Veiligheidscoördinator tevreden: ''Zien geen bijzonderheden''

17
Veiligheidscoördinator tevreden: ''Zien geen bijzonderheden''

FC Twente en Veiligheidsregio Twente zijn tevreden over de eerste wedstrijd van het seizoen als ze kijken naar de supporters.

"De clubs rapporteren dat ze tevreden zijn. Er wordt nog nader met hen geëvalueerd, maar op dit moment zien wij geen bijzonderheden", zegt woordvoerder Hans ten Voorde van de Veiligheidsregio Twente in gesprek met Tubantia.

Paul van der Kraan is content met deze woorden. "Ik ben blij dat de Veiligheidsregio er net zo tegenaan kijkt als wij. De gemiddelde supporter is langer dan twee uur binnen geweest en hooguit 5 procent van die tijd is er gejuicht en gezongen. Dat lijkt mij acceptabel, we hebben de mensen niet aan een touwtje", aldus Van der Kraan.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 10:08
    • Quote van 15 Sep 2020 om 04:57
      Dus vakp hoeft zich niet aan de regels te houden? Die hebben soort van privilege? Schei uit man.
    Klopt die hebben een privilege. Man man man wat zijn sommige mensen hier toch van de regeltjes....
  • 15 Sep 2020 om 10:05
    • Quote van 15 Sep 2020 om 06:07
      Vak P heeft zich ook aan de regels te houden, maar structureel over vak pauper spreken doe je niet.
    Tis geen paupervolk. Maar daarmee refereer je denk ik aan een ander
  • 15 Sep 2020 om 06:07
    • Quote van 15 Sep 2020 om 04:57
      Dus vakp hoeft zich niet aan de regels te houden? Die hebben soort van privilege? Schei uit man.
    Vak P heeft zich ook aan de regels te houden, maar structureel over vak pauper spreken doe je niet.
  • 15 Sep 2020 om 04:57
    • Quote van 15 Sep 2020 om 01:08
      Moraalridder. Als je iets tegen vak-p hebt wat doe je dan nog hier?
    Dus vakp hoeft zich niet aan de regels te houden? Die hebben soort van privilege? Schei uit man.
  • 15 Sep 2020 om 01:08
    • Quote van 14 Sep 2020 om 21:49
      Vakkie Pauper vond weer eens dat regels niet voor hun golden ja? Triest.
    Moraalridder. Als je iets tegen vak-p hebt wat doe je dan nog hier?
  • 15 Sep 2020 om 00:10
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:18
      Paupers zitten in Almelo. Misschien kan je daar een keer heen. Daar zijn ze ook goed in vinger wijzen naar de stoute buurman.
    Op de korte zijde aan de kant van GO planet ook. Ze waren zelfs dakloos wegens drugshandel...
  • 14 Sep 2020 om 22:18
    • Quote van 14 Sep 2020 om 21:49
      Vakkie Pauper vond weer eens dat regels niet voor hun golden ja? Triest.
    Paupers zitten in Almelo. Misschien kan je daar een keer heen. Daar zijn ze ook goed in vinger wijzen naar de stoute buurman.
  • 14 Sep 2020 om 21:49
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:54
      Het hele stadion moest zich aan de regels houden. Behalve bij vakP. Daar was geen enkele steward te vinden. En ze zaten daar behoorlijk naast elkaar in groepen. Willekeur dit
    Vakkie Pauper vond weer eens dat regels niet voor hun golden ja? Triest.
  • 14 Sep 2020 om 21:48
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:47
      De veiligheidsregio gaat hier over, niet de regering.
    De minster van VWS heeft een aanwijzingsbevoegdheid ;)
  • 14 Sep 2020 om 21:43
    • Quote van 14 Sep 2020 om 21:17
      Je snapt wat ik bedoel neem ik aan.
    Aannames weer, eerder vandaag zei je daar iets over.
  • 14 Sep 2020 om 21:38
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:54
      Het hele stadion moest zich aan de regels houden. Behalve bij vakP. Daar was geen enkele steward te vinden. En ze zaten daar behoorlijk naast elkaar in groepen. Willekeur dit
    Pffffff
  • 14 Sep 2020 om 21:17
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:47
      De veiligheidsregio gaat hier over, niet de regering.
    Je snapt wat ik bedoel neem ik aan.
  • 14 Sep 2020 om 20:55
    5%....Niets aan het handje. Volgende keer dan maar uutbreiden naar pak em beet 25%. Je moet toch eens terug naar normaal
  • 14 Sep 2020 om 20:54
    Het hele stadion moest zich aan de regels houden. Behalve bij vakP. Daar was geen enkele steward te vinden. En ze zaten daar behoorlijk naast elkaar in groepen. Willekeur dit
  • 14 Sep 2020 om 20:54
    Het hele stadion moest zich aan de regels houden. Behalve bij vakP. Daar was geen enkele steward te vinden. En ze zaten daar behoorlijk naast elkaar in groepen. Willekeur dit
  • 14 Sep 2020 om 20:47
    • Quote van 14 Sep 2020 om 20:33
      Goed gedaan door de veiligheidsregio en vd Kraan. Bewust lekker positief zijn zodat de regering niet gaat janken.
    De veiligheidsregio gaat hier over, niet de regering.
  • 14 Sep 2020 om 20:33
    Goed gedaan door de veiligheidsregio en vd Kraan. Bewust lekker positief zijn zodat de regering niet gaat janken.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›