Derksen roemt Streuer: ''Waar hij ze vandaan haalt weet niemand''

12
Derksen roemt Streuer: ''Waar hij ze vandaan haalt weet niemand''

FC Twente won zaterdagavond in de Grolsch Veste met 2-0 van Fortuna Sittard en Johan Derksen was onder de indruk van de club uit Enschede. Hij was maandagavond bij de uitzending van Veronica Inside vol lof over de inbreng van technisch directeur Jan Streuer. 

"Jan Streuer heeft het goed gedaan bij FC Twente, want het is zijn verdienste dat er weer een elftal staat", legt hij uit. "Ik geloof zeven gehuurde spelers en de namen moet je even aan wennen, want waar hij ze vandaan haalt weet niemand", aldus Derksen, die zijn kennis blijkbaar (nog) niet echt op orde heeft.

"Hij had er een leuke voorhoede staan met Cerny, Danilo en Menig. Dat is ook een leuke speler die Menig", vervolgt hij enthousiast. "Met dit elftalletje kan je middenmoot spelen. FC Twente heeft geen zorgen wat degradatie betreft met dit elftal als ik zie wat andere clubs op het veld brengen", besluit Derksen. 

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 20:11
    • Quote van 15 Sep 2020 om 19:29
      Nou als dat het enige is wat Lammetje heeft aangedragen is dat knap weinig voor zijn salaris en helemaal om er nog deuntje tegen aan te gooien.
    wij hebben idd de indruk dat kammetje niks aandroeg..ik denk dat van leeuwen zijn lijstjes ook gewoon negeerde en kammetje er ook maar mee gestopt is twas toch niet goed..Streuer zal zijn conclusies einde vant seizoen wel trekken dan ..er moet toch weer een scoutingapparaat komen ..met of zonder kammetje..
  • 15 Sep 2020 om 19:29
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:34
      Menig is niet de verdienste van Streuer en ook niet van Tedje.... Bleuming ole
    Nou als dat het enige is wat Lammetje heeft aangedragen is dat knap weinig voor zijn salaris en helemaal om er nog deuntje tegen aan te gooien.
  • 15 Sep 2020 om 16:34
    Menig is niet de verdienste van Streuer en ook niet van Tedje.... Bleuming ole
  • 15 Sep 2020 om 12:43
    • Quote van 15 Sep 2020 om 12:39
      Niet op de hoogte, maar ondertussen wel tonnen opstrijken. Zo'n baantje zoek ik ook nog.
    Beetje zwetsen op televisie, is toch heerlijk? En 6 ton per jaar opstrijken.. maar driekwart van nederland kan je wel ren klap verkopen haha, enige nadeeltje
  • 15 Sep 2020 om 12:39
    • Quote van 15 Sep 2020 om 12:34
      Zegt veel over de kennis van Derksen allemaal spelers met een verleden in de eredivisie dan wel in de jeugd teams van eredivisieclubs en Derksen heeft er nog nooit van gehoord!!!
    Niet op de hoogte, maar ondertussen wel tonnen opstrijken. Zo'n baantje zoek ik ook nog.
  • 15 Sep 2020 om 12:34
    Zegt veel over de kennis van Derksen allemaal spelers met een verleden in de eredivisie dan wel in de jeugd teams van eredivisieclubs en Derksen heeft er nog nooit van gehoord!!!
  • 15 Sep 2020 om 12:28
    • Quote van 15 Sep 2020 om 12:20
      goh wat was die Derksen negatief over onze FCT toen zn vriendje van leeuwen de zak kreeg ..bleef niks van FCT over.. en nu ...wat een sukkel
    Lult zoals de wind waait tjonge jonge wat een seniel figuur
  • 15 Sep 2020 om 12:20
    goh wat was die Derksen negatief over onze FCT toen zn vriendje van leeuwen de zak kreeg ..bleef niks van FCT over.. en nu ...wat een sukkel
  • 15 Sep 2020 om 12:15
    • Quote van 15 Sep 2020 om 12:05
      Markelo was alleen bekend in Markelo en omgeving. Verder had ik nog nooit van Ebuehi en Lamprou gehoord. Verdienste van Steuer zeker, maar belangrijker is dat dit een normale man is en geen maffiabaas Van Leeuwen die met handlangers uit Spanje aan komt zetten
    Ebuehi ken ik van ADO Den Haag en Lamprou heeft bij Fortuna Sittard gevoetbald.
  • 15 Sep 2020 om 12:05
    • Quote van 15 Sep 2020 om 11:44
      Op Jeremejeff na waren alle spelers die Streuer gehaald heeft bekend in Nederland. Dus Derksen lult weer een beetje uit zijn nek.
    Markelo was alleen bekend in Markelo en omgeving. Verder had ik nog nooit van Ebuehi en Lamprou gehoord. Verdienste van Steuer zeker, maar belangrijker is dat dit een normale man is en geen maffiabaas Van Leeuwen die met handlangers uit Spanje aan komt zetten
  • 15 Sep 2020 om 12:01
    • Quote van 15 Sep 2020 om 11:44
      Op Jeremejeff na waren alle spelers die Streuer gehaald heeft bekend in Nederland. Dus Derksen lult weer een beetje uit zijn nek.
    Zo heel bekend zijn ze nu ook weer niet! Beetje overdreven reactie
  • 15 Sep 2020 om 11:44
    Op Jeremejeff na waren alle spelers die Streuer gehaald heeft bekend in Nederland. Dus Derksen lult weer een beetje uit zijn nek.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›