Matchday: FC Twente oefent met Dumic tegen Jong FC Utrecht

31
Matchday: FC Twente oefent met Dumic tegen Jong FC Utrecht

FC Twente speelt dinsdagmiddag een oefenwedstrijd tegen Jong FC Utrecht. Het duel op het Trainingscentrum in Hengelo begint om 16.00 uur.

Bij FC Twente staat vooral spelers in het veld die wedstrijdritme moeten opdoen. Zo krijgt Dario Dumic een basisplek bij de ploeg van trainer Ron Jans. De verdediger, die overkwam van FC Utrecht, zat afgelopen weekend bij de selectie, maar speelde nog geen minuut. Verder staat spelers als Gijs Smal, Nathangelo Markelo, Lindon Selahi, Lazaros Lamprou en Alexander Jeremejeff aan de aftrap.

Jong FC Utrecht kwam maandagavond in de Keuken Kampioen Divisie nog in actie tegen Jong AZ (1-2 nederlaag) en speelde vrijdagavond nog de uitwedstrijd tegen FC Volendam (0-1 winst). De Domstedelingen komen dus ook met reserves in actie. In verband met de coronamaatregelen is het oefenduel niet toegankelijk voor publiek.

Opstelling FC Twente: De Lange; Markelo, Hilgers, Dumic, Smal; Staring, Selahi, Zerrouki; Lamprou, Jeremejeff en Van Leeuwen.

Wissels: Van der Gouw, Oosterwolde, Scholten en Rots.

Foto: NESImages.nl

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 18:39
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:36
      Ze willen van leeuwen op de buitenkant tenzij de nood aan de man komt.
    De bedoeling is dat fctwente met 2 heel aanvallende backs gaat spelen dus deze 2 spelers spelen als veredelde buitenspelers. Een van leeuwen komt op papier als buitenspelers te spelen. Maar de opzet is dat hij een veel vrijere rol krijgt daardoor en juist op zijn plek achter de spitsen komt te spelen.
  • 15 Sep 2020 om 18:24
    • Quote van 15 Sep 2020 om 18:08
      Het is afgelopen. FC Twente wint het oefenduel tegen Jong FC Utrecht met 4-2. Samenvatting vanavond FC Twente YouTube kanaal.
    Wie heeft de 2-2 gemaakt?
  • 15 Sep 2020 om 18:08
    Het is afgelopen. FC Twente wint het oefenduel tegen Jong FC Utrecht met 4-2. Samenvatting vanavond FC Twente YouTube kanaal.
  • 15 Sep 2020 om 17:59
    Berggreen naar SpVgg Greuther Fürth, Duitsland tweede klasse
  • 15 Sep 2020 om 17:54
    76’ Na goed doorgaan van Daan Rots zorgt de invaller voor de 4-2 tegen Jong FC Utrecht. Goal ?? https://drive.google.com/file/d/1CEtSSKkj3yuHjP4CCcAVmHxwSFD32VIC/view?usp=drivesdk
  • 15 Sep 2020 om 17:51
    • Quote van 15 Sep 2020 om 17:49
      4-2.
    Gaat lekker.
  • 15 Sep 2020 om 17:49
    4-2.
  • 15 Sep 2020 om 17:34
    Weet iemand hoe het zit met Sluiter? Ook een jeugd met contract. Maar van hem hoor je niks meer.
  • 15 Sep 2020 om 17:26
    54’ Alexander Jeremejeff scoort zijn tweede van de middag tegen Jong FC Utrecht: 3-2 https://drive.google.com/file/d/1sbFvCqrDurw8vn1h6diELLU4qdtZ9cVP/view
  • 15 Sep 2020 om 17:17
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:18
      Nee, is een besloten oefenduel.
    Oh oké
  • 15 Sep 2020 om 17:02
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:54
      Op de buitenkant heb je minder fysiek nodig, zijn dribbel is goed, vandaar.
    Daar heb je een punt. Maar bosch is toch ook niet echt een fisieke speler. Zerrouki snap ik dan nog die is feller in zn duels. Maar dan zijn ze ook afgestapt van hun creatieve middenvelders. Misschien zie ik beren op de weg die er niet zijn. Maar als ik jou verhaal zo hoor gokken ze vreselijk op ekkelenkamp en als het nu een paar wedstrijden minder gaat word er direct aan de stoelpoten van eigen jeugd gezaagd. Dat gaat ze geen goed doen op zn minst. Ze nemen wel een risico met de nummer 10 is wat ik eigenlijk bedoel. Zonder in doem scenarios te denken.
  • 15 Sep 2020 om 16:56
    2-2
  • 15 Sep 2020 om 16:54
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:40
      Dat vind ik wel heel bijzonder. We hebben werkelijk geen enkele echte 10 en de enige creatieve middenvelder die daar goed kan spelen willen ze aan de buitenkant en er dan ook nog een geen prioriteit van maken om een 10 te halen. Dat is wel toch een twijfelachtige keuze vind je niet? Op rechts komt thijs vaak ook het slechtste uit de verf. Die keuze vind ik wel echt bijzonder. Maar dat kan aan mij liggen.
    Op de buitenkant heb je minder fysiek nodig, zijn dribbel is goed, vandaar.
  • 15 Sep 2020 om 16:40
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:36
      Ze willen van leeuwen op de buitenkant tenzij de nood aan de man komt.
    Dat vind ik wel heel bijzonder. We hebben werkelijk geen enkele echte 10 en de enige creatieve middenvelder die daar goed kan spelen willen ze aan de buitenkant en er dan ook nog een geen prioriteit van maken om een 10 te halen. Dat is wel toch een twijfelachtige keuze vind je niet? Op rechts komt thijs vaak ook het slechtste uit de verf. Die keuze vind ik wel echt bijzonder. Maar dat kan aan mij liggen.
  • 15 Sep 2020 om 16:36
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:28
      Jeremejeff gescoord, hopelijk een voorbode voor de toekomst
    Jeremejeff is een prima spits zodra hij fit. Goed schot in de benen. Slimme spits die fisieker is als danilo redelijk ballast is. We hebben dit jaar 2 totaal verschillende spitsen. 1 technische meevoetballende spits en 1 die meer fisieke kracht met zich mee brengt met goed overzicht en goed schot in de benen. Is een luxe probleem.
  • 15 Sep 2020 om 16:36
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:24
      Zerrouki als cam is voor nu prima. Maar willen ze voor de eredivisie thijs ook voor de vleugel en Zerrouki achter bosch? Of dit puur een probeersel?
    Ze willen van leeuwen op de buitenkant tenzij de nood aan de man komt.
  • 15 Sep 2020 om 16:28
    Jeremejeff gescoord, hopelijk een voorbode voor de toekomst
  • 15 Sep 2020 om 16:24
    • Quote van 15 Sep 2020 om 16:16
      Staring is wel cvm en van leeuwen willen ze als buitenspeler, ook zerrouki in jeugd veel cam gestaan.
    Zerrouki als cam is voor nu prima. Maar willen ze voor de eredivisie thijs ook voor de vleugel en Zerrouki achter bosch? Of dit puur een probeersel?
  • 15 Sep 2020 om 16:18
    1-1.
  • 15 Sep 2020 om 16:18
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:39
      Is dit ergens te zien live?
    Nee, is een besloten oefenduel.
  • 15 Sep 2020 om 16:16
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Staring is wel cvm en van leeuwen willen ze als buitenspeler, ook zerrouki in jeugd veel cam gestaan.
  • 15 Sep 2020 om 16:00
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:55
      Dm de lange, ra markelo, cv hilgers, dumic, la smal, cvm selahi, staring, am, zerrouki, lb lamprou, sp jeremejeff, rb van leeuwen.
    Thnx voor de info svente. Er zijn er dus wel een paar die niet op hun favoriete positie staan. Starring zerrouki van leeuwen. Alle 3 op wen positie die ze niet het beste liggen. Maar dit is puur om fisiek sterker te worden niets meer en niets minder dus prima.
  • 15 Sep 2020 om 15:55
    Dm de lange, ra markelo, cv hilgers, dumic, la smal, cvm selahi, staring, am, zerrouki, lb lamprou, sp jeremejeff, rb van leeuwen.
  • 15 Sep 2020 om 15:51
    Moet twente toch wel kunnen winnen met zo’n opstelling!
  • 15 Sep 2020 om 15:50
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:38
      Geen idee maar waarom zouden ze een ander systeem spelen.
    Misschien is dit plan b? Ik heb geen idee. Maar zoals je het leest lijkt het een 2 spitsen systeem.
  • 15 Sep 2020 om 15:39
    Is dit ergens te zien live?
  • 15 Sep 2020 om 15:39
    2 spitsen systeem? Ik had gehoopt dat ze Lazerus op 10 zouden zetten.
  • 15 Sep 2020 om 15:38
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:27
      Of is dit een 442 met jeremejeff en van leeuwen in de spits? Iemand die dat weet?
    Geen idee maar waarom zouden ze een ander systeem spelen.
  • 15 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 15 Sep 2020 om 15:25
      Oke hilgers rechts achter denk ik. Markelo op 6 waar hij gewend is te spelen bij everton. Selahi 8 en zerrouki op 10. Ik ben benieuwd hoe dit gaat. Ook geen misselijke opstelling.
    Of is dit een 442 met jeremejeff en van leeuwen in de spits? Iemand die dat weet?
  • 15 Sep 2020 om 15:25
    Oke hilgers rechts achter denk ik. Markelo op 6 waar hij gewend is te spelen bij everton. Selahi 8 en zerrouki op 10. Ik ben benieuwd hoe dit gaat. Ook geen misselijke opstelling.
  • 15 Sep 2020 om 15:21
    Dumic legende
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›