KNVB maakt scheidsrechter voor Feyenoord - FC Twente bekend

9
KNVB maakt scheidsrechter voor Feyenoord - FC Twente bekend

De KNVB heeft Pol van Boekel aangesteld om de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente in goede banen te leiden. Het duel begint zondagmiddag om 14.30 uur.

Van Boekel wordt in De Kuip bijgestaan door assistent-scheidsrechters Nicky Siebert en Patrick Inia. De KNVB heeft Sander van der Eijk aangewezen als vierde official. Dennis Higler is de VAR en wordt in Zeist bijgestaan door Johan Balder.

Feyenoord wist net als FC Twente de eerste competitiewedstrijd te winnen. PEC Zwolle werd met 0-2 verslagen door twee treffers van voormalig FC Twente-speler Steven Berghuis. Feyenoord en FC Twente oefenden in de voorbereiding ook al tegen elkaar. Dat duel in De Kuip eindigde zonder treffers, 0-0.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 23:02
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:14
      Ja zo ging het in die tijd idd ook. Ik neem het maar gewoon over. Iedereen doet dat dus ik doe dat ook.
    In die tijd? Zolang geleden is het ook niet hoor. Kun je er wel zo cynisch over doen. Maar het is de meest verschrikkelijke ref die je kunt krijgen als je de top 3 treft. Ik heb echt een schurft hekel aan die vent.
  • 14 Sep 2020 om 22:14
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:51
      Ja zo noemt iedereeb hem in het stadion. Althans om mij heen. Vond het wel passend bij zijn manier van fluiten die altijd in het voordeel is van de top 3. Neem dat gewoon over.
    Ja zo ging het in die tijd idd ook. Ik neem het maar gewoon over. Iedereen doet dat dus ik doe dat ook.
  • 14 Sep 2020 om 16:52
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:13
      In de Kuip gewoon met dezelfde opstelling beginnen en Oosterwolde op Berghuis zetten!
    Ja, Oosterwolde tegen Berghuis belooft veel leuke duels!
  • 14 Sep 2020 om 15:51
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:15
      Hahahaha wat grappig, Hitler ipv Higler.
    Ja zo noemt iedereeb hem in het stadion. Althans om mij heen. Vond het wel passend bij zijn manier van fluiten die altijd in het voordeel is van de top 3. Neem dat gewoon over.
  • 14 Sep 2020 om 15:47
    • Quote van 14 Sep 2020 om 15:35
      Feijenoord uit heb je altijd de scheids tegen.Zullen wel weer rood en/of een pingel tegen krijgen.
    Ja dat ook, en ik denk dat de VAR sws Van Boekel een keer gaat terugroepen om iets in het nadeel van ons te beslissen. Ik ga er dan ook vanuit dat Feyenoord met 4-1 wint en daarmee hoeven we ons niet eens te schamen, want slecht is Feyenoord niet maar de scheids wel
  • 14 Sep 2020 om 15:35
    Feijenoord uit heb je altijd de scheids tegen.Zullen wel weer rood en/of een pingel tegen krijgen.
  • 14 Sep 2020 om 15:15
    • Quote van 14 Sep 2020 om 14:08
      Ja idd. Maar ik zie al dat we niet op strafschoppen hoeven te rekenen aangezien Hitler de var bedient. Het zal echt op eigen kracht moeten of het moet echt een overduidelijke zijn. Hitler en de top 3 helpen elkaar.
    Hahahaha wat grappig, Hitler ipv Higler.
  • 14 Sep 2020 om 14:08
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:13
      In de Kuip gewoon met dezelfde opstelling beginnen en Oosterwolde op Berghuis zetten!
    Ja idd. Maar ik zie al dat we niet op strafschoppen hoeven te rekenen aangezien Hitler de var bedient. Het zal echt op eigen kracht moeten of het moet echt een overduidelijke zijn. Hitler en de top 3 helpen elkaar.
  • 14 Sep 2020 om 13:13
    In de Kuip gewoon met dezelfde opstelling beginnen en Oosterwolde op Berghuis zetten!
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›