debutant Jayden Oosterwolde. "Ik praat veel met hem en vind het een hele goede speler", geeft Menig aan. "Hij heeft alles. Hij is snel, sterk, heeft een actie in huis en een goed linkerbeen. We hebben nog niet veel samengespeeld, dus ik denk dat het alleen nog maar beter kan worden."

FC Twente gaf met de 2-0 zege op Fortuna Sittard haar visitekaartje af. "Maar het is pas één wedstrijdje. Één zwaluw maakt nog geen zomer", beseft Menig. "We moeten nu uit naar Feyenoord en dan kunnen we kijken waar we staan."

Menig genoot van de eerste competitiewedstrijd voor 8.000 toeschouwers. "Toen ik het veld opliep, kreeg ik weer licht kippenvel. Ik ben trots om voor FC Twente te voetballen. Ook al was het niet vol, het was gewoon een mooi moment. Dat je denkt: hierom ben ik op voetbal gegaan. Gewoon genieten van het moment."

Foto: NESImages.nl

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 20:38
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:35
      Ja idd, zo verwachten we van een miljonair naast goede argumentatie ook een perfecte beheersing van de Nederlandse taal ;)
    Haha, amen.
  • 14 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 14 Sep 2020 om 16:09
      Pas maar op ,je word door sommigen afgeslacht om jou mening, je komt er nog wel achter wie dat zijn, helaas, maar welkom op deze site
    Ja idd, zo verwachten we van een miljonair naast goede argumentatie ook een perfecte beheersing van de Nederlandse taal ;)
  • 14 Sep 2020 om 19:42
    • Quote van 14 Sep 2020 om 17:59
      Niet luisteren naar zulke achterbakse ventjes. Ik ben een zeer prima forumlid al zeg ik het zelf.
    Ben jij nieuw hier?
  • 14 Sep 2020 om 19:36
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Van harte welkom! Altijd leuk om hier je mening te delen!
  • 14 Sep 2020 om 19:20
    • Quote van 14 Sep 2020 om 19:14
      Je bent hartelijk welkom en misschien kun je hier nog wat opsteken van jou medesupporters .
    Als het maar niet weer een nieuw account van Dennis is...
  • 14 Sep 2020 om 19:14
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Je bent hartelijk welkom en misschien kun je hier nog wat opsteken van jou medesupporters .
  • 14 Sep 2020 om 19:12
    • Quote van 14 Sep 2020 om 17:59
      Niet luisteren naar zulke achterbakse ventjes. Ik ben een zeer prima forumlid al zeg ik het zelf.
    Hahaha ja je bent voor een enkeling het zonnetje in huis;-)
  • 14 Sep 2020 om 17:59
    • Quote van 14 Sep 2020 om 16:24
      Als je ene Onlyfctwente of nfear ziet reageren negeer het.
    Niet luisteren naar zulke achterbakse ventjes. Ik ben een zeer prima forumlid al zeg ik het zelf.
  • 14 Sep 2020 om 16:49
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Pas voor al op voor gasten die je provoceren uitdagen, ja zulke minne gastjes zitten er helaas ook tussen. Maar verder welkom.
  • 14 Sep 2020 om 16:24
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Als je ene Onlyfctwente of nfear ziet reageren negeer het.
  • 14 Sep 2020 om 16:09
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Pas maar op ,je word door sommigen afgeslacht om jou mening, je komt er nog wel achter wie dat zijn, helaas, maar welkom op deze site
  • 14 Sep 2020 om 15:46
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:27
      Kan gelukkig heel hard rennen. Dat is zijn grootste kwaliteit. Kwa bal techniek niet zo veel bijzonders.
    Dan moet je even beter kijken.
  • 14 Sep 2020 om 15:33
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Beterschap gewenst.
  • 14 Sep 2020 om 15:31
    Redelijke speler en een harde werker. Kun je er heel goed bij hebben. Vond beide spitsen gisteren ook in positieve zin opvallen.
  • 14 Sep 2020 om 15:31
    Redelijke speler en een harde werker. Kun je er heel goed bij hebben. Vond beide spitsen gisteren ook in positieve zin opvallen.
  • 14 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:25
      Ik ben echt fan van Menig. Een hele goede jongen én voetballer.
    Kan gelukkig heel hard rennen. Dat is zijn grootste kwaliteit. Kwa bal techniek niet zo veel bijzonders.
  • 14 Sep 2020 om 15:25
    Ik ben echt fan van Menig. Een hele goede jongen én voetballer.
  • 14 Sep 2020 om 15:11
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    gecondoleerd
  • 14 Sep 2020 om 15:09
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Sterkte.
  • 14 Sep 2020 om 15:08
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:06
      Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
    Welkom
  • 14 Sep 2020 om 15:06
    Ben nieuw op dit forum. Leuk om meningen te delen over FCT
  • 14 Sep 2020 om 15:03
    Een buitenspeler die van enorme waarde is van dit elftal!
  • 14 Sep 2020 om 14:28
    Zo mag ik het horen
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›